» ویژه خبری » اقتصاد » بروکر آلپاری چیست
بروکر آلپاری چیست
اقتصاد - سایر رسانه ها

بروکر آلپاری چیست

فروردین 24, 1403 170312

فضای رقابتی در معاملات نقش زیادی دارد. به همین دلیل تجارت فارکس دارای متقاضیان زیادی از سرتاسر جهان است. قلمرو معاملات فارکس مملو از معامله گرانی است که انگیزه بسیار بالایی برای کسب درآمد دارند. با این حال، بسیاری از این معامله گران به تنهایی فاقد پتانسیل لازم برای انجام تمام معاملات و فرایندهای معاملاتی هستند. در همین راستا کارگزارانی مانند آلپاری خدماتی را برای تسهیل فرایند معاملاتی و بستر تجاری در اختیار معامله گران قرار داده اند.

بسیاری از کارگزاران ارز آماده ارائه خدماتی به معامله گران هستند تا آنها امکان دسترسی به بسترهای خرید و فروش را داشته باشند. با استفاده از این فضاهای واسطه ای معاملات با سرعت بیشتری انجام می گیرد. هر کدام از کارگزاری های فارکس دارای ویژگی های مختص به خود هستند. بنابراین بهتر است پیش از انتخاب هر کدام از آنها با خدمات و ویژگی های خاص آنها آشنا شوید و یک کارگزاری همسو با اهداف و خواسته های خود را انتخاب نمایید. در این مقاله ما با بروکر آلپاری آشنا خواهیم شد.

بخوانید  چرا باید تابلو برق را نوسازی کنیم؟

بروکر آلپاری چیست

آلپاری چیست؟

آلپاری یک از کارگزاران مطرح فارکس است که امکان دسترسی به پلتفرم های تراکنش را برای معامله گران فراهم کرده و خدمات معاملاتی مختلفی را ارائه می دهد. این بروکر حتی به کسانی که علاقه مند به تجارت در حوزه ارزهای دیجیتال بویژه بیت کوین هستند نیز کمک می کند. تنوع خدمات یکی از جنبه هایی است که باعث شده این بروکر بیش از پیش مورد توجه معامله گران فعال در بازارهای مالی قرار بگیرد.

آلپاری همانطور که شاید متوجه شدید یکی از بروکرهای باسابقه است که توانسته خود را به یکی از بازیگران مطرح در صنعت تریدینگ تبدیل نماید.

برای افتتاح حساب در آلپاری نیاز به یک حداقل سپرده ۱ یورویی دارید. تاریخ تاسیس و شروع به کار این بروکر به سال ۱۹۹۸ بر می گردد و مقر دفتر مرکزی آن در سنت وینسنت و گرنادین واقع شده است.

بروکر آلپاری همچنین یک حساب آزمایشی یا دمو به کاربران خود برای آزمون و خطا و درک نقاط ضعف آنها ارائه می کند. این کارگزاری دارای مقررات قدرتمندی بوده و با بانک ها و موسسات مالی بین المللی در ارتباط است. از این رو، کاربران آن می توانند در بازه زمانی کوتاهی وجوه موجود در بانک ها را به حساب های خود انتقال دهند.

بخوانید  در صنعت داروسازی از چه نوع ورق استیلی استفاده می شود؟

آلپاری یکی از معدود کارگزاری هایی است که بخش فارسی خود را ارتقا بخشیده و سطح خوبی از خدمات را برای مشتریان فارسی زبان خود در نظر گرفته است.

انواع حساب ها در بروکر آلپاری

بروکر آلپاری از چندین نوع حساب پشتیبانی می کند که مهم ترین آنها عبارتند از:

حساب استاندارد: حساب استاندارد یکی از انواع حساب های بروکر آلپاری است که برای شروع به کار افراد مبتدی گزینه مناسبی است.

حساب  ECNاستاندارد و ECN Pro: معامله گران حرفه ای نیز می توانند معاملات خود را با افتتاح حساب در حساب های ECN استاندارد و ECN Pro شروع کنند. این دو حساب از دیگر انواع حساب های فعال در بروکر آلپاری هستند که سفارش های معاملاتی کاربران را با کمترین میزان تاخیر انجام می دهند.

اسپردها و هزینه ها در بروکر آلپاری

بدیهی است که شما باید در ازای فعالیت در یک بروکر مقداری هزینه در قالب اسپرد یا کمیسیون به آن پرداخت نمایید که آلپاری و روبوفارکس نیز همانند سایر کارگزاری ها در قبال خدمات خود کارمزد دریافت می کند. نموداری از کمیسیون ها و اسپردهایی که آلپاری برای انواع مختلفی از تراکنش ها در نظر گرفته است را می توانید در وب سایت این بروکر مشاهده کنید.

بخوانید  سایت نظارت دات کام مرجع علاقه مندان حوزه های مالی، بورس و بیمه

ابزارهای معاملاتی آلپاری

آلپاری هفتاد و سه ابزار ارائه می دهد و در حدود ۶۰ جفت ارز برای معامله توسط این کارگزاری در دسترس معامله گران قرار دارد. نمادهای معاملاتی از معیارهای مهم برای انتخاب یک بروکر به شمار می آیند. وجود تنوع موقعیت های کسب سود برای معامله گران را افزایش می دهد. در این بروکر گستره وسیعی از ابزارهای معاملاتی در اختیار معامله گر قرار داده شده است که اغلب آنها جزو CFD (قراردادهای مابه التفاوت) هستند.

علاوه بر جفت ارزها، امکان معامله کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام و گاز طبیعی نیز در این بروکر فراهم آمده است. همچنین از طریق آن می توان به ۱۱ شاخص جهانی و سهام ۱۰ شرکت برتر ایالات متحده نیز دسترسی داشت.

ویژگی های آلپاری

تجزیه و تحلیل ویژگی ها و خدمات یک بروکر می تواند مهمترین عامل در انتخاب یک کارگزاری باشد. در ادامه به ویژگی های بروکر آلپاری و خدماتی که ارائه می دهد خواهیم پرداخت:

  • پلتفرم ها و اپلیکیشن ها

برنامه و پلتفرم هایی که از سوی یک کارگزاری ارائه می شود یکی از مهم ترین ویژگی های یک بروکر است. پشتیبانی آلپاری از دو پلتفرم متاتریدر MT4 و MT5 شانس مشتریان برای تراکنش را افزایش می دهد. همچنین اپلیکیشن های موبایلی Alpari برای اندورید و iOS نیز در دسترس معامله گران قرار دارد.

  • اجرای معاملات
بخوانید  چسب دندان مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟

برخی از روش های تامین مالی در آلپاری مانند کارت های اعتباری، انتقال بانکی و Neteller همراه با برخی از ویژگی های معاملاتی عالی مانند اسکالیپینگ، پوشش ریسک، ارائه STP و حداقل سپرده وجود دارند. آلپاری همچنین حساب های مختلفی را برای انواع معاملات ارائه می دهد که از آن جمله می توان به حساب Mini، نسخه استاندارد، حساب ECN و حساب اسلامی اشاره کرد.

  • پشتیبانی از مشتری

آلپاری به گونه ای طراحی شده که امکان پشتیبانی از مشتریانی با ویژگی های مختلف را دارد. از این رو، می توان پشتیبانی زبان آلپاری از طیف گسترده ای از زبان ها مانند انگلیسی، روسی، عربی، فارسی، چینی، هندی، اسپانیایی و … را مزیتی قابل توجه برای این بروکر برشمرد. پشتیبانی زبان ها در آلپاری به قدری قدرتمند است که می توانید با زبان فارسی حتی در چت زنده و ایمیل نیز با پشیبانی این بروکر ارتباط برقرار کنید.

امنیت بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یکی از بروکرهای شناخته شده و معتبر در سطح جهانی است که از جمله معدود بروکرهایی است که ایرانیان نیز اجازه فعالیت در آن را دارند. این بروکر سابقه فعالیتی بیش از ۲۰ سال دارد و دارای رگوله کمیسیون خدمات مالی جمهوری مائورتیوس است. این کشور یکی از اعضای کشورهای آف شور (Offshore) محسوب می شود.

بخوانید  باندینگ دندان چیست؟

اعتبار بروکر آلپاری

بروکر آلپاری مثل الیمپ ترید در حال حاضر به عنوان یکی از بروکرهای شناخته شده در حوزه فارکس به شمار می آید. این بروکر با توجه به خدمات و پشتیبانی از فارسی زبان ها به یکی از بروکرهای محبوب در میان ایرانیان تبدیل شده است.

شما چه به عنوان یک تازه کار و چه به عنوان یک تریدر حرفه ای وارد این کارگزاری شوید می توانید از حساب های کاربری و امکانات و ویژگی های متعدد آن برای کسب سود استفاده نمایید. وب سایت این بروکر دارای رابط کاربری ساده و مناسبی بوده و تنها با چند قدم ساده می توان اقدام به ثبت نام اولیه در این بروکر کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×