» دانستنی ها » فنگ شویی چیست و چه کاربردی دارد ؟ ۶ قانون فنگ شویی ازدواج
رنگ‌های عاشقانه در فنگ شویی ازدواج
دانستنی ها - سبک زندگی

فنگ شویی چیست و چه کاربردی دارد ؟ ۶ قانون فنگ شویی ازدواج

مرداد 11, 1402 180335

معنی فنگ شویی چیست ؟

فنگ شویی یک هنر و علم باستانی است که بیش از ۳۰۰۰ سال پیش در چین توسعه یافته است. ترجمه تحت اللفظی «فنگ» به معنای باد و «شوی» به معنای آب است. در فرهنگ چینی، باد و آب هر دو با سلامتی مرتبط هستند. بنابراین، معنی فنگ شویی خوش شانسی است.

معنی فنگ شویی اساساً تعامل انسان و محیط آنهاست. فنگ شویی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان انرژی‌های هر فضای معین را متعادل کرد تا سلامت و خوشبختی را برای ساکنان آن تضمین کند. این سیستم‌های قوانین برای چیدمان و جهت‌گیری فضایی در هنگام طراحی ساختمان‌ها، قرار دادن اثاثیه و اموال و حتی اجسام مورد توجه قرار می‌گیرند.

قوانین فنگ شویی چیست ؟

دوست دارید بدانید قوانین فنگ شویی چیست. در ادامه پنج قانون فنگ شویی که هرگز نباید شکسته شوند را بخوانید!

  • منظم و مرتب باشید. یک خانه بهم ریخته، بستر مناسبی برای استرس، افسردگی و ناراحتی است..
  • تخت خود را از پنجره دور نگه دارید. فنگ شویی در مورد این قانون بسیار سختگیر است! هنگام خواب، سر شما هرگز نباید زیر پنجره باشد.
  • محل کار و استراحت را از هم جدا کنید. قرار دادن میز در اتاق خواب برخلاف قانون سخت فنگ شویی است. اما علت این کار در قوانین فنگ شویی چیست؟ این کار آرامش را در زندگی از بین می‌برد.
  • از نقشه Bagua به درستی استفاده کنید. این ابزار یک نقشه انرژی هشت وجهی است که از فضا برای ترسیم زندگی آنها استفاده می‌کند.
  • رنگ‌ها در فنگشویی بسیار مهم هستند. ولی نقش آنها در قوانین فنگ شویی چیست؟ رنگ‌ها با تقویت خلق و خو، از بین بردن استرس و افزایش اعتماد به نفس، کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشند.
بخوانید  چگونه اضطراب و استرس خود را مدیریت کنیم؟ 11 راهکار عملی برای مدیریت اضطراب

فنگ شویی ازدواج

بر اساس اصول فنگ شویی ازدواج بهترین رنگ‌ها صورتی، قرمز و سفید است. به گفته فنگ شویی ازدواج، اتاق خواب شما همیشه به عنوان یک منطقه روابط برای کسانی که در آن اتاق خواب هستند در نظر گرفته می‌شود.

علاوه بر این، اتاق خواب شما باید مکانی برای آرامش و مکانی برای انرژی آرام باشد.

این چند مورد از مواردی است که باید در اتاق خواب خود از آنها اجتناب کنید:

آینه در فنگ شویی ازدواج

تمام آینه‌های اتاق خواب خود را بردارید یا بپوشانید، زیرا آینه‌ها تمام انرژی منفی را هنگام خواب به شما منعکس می‌کنند. آینه همیشه چیزها را منعکس می‌کند، بنابراین در فنگ شویی ازدواج به عنوان یک آیتم فعال در نظر گرفته می‌شود که برای اتاق خواب توصیه نمی‌شود.

گیاه و آبنما

به دلایل مشابه، آبنما، گل‌های تازه یا گیاهان برای اتاق خواب نیز توصیه نمی‌شود. گیاهان انرژی یانگ (فعال) منتشر می کنند که می‌تواند خواب را مختل کند در حالی که انرژی یین (آرام) چیزی است که مورد نیاز است.

عکس خانوادگی در فنگ شویی ازدواج

از تصاویر خانوادگی در اتاق خواب خودداری کنید، زیرا اتاق خواب شما باید مکانی بسیار خصوصی باشد. این مکان برای شما و همسرتان است، بنابراین سعی کنید تصاویر فرزندان، دوستان و… را به حداقل برسانید.

بخوانید  رژیم گیاه خواری ۴۰ روزه برای لاغری و کاهش وزن سریع چگونه است ؟

وسایل کار یا تناسب اندام

در فنگ شویی ازدواج کار و عشق با هم ترکیب نمی‌شوند. هرگز نباید میز کار یا کامپیوتر خود را در اتاق خواب خود نگه دارید، حتی اگر احساس می کنید جای دیگری ندارید. همین امر در مورد هر وسیله ورزشی نیز صدق می‌کند.

 

رنگ‌های عاشقانه در فنگ شویی ازدواج

صورتی رنگ عاشقانه در زندگی، هنر و فنگ شویی است. می توانید از صورتی روشن، صورتی تند و یا هر نوع صورتی استفاده کنید. شما می توانید شکل قلب صورتی، رنگ دیوار، فرش، مجسمه و… صورتی داشته باشید. سفید و قرمز نیز رنگ‌های رابطه‌ای عالی هستند.

نمادهای عشق قلبی

در فنگ شویی ازدواج شما همچنین می‌توانید نمادهای عشق مانند کوپید، قلب، مرغ عشق، تصاویر زوج‌های عاشق و به خصوص چیزهای جفت داشته باشید. دو شمع صورتی، دو لیوان شراب، دو بالش، دو صندلی نشسته، دو بلیط به هاوایی و… داشته باشید.

فنگ شویی در معماری

هنر باستانی فنگ شویی در معماری قوانین طولانی و پیچیده‌ای را تجویز می‌کند که ممکن است صاحبان خانه‌های مدرن را عجیب و غریب نشان دهد. به عنوان مثال، خانه شما نباید در انتهای یک جاده بن بست ساخته شود. ستون‌های گرد بهتر از مربع هستند. سقف باید بلند و روشن باشد.

بخوانید  با آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی آشنا شوید!

چندین روش مختلف برای تمرین فنگ شویی در معماری وجود دارد.

  • از قطب نما برای ایجاد مفیدترین مکان اتاق ها استفاده کنید.
  • از اطلاعات فال چینی استفاده کنید.
  • خیابان ها، نهرها و ساختمان‌های اطراف را بررسی کنید
  • از تجهیزات پیشرفته برای بررسی خطرات بهداشتی محیطی مانند تشعشعات الکترومغناطیسی و مواد سمی استفاده کنید

فنگ شویی خانه چیست

فنگ شویی خانه چیست؟ وقتی نوبت به پرورش فنگ شویی خوب در خانه می‌رسد، تلاش برای کشف اینکه از کجا باید شروع کرد، می‌تواند بسیار سخت باشد. در ادامه چند مرحله ضروری برای ایجاد فنگ شویی خانه برای هر اتاق خانه شما آورده شده است.

چگونه فنگ شویی خوبی در خانه خود ایجاد کنید

  • ورودی خانه خود را روشن کنید
  • پنجره‌ها را تمیز کنید
  • موانع موجود در مسیرها را در خانه بردارید
  • از به هم ریختگی دوری کنید
  • از گیاهان استفاده کنید

فنگ شویی آشپزخانه

اولین گام برای طراحی فنگ شویی آشپزخانه، حذف هر چیزی که ضروری نیست از روی میز آشپزخانه است. همه چیز را از پیشخوان بردارید و سپس با یک پاک کننده سطوح را پاک کنید. هنگامی که همه چیز تمیز شد، فقط موارد ضروری را برگردانید. برای فنگ شویی آشپزخانه، همین کار را با کابینت‌های آشپزخانه و یخچال نیز انجام دهید. کف آشپزخانه را برای ایجاد فنگویی آشپزخانه با انرژی خوب طی بکشید.

بخوانید  دعای سریع الاجابه برای شفای مریض

فنگ شویی آشپزخانه

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن حس مثبت و نور خورشید به فضای آشپزخانه، یک کاسه مرکبات است. چه لیمو، لیموترش یا پرتقال دوست دارید، یک کاسه زیبا از مرکبات ایجاد کنید تا رنگ روشنی را به فضای آشپزخانه خود بیاورید.

با توجه به هنر فنگ شویی، پرورش چیزی خوراکی در آشپزخانه شما یک راه عالی برای جذب فراوانی به زندگی شما است. در فنگ شویی آشپزخانه، ریحان به عنوان یک آهنربای پول است و می‌تواند به راحتی در اکثر آشپزخانه‌ها رشد کند.

فنگ شویی ذهن

ذهن درهم ریخته، شما را از کار با حداکثر ظرفیت باز می‌دارد. وقتی ذهن شما به هم ریخته است، احساس می‌کنید گیر کرده‌اید. می‌توانید هر چه می‌خواهید آشفتگی‌ها را از محیط خود پاک کنید، اما تا زمانی که ذهنتان شلوغ است، می‌توانید انتظار داشته باشید که بهم ریختگی‌ها همچنان برگردد. یک فرآیند ساده، اثبات شده و چهار مرحله ای برای اعمال تکنیک باستانی فنگ شویی ذهن ارائه وجود دارد. پاکسازی بی‌نظمی، تصور، موقعیت و جذب روند فنگ شویی ذهن است. در فنگ شویی ذهن تنها در چهار مرحله آسان، از حداقل انرژی برای ایجاد حداکثر موفقیت استفاده می‌کنید.

بخوانید  گیاهانی که آب را تصفیه می کنند/معرفی 8 گیاه تصفیه کننده آب

فنگ شویی ثروت

ثروت یکی از محبوب‌ترین عناصر فنگ شویی است. ثروت نه فقط ثروت مالی بلکه می‌تواند به اشکال مختلف باشد،. ثروت و رفاه شامل فراوانی در دوستی ها، شانس، فرصت ها و موارد دیگر است.

آب جاری در فنگ شویی ثروت

در فنگ شویی ثروت، آب جاری به جریان مالی و فراوانی شما مرتبط است. به لوله کشی خانه خود توجه کنید و مطمئن شوید که نشتی یا آسیب آب وجود ندارد. اگر مشکلات لوله کشی وجود دارد، آنها را برطرف کنید.

یک ورودی با انرژی خوب داشته باشید

ورودی خانه شما «دهان چی» نامیده می‌شود. تمام انرژی (مانند فرصت ها و منابع) از درب ورودی به زندگی شما وارد می‌شود. به طور منظم کل قسمت ورودی را تمیز عمیق کنید. حداقل یک بار در روز حتما از درب ورودی رسمی خود عبور کنید.

سخن آخر
فلسفه فنگ شویی تمرینی برای چیدمان قطعات در فضاهای زندگی به منظور ایجاد تعادل با دنیای طبیعی است. هدف مهار نیروهای انرژی و ایجاد هماهنگی بین فرد و محیطش است. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشند. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بخوانید  رابطه شاخص آلودگی هوا تهران و تعطیلی مدارس چیست ؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×