» سلامت و پزشکی » خدمات پزشک خانگی
خدمات پزشک خانگی
سلامت و پزشکی

خدمات پزشک خانگی

مهر 17, 1402 130319

خدمات پزشک در منزل به بیماران مقیم خانه یا ساکن در منزل ارائه می شود که ترکیبی از تخصص حرفه ای، مهارت ها و آخرین فناوری پزشکی با ارزش های اخلاقی بالا است.

ماموریت پزشک مراقبت در منزل بهبود کیفیت زندگی بیمار و مراقبین در منزل یا مستقر در منزل است. پزشکان ما در ارائه مدرن ترین پیشرفت های پزشکی، منحصراً برای بیماران مراقبت در منزل تخصص دارند. فرآیند تشخیص و درمان در گرمای منزل شما به روزترین، مدرن ترین، جامع ترین و دلسوزانه ترین شکل ارائه می شود. خدمات پزشک در منزل از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان، درخواست خدمات اورژانسی، انتقال با آمبولانس جلوگیری می کند و به افراد اجازه می دهد در صورت عدم نیاز به شرایط پزشکی خود در خانه بمانند. این به آنها اجازه می دهد تا سلامت خود را در گرما و امنیت خانه خود به دست آورند.

با اطمینان از اینکه موقعیت‌های پرخطر از قبل شناسایی می‌شوند و اقدامات احتیاطی با کنترل‌های منظم، که در آن درک پزشکی پیشگیرانه نادیده گرفته نمی‌شود، تضمین می‌شود که همه داده‌های بهداشتی افزایش می‌یابند.

پزشک مراقبت در منزل فرد را در منزل ویزیت می کند و تشخیص و درمان را انجام می دهد. او پس از معاینه، وضعیت پزشکی را به تفصیل بررسی می کند. فرآیند تشخیص و درمان در منزل به به روزترین، مدرن ترین، جامع ترین و دلسوزانه ترین روش ارائه می شود. پزشک در منزل به عنوان پل ارتباطی بین پزشک در بیمارستان و بیمار عمل می کند. در صورت نیاز به خدمات پزشک متخصص در منزل می توان خدمات مشاوره ای را در منزل با حضور پزشکان از تمامی رشته های تخصصی دریافت کرد.

بخوانید  علت سوزش انگشتان پا چیست و چرا باید آن را جدی بگیریم ؟ 12 علت شایع

در خدمات پزشک در منزل، بیمار با هماهنگی پزشک خود عمل می کند. اگر یک یا چند پزشک دارید که وضعیت فرد را دنبال می کند، پزشک مراقبت در منزل وضعیت سلامت، یافته های معاینه، نتایج معاینه و تصویربرداری را به پزشکی که پیگیری را انجام می دهد گزارش می دهد. علاوه بر این، مراقبت از بیمار در مرحله نهایی، مراقبت از بیمار وابسته به ونتیلاتور، مدیریت درد با موفقیت انجام می شود.

 

 

 

 

مزایای معاینه خانگی

تمام مزایای موجود در موسسات بهداشتی برای معاینه خانگی نیز اعمال می شود.

تشخیص و مداخله زودهنگام برخی بیماری ها را تسهیل می کند.

ایده ای در مورد وضعیت سلامت فعلی بیمار ارائه می دهد

خطرات عفونت و غیره از حضور در بیمارستان را از بین می برد

از آنجایی که در خانه ساخته می شود در زمان و انرژی صرفه جویی می کند

این امکان را فراهم می کند تا اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی بیماری های قبلاً شناخته شده داشته باشید.

اما چرا پزشک عمومی برای معاینه خانگی گزینه مناسبی است ؟

پزشکان عمومی متخصصان بسیار ماهری هستند که طیف وسیعی از مراقبت های بهداشتی غیرجراحی را به بیماران ارائه می دهند. آنها مشکلات جدی و سخت پزشکی را بررسی می کنند و بیماران را تا رفع یا تثبیت این مشکلات پیگیری می کنند. بیماران باید ابتدا برای تشخیص مشکل خود به پزشک عمومی مراجعه کنند و اگر مشکل بیمار نیاز به معاینه تخصصی دارد. به متخصص مربوطه مراجعه کنید مراجعه به پزشک فقط به این دلیل نیست که شما یک بیماری دارید. هر از چند گاهی برای چکاپ سلامت عمومی، تب فصلی، معاینه بدن و موارد دیگر باید با پزشک مشورت کرد. اگر به مراقبت بیشتری نیاز دارید، پزشک عمومی شما می داند که چه زمانی و به کدام متخصص شما را ارجاع دهد.

بخوانید  لاغری و کاهش سایز شکم با کرایولیپولیز فریز چربی

اگر نیاز به مراجعه به پزشک متخصص در منزل با هزینه مقرون به صرفه دارید و نمی توانید به مراکز درمانی مراجعه کنید، پزشکان همه تخصص ها را برای شما ارسال می کنیم. با نرخ بسیار پایین قابل انجام است. بسیاری از بیماران به دلیل بیماری و مشکلات جسمی و فیزیولوژیکی قادر به ترک خانه و مراجعه به مراکز درمانی نیستند. از سوی دیگر، بسیاری از مراکز درمانی و ساختمان های پزشکان برای تردد افراد بیمار و معلول مناسب نیستند. و رفت و آمد به این ساختمان ها و مکان ها برای بیماران و بیماران ضربه ای مضاعف ایجاد می کند. همراهانش با هزینه های گزاف.

آرین طب در ارسال پزشک متخصص به منزل هم می تواند نیاز شما را برطرف نماید از این رو برای درخواست پزشک متخصص می توانید به سایت آرین طب مراجعه نمایید.

https://a-teb.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c/

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×