» زیبایی و پزشکی » معرفی بهترین متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز
متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز
زیبایی و پزشکی

معرفی بهترین متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز

آبان 4, 1402 172338

جراحی پلاستیک صورت در شیراز به منظور رفع عیوب صورت و بهتر شدن ظاهر چهره و ظاهر فرد انجام می‌شود. جراحی پلاستیک صورت در شیراز به دو دسته جراحی پلاستیک زیبایی صورت و جراحی پلاستیک ترمیمی صورت تقسیم می‌شود. جراحی پلاستیک ترمیمی صورت شامل جراحی هایی نظیر ناهنجاری های مادرزادی، جای سوختگی ها و عیوبی که بر اثر اتفاقات و حوادث برای فرد پیش آمده است. جراحی پلاستیک زیبایی صورت شامل جراحی هایی مانند: راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی، اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش، لیفت صورت یا جوانسازی صورت، بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک چشم،رفع چین و چروک، لیفت گونه، لیفت پیشانی و لیفت لب می‌شود.

 

بخوانید  کاشت ابرو چیست و چطور انجام می شود ؟

نکته ای که باید در نظر داشته باشیم این است که در ابتدا روش های غیر جراحی به بیمار پیشنهاد می‌شود، اگر روش های غیر جراحی تاثیر گذار نبود یا شدت اختلال و عیب صورت، آنچنان  زیاد باشد که با روش غیر جراحی برطرف نشود آنوقت روش جراحی به فرد پیشنهاد می‌شود. روش های غیر جراحی عبارتند از: تزریق ژل ، تزریق چربی، تزریق استروئیدی، استفاده از سم بوتالینیوم، لیزر، میکرودرم ابریژن و لایه برداری شیمیایی.

متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز برای انجام جراحی پلاستیک صورت باید از روش ها و تکنولوژی های به روز و جدید برای انجام جراحی های صورت استفاده نماید. این گونه باعث بالا رفتن کیفیت جراحی و به دست آمدن نتیجه ای رضایت بخش می‌شود.

مراقبت های بعد از انجام جراحی پلاستیک صورت در شیراز چیست؟

بعد از انجام جراحی پلاستیک صورت در شیراز، برای جلوگیری از بروز عوارض و اختلالات، لازم است فرد مراقبت ها خاصی را انجام دهد. مراقبت های بعد از انجام جراحی پلاستیک صورت شامل موارد زیر می‌باشد:

  • خودداری از مصرف داروهای رقیق کننده خون
  • خودداری از بلند کردن اجسام سنگین
  • پرهیز از انجام تمرینات ورزشی سنگین
  • نگه داشتن سر بالاتر از بدن در هنگام خواب
بخوانید  بوتاکس دیستون بهتر است یا مصپورت ؟

عوارض جراحی پلاستیک صورت در شیراز چیست؟

انجام جراحی پلاستیک صورت در شیراز ممکن است مانند بسیاری از جراحی دیگر عوارضی برای فرد در پی داشته باشد. از عوارض شایع جراحی پلاستیک صورت می‌توان هماتوم، ایجاد کلوئید در محل زخم، عفونت، بی حسی یا فلج موقت و خونریزی را نام برد.

جراحی پلاستیک صورت در شیراز برای چه کسانی مناسب نیست؟

انجام جراحی پلاستیک صورت در شیراز برای بعضی افرادی که در زیر به آن اشاره شده است مناسب نمی‌باشد و باعث بروز مشکلات و عوارض جدی برای آنها خواهد شد. افرادی با مشکلات و اختلالات زیر بهتر است که جراحی پلاستیک صورت در شیراز را انجام ندهند.

  • کسانی که اختلالات و بیمار های خونی دارند.
  • کسانی که مبتلا به دیابت هستند.
  • کسانی که مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی هستند.
  • کسانی که مبتلا به فشار خون هستند.

متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین ویژگی یک متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز، داشتن تخصص و تجربه کافی برای انجام جراحی است. داشتن مهارت و دقت در جراحی های زیبایی صورت امری ضروری است زیرا ناحیه صورت همیشه در معرض دید است از این رو حساسیت بر روی این ناحیه زیاد می‌باشد. ویژگی دوم یک متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز این است که در گفتگو با بیمار و همچنین انجام جراحی بسیار صبور و با حوصله باشد. دیگر ویژگی این است که سلامت بیمار اولویت او در جراحی پلاستیک صورت باشد.

بخوانید  راهکارهایی برای درمان افتادگی ابرو که شاید خبر نداشته باشید

متخصص جراحی بینی در شیراز

راینو پلاستی یا جراحی زیبایی بینی در شیراز یکی از جراحی های بسیار رایج و متداول در بعضی کشور هاست. راینوپلاستی از دو جنبه زیبایی و درمانی انجام می‌پذیرد. در این جراحی اصلاح فرم و شکل بینی، تغییر در قسمتهای استخوانی و غضروفی بینی و به طور کلی هماهنگ کردن فرم بینی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ رفع مشکلات داخلی مد نظر است. در سالهای گذشته راینوپلاستی به شیوه ای سنتی انجام می‌شد که ممکن بود فرد از لحاظ تنفسی و ظاهری دچار عارضه های جبران ناپذیری گردد اما امروزه در جراحی بینی اگر نیاز به تراشیدن قسمت هایی از استخوان باشد، امکان دارد در قسمتی دیگری برای تقویت از غضروف استفاده شود و اینگونه هم به شکیل بودن بینی کمک می‌شود هم فرد دچار مشکلات تنفسی نمی‌گردد. راینوپلاستی بینی  برای افرادی که دارای آلرژی هستند ممکن است کمی مشکل به نظر برسد اما گاهی اوقات انجام راینوپلاستی می تواند به کم کردن مشکلات آلرژی فرد کمک کند. این موضوع بسته به نوع عمل و تجربه متخصص جراحی بینی در شیراز خواهد داشت. متخصص جراحی بینی در شیراز باید درک درست و کاملی از ساختار صورت داشته باشد تا هنگام جراحی بتواند تناسب و هماهنگی را بین اجزا صورت ایجاد کند. اولویت جراح پلاستیک صورت باید در راستای سلامت مراجع باشد.

بخوانید  خمیر دندان برای لک صورت

انواع راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در شیراز

انواع راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی در شیراز

جراحی بینی به چند روش مختلف انجام می‌شود که انتخاب نوع جراحی بستگی به شرایط بیمار و تشخیص پزشک متخصص جراحی دارد. انواع روش های انجام راینوپلاستی، راینوپلاستی به روش باز، راینوپلاستی به روش بسته، راینوپلاستی ترمیمی، سپتوپلاستی و  تیپ پلاستی می‌باشد.

 

دلایل انجام راینوپلاستی در شیراز چیست؟

اگر فرد دچار اختلالات و مشکلات تنفسی شود و این مشکلات باعث ناراحتی و ایجاد اختلالات  بعدی برای فرد شود انجام راینوپلاستی ضروری است. از دلایل مهم برای انجام راینوپلاستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انحراف تیغه بینی
  • پولیپ بینی
  • قوز بینی
  • مشکلات تنفسی
  • بزرگ بودن یا ظاهر ناخوشایند بینی

چگونه بهترین جراح پلاستیک صورت در شیراز را بشناسیم؟

 

دکتر مسعود جانی پور

امروزه تعداد افرادی که به انجام جراحی پلاستیک صورت و زیبایی علاقه نشان می‌دهند بسیار زیاد هستند. به همین دلیل جستجو و تحقیق برای انتخاب بهترین متخصص جراحی پلاستیک صورت بیشتر از گذشته انجام می‌پذیرد. اگر بخواهیم بهترین متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز را بشناسیم در مرحله نخست باید از طریق دوستان و آشنایان اطلاعاتی در مورد جراح پلاستیک مورد نظر، سابقه و تجربه او کسب کنیم. روش بعد جستجو از طریق اینترنت و سایت است، زیرا بیشتر پزشکان دارای صفحه و سایت مخصوص به خود با ارائه نمونه جراحی ها و خدمات انجام شده می‌باشند که از این طریق اطلاعات زیادی می‌توان راجع به پزشک مورد نظر و تجربه کاری وی به دست آورد. انتخاب پزشک متخصص برای انجام جراحی پلاستیک صورت بسیار مهم است. یکی از بهترین متخصصین جراحی پلاستیک صورت در شیراز دکتر مسعود جانی پور هستند، ایشان متخصص گوش و حلق و بینی در شیراز و جراحی سر و گردن یکی از پزشکان ماهر و کارآمد در زمینه های تخصصی خود می‌باشند. دکتر مسعود جانی پور در انجام تمامی جراحی ها و خدماتی که مربوط به تخصص ایشان می‌شود در حال فعالیت و خدمات رسانی در شهر شیراز می‌باشند.

بخوانید  آیا بعد از کاشت مو باید مزوتراپی کرد

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 2

  1. آواتار زهرا بابایی
    زهرا بابایی

    سلام ممنون بابت محتوای مفیدی که گذاشتین.آیا ممکنه بهترین متخصص جراحی پلاستیک در شیراز رو بهم معرفی کنید؟

    • آواتار واحد نویسندگی دندان لند
      واحد نویسندگی دندان لند

      برای انتخاب بهترین متخصص حتما به مدارک پزشک و رضایت بیماران توجه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×