» اخبار » کسب درآمد آنلاین برای وکلا
کسب درآمد آنلاین برای وکلا
اخبار

کسب درآمد آنلاین برای وکلا

آذر 13, 1402 60326


کسب درآمد آنلاین برای وکلا

در این مطلب قصد داریم چندین روش به شما آموزش دهیم تا توسط آن وکلا، کارشناسان حقوقی، کار آموزان وکالت و موسسات حقوقی بتوانند کسب درآمد آنلاین را تجربه کنند.

در چند بخش از ایجاد پیج اینستاگرام، طراحی سایت حقوقی و کسب درآمد از طریق سایتهای واسطه به شما خواهیم گفت که چه پتانسیلهایی وجود دارد و چه درآمدی را میتوانید تجربه کنید.

طراحی سایت وکالت

حداقل درآمد ۵۰ میلیون تومان در ماه

در صورتی که شما به صورت شخصی طراحی سایت وکیل انجام دهید پتانسیلهای موجود از جمله ارائه مشاوره آنلاین، فروش قراردادهای آماده، فروش کتابهای حقوقی، جذب موکل و عقد قرارداد مواردی هستند که میتوانید از طریق آنها کسب درآمد داشته باشید.

قدم های اصلی

در قدم اول بخش وبلاگ سایت را با مطالب پر جستجو گسترش میدهید تا بازدید کننده به سایت جذب کند.

سپس با بنر هایی در مطالب و وبلاگ آنها را به لندینگ پیج های تبدیل کننده مثل مشاوره حقوقی، وکیل خانواده، وکیل ملکی و … منتقل میکنید.

در لندینگ پیج ها هم شماره تماس مستقیم قرار میدهید و هم لیدجنریت انجام میدهید، لید جنریت یعنی فرمی در صفحه قرار دهید که از طریق آن کاربر شماره خود را برای شما ارسال کند.

بخوانید  ایمپلنت دندان برای افراد دیابتی امکان پذیر است؟

بعد شما روی این شماره ها انواع روشهای بازاریابی را میتوانید انجام دهید.

در بخش دیگر سایت قراردادهایی را که مردم برای نوشتن آنها به وکیل مراجعه نمیکنند را به صورت آماده قرار دهید و با مبالغی از ۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان به فروش برسانید.

میتوانید با قرار دادن مطالب کاربردی در موضوعات حقوقی و بیان موارد حقوقی با زبانی ساده تر اعتماد مخاطبها را برای اخذ قرارداد جلب کنید.

سعی کنید در سایت پراکنده اطللاعات قرار ندهید، به طور مثال اول موضوعات مربوط به خانواده مثل طلاق را کامل پوشش دهید تا جایی که در تمام عبارات اصلی آن رتبه دریافت کنید، بعد سراغ دسته حقوقی دیگری روید، این کار باعث میشود با سرعتی چند برابر به رتبه های برتر گوگل دست پیدا کنید.

اینستاگرام وکالت

حداقل درآمد ۲۰ میلیون در ماه

اینستاگرام مثل سایت نیست که به شما مشتری های به اضطرار رسیده و آماده قرار داد تحویل دهد، اما به دلیل فضای جذاب اینستاگرام شما بعد از مدتی وابسته محیط شده و اتوماتیک تولید محتوا انجام میدهید.

قدم های اصلی

سعی کنید در موضوعات حقوقی که تمایل دارید فعالیت داشته باشید تولید محتوا کنید. این مهمترین بخش کار شماست چون اگر پراکنده فعالیت کنید دایرکت شما پر از سوالات نا مرتبط میشود که وقت شما را گرفته و نتیجه مالی در بر نخواهد داشت.

بخوانید  بیوگرافی آیسان اسلامی + ویدیو های جنجالی و تیکه کلام ها

سوالات پر تکرار را تبدیل به پست کنید و جواب آنها را در پست بدهید، این بهترین شیوه جذب در اینستاگرام است، ضمنا خودتان هم قانون را به زبان ساده در دیگر پست ها به مخاطبهایتان آموزش دهید.

پس از جذب مخاطبها برای پرسیدن سوالات خود به دایرکت شما مراجعه میکنند. مبلغ کمی را برای ارائه مشاوره به آنها اعلام کنید، چیزی حدود ۵۰ هزار تومان برای ۱۵ دقیقه مشاوره رقم مناسبی است.

البته با زیاد شدن تعداد فالوورها به مرور زمان مبلغ را نیز افزایش دهید.

شما در اینستاگرام پکیج هایی را هم برای فروش میتوانید آماده کنید.

مثلا پکیج قوانین خرید ملک یا پکیج قوانین ضروری خرید خودرو و برای معرفی آنها هایلایتی را قرار دهید.

آماده سازی این پکیج ها ممکن است از شما یکماه زمان بگیرد اما هزاران بار میتوانید آنها را به فروش برسانید و کسب درآمد کنید که به شدت این روش درآمدزایی حقوقی به شما پیشنهاد میشود.

متاسفانه اینستاگرام مثل سایت نمیتواند مخاطب ها را فیلتر کرده و یا مبالغ مشاوره را قبل از ارتباط با شما دریافت کند، برای همین پاسخگویی دایرکت ممکن است وقت بسیار زیادی را از شما بگیرد، پس پیشنهاد میکنیم بعد از مدتی اگر پاسخگویی به دایرکتها برای شما سخت شد با طراحی سایت وکالت، موارد جذب شده را به سایت منتقل کنید تا سایت شما آنها را به موکل تبدیل کند یا هزینه مشاوره را در سایت شما پرداخت کنند و بعد بتوانند با شما ارتباط بگیرند.

بخوانید  بیماری‌های سیستم اسکلتی-عضلانی بویژه کمردرد و روش‌های درمانی

کسب درآمد آنلاین برای وکلا

سایتهای واسطه ای

حداقل درآمد ۱۰ میلیون در ماه

شما میتوانید از طریق سایتهای واسطه ای مثل بنیاد وکلا به درآمد آنلاین برسید.

شما باید در این سایتها عضو شوید و در انجمن سایت به سوالات پرسیده شده توسط افراد مختلف پاسخهایی نه جامع اما نشان دهنده دانش شما را ارائه دهید.

با این کار مخاطبی که سوال را پرسیده متوجه دانش شما شده و برای اطلاعات بیشتر رزرو تایمی جهت دریافت مشاوره از شما را خواهد داشت.

هزینه ارائه مشاوره در این سایتها از ۸۰ هزار تومان در ازای ۱۵ دقیقه شروع شده و به دو صورت تلفنی و چت می باشد.

وکلایی در این سایتها توانسته اند بیش از ۳۰۰۰ مشاوره ارائه دهند که درآمدی حدود ۲۵۰ میلیون تومان می باشد.

البته درصدی از این مبلغ را باید به سایت اصلی دهید که این زیرساخت را در اختیارتان قرار داده است.

در این ۳ روش به شما توضیح دادیم که هر مدل به چه صورت میتواند تولید درآمد آنلاین برای کسب و کار حقوقی شما داشته باشد، قطعا پیشنهاد میشود اولین گزینه طراحی سایت باشد زیرا سایت شما خانه اصلی آنلاین بیزینس شما است که مالکیت کامل آن برای شما است و بعد شما میتوانید از طریق اینستاگرام جذبی با سرعت بالا را تجربه کنید و آنها را به سایت ارجا دهید تا به موکل تبدیل شوند و از طریق سایتهای واسطه هم میتوانید خود را معرفی کنید و هم مشتریان جدید پیدا کنید.

بخوانید  کلینیک سریتا: دندانپزشکی در آرامش کامل!

کسب درآمد آنلاین برای وکلا

در پایان

در صورتی که تمایل دارید کسب و کار حقوقی خود را گسترش دهید و پتانسیلهای درآمدی آنلاین آن را ارتقا دهید مشاوره ای رایگان با آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن داشته باشید. این آژانس تا امروز با بیش از ۱۰۰ وکیل و موسسه حقوقی همکاری داشته و خیلی از مشتریهای این مجموعه جز شماره یک های کسب درآمد آنلاین حقوقی هستند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×