» سبک زندگی » آیا لمینت ناخن ترمیم دارد؟ تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن چیست ؟
آیا لمینت ناخن ترمیم دارد؟ تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن چیست ؟
سبک زندگی - زیبایی و پزشکی - سلامت پوست و مو

آیا لمینت ناخن ترمیم دارد؟ تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن چیست ؟

مرداد 2, 1402 150343

داشتن ناخن‌هایی آراسته به زیباتر نشان دادن دستان افراد کمک بسزایی می‌کند. بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ناخن‌هایی یک‌دست و شیک به کاشت ناخن و لمینت ناخن اقدام کرده‌ و با اجرای طرح‌های شیک، جذابیت ناخن‌های خود را چندین برابر می‌کنند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به کاشت ناخن علاقه ندارید و می‌خواهید ناخن‌هایتان فرم طبیعی خود را داشته باشند، لمینت ناخن می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی برای شما باشد.

 آیا لمینت ناخن ترمیم دارد

کسانی که با مشکل شکستن و لب‌ پریدگی ناخن مواجه می‌شوند، با لمینت کردن ناخن‌ها می‌توانند ظاهری جذاب را به دستان خود هدیه دهند. لمینت در واقع بر روی صدف ناخن قرار می‌گیرد و برای اجرای آن نیازی به کاشت ناخن ندارید. لمینت ناخن علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، باعث افزایش مقاومت و استحکام ناخن‌ها می‌شود. از دیگر خصوصیات لمینت ناخن می‌توان به انعطاف پذیری، سبکی و ارتجاعی بودن آن اشاره کرد.

بخوانید  محتوا مارکتینگ، فضای امن و قابل اعتماد برای نویسندگان محتوای متنی

در ادامه این مقاله به سوال آیا لمینت ناخن ترمیم دارد پاسخ خواهیم داد پس اگر درباره لمینت ناخن اطلاعات کافی ندارید، این مقاله را با دقت مطالعه نمائید. برای مطالعه مقالات جالب و ویژه درباره ناخن به سایت دندان لند مراجعه کنید.

تفاوت کاشت ناخن با لمینت ناخن چیست ؟

برای انجام کاشت ناخن باید ابتدا ناخن‌ها را سوهان کشید تا کمی نازک شوند، سپس با استفاده از تیپ‌های گوناگون، اندازه ناخن‌ها را تغییر داده و آن‌ها را تاحدودی بلندتر کرد. در مرحله بعد از مواد کاشت ناخن استفاده می‌شود. کاشت ناخن ظاهری طبیعی ندارد و ممکن است سلیقه بسیاری از افراد نباشد به همین علت بسیاری از افراد لمینت را انتخاب می‌کنند. برای لمینت ناخن از یک لایه بسیار نازک بر روی ناخن استفاده می‌شود درنتیجه ناخن‌ها ظاهری طبیعی دارند.

آیا ترمیم لمینت ناخن امکان دارد ؟

برخی از افراد هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی اولین سوالی که مطرح می‌کنند این است که آیا لمینت ناخن ترمیم دارد یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید گفت که پس از لمینت ناخن، می‌توانید تا سه بار آن‌را ترمیم کنید. پس از اتمام سومین بار ترمیم لمینت، باید به طور کامل لمینت را ریمو کنید و دوباره لمینت را انجام دهید.

بخوانید  بوتاکس چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس و 7 عوارض شایع آن

مراحل ترمیم لمینت ناخن چگونه است ؟

همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، شما می‌توانید تا سه بار لمینت را ترمیم کنید. برای ترمیم لمینت باید به نزد سالن‌دارها و ناخن‌کارهای مجرب بروید تا از بروز هرگونه مشکل برای ناخن‌هایتان جلوگیری شود. برای ترمیم لمینت ناخن باید ابتدا لاک ژل را تراشید و سپس دوباره لایه نازکی را روی ناخن‌ها قرار داد. شما می‌توانید باتوجه به سلیقه خود زیباترین و جدیدترین طرح‌ها و رنگ‌ها را برای ناخن خود انتخاب کنید و از آراستگی ناخن‌هایتان لذت ببرید.

آموزش مراحل لمینت ناخن

 مراحل ترمیم لمینت ناخن

۱:در اولین مرحله باید دستان خود را کاملا با آب و صابون تمیز کنید تا تمامی آلودگی‌های روی پوست دست و ناخن شما از بین بروند. در هنگام لمینت ناخن باید به موارد بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشید چراکه در غیر اینصورت احتمال آلوده شدن ناخن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

۲:در دومین مرحله باید با استفاده از سوهان برقی، سطح صیقلی ناخن را ازبین ببرید. توجه داشته باشید که این کار را باید به صورت کاملا سطحی انجام دهید و از فشار دادن سوهان برقی روی ناخن جدا خودداری نمایید. سپس باید با کمک سوهان روسی و ابزار مانیکور قسمت انتهایی ناخن را به عقب بکشید و اضافه‌های دور تا دور ناخن را تمیز نمایید. حال نوبت به استفاده از سوهان معمولی می‌رسد که باید با کمک آن ناخن را به یکی از دو شکل گرد یا مربع فرم دهید.

بخوانید  پماد کالامین برای چیست ؟ عوارض و نحوه مصرف آن چگونه است ؟

۳:پس از اتمام مراحل سوهان‌کشی، باید ناخن را از پودرهای سوهان کاملا تمیز کنید. برای انجام این کار از برس نرم استفاده نمایید در نظر داشته باشید که به هیچ وجه از پارچه برای تمیز کردن ناخن استفاده نکنید چراکه ممکن است پرزهای پارچه روی ناخن باقی بمانند. حال به آرامی ضدقارچ را با استفاده از پنبه روی ناخن‌ها بمالید. سپس پرایمر را روی ناخن‌ها بزنید تا تمامی مواد روی ناخن قرار گیرند.

۴:در چهارمین مرحله لمینت ناخن باید یک لایه ژلیش بیس را با کمی فشار بر روی ناخن بزنید. در نظر داشته باشید که ژلیش بیس باید با کناره‌های ناخن تاحدودی فاصله داشته باشد. پس از زدن ژلیش بیس هر ناخن، آن‌را در زیر دستگاه یو‌ وی قرار دهید. از این دستگاه برای خشک کردن ژلیش بیس روی ناخن استفاده می‌شود که برای خشک شدن هر ناخن حدود سی ثانیه زمان لازم است.

۵:پس از خشک شدن ژلیش بیس، نوبت قرار دادن لایه‌های نازکی از لمینت ناخن است. شما باید سه لایه نازک از لمینت را روی ناخن قرار دهید توجه کنید پس از قرار دادن هر لایه، ناخن را در دستگاه بگذارید تا کاملا خشک شود سپس لایه بعدی را روی ناخن بزنید. برخی از افراد از لاک ژل برای زیباتر کردن ناخن استفاده می‌کنند که باید گفت انتخاب لاک ژل یا لاک معمولی تنها به سلیقه فرد بستگی دارد.

بخوانید  چرا لمینت ناخن ترک میخورد/4 علت ترک خوردن لمینت ناخن چیست ؟

لمینت ناخن به چه افرادی پیشنهاد می‌شود

اگر بر روی ناخن شما ناهمواری‌ها و یا ترک‌هایی مشاهده می‌شود، می‌توانید با استفاده از لمینت ناخن این مشکل را کاملا برطرف کنید. لمینت ناخن به کسانی که به کاشت ناخن علاقه ندارند و یا از انجام آن خسته شده‌اند نیز پیشنهاد می‌شود. اگر به خاطر شغل خود نمی‌توانید کاشت ناخن انجام دهید، لمینت ناخن بهترین راهکار برای شما عزیزان است. از دیگر موارد استفاده از لمینت ناخن می‌توان به کسانی که اشاره کرد که ناخن‌هایشان به شدت ضعیف و شکننده است.

 

قیمت لمینت ناخن

قیمت لمینت ناخن به مواد مصرفی و همچنین سالنی که به آن مراجعه می‌کنید، بستگی دارد. واضح است که افراد حرفه‌ای و کاربلد قیمت بالاتری را نسبت به افراد مبتدی پیشنهاد می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای لمینت ناخن به نزد افراد متخصص و باتجربه مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد برای لمینت ناخن‌هایتان استفاده کنند تا از بروز هرگونه بیماری و آلودگی جلوگیری شود.

آراستگی دستان شما با لمینت ناخن

در قسمت‌های قبلی به سوال آیا لمینت ناخن ترمیم دارد پاسخ دادیم. اگر می‌خواهید اطلاعات لازم را درباره لمینت ناخن و سایر اقدامات آرایشی، به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم به سایت دندان لند مراجعه فرمایید و مقالات مربوطه را مطالعه نمایید.

بخوانید  مزایای بازی های رایانه ای و رسانه ای و ویدئو گیم‌ها چیست؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×