» زیبایی و پزشکی » هزینه پیکرتراشی در تهران در کلینیک vip
هزینه پیکرتراشی در تهران در کلینیک vip
زیبایی و پزشکی

هزینه پیکرتراشی در تهران در کلینیک vip

مهر 26, 1402 160314

ممکن است بدن افراد با توجه به کهولت سن و یا دلایل دیگر دچار بد فرم شدن شود. این مشکلات تأثیر بسزایی در شکل ظاهری بدن افراد می گذارد. از این رو کسانی که فرم بدنشان زشت شده است، دچار افسردگی و یا ناراحتی شدید می شوند. حال خوشبختانه امروزه روش های بسیار زیادی برای زیباتر شدن فرم بدن کشف شده است. یکی از این روش ها، پیکر تراشی است. با انجام این عمل در کلینیک پیکرتراشی vip  تحت نظر متخصصین قرار می گیرید. از این رو یک عمل موفقیت آمیز خواهید داشت. با توجه به توضیحات ارائه شده، در ادامه همراه ما باشید تا عمل پیکر تراشی را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دهیم.

عمل پیکر تراشی چیست؟

در واقع منظور از عمل لیپوماتیک در تهران و یا پیکر تراشی، حذف چربی ‌های اضافی بدن است. از این رو این عمل به راحتی می تواند در رفع مشکلات و جذابیت شما مؤثر باشد. می توان گفت که عمل‌ پیکرتراشی در واقع یک عملی است که در طی آن تغییر شکل‌ بدن حاصل می شود. از این رو به طور کامل چربی ها را از بین برده و فرم جدید را به پیکر شما هدیه می کند.

بخوانید  بلفاروپلاستی چیست و چقدر هزینه دارد ؟ 14 مورد از عواض بلفاروپلاستی بشناسید

عمل های پیکر تراشی در واقع به صورت عمل ‌های لیپوماتیک، لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی انجام می شود. از این رو با توجه به میزان اضافه وزن شما و شرایط جسمی تان ممکن است در یک و یا چند جلسه صورت بگیرد. دقت داشته باشید که قطعاً هر میزان که تعداد جلسات شما افزایش پیدا کند، هزینه عملتان بالاتر می رود.

سایر عوامل بسیار مهم و تأثیر گذار در قیمت عمل پیکر تراشی

عمل پیکر تراشی شامل چه مواردی می شود؟

این عمل در واقع در کلینیک پیکر تراشی VIP  به صورت لیپوماتیک و لیپوساکشن  انجام می شود. در این نوع روش ها در واقع کاهش چربی های موضعی اتفاق می افتد. از این رو می توانید از این روش ها برای بسیاری از قسمت های بدن استفاده کنید. در حالت کلی منظور از پیکرتراشی در واقع عملی است که در آن حذف چربی صورت می گیرد.

این حذف چربی عموماً از قسمت هایی مانند شکم، پهلو، بازو، سینه، ران، باسن، غبغب و غیره تشکیل شده است. البته می توانید برای کاهش هزینه هایتان چند تا از این قسمت ها را در یک جلسه به صورت ترکیبی از بین ببرید.  عمل لیپوماتیک در تهران، یکی از بهترین انواع عمل‌ های پیکرتراشی است. چرا که این عمل دوره نقاهت بسیار کوتاه و درد کمتری دارد. از این رو می تواند فواید بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

بخوانید  چند مدت بعد از عمل بینی میتوان فین کرد؟

عوامل تاثیرگذار در هزینه پیکر تراشی در تهران

قطعاً عوامل متعددی می‌تواند در تعیین قیمت عمل پیکرتراشی برای بدن زنان و مردان مؤثر باشد. بنابراین نمی توان بدون در نظر گرفتن همگی این موارد، یک قیمت ثابت برای این عمل در نظر گرفت. از این رو شما می‌توانید با مروری بر مطالب زیر عوامل مؤثر در تعیین هزینه انواع عمل های پیکر تراشی را شناسایی کنید.

  • مناطقی که نیاز به پردازش دارند

ممکن است شما علاوه بر شکم، نیاز داشته باشید تا دیگر قسمت هایی از بدنتان نیز پیکر تراشی شود. همچنین ممکن است اندازه نواحی ای که می خواهید چربی از آن خارج شود، بزرگ باشد. از این رو این موضوعات می تواند بر هزینه عمل لیپوماتیک در تهران توسط کلینیک  vipافزایش یابد.

  • دستمزد دکتر متخصص

در هر عملی بسیار مهم است که دکتر متخصص شما با تجربه باشد. همچنین تجهیزاتی که برای عمل مورد استفاده قرار می گیرند نیز می توانند بسیار در موفقیت آمیز بودن آن عمل مؤثر باشند. از این رو عمل پیکر تراشی نیز از این قضایا مستثنی نیست. بنابراین هر میزان که پزشک شما با تجربه تر و تجهیزات عمل حرفه ای تر باشد، هزینه عمل بالا تر می رود. دقت داشته باشید که پیکرتراشی در واقع یک عمل زیبایی است.

بخوانید  چطور یک کرم ضد آفتاب خوب انتخاب کنیم؟

از این رو در واقع فرد به خاطر نارضایتی از هیکل خود تصمیم به انجام این عمل می گیرد. بنابراین باید حتماً بعد از عمل احساس رضایت برای انجام این عمل عموماً از پزشک مجرب و شناخته شده، بهره می گیرند.

  • مقدار چربی خارج شده

قطعاً میزان چربی خارج شده از بدن می تواند یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه عمل تراش پیکر باشد. البته دقت داشته باشید که میزان خارج کردن چربی در این نوع عمل محدودیت دارد. بنابراین افرادی که بسیار چاق هستند، نمی توانند از این عمل برای لاغر شدن استفاده کنند.

  • سایر عمل های همراه شده با عمل پیکر تراشی

ممکن است ترجیح دهید هم زمان از چند روش در پیکر تراشی با هم استفاده کنید. در این صورت ممکن است هزینه عمل شما افزایش پیدا کند.

  • مواد استفاده شده

بسیار حائز اهمیت است که مواد مورد استفاده در هر نوع عملی با کیفیت باشد. چرا که این موضوع می تواند در کاربردهای زیبایی شناسی در موفقیت عمل و نتیجه نهایی مؤثر باشد. از این رو هرچه کیفیت مواد استفاده شده بالاتر باشد، هزینه عمل شما بالاتر می رود.

  • مرکز پزشکی
بخوانید  انواع روش های کاشت ابرو چیست و بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟

قطعاً با توجه به مرکز پزشکی ای که این عمل را انجام می دهید، هزینه های شما متغیر خواهد بود. برای مثال اگر در مراکز دولتی عمل پیکر تراشی را انجام دهید، هزینه های شما کم تر و اگر در مراکز خصوصی انجام دهید، هزینه های شما بالاتر می شود.

  • نوع بیهوشی

عموماً در عمل های مربوط به تراش پیکر و زیبا سازی از بی حسی های موضعی استفاده می کنند. اما گاهی ممکن است در این عمل ها عمق پردازش بیش تر شود. حتی ممکن است ناحیه تحت در مان وسیع باشد. در این صورت از مواد بیهوشی برای ادامه عمل استفاده می کنند. قطعاً استفاده از بیهوشی می تواند هزینه پیکرتراشی را افزایش دهد. چرا که بیهوشی عمومی می تواند موجب شود تا شما مدت زمان بیش تری را در بیمارستان بستری شوید.

نکته: در خصوص تقاضا برای عمل های زیبایی ترکیبی، از بیهوشی عمومی استفاده می شود. بیهوشی عمومی رابطه ای مستقیم با بالا رفتن هزینه عمل دارد.

سایر عوامل بسیار مهم و تأثیر گذار در قیمت عمل پیکر تراشی

عمل لیپوماتیک در تهران توسط کلینیک پیکر تراشیvip، یکی از جراحی‌های شکل دهی بدن است. در واقع می توان گفت که این نوع عمل، رایج ترین شیوه زیبا سازی بدن به شمار می رود.  شایان به ذکر است که بگوییم روش انجام این عمل، بسیار ساده و راحت است. اما حتماً باید نکاتی در این روش زیبا سازی رعایت شود تا نتیجه مطلوبی از آن بگیرید. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

بخوانید  آیا لمینت ناخن ترمیم دارد؟ تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن چیست ؟

 

  • بهداشت

هر چند این نوع عمل در واقع بسیار ساده است، اما باید حتماً شرایط بهداشتی برای انجام آن فراهم شده باشد. همچنین بسیار مهم است که شرایط و امکانات مرکز بهداشتی که می خواهید در این عمل را انجام دهید نیز، مطلوب باشد. دقت داشته باشید که امکانات بهداشتی نیز می تواند بر هزینه پیکر تراشی در تهران مؤثر باشد.

  • معاینه پزشکی

حتماً قبل از شروع عمل باید یک جلسه برای مشاوره نزد پزشک بروید. پزشک می تواند پس از بررسی پرونده شما، قیمت نهایی را اعلام کند. چرا که هزینه عمل با توجه به ساختار بدن شما و همچنین اندازه چربی موضعی متفاوت خواهد بود.

آیا انجام عمل در چند ناحیه هزینه پیکرتراشی را تغییر می‌دهد؟

جراحی پیکر تراشی در واقع برداشتن چربی از بدن است. از این رو این عمل می تواند در نواحی ای مانند باسن، شکم، بازوها، پاها و صورت انجام شود. دقت داشته باشید که شما می‌توانید عمل لیپوماتیک را در بیش از یک ناحیه  و به طور کاملاً هم ‌زمان انجام دهید. مسلماً زمانی که این روش زیباسازی بدن در بیش از یک ناحیه انجام شود، قیمت آن تغییر خواهد کرد.

بخوانید  بهترین مارک چسب بینی برای جوش سر سیاه

آیا انجام عمل در چند ناحیه هزینه پیکرتراشی را تغییر می‌دهد؟

روند بهبودی پس از انجام عمل پیکر تراشی

در این نوع عمل در واقع بدن به طور طبیعی چربی نمی سوزاند. از این رو هیچ گونه آشنایی ای با شرایط جدید خواهد داشت. اما جالب است بدانید پس از پایان یافتن اثر بی حسی عمومی یا موضعی، بدن سریعاً شروع به بهبودی می‌کند. بنابراین پس از از بین رفتن بی حسی، در عرض ۳ تا ۵ روز، بدن به حالت جدید خود عادت می‌کند. سپس بعد از گذشت ۱۰ روز، کم کم قادر به انجام دیگر الزامات زندگی عادی خواهد بود. در ادامه به بررسی روند بهبودی بدن به طور کاملاً اختصاصی می پردازیم.

  • استفاده از گن های کاملاً طبی

می توان گفت که استفاده از گن های طبیعی پس از حذف چربی با توجه به نظر دکتر معالج مانعی ندارد. البته بسیاری از پزشکان احتمالاً استفاده از گن را بعد از عمل پیکر تراشی، توصیه می کنند. با توجه به توصیه پزشک، استفاده از گن را به مدت ۲ تا ۵ هفته باید ادامه دهید.

گن طبی می‌تواند از شل نشدن پوست و عادت دادن بدن به شکل ظاهری جدید مؤثر باشد. با در نظر گرفتن ناحیه ای که در آن عمل لیپوماتیک انجام می‌شود، حمایت از آن ناحیه توسط گن بسیار مهم است. چرا که می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر روند بهبود بدن داشته باشد. البته گن طبیعی می تواند در آرامش روانی افراد در برابر افتادگی پوست نیز مؤثر باشد.

  • تورم و کبودی بدن
بخوانید  آموزش لیفت مژه در خانه

باید بگوییم که میزان تورم و کبودی بدن با توجه به مقاومت بدن و فشار عمل در هر فردی متفاوت است. اما به هیچ وجه نگران این کبودی ها نباشید. چرا که در مدت زمان بسیار کوتاهی این تورم و کبودی از بین می روند. برای مثال ممکن است در یک فردی ۳ ماه رفع این کبودی ها طول بکشد و یا در فرد دیگری تا ۶ ماه ادامه یابد. اما مهم است که بدانید به هر حال این کبودی ها از بین می روند.

  • داشتن تغذیه و رژیم غذایی

بعد از انجام عمل پیکر تراشی توسط کلینیک پیکر تراشی vip، باید حتماً رژیم غذایی داشته باشید. از این رو پس از انجام این عمل باید حتماً یک رژیم غذایی استاندارد تنظیم و حتماً توسط فرد رعایت شود. در صورت لزوم، می توانید در این خصوص با پزشک معالج  خود مشورت کنید. چرا که اگر این روند تحت نظر دکتر انجام شود، قطعاً در روند بهبودی شما مؤثر خواهد بود.

کلینیک VIP را بهتر بشناسیم

کلینیک VIP را بهتر بشناسیم

کلینیک vip سالیان سال است که در حوزه زیبایی فعالیت دارد. از این رو بسیاری از عمل های زیبایی مانند پیکر تراشی و غیره در آن جا انجام می شود. تمامی عمل های زیبایی با هر نوع روشی توسط دکتر های متخصص و با پیشرفته ترین تجهیزات در این کلینیک انجام می شود. از این رو نتیجه عمل ها بسیار موفقیت ‌آمیز است.

بخوانید  آیا پلاسما جت بینی خوب است؟

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×