» زیبایی و پزشکی » آموزش لیفت مژه در خانه
آموزش لیفت مژه در خانه
زیبایی و پزشکی

آموزش لیفت مژه در خانه

اسفند 1, 1402 140316

آموزش لیفت مژه در خانه

داشتن مژه های پرپشت، خوش حالت و ضخیم، یکی از فاکتوهای زیبایی در میان خانم ها به حساب می آید. بسیاری از خانم ها از مژه های کوتاه و بی حالت خود و همچنین از امتحان انواع ریمل های مختلف خسته شده اند. استفاده از روش هایی مانند مژه مصنوعی نیز موقتی و اکستنشن و کاشت مژه ها نیمه موقتی هستند.

اما روش دیگری به عنوان لیفت مژه نیز وجود دارد که باعث زیبایی و تقویت مژه می شود. اگر مایل هستید اطلاعاتی را در مورد آموزش لیفت مژه در خانه به دست آورید تا انتها با ما همراه باشید.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه یکی از روش های تغییر در چهره و مژه ها بوده که باعث می شود چهره شما زیبایی نامحسوسی به خود بگیرد. این روش مانند هر روش دیگری مزایا و معایب خود را دارد، اما مزایای آن بیشتر از نکات منفی آن است. به طور معمول لیفت مژه با استفاده از مواد کاملا گیاهی صورت می گیرد و به همین دلیل هیچ گونه عارضه و خطری برای چشم و مژه شما به دنبال ندارد.

بخوانید  بعد از عمل بینی تا چه مدت باید طاق باز خوابید؟

لیفت مژه چیست؟

با انجام لیفت مژه در یک جلسه، مژه های شما ضخیم، فر و تیره به چشم می آیند و همچنین پرپشت تر به نظر می رسند. خوشبختانه این روش خونریزی و درد ندارد و فقط مواد خاصی به مژه های شما زده می شود. پس از اتمام کار، بدون اینکه مژه ها حالت غیر طبیعی و مصنوعی داشته باشند، بسیار زیبا و نچرال به نظر می رسند. برای ترمیم لیفت مژه می توانید دو ماه یکبار اقدام نمایید.

نکات مهم قبل از انجام لیفت مژه در خانه

قبل از انجام این کار، ابتدا مطمئن شوید که آیا لیفت برای مژه های شما مناسب است یا نه؟اگر مبتلا به اگزما هستید و یا پوست حساسی دارید، توصیه می کنیم روش های دیگری را برای تقویت یا پرپشت نشان داده مژه های خود انتخاب کنید. به دلیل اینکه انجام لیفت مژه ممکن است باعث ایجاد سوزش و حساسیت در چشم و مژه شما شود.

همچنین اگر مژه های کوتاهی دارید، لیفت مژه نمی تواند کمکی به شما بکند. انجام لیفیت مژه در درجه اول برای خانم هایی مناسب است که مژه های آن ها بی حالت و صاف اما بلند هستند و فقط می خواهند آن را حالت دار و فر کنند.

بخوانید  خواص وانیل برای چاقی صورت

همچنین کسانی که به هر دلیلی اکستنشن مژه را انجام نمی دهند و نمی خواهند به طور مداوم از ریمل استفاده کنند، می توانند روش لیفت مژه را به کار ببرند.

متریال تشکیل دهنده مواد لیفت

قسمت زیادی از مواد لیفت مژه از کراتین است. کراتین بر پایه مژه ها نفوذ کرده و باعث پرپشت نشان دادن مژه ها خواهد شد. البته برای تاثیر بیشتر مواد و حالت گرفتن بهتر مژه، از مواد گیاهی و شیمیایی دیگری در کنار مواد کراتین استفاده می کنند. تمامی این متریال در کنار یکدیگر باعث می شوند مژه ها ضخیم تر به چشم بیایند.

متریال تشکیل دهنده مواد لیفت

البته به دلیل بالا بودن قیمت مواد اورجینال و اصل، برخی از آرایشگران، مواد غیر استاندارد را به کار می برند و همین امر باعث می شود که به مژه های شما آسیب وارد شود. برخی از آرایشگران نیز به دلیل عدم تخصص ممکن است این کار را به طرز اشتباهی انجام دهند.برای مثال، برخی از آن ها از مواد کراتین مو بجای مواد لیفت مژه استفاده می کنند. به همین دلیل باید در انتخاب مواد لیفت مژه دقت بالایی داشته باشید.

بخوانید  بلفاروپلاستی چیست و چقدر هزینه دارد ؟ 14 مورد از عواض بلفاروپلاستی بشناسید

می دانید که چشم ها یکی از حساس ترین و مهم ترین عضو در بدن به حساب می آیند و محفاظت درست از آن ها برای همه ما الزامی است. از همین رو هنگام خرید مواد لیفت مژه به فروشگاه ها و سایت های معتبر مراجعه نمایید.

آموزش لیفت مژه در خانه

اگر می خواهید همزمان لیفت و لمینیت مژه را انجام دهید، توصیه می کنیم در ابتدا مواد لیفت مژه را به کار برده و سپس اقدام به انجام لمینیت مژه نمایید تا مواد لمینیت به درستی جذب مژه هایتان شود. برای لیفت به پد سیلیکونی و محلول شسشتوی پلک نیاز دارید. چراکه در ابتدا باید سطح پلک و مژه ها را به خوبی با استفاده از محلول شستشو پاک کنید تا هیچ چربی و آلودگی بر روی آن ها وجود نداشته باشد.

بعد از آن، پد سیلیکونی را بر روی مژه های پایین خود قرار دهید تا چسب سیلیکونی و مواد با آن ها برخوردی نداشته باشند. سپس بیگودی مخصوص و یا سیلیکون چسبی را با دقت زیاد به پشت پلک بالایتان بچسبانید. در مرحله بعد مژه هایتان را شانه بزنید تا به چسب سیلیکونی بچسبند.

بخوانید  طرز تهیه ماسک خیار و گلاب برای چاقی صورت با بهترین روش ها

اکنون می توانید با استفاده از براش کوچک که در پک لیفیت مژه وجود دارد، مواد لیفت مژه را به آن ها بمالید. بعد از گذشت زمانی مشخص، مواد مرحله اول را پاک کرده و دوباره مواد لیفت به آن ها بمالید. انجام مرحله دوم برای فرم گیری بهتر مژه ها، تاثیر بسیار زیادی دارد. مجددا مواد مرحله ۲ را پاک کرده و مرحله فیکس را انجام دهید. بعد از اتمام این مراحل، می توانید مواد لمینیت را بر روی مژه های خود اعمال نمایید.

آموزش لیفت مژه در خانه

توجه داشته باشید بهترین زمان برای ماندن مواد لیفت بر روی مژه، تنها ۱۰ دقیقه است. البته در صورتیکه که مژه ها ضخیمی دارید، توصیه می کنیم آن را ۱۵ دقیقه بر روی پلکتان بگذارید. اجازه ندهید مواد لیفت بیش از این زمان ها بر روی مژه هایتان بماند. معمولا پکیجی که برای لیفت مژه خریداری می کنید، دارای یک کیت بوده و آموزش های مربوط به مواد در آن درج شده است. شما می توانید از روی همین کیت، لیفت مژه را انجام دهید.

مزایای لیفت مژه

همانطور که گفتیم انجام لیفت مژه مزایای زیادی دارد و به برخی از آن ها اشاره کردیم. در این بخش به صورت جامع تر، مزایای مواد لیفت مژه را برای شما شرح می دهیم.

  • استفاده از فرمژه اصول خاصی دارد. هنگام استفاده از این ابزار نباید به مژه های خود فشار بیاورید؛ چراکه باعث سست شدن و در نهایت ریزش آن ها می شود. همچنین استفاده مداوم از فر مژه در گذشت زمان، مژه ها را کم پشت می کند. اگر شما لیفت مژه را انجام دهید، دیگر به استفاده از فر مژه نیازی نخواهید داشت.
  • مواد معدنی و کراتینی که در مواد لیفت مژه وجود دارد، کمک بسیار زیادی به تقویت مژه های شما می کند.
  • بر خلاف روش های کاشت و اکستنشن مژه، اگر نکات ایمنی در لیفت مژه رعایت نکنید، هیچ عوارض جدی به چشم و مژه شما وارد نخواهد شد.
  • انجام لیفت مژه باعث می شود که چشم های شما درشت تر به چشم بیایند.
  • انجام این کار موجب می گردد مژه های شما طوری به نظر برسند که انگار ریمل استفاده کرده اید و در نتیجه دیگر به آرایش چشم نیازی ندارید.
  • با انجام لیفت مژه، به هیچ عنوان چشم های شما آسیبی نمی بینند و می توانید به راحتی از لنز استفاده نمایید.
  • در این روش برخلاف روش های اکستنشن، امکان استفاده از لوازم آرایشی که مخصوص چشم هستند، وجود دارد.
بخوانید  راهنمایی بهترین دندانپزشکان زیبایی در کرج:

جمع بندی

یقینا داشتن مژه های زیبا و پرپشت آرزوی هر خانمی بوده و روش های زیادی برای رسیدن به این هدف ابداع شده است. لیفت مژه یکی از روش های نوین و بدون خطر بوده که می تواند زیبایی مژه ها و چشم های شما را به طور چشم گیری افزایش دهد. با توجه به اینکه لیفت مژه هیچ گونه آسیبی به چشم و مژه وارد نمی کند، بسیاری از خانم ها امروزه لیفت مژه را انجام می دهند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×