» سلامت جنسی » بهترین روشهای افزایش طول و سایز آلت تناسلی مردانه
بهترین روشهای افزایش طول و سایز آلت تناسلی مردانه
سلامت جنسی

بهترین روشهای افزایش طول و سایز آلت تناسلی مردانه

تیر 22, 1402 210323

بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه به استفاده از دست یا وسیله ای برای افزایش طول یا قطر آلت تناسلی مردانه اشاره دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه افزایش سایز آلت مردانه، نحوه تعیین انتظارات واقع بینانه و تکنیک های بزرگ کردن ایمن که می توانید در خانه امتحان کنید، با ما همراه باشید.

افزایش سایز آلت تناسلی مردانه با تمرینات کششی

تمرینات دستی بزرگ کردن شامل استفاده از دست برای ماساژ بافت های امتداد آلت تناسلی است. این کار برای کشش پوست و ایجاد “ریز پارگی” در بافت انجام می شود. با بهبودی، بافت‌ها ممکن است متورم به نظر برسند و در نتیجه آلت تناسلی طولانی‌تر به نظر برسد.

بخوانید  راه‌های ترک خودارضایی از نظر علمی چیست ؟

افزایش سایز آلت تناسلی مردانه با تمرینات کششی

دستگاه های افزایش طول آلت تناسلی مردانه

در حالی که محققان دستگاه‌های اکستنشن آلت تناسلی مردانه را مورد مطالعه قرار داده‌اند، هنوز مشخص نیست که این دستگاه ها تا چه اندازه ممکن است کارایی مطلوبی ارائه دهند.

یک از این دستگاه ها، پمپ آلت تناسلی مردانه است که یک محفظه استوانه ای شکل و پر از هوا است که باعث ایجاد نعوظ فوری می شود. برخی از حکایات نیز ادعا می کنند که استفاده مداوم از این وسیله در نهایت می تواند طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

دستگاه های کشش آلت تناسلی نیز محبوب هستند. این دستگاه، آلت تناسلی را می کشد تا انحنای آن را تغییر دهد. دستگاه های کششی برای درمان بیماری پیرونی استفاده میشود، اما تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان اثربخشی آنها مورد نیاز است.

تحقیقات در مورد تکنیک های افزایش سایز آلت تناسلی مردانه محدود است. هیچ یک از مطالعات انجام شده به هیچ روشی به عنوان روشی موثر برای بزرگ کردن دائمی آلت تناسلی اشاره نکرده است. با این حال، افزایش موقت اندازه، می تواند امکان پذیر باشد.

یک بررسی در سال ۲۰۱۰ گزارش داد که مردانی که از دستگاه بزرگ‌کننده آندروپنیس استفاده می‌کردند، با استفاده طولانی‌مدت روزانه، افزایش اندازه داشتند. شرکت کنندگان به مدت چهار ماه از این دستگاه به مدت شش ساعت در روز استفاده کردند و بین ۱٫۸ تا ۳٫۱ سانتی متر افزایش طول داشتند.

بخوانید  آیا خرید انواع کاندوم مانند کاندوم تاخیری باعث زخم رحم می شود؟

یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ نشان داد که مردانی که در طول سه ماه تا ۹ ساعت در روز از وسایل کششی استفاده می کردند تا یک اینچ افزایش سایز داشتند.

در سال ۲۰۱۳، مروری بر مطالعات کشش آلت تناسلی نشان داد که دستگاه‌های کششی در اصلاح انحناها یا بدشکلی‌های آلت تناسلی بسیار مفید هستند، نه افزایش طول.

گزارشی در سال ۲۰۱۶ همچنین نشان داد که دستگاه های کششی اثرات افزایش طول ناچیزی دارند.

افزایش سایز آلت مردانه

چگونه آلت تناسلی مردانه را بدون خطر بزرگ کنیم؟

هیچ مشکلی با انجام تمرینات افزایش طول ایجاد نمیشود. این حرکات می توانند به شما کمک کنند با اندازه و ظاهر آلت تناسلی خود احساس لذت بیشتری داشته باشید.

تمرینات کششی

قبل از انجام هر گونه افزایش طول دستی:

این تمرینات را فقط زمانی انجام دهید که آلت تناسلی شل است.

اگر تمرینات باعث درد یا ناراحتی شما شد، آن را متوقف کنید.

برای جلوگیری از آسیب، این تمرینات را فقط یک یا دو بار در روز انجام دهید.

اگر می‌خواهید این تمرین‌ها را طولانی‌تر یا بیشتر انجام دهید، با پزشک خود صحبت کنید.

برای کشش دستی آلت تناسلی:

سر آلت تناسلی را نگه دارید.

آلت تناسلی خود را به سمت بالا بکشید، آن را برای حدود ۱۰ ثانیه کشش دهید.

آلت تناسلی خود را به مدت ۱۰ ثانیه دیگر به سمت چپ و سپس به سمت راست بکشید.

این مراحل را یک یا دو بار در روز به مدت حدود ۵ دقیقه تکرار کنید.

بخوانید  ایا گانودرما زگیل را درمان میکند

یا، این را امتحان کنید:

سر آلت تناسلی را نگه دارید.

آلت تناسلی را به سمت بالا بکشید.

به طور همزمان روی ناحیه اطراف قاعده آلت تناسلی فشار دهید.

این وضعیت را حدود ۱۰ ثانیه نگه دارید.

این مراحل را تکرار کنید تا آلت تناسلی را به سمت چپ بکشید و به قاعده آلت در سمت راست فشار وارد کنید.

این مراحل را تکرار کنید تا آلت تناسلی را به سمت راست بکشید و به قاعده آلت در سمت چپ فشار وارد کنید.

این تمرین را یک بار در روز و حداکثر تا دو دقیقه تکرار کنید.

افزایش سایز آلت مردانه با دستگاه

 

برای استفاده از پمپ خلاء آلت تناسلی:

آلت تناسلی خود را داخل محفظه پر از هوا قرار دهید.

از مکانیزم پمپ برای مکش هوا از محفظه استفاده کنید. این کار خون را به داخل آلت تناسلی می کشد و باعث نعوظ می شود.

حلقه یا گیره همراه را روی آلت تناسلی خود قرار دهید تا آن را تا ۳۰ دقیقه در حالت نعوظ نگه دارید. در این مدت می توانید با خیال راحت رابطه جنسی یا خودارضایی داشته باشید.

حلقه را بردارید.

برای استفاده از دستگاه کشش:

آلت تناسلی را در انتهای پایه دستگاه قرار دهید.

سر آلت تناسلی را در دو شکاف سمت مقابل محکم کنید.

لوله سیلیکونی را در اطراف بدن آلت تناسلی نگه دارید.

انتهای لوله سیلیکونی در پایین دستگاه را بگیرید و به آرامی آلت تناسلی را بیرون بکشید. اگر شروع به احساس درد یا ناراحتی کردید، کشیدن را متوقف کنید.

بخوانید  مازو چیست و نحوه استفاده از جوشانده مازو برای تنگی واژن زنان

آلت تناسلی را به مدت ۴ تا ۶ ساعت در روز در حالت کشیده قرار دهید.

چگونه آلت تناسلی را بدون خطر بزرگ کنیم؟

خطرات و عوارض احتمالی

خشن بودن بیش از حد با آلت تناسلی مردانه می تواند باعث پارگی های بزرگ در بافت ها یا آسیب به رباط هایی شود که آلت تناسلی را به بدن شما متصل می کند. این صدمات می تواند بر توانایی شما برای ایجاد یا حفظ نعوظ تأثیر بگذارد.

هنگام استفاده از دستگاه کششی، دستورالعمل های پزشک خود را در مورد مدت استفاده از آن دنبال کنید. استفاده طولانی تر از آن می تواند باعث آسیب هایی شود که بر عملکرد آلت تناسلی تأثیر می گذارد.

پس از استفاده از پمپ، اجازه ندهید خون بیش از ۳۰ دقیقه در آلت تناسلی باقی بماند. داشتن نعوظ بیش از چند ساعت می تواند به طور دائم به آلت تناسلی آسیب برساند.

تمرینات کششی یا وسایل کششی می تواند باعث شود:

خارش

کبودی یا تغییر رنگ جزئی

لکه های قرمز در امتداد ساقه آلت تناسلی

بی حسی

پارگی ورید

اگر علائم بیش از دو روز طول کشید یا شدید بود به پزشک مراجعه کنید. پزشک می تواند علائم شما را ارزیابی کند و اگر کار دیگری می توانید انجام دهید توصیه می کند.

چه زمانی نتایج را می بینم؟

نتایج شما به رویکردی که در پیش گرفته اید و میزان سازگاری شما با آن بستگی دارد.

به عنوان مثال، برای دستیابی به اثرات قابل توجه، دستگاه های کششی باید به طور روزانه، اغلب برای چندین ماه در یک زمان استفاده شوند.

بخوانید  تاثیر تماشای فیلم پورن و مستهجن یا مبتزل بر روح و روان و جسم زنان و مردان چیست ؟ (+18)

گفته ها حاکی از آن است که استفاده از پمپ آلت تناسلی می‌تواند نتایج بسیار سریع‌تری داشته باشد، اما هیچ تحقیقی برای تأیید این موضوع وجود ندارد.

همچنین مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا نتایج تمرینات افزایش طول دستی را مشاهده کنید.

نتایج تمرینات افزایش طول آلت تناسلی مردانه

 

اگر در مورد اندازه آلت تناسلی خود سؤال یا نگرانی دارید با پزشک خود صحبت کنید. می توانید گزینه های خود را برای بزرگ کردن آن با او در میان بگذارید و نحوه انجام ایمن آن را توضیح دهید.

یادگیری نحوه واکنش آلت تناسلی شما به افزایش طول و سایر اشکال تحریک می تواند به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری در بدن خود داشته باشید. همچنین ممکن است در طول زمان متوجه تغییرات ظاهری یا عملکردی شوید.

حتماً دستورالعمل های محصول یا دستورالعمل هایی را که پزشک به شما می دهد دنبال کنید. اگر به اشتباه انجام شود، طولانی شدن می تواند منجر به آسیب یا اختلال نعوظ شود.

در صورت احساس درد یا ناراحتی همراه با افزایش طول، یا اگر متوجه تغییراتی در عملکرد نعوظ خود شدید، فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.

آیا واقعا می توانید آلت تناسلی را بزرگ کنید؟

عمدتا از دو روش برای افزایش سایز آلت مردانه استفاده می کنند: مکانیکی و جراحی. هر دو امکان دستیابی به ظرفیت ازدیاد طول را فراهم می‌کنند. مراجعه به پزشک متخصص آناتومی دستگاه تناسلی مردان و انجام ارزیابی روانشناختی برای تصمیم گیری صحیح ضروری است.

بخوانید  علت افتادگی واژن چیست ؟ 10 علت افتادگی واژن و درمان آن چیست ؟

الف) تکنیک مکانیکی با استفاده از دستگاه پزشکی انجام می شود که کشش مکانیکی را بر روی بافت اعمال می کند. پس از استفاده مداوم، تقریباً ۸ ساعت در روز و به مدت ۴ تا ۶ ماه، در برخی موارد می توان به افزایش طول تقریباً ۱ یا ۲ سانتی متر دست یافت. توصیه می شود با یک متخصص مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا درمان کشش مکانیکی برای بیمار مورد نظر مناسب است یا خیر، سن بیمار تعیین کننده است.

ب) جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی. در کلینیک های مخصوص بزرگ کردن آلت تناسلی جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود و نیاز به اقامت ۲۴ ساعته در کلینیک دارد. تا زمانی که اندیکاسیون های بعد از جراحی به دقت رعایت شود، طول آن بین ۱ تا ۳ سانتی متر قابل دستیابی است.

 افزایش سایز آلت مردانه

اندازه آلت تناسلی در بزرگسالان چقدر است؟

طبق آمار، متوسط ​​طول آلت تناسلی بین ۶ تا ۱۰ سانتی متر است. در حالت نعوظ کامل از ۱۲ تا ۱۸ سانتی متر با اندازه متوسط ​​۱۳ سانتی متر.

میکروپنیس چیست؟

در مورد اقداماتی که برای کوچک بودن آلت تناسلی انجام می شود، چندین مطالعه بالینی نشان می دهد که طول آن در محدوده ۴ سانتی متر با آلت شل و ۷ سانتی متر با آلت تناسلی نعوظ است.

آیا اندازه آلت تناسلی کوچک موجب مشکلات روانی میشود؟

مردانی هستند که به طول آلت تناسلی خود اهمیت فوق العاده ای می دهند و گاهی این نگرانی بیش از حد در مورد سایز آن می تواند موقعیت های اضطراب، از دست دادن عزت نفس، افسردگی، رد تصور از خود و غیره را ایجاد کند. در این مواقع مشکل بدون شک روانی است و راه های درمانی برای غلبه بر آن وجود دارد. ما متخصصان باتجربه ای برای غلبه بر موقعیت های بدشکلی هراسی داریم .

بخوانید  سندرم پیش از قاعدگی یا دوره pms چیست و چه علایمی دارد؟ معرفی بهترین درمان های پی ام اس

آیا امکان افزایش قطر آلت یا ضخیم شدن آلت وجود دارد؟

بله با تکنیک جراحی عمل بزرگ کردن آلت تناسلی شامل افزایش قطر آلت تناسلی از ۱ به ۳ سانتی متر با تزریق چربی است که قبلاً از بافت چربی بدن خود بیمار (چربی اتولوگ) استخراج شده است. چربی مذکور قبل از تزریق مجدد تحت یک فرآیند فیلتر، امولسیون و سانتریفیوژ خاص قرار می گیرد. این تکنیک را می توان به تنهایی یا همراه با روش بزرگ کردن آلت تناسلی انجام داد.

مداخله جراحی فقط برای ضخیم شدن، سرپایی است و تقریباً ۶۰ دقیقه طول می کشد. تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در بیشتر موارد، بیمار می تواند ۳ یا ۴ ساعت پس از مداخله بیمارستان را ترک کند.

آیا اصلاح ابعاد آلت تناسلی باعث از بین رفتن مشکلات روانی می شود؟

طبق تجربه ما، به شرطی که ارزیابی درستی از مشخصات روانشناختی بیمار توسط یک متخصص انجام شده باشد. به این معنا، وقتی بیمارانی که به دلیل اندازه آلت تناسلی خود سطح خاصی از نگرانی را تجربه کرده اند، از طریق عمل بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه، افزایش مورد نظر را به دست آورند، نگرانی آنها بهبود می یابد یا از بین می رود.

بخوانید  علت و دلایل بزرگ شدن پروستات در جوانی چیست ؟

اندیکاسیون های جراحی افزایش سایز آلت تناسلی مردانه چیست؟

آ. وجود میکرو آلت تناسلی

ب. از دست دادن بخشی از طول آلت تناسلی پس از ضربه

ج. برخی از بیماری های ارولوژی مادرزادی یا اکتسابی

د. تمایل به بهبود عزت نفس پایین ناشی از آلت تناسلی کوچک

 

آیا نتایج به دست آمده، ماندگاری طولانی دارند؟

بله، اما درصدی از تقریباً ۴۵ درصد از چربی تزریق شده معمولاً پس از ۶ تا ۱۲ ماه دوباره جذب می شود. نتیجه باقی مانده دائمی است. در برخی مواقع، تا زمانی که حداقل یک سال سپری شده باشد، می توان دومین روش تزریق چربی را انجام داد.

مراجعه به پزشک برای افزایش سایز آلت مردانه

 

این بستگی به آناتومی آلت تناسلی مردانه و سن بیمار دارد، زیرا زمانی که در دوره رشد است، اکستندر مکانیکی موثرتر است. در صورت انتخاب اکستندر، ارزیابی بیمار، اندازه گیری آلت تناسلی مردانه با کولیس و نشان دادن شکل صحیح قرارگیری ضروری است. اثربخشی هر ۲ ماه با نظارت بر پیشرفت بیمار بررسی می شود. علیرغم طولانی بودن مدت درمان با روش مکانیکی، در صورت رعایت دستورات پزشک متخصص و استفاده از زمان مشخص شده، افزایش طول درمان موثر است.

عمل بزرگ کردن آلت تناسلی اثرات سریع تری دارد. این یک جراحی ساده و در دست متخصصان است که نیاز به ۲۴ ساعت بستری در کلینیک دارد. گاهی اوقات همزمان با بزرگ شدن آلت تناسلی مردانه می توان ضخیم شدن یا افزایش آلت تناسلی را نیز انجام داد. در طول دوره پس از عمل، تمرینات کششی دستی یا استفاده از اکستانسور مکانیکی به منظور تثبیت و در صورت امکان افزایش آنچه در جراحی به دست آمده است نشان داده می شود.

بخوانید  قرص قوی برای پریود شدن سریع با معرفی 10 قرص

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان چیست؟

تکنیک افزایش اندازه آلت تناسلی شامل برش دادن رباط آویزان و رباط های جانبی یا میخی است. با این روش آنچه به دست می آید استخراج آلت تناسلی مردانه در خارج از ناحیه شرمگاهی است و به همین دلیل افزایش طول آلت تناسلی قابل مشاهده است. ما در این روش در اسپانیا پیشگام هستیم و دکتر روسلو پروتکل جراحی منحصربفردی را ایجاد کرده است که اثربخشی آن توسط بیش از ۳۰۰ مورد پشتیبانی می شود و میزان رضایت بیمار بیش از ۹۵٪ است. عمل بلند کردن عضو ویریل دوره بعد از عمل دردناکی ندارد و بعد از ۱۲ تا ۲۴ ساعت بیمار می تواند به جز عوارض ترخیص شود. توصیه می شود تا ۵ هفته پس از مداخله از رابطه جنسی خودداری شود.

امروزه جراحی های افزایش سایز آلت مردانه یکی از رایج ترین اعمال جراحی زیبایی است. اندازه آلت تناسلی که نمادی از تمایلات جنسی در مردان است، از نظر شادی جنسی و رضایت شخصی و اعتماد به نفس از اهمیت بالایی برخوردار است. مردانی که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند دچار ناراحتی جنسی و عدم اعتماد به نفس می شوند و به دنبال راه حلی برای این وضعیت هستند. افرادی که جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی را در نظر می گیرند عموماً کسانی هستند که اندازه و ضخامت آلت را کافی نمی دانند.

بخوانید  بهترین قرص اورژانسی چیست و کی و چگونه باید مصرف کرد + عوارض قرص اورژانسی

کارهایی که قبل از جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه باید انجام دهید!

قبل از عمل، بیمار نباید از هیچ دارو یا غذایی که می تواند رقیق کننده خون یا رقیق کننده خون باشد استفاده کند. مصرف الکل باید ۲ روز قبل از عمل کاملا قطع شود، چای سبز و دمنوش های گیاهی مشابه مصرف نشود. ۸ ساعت قبل از عمل نباید چیزی خورد یا نوشید. بعد از عمل، ضخیم کردن آلت تناسلی مردانه به میزان ۲ تا ۵ سانتی متر در نظر گرفته می شود.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه چگونه انجام می شود؟

فردی که می خواهد این عمل را انجام دهد باید ابتدا با جراح پلاستیک مشورت کند و معاینه انجام دهد. در طول معاینه جراحی پلاستیک، انتظارات و خواسته های بیمار از عمل ارزیابی می شود. این که آیا این عمل برای او مناسب است یا نه و اینکه آیا بعد از عمل انتظارات او را برآورده می کند، بین پزشک جراح پلاستیک و بیمار ارزیابی می شود. هدف از عمل بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه، تزریق مقداری روغن از بدن به آلت تناسلی، ضخیم شدن اندازه آلت تناسلی و رضایت بیمار از اندازه آلت بعد از عمل است.

این عمل تحت بیهوشی عمومی در محیط اتاق عمل توسط پزشک جراح پلاستیک انجام می شود. این عمل به طور متوسط ​​۱-۱٫۵ ساعت طول می کشد. برخی از سلول های چربی از شکم بیمار گرفته می شود و به آلت تناسلی تزریق می شود تا آلت تناسلی بیمار ضخیم و بزرگ شود.

ملاحظات بعد از جراحی افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

برای اینکه نتیجه عمل دائمی باشد، ممکن است بعد از ۶ ماه و ۱ سال انجام مجدد عمل توصیه شود. از آنجایی که عمل با تزریق چربی انجام می شود، ممکن است مقداری از چربی تزریق شده پس از مدتی ذوب شود. اگر بیمار درخواست ضخیم شدن و بزرگ شدن بیشتر داشته باشد، می تواند در آینده مجدداً عمل جراحی انجام دهد. بیمار می تواند در عرض ۱-۲ روز پس از عمل به زندگی اجتماعی خود بازگردد. تا یک ماه بعد از عمل نباید رابطه جنسی داشته باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×