» دانستنی ها » فال شمع سریع روزانه، امروز و فردا و ماهیانه
فال شمع سریع روزانه، امروز و فردا و ماهیانه
دانستنی ها - اجتماعی - سبک زندگی - سرگرمی

فال شمع سریع روزانه، امروز و فردا و ماهیانه

دی 2, 1402 112317

فال و فال گیری، مخصوصا فال شمع از مسائل جدید امروزی نیست. این مسئله ریشه در تاریخ انسان و نسل بشر دارد. ایجاد اعتقادات خرافه و خرافه پرستی و یا اعتقادات قلب و باورهایی به این شکل، چه درست و چه غلط، حاصل صدها و هزاران سال است.
فال هایی که امروزه گرفته می شود، انواع بسیار زیادی دارد. از معروف ترین فال نزد ایرانی ها که همان فال حافظ است گرفته تا فال چای و فال شمع روزانه و فال های بسیار زیاد دیگر که هر کدام می توانند ریشه در اعتقادات بشر داشته باشند.
حتی فال قرآن که همان استخاره می باشد را هم به عنوان یک فال نزد مسلمانان می شناسند و فال های آنلاین و حضوری و هر نوعی که فکر کنید، در روزگار امروز ما وجود دارد. فال شمع روزانه و فال شمع فردا، از عبارات بسیار پر جستجو در اینترنت می باشد. فال شمع، به تازگی در بین مردم جا افتاده و خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.
اینکه فال ها خرافات هستند یا خیر، مسئله ای است که جای بحث فراوانی دارد. قرار هم نیست در این مقاله به درستی یا نادرستی فال ها پرداخته شود. اما در همین حد که با فال شمع بیشتر آشنا شویم، بحث را با مطرح کردن پرسش های زیر، پی می گیریم:
۱٫     فال شمع چیست؟ ۲٫     چرا فال شمع؟ راز شمع در چیست؟۳٫     وسایل مورد نیاز فال شمع چه چیزهایی می باشد؟۴٫     فال شمع چگونه تعبیر می شود؟۵٫     فال شمع سرنوشت چیست؟۶٫     فال شمع حافظ چیست؟۷٫     فال شمع آنلاین چگونه است؟۸٫     فال شمع تک نیت چگونه است؟۹٫     آیا فال واقعیت دارد؟۱۰٫کدام فال ها می تواند به واقعیت نزدیکتر باشد؟۱۱٫فال شمع با سه نشانه جن و سرنوشت چیست و آیا واقعیت دارد؟
فال شمع چگونه تعبیر می شود؟

فال شمع چیست؟

این روزها بازار فال و فال گیری به شدت داغ است. در هر گوشه و کناری، و در هر سایت یا پیج اینستاگرام، فال قهوه و فال نخود و هر نوع فال دیگری که فکر کنید، رواج دارد. فال شع هم یکی از همین فال هاست. این فال با چکانده شدن اشک شمع در آب و پدیار شدن تصاویر خاصی، می تواند تعبیر شود. طرفداران این نوع فال، روز به روز بیشتر می شوند.
اگر بحث خرافات را از فال، کنار بگذاریم، فال شمع می تواند مسائلی را بیان کند. شمع وقتی می سوزد، چهار عنصر حیات یعنی باد و آب و خاک و آتش را در خود دارد. چون این چهار عنصر اصلی حیات در سوخته شدن شمع وجود دارد، پس می تواند آرزو و حاجت های انسان را برآورده سازد. البته این مسائل بیشتر به متافیزیک و اتفاقات ماورایی مربوط می شود.
شاید واقعیت داشته باشد و شاید هم واقعی نباشد. اگر فرض را بر واقعی بودن بگذاریم، باید بگوییم که سوختن شمع می تواند ایجاد شعله کند. خیره شدن به این شعله می تواند یک حالت روحانی و عرفانی در شخص ایجاد کند. این نور می تواند منبعی از نور الهی در نظر گرفته شود و در هنگام دعا کردن و خواستن و حاجت گرفتن بسیار موثر باد.
وقتی که شمع چنین خاصیتی دارد، پس می تواند در فال هم استفاده شده و به کار بیاید. با فال و ایجاد شدن اشکال مختلف در آب می توان به یک سری از حقایق پی برد. هر کدام از شکل ها و یا جرقه و دود شمع می تواند تعابیر گوناگونی داشته باشد.
بسیاری از افراد روزانه به دنبال سایت هایی هستند که فال شمع آنلاین هم ارائه کنند و در این زمینه اطلاعاتی را کسب کنند. فال شمع امروز و فال شمع فردا از جمله محبوب ترین سرچ های اینترنتی برای فال شمع است. بسیاری از جوانان و دخترها و پسرها در مورد مسائل عشق و عاشقی و پیدا کردن همدم واقعی خود در زندگی، به فال و فال گیری معتقد هستند. فال شمع هم می تواند یک فال معنوی بسیار خوبی برای این کار باشد.
در گذشته و در ادیان مختلف، ۴ عنصر اصلی طبیعت که همان آب و باد و خاک و آتش هستند، به عنوان نمادهای بسیار پر انرژی در نظر گرفته می شدند. سوختن شمع هم می تواند اشاره ای به همین ۴ عنصر اصلی باشد. خلقت آدم و تمام هستی، بر اساس همین ۴ عنصر است. شمع به عنوان نماد خاک است. وقتی می سود، موم و اشک آن نماد آب و دود آن نماد هوا و همچنین، شعله ی آن نشان از آتش دارد. پس قطع به یقین می تواند به شدت انرژی داشته باشد.
حتی در جلسات انرژی درمانی و پاکسازی ضمیر ناخودآگاه از شمع استفاده می شود. شاید بتوان گفت چنین ماده ای آنقدر انرژی دارد که می تواند خبر از آینده هم بدهد.

چرا فال شمع؟ راز شمع در چیست؟

فال شمع امروز یا فال شمع ماهانه، از موضوعات بسیار جذاب و پر طرفدار در فضای اینترنت و شبکه های مجازی شده است. بسیاری علاقه مند هستند تا سرنوشت و آینده ی خود را با فال شمع در آب مشخص کنند. البته تجربه ثابت کرده است که این فال تا حد زیادی موثر و درست است. درست بودن آن هم به راز بزرگ خلقت و هستی باز می گردد.
دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، از ۴ عنصر آب و آتش و خاک و باد تشکیل شده است. در این دنیا هیچ ماده ای وجود ندارد که از عنصر پنجم شکل گرفته باشد.
راز شمع دقیقا در همین است. ماده ای که بتواند هر ۴ عنصر را در خود داشته باشد، یا وجود ندارد و یا اگر هم باشد، نمی توان آن را به جای شمع استفاده کرد. در سوختن شمع، هم دود وجود دارد و هم آتش. هم اشک شمع و آب وجود دارد و هم موم شمع. این ها دقیقا نماد همان ۴ عنصر طبیعی هستند.
اگر نگاهی به مراسم مذهبی بیندازید، می بینید شمع روشن کردن جزء جدایی ناپذیر مراسم مذهبی است. در اماکن روحانی و مقدس نیز، از شمع استفاده می کنند. حتی روی کیک تولد که نمادی از به دنیا آمدن است و همچنین سر مزار و قبر یک مرده هم که نشان از دنیا رفتن است، شمع روشن می کنند. این ها همگی خبر از مقدس بودن این ماده ی ارزشمند دارد. پس می توان راز مقدس بودن و خبر از حقایق آینده را در همین ها دانست.
فال شمع سرنوشت

وسایل مورد نیاز فال شمع

گرفتن فال نیازمند دانش و مهارت خاصی است. هر کسی نمی تواند هر فالی را بگیرد. معروف ترین فال در میان ایرانی ها، تاجیک ها و افغانی ها، فال حافظ است. این فال گرچه بسیار روند ساده ای نسبت به دیگر فال ها دارد اما اگر قرار باشد فقط از روی کتاب دیوان حافظ و بدون تعبیر و معنی گرفته شود، نیازمند دانش عمیق عرفانی و ادبیات است.
فال های دیگر هم، همین سختی را دارند. برای مثال، فال قهوه دارای نمادها و شکل های مختلفی است که کف فنجان نقش بسته و هر کسی نمی تواند تعبیر آن را به درستی بیان کند. کتاب های بسیار زیادی در مورد فال قهوه و دیگر فال ها به نگارش درآمده است.
فال شمع در آب هم از جمله فال هایی است که برای انجام دادنش باید یک سری شرایط و وسایل را گرد هم آورید تا بتوانید به درستی آن را انجام دهید. البته این ها همه، جدای از دانش تعبیر و فال شناسی شمع است که باید به طور جداگانه یاد گرفته شود.
برای انجام فال شمع باید شمع مناسبی تهیه کنید. در کنار شمع باید بوی عطری که دوست دارید و از ته دل به آن حس خوبی دارید، در فضا باشد. البته بهتر است شمع شما، همان بو را نیز بدهد. اگر دوست ندارید شمع بودار و معطر تهیه کنید، حتما از شمع سفید باید استفاده کنید. فقط دقت کنید که شمع نباید تا به حال روشن شده باشد.
برگ گزنه و زیره سبز هم از مواد دیگری است که باید در کنار خود داشته باشید. قهوه هم ماده ای است که حتما باید داشته باشید. یک ظرف آب در کنار خود و در محیطی آرام بگذارید و برگ زیره و گزنه و قهوه را در آن بریزید. سپس شروع به انجام اعمال فال گیری شوید که در ادامه به آن می پردازیم.
ابتدا باید شمع را روشن کنید و آرام آرام به شمع و شعله خیره شوید. کم کم حواس خود و تمرکز خود را روی شعله ی شمع ببرید. حتما در محیط ساکت و آرام این کار را انجام دهید. در ضمن باید از قبل، کاملا به این فال و راهنما و همچنین به معانی و تعابیر آن معتقد باشید. نباید در دلتان کوچکترین شکی رخ دهد.این کار باعث می شود تا انرژی های مثبتی از سمت شما به این کار ساطع شود.
هنگامی که به شمع خیره هستید، باید به نیت یا سوال خود فکر کنید. در ضمن قبل از روشن کردن و خیره شدن به شمع باید حتما ذهن خود را از نا آرامی ها و افکار مزاحم خالی کنید.
بعد از اینکه برای مدتی به شمع خیره شدید، اشک شمع را در ظرف آب بچکانید. این اشک در آب می تواند به شکل های مختلفی ظاهر شود که هر کدام از آن ها می تواند نشان و تعبیر از وضعیت خاصی باشد.

فال شمع چگونه تعبیر می شود؟

فال شمع چگونه تعبیر می شود؟
تعبیر فال شمع نسبت به علامت هایی که در آب ظاهر می شود، صورت می گیرد. شکل های خاصی که حاصل اشک چکیده شده ی شمع درون ظرف آب است، هر کدام به صورت خاصی در آب نقش می بندد. برای مثال، شکل های لوبیا، شمع، زنگ، پل، ابر، فنجان، سگ، گربه، حلقه، جارو، تاج، زنجیر، رختخواب، پرنده، توپ، گوش، صلیب، پر، تخم مرغ، ماهی، روح، خانه، کوه، بادبادک، نردبان و خیلی از اشکال دیگر که هر کدام معانی و تعابیر خاص خود را دارند.

می توانیم برخی از نمادها و شکل ها را به معانی زیر، تفسیر کنیم:

  • ·   جرقه زدن شمع می تواند نشان از رسیدن یک خبر خوش باشد. البته اینکه این خبر خوش را یک زن به شخص برساند یا یک مرد، باز هم کاملا مشخص است.
  • اگر اشک شمع از سمت چپ بریزد، خبر آورنده یک زن یا دختر است اما اگر اشک شمع به سمت راست بریزد، خبر آورنده یک مرد و پسر است.
  • ·   گل در فال شمع به معنای این است که یک زن یا مرد غریبه را ملاقات می کنید که عاشق شما خواهد شد.
  •   اگر شعله ی شمع آبی شد، حتما یک روح در اتاق است و شما تنها نیستید.
  • خاموش شدن ناگهانی شمع یعنی که پایان یک رابطه به صورت غیر منتظره رخ خواهد داد
  • اگر کسی در فال گیری با شمع، سهوا شمع را خاموش کند یعنی ازدواجی در پیش دارد.
  • می توانید شمع را با یک پرسش که جوابش آره یا نه است روشن کنید. اگر اشک شمع به سمت راست بریزد، پاسخ بله است و اگر از سمت چپ بریزد، پاسخ نه، خواهد بود به این فال شمع، فال شمع تک نیت بله و خیر می گویند.
  •   ابر نشان از تهدید دارد. ممکن است کسی شما را تهدید کند و باید شما احتیاط کنید.
  •   اگر حلقه نمایان شد، نشان از آشتی و صلح است.
  • رختخواب می تواند خبر از این دارد که تعطیلات شما به خوبی سپری خواهد شد.
  • زنجیر نشان از راه درست می دهد.
  •   اگر اشک شمع به شکل تاج در بیاید، خبر از بیماری و ناخوشی جسمی یا روحی می دهد.
  • لوبیا می تواند نشان از مشکلات مالی خبر دهد.
  •   روح نشان از خبر دار شدن کسی از گذشته ی شما می دهد.
  •   قلب هم نشان از رابطه ای عاشقانه دارد.
و موارد بسیار زیاد دیگری که هر کدام معانی و تعابیر جداگانه ای دارند. البته بیشترین سهم تعبیر فال شمع در آب، مربوط به حال و هوای شخصی دارد که این فال را انجام می دهد. حتی برخی از تلقین ها هم می تواند در نتیجه ی این فال گیری بسیار موثر باشد. به همین خاطر توصیه می شود که کسی این فال را انجام ندهد مگر به این شرط که قبل از آن، تمرکز حواس خوبی داشته باشد و ذهن خود را کاملا خالی کند. افکار مزاحم می توانند نتیجه ی فال را تغییر بدهند.

فال شمع سرنوشت

سرنوشت، چیزی است که دیدن و دانستن آن برای هرکس بسیار جذاب است. سرنوشت هرکس دست خود اوست و می تواند خودش تصمیم به خوب بودن یا بد بودن آن بگیرد. نمی توان سرنوشت هر انسانی را مانند یک لوح نوشته شده از قبل تصور کرد. اگر هم چنین باشد، باز هم انسان می تواند با اعمال و رفتار خود، آن را تغییر دهد.
فال شمع و فال ابجد یا فال چای، همگی می توانند خبر و پیشگویی هایی را از سرنوشت انسان بدهند. اما این لزوما به معنای این نیست که این سرنوشت حتما اتفاق می افتد و برای شخص فقط همین سرنوشت از پیش تعیین شده است. فال شمع سرنوشت، فقط یک پیش گویی ساده از سرنوشتی است که می توان با آگاهی پیدا کردن از آن، احتیاط کرد و جوانب احتیاط را رعایت کرد. به راحتی می توان سرنوشت را با دستان خود تغییر داد.

فال شمع حافظ چیست؟

فال شمع با سه نشان از جن و سرنوشت واقعی است؟
حتما از خواندن این عبارت شگفت زده می شوید و این سوال در ذهن شما شکل می گیرد که حافظ چه ربطی می تواند به فال شمع داشته باشد. حافظ که به لسان الغیب معروف است، خود درای فال جداگانه است . پس چرا گاهی وقت ها در اینترنت و شبکه های مجازی با این عبارت مواجه می شویم؟
جواب مشخص است. بسیاری از سایت ها برای بالا بردن کلیک و بازدید سایت و مطالب فال شمع، مجبورند با این ترفند و همچنین با گرفتن یک فال حافظ، شما را تشویق کنند که در کنار فال حافظ، یک فال شمع روزانه هم بگیرید. پس اگر از این به بعد این عبارت را در جایی دیدید، تعجب نکنید.

فال شمع آنلاین چگونه است؟

این روزها به کمک اینترنت و به مدد وجود فضای مجازی، فال گرفتن خیلی راحت تر از گذشته شده است. حتی فال شمع سریع را می توان از طریق اینترنت  به راحتی دریافت کرد.
فال های ابجد و و شمع و هر نوع فال دیگر، به راحتی در هر سایتی پیدا کرد. حتی برخی از وب سایت ها در این باره، فال شمع شبانه هم می گیرند. فال شمع واقعی را نمی توان به صورت آنلاین انجام داد. این نوع فال ها که به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شوند، کاملا بی اساس و پوچ هستند. البته برخی از افراد نمی خواهند این را بپذیرند اما به هر حال، واقعی نیستند.
فال احساس طرف مقابل شمع است. یعنی باید احساسات شخصی که جلوی شمع است در نظر گرفته شود. این هم مستلزم این است که حتما، شخص جلوی شمع نشسته باشد. اما در فال شمع آنلاین اصلا چنین چیزی وجود نداشته و به صورت کاملا رندمی و مجازی، یک سری اطلاعات در همان لحظه به شخص داده می شود.

فال شمع تک نیت چگونه است؟

فال شمع، انواع و روش های مختلفی برای انجام دادن دارد. فال حضوری، اینترنتی، فال شمع شبانه و روزانه و ماهیانه و روش های مختلف دیگر.
یکی از روش های جالب برای فال شمع، روش فال شمع تک نیت است. به این صورت که شما وارد یک وبسایت می شوید و بعد از تمرکز می توانید از بین چندین شمع، یکی را انتخاب کنید و تعبیر آن را بخوانید. این فال اکثر اوقات با یک فال قهوه گرفته می شود. یعنی در قسمت نتیجه ی فال شمع تک نیت، معمولا یک فال قهوه هم گرفته می شود. اما همانطور که در ادامه گفته خواهد شد، فال شمع به صورت آنلاین زیاد قابل اتکا نیست.

آیا فال واقعیت دارد؟

واقعی یا خرافات بودن فال، صد در صد نیست. شاید فال هایی که به چشم ما خیلی مسخره و پیش پا افتاده یا خرافه به نظر بیایند، خبر از واقعیات در دل خود داشته باشند. همچنین ممکن است یک فال معتبر ماند همین فال شمع یا فال حافظ، خبرهای اشتباه و بی ربطی از آینده داشته باشند و به عنوان یک خرافات در نظر گرفته شوند.
بهتر است برای قضاوت، نوع فال را به طور جدا بررسی کنیم و ریشه های آن فال را دنبال کنیم تا ببینیم که آیا به واقعیت نزدیک تر است یا خرافات.
اگر بخواهیم از تاریخچه ی فال و فال گیری بگوییم، باید به زمان های بسیار دوری برویم که دنیای شرق ، بسیار مطرح بود و فال و فال گیری هم در شرق ریشه داشته و دارد.
بسیاری از مورخان و متخصصان این حوزه، ریشه ی فال یا MAGIC را در همان کلمه ی MAGI می دانند که به معنای روحانیون زرتشتی است. روحانیون زرتشتی هم در تمدن هایی مثل ایران و بابل وجود داشته اند. حتی آتش پرستان در مصر و هند هم وجود داشته اند. تمام این تمدن ها و زرتشتیان، ۴ عنصری که در ابتدای همین مقاله ذکر شد را جزء عناصر مقدس و اصلی در دنیا و خلقت می دانند. به همین خاطر فال و فال گیری نیز زاده ی همین تمدن ها و ادیان است.
در واقع انسان ها با فال های مختلف، در صدد پیشگویی در تاریخ بوده اند. پیشگوی بزرگ فرانسوی نیز شاید از همین طریق و متافیزیک توانسته است برخی از وقایع امروزی را پیشگویی کند.
به هر حال این ۴ عنصر مقدس، ریشه ی اصلی فال شمع هستند. پس نمی توان گفت که فال شمع، به طور صد درصد خرافات است و حاصل ذهن بیمار گونه ی انسانی است. البته شاید هم نوان به طور ۱۰۰ درصد آن را واقعی دانست. اما چیزی که کاملا مشخص و واضح است،  نزدیک بودن این فال به حقایق است. البته ناگفته نماند که بسیاری از مواقع، فال ها و نتایج آن را می توان با برداشت های شخصی تعبیر کرد و تا حدود زیادی به خود شخص بر می گردد.

کدام فال ها می تواند به واقعیت نزدیکتر باشد؟

واقعی بودن فال ها یا دروغ و خرافات بودن، چیزی نیست که بتوان صد در صد آن را تشخیص داد. فال ها جنبه ی احساسی دارند و بیشترین تعبیر آن ها از احساس انسان ها سرچشمه می گیرد. البته اعتقاد قلبی هم در این بین خیلی موثر است.
اگر کسی به فال معتقد نباشد، حتی فال حافظ یا فال قرآن که همان استخاره می باشد هم برایش بی معنی خواهد بود. اما اگر ایمان قلبی به فال در بین باشد، می تواند خبر از واقعیت ها و اتفاقاتی بدهد که قرار است در آینده رخ دهد. فرد می تواند با رجوع به احساس خود، بفهمد که فال واقعی است یا خیر.
فال شمع جدید و فال شمع سریع نیز از عبارت های پر جستجویی است که توسط افراد در اینترنت جستجو می شود. اینطور که پیداست همه دوست دارند از سرنوشت خود آگاه باشند ولی خیلی سریع و خیلی به روز. وقتی که چنین عبارت هایی برای دختر و پسرها و اکثر افراد مهم است، خبر از نتیجه های خوبی می دهد که از فال شمع به دست می آید.

فال شمع با سه نشان از جن و سرنوشت واقعی است؟

ما سعی کردیم که در تمام این مقاله به شما بگوییم که گرفتن فال چه به صورت آنلاین و چه حضوری، فقط جنبه ی فان و سرگرمی دارد. واقعا نمی توان سرنوشت کسی را از پیش تعیین کرد. اگر چنین باشد، خلقت و خالق هستی زیر سوال خواهد رفت. اگر یک درصد هم بپذیریم که فال شمع می تواند خبر از آینده و غیب دهد، اما هیچ وقت نمی تواند سرنوشت انسان را به طور کامل به صورت از پیش تعیین شده نشان دهد.
نمی توان انرژی ها را در تعیین سرنوشت یک نفر، بی تاثیر دانست. قطع به یقین اگر شما همیشه به شکست فکر کنید، به طور قطع، شکست خواهید خورد. اگر هم همیشه طالب موفقیت باشید، این اتفاق در زندگی شما خواهد افتاد.
فال شمع می تواند با توجه به احساس و خواست خودتان، چیزهایی را بیان کند که ضمیر ناخودآگاه شما دائما به آن فکر کند و در نهایت آن اتفاق بیفتد.
با این همه، نوعی از فال شمع هم وجود دارد که در ان دست به دامن اجنه می شوند و با این نام آن را می شناسند. در این فال، اتفاقات جالبی پیش می آید که برایتان شرح می دهیم.
این روش فال شمع، انلاین است. در این فال، شمع هایی در صفحه به شما نشان داده می شود که شما باید صبر کنید تا اولین شمع تیک بخورد. وقتی شمع اول تیک خورد، شمع دوم و سوم هم به همین ترتیب تیک می خورند و بعد از طی شدن این مراحل، باید چند لحظه صبر کنید تا نتیجه فال شمع ظاهر شود. این فال به فال شمع و جن و سرنوشت معروف است که می توان نتیجه ی خیر و شر ان را باید با توجه به نیت خود بررسی کنید.
لازم به ذکر است که برخی از افرادی که فال شمع می گیرند، چیزی را از خود نمی گویند و چون با اجنه در ارتباط هستند، تمام حرفهایی که می زنند، حرفهای آن ها است. این هم تقریبا یک حرف غیر قابل باور است که بیشتر به یک فان و سرگرمی شبیه است تا واقعیت.
و کلام آخر
فال، یک سرگرمی است و بهتر است به دید یک تفریح دیده شود. متاسفانه بسیاری از زندگی های اشتباه با فال شکل گرفته و بسیاری از زندگی های درست، با یک فال از هم پاشیده شده است. هیچ وقت نباید اراده ی انسان و خواست خداوند را نادیده گرفت و به جای آن اجازه داد که فال سرنوشت را مشخص کند.
بخوانید  نشانه وجود نبض در بدن چیست؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 2

  1. آواتار عزیزه
    عزیزه

    برای گرفتن فال شمع فردا چیکار کنم

    • آواتار واحد نویسندگی دندان لند
      واحد نویسندگی دندان لند

      اگر منظور شما این است که بخواهید برای خودتان یک فال بگیرید با استفاده از این عبارت، می‌توانید به شکل زیر این کار را انجام دهید:

      قبل از هر چیزی، باید یک شمع را در آغوش خود بگیرید و به همراه خود نگه دارید.
      سپس به طور آرام و تمرکز شده از خداوند برای راهنمایی و پاسخ به سوالات خود، خواستار فال شمع فردا شوید.
      سپس شمع را روی یک سطح صاف قرار داده و آتش آن را به همراه تمرکز خود خاموش کنید.
      حالا با تمرکز بر روی شمع، به طور آرام و با دقت، پاسخ به سوالات خود را در ذهن خود بیان کنید.
      سپس با دقت به شمع نگاه کنید و سعی کنید تفسیری از شکل و شمایل شمع را برای خود پیدا کنید که ممکن است نشان دهنده راهنمایی های الهی برای شما باشد.
      با این روش، می‌توانید با استفاده از عبارت “فال شمع فردا”، به دنبال راهنمایی و پاسخ به سوالات خود بگردید. با این حال، لازم به ذکر است که این یک روش معمول در برخی فرهنگ‌هاست و هیچ گونه دلیل علمی برای صحت واقعیت این روش وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×