» اخبار » قیمت فروش کلیه انسان در ایران سال ۱۴۰۲ روایتی تکان دهنده
قیمت فروش کلیه
اخبار - اجتماعی - اقتصاد

قیمت فروش کلیه انسان در ایران سال ۱۴۰۲ روایتی تکان دهنده

مرداد 19, 1402 36149442

“قیمت فروش کلیه انسان در ایران”، برخی از فروشندگان کلیه اذعان دارند به دلیل مشکلات مالی حاضرند با ۵۰۰میلیون تومان کلیه خود را به فروش برسانند؛ البته هستند بسیاری از افراد که آنچنان غرق در مشکلات شده‌اند که حاضرند با هر قیمتی که خریدار بتواند پرداخت کند، کلیه خود را بفروشند.

به گزارش تجارت‌نیوز، هر ساله بیماران کلیوی زیادی در سرتاسر جهان جان خود را از دست می‌دهند؛ پیوند کلیه تنها راه زندگی بخشیدن به برخی از این بیماران است؛ در سایر کشورهای دنیا، اگر بیماری بخواهد با پیوند کلیه به زندگی بازگردد، چاره‌ای ندارد جز اینکه در صف اهدای کلیه منتظر بماند؛ اما در ایران موضوع کمی متفاوت بوده و چند سالی است که خرید و فروش کلیه در کشور رونق فراوانی گرفته و این تجارت دردناک روز به روز پررونق‌تر از قبل می‌شود. قیمت فروش کلیه انسان در ایران بخشی از این تجارت غیرقانونی را تشکیل می‌دهد.

بخوانید  مزایا و معایب کولر گازی اجنرال

چوب حراج بر اعضای بدن: پدیده خرید و فروش غیرقانونی

چند سال قبل و با راه رفتن در خیابان، آگهی‌هایی تحت عنوان خرید و فروش کلیه را دیده‌اید. هرچند هنوز هم در برخی از خیابان‌ها آگهی‌های کاغذی وجود دارد، اما رفته رفته و با گسترش استفاده از فضای مجازی، این آگهی‌ها هم به‌روز شده و پا به فضای مجازی گذاشته‌اند.

جالب است بدانید ایران تقریباً تنها کشوری است که خرید و فروش اعضای بدن در آن منع قانونی ندارد و در سایر کشورها نمی‌توان با نصب و منتشر کردن یک آگهی به راحتی چوب حراج بر اعضای بدن زد.

اما چرا این پدیده در ایران به چنین رونقی دست یافته است؟ علت اصلی آن می‌تواند در مشکلات مالی بسیاری از افراد باشد. افرادی که در برابر بحران‌های مالی قرار گرفته‌اند، به دنبال راهی برای حل مشکلات مالی خود هستند و این تجارت غیرقانونی به عنوان یک راه حل آسان به نظر می‌رسد. آنها آماده‌اند با قیمتی که خریدار بتواند پرداخت کند، اعضای بدن خود را به فروش برسانند.

این وضعیت نگران‌کننده است، زیرا علاوه بر مسایل انسانی و اخلاقی، نقض قوانین بهداشت و ایمنی وجود دارد. عملیات خرید و فروش اعضای بدن بدون رعایت استانداردهای طبی و بهداشتی، می‌تواند به خطر جان افراد دامن بزند و عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

بخوانید  ژیوا یکی از بزرگترین عرضه کننده های لپ تاپ استوک اروپایی

با این حال، نباید فقط به مسئله مالی تمرکز کرد؛ بلکه باید ریشه‌های این مشکل را بررسی کرده و راه‌حل‌های جامع و قانونی برای مقابله با این پدیده متدهای اجتماعی و حقوقی را تدوین کرد. افزایش آگاهی عمومی و آموزش درباره اهمیت اعضای بدن و پیوند اعضا می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی اعضای بدن ایفا کند.

از طرفی، باید تلاش کرد تا منابع مالی و درمانی مناسب برایافرادی که به طرز خاصی نیاز به پیوند اعضا دارند، فراهم شود. این اقدامات شامل افزایش تعداد داوطلبان اهدای اعضا، بهبود سیستم های پیوند اعضا، و تسهیل فرآیند پیوند اعضا به صورت قانونی و اخلاقی است.

در نهایت، برای مبارزه با چوب حراج بر اعضای بدن، نیاز به همکاری بین دولت، نهادهای قضایی، نهادهای بهداشتی و جامعه به عنوان یک کل داریم. اتخاذ تدابیر سختگیرانه تر برای شناسایی و مجازات فردانی که در این تجارت غیرقانونی دست دارند، ضروری است. همچنین، تقویت نظارت و کنترل بر فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تجارتی که در کمتر از نیم قرن رونقی صد ساله گرفت! چوب حراج بر اعضای بدن

از آن زمان، فروش و خرید اعضای بدن در ایران به یک فعالیت غیرقانونی تبدیل شده است. در سال ۱۹۵۴، اولین عمل پیوند کلیه در جهان انجام شد و ایران نیز در سال ۱۳۴۷ به عمل پیوند کلیه پیوست. از آن زمان تاکنون، بیش از ۴۰ هزار عمل پیوند کلیه در ایران انجام شده است.

بخوانید  معروف ترین هتل های جهان

با این حال، ایران تقریباً تنها کشوری است که خرید و فروش اعضای بدن در آن منع قانونی ندارد. در سایر کشورها، این فعالیت غیرقانونی است و تلاش برای آگهی و فروش اعضای بدن به راحتی قابل تشخیص و پیگیری است.

تجارت خرید و فروش کلیه در ایران، به ویژه در سال‌های اخیر، رشد قابل توجهی داشته است. این تجارت جوان، به گونه‌ای پررونق شده است که حتی برخی مسئولان نیز اعتراف کرده‌اند که دیگر نمی‌توانند با آن رقابت کنند و در مقابل برخی موسسات و فروشندگان اعضای بدن، قدرتی ندارند تا این تجارت را متوقف کنند.

خرید و فروش کلیه در ایران از کجا شروع شد؟

اگر بخواهیم به طور دقیق به این پرسش پاسخ دهیم، باید به اواخر دهه ۶۰ بازگردیم. پیش از انقلاب، ایران در شبکه تبادل اعضا حضور داشت و خرید و فروش کلیه به صورت رسمی وجود داشت. اما پس از انقلاب، این فعالیت در کشور ممنوع شد و اعضای بدن باید در داخل کشور تامین می‌شدند.

در اواخر دهه ۶۰، تقاضا برای کلیه بسیار بیشتر از عرضه آن بود. به همین دلیل، دولت برای تشویق افراد به اهدای کلیه، مبلغی به عنوان حق ایثار به آن‌ها پرداخت می‌کرد. در آن زمان، مبلغ حق ایثار حدود یک میلیون تومان بود. اما به مرور زمان، این رقم نمی‌توانست مشوقی قوی برای ترغیب افراد به اهدای کلیه باشد.

بخوانید  ایمپلنت دندان برای افراد دیابتی امکان پذیر است؟

به همین دلیل، اهداکنندگان و دریافت‌کنندگان کلیه به طور غیررسمی و بدون نظارت دولتی، مبلغی را برای خرید و فروش کلیه تعیین می‌کردند. این مبادلات به تدریج شکل‌گیری بازار غیرقانونی خرید و فروش کلیه را در کشور رقم زد.

راه ها و روش های خرید و فروش کلیه در ایران چیست ؟

در ایران، خرید و فروش کلیه از طرق مختلفی انجام می‌شود. البته باید توجه داشت که خرید و فروش کلیه در بسیاری از کشورها به صورت قانونی و تحت نظارت دولت انجام می‌شود، اما در ایران فعالیت‌های مربوط به خرید و فروش کلیه غیرقانونی و غیررسمی است و با ریسک‌های حقوقی و بهداشتی همراه است.

بعضی از راه‌های خرید و فروش کلیه در ایران عبارتند از:

  1. نصب آگهی: افراد می‌توانند در فضای مجازی، مانند سایت‌های آگهی یا شبکه‌های اجتماعی، آگهی‌هایی را برای فروش کلیه خود نصب کنند. این روش ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده را فراهم می‌کند.
  2. موسسات غیرقانونی: برخی موسسات غیرقانونی در کشور فعالیت می‌کنند و در حوزه خرید و فروش اعضای بدن، از جمله کلیه، فعالیت دارند. اما توجه داشته باشید که این روش‌ها با ریسک بالایی همراه هستند و ممکن است با مشکلات حقوقی و بهداشتی مواجه شوید.
  3. مراجعه به انجمن‌ها و سازمان‌های خیریه: برخی از افراد ممکن است به انجمن‌ها و سازمان‌های خیریه مربوطه مراجعه کنند تا کلیه خود را به صورت اهدایی ارائه دهند. در این صورت، علاوه بر انجام کار خیریه، مبلغی نیز به اهداکننده پرداخت می‌شود. این روش، ریسک کمتری را برای اهداکننده و دریافت‌کننده به همراه دارد. با این حال، همچنان باید به موارد قانونی و بهداشتی توجه کرد.
بخوانید  بروکر آلپاری چیست

لازم به ذکر است که خرید و فروش کلیه در ایران غیرقانونی است و با ریسک‌های جدی همراه می‌باشد. توصیه می‌شود که در هرگونه فعالیت مربوط به خرید و فروش کلیه، از طرق قانونی و اخلاقی پیروی کنید و با مشاوره حقوقی متخصص در این حوزه همراه شوید.

قیمت فروش کلیه انسان در ایران چند است ؟

قیمت فروش کلیه انسان در ایران چند است ؟

تعداد کلیه‌های موجود در ایران و قیمت برای خرید و فروش آن‌ها موضوعی است که برای بسیاری از افراد جالب و مورد توجه است. قیمت یک کلیه معمولاً بین ۱۸ تا ۵۰۰ میلیون تومان متغیر است و بسته به عوامل مختلفی از جمله شرایط فروش، محل و شرایط بهداشتی، مبالغ متفاوتی به فروشنده پرداخت می‌شود.

در حالی که قیمت کلیه به صورت توافقی بین دو طرف خریدار و فروشنده تعیین می‌شود، معمولاً مبلغ پرداختی از ۱۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و می‌تواند تا ۴۰۰ میلیون تومان یا حتی بیشتر نیز برسد. اما همه چیز به توافق و توجه به شرایط خاص هر فروشنده و خریدار بستگی دارد.

در آگهی‌های فضای مجازی، ممکن است فروشندگان با توجه به مشکلات مالی خود، قیمت‌های مختلفی را برای کلیه خود تعیین کنند. مثلاً یک فروشنده می‌تواند عرضه کننده کلیه خود با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان باشد و در صورتی که خریدار نتواند این مبلغ را پرداخت کند، ممکن است با قیمت کمتری هم موافقت کند. از سوی دیگر، فرد دیگری ممکن است در آگهی خود به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان اشاره کند. بنابراین، قیمت کلیه‌ها هنگامی که خریدار و فروشنده به صورت مستقیم با یکدیگر تماس می‌گیرند، به صورت کاملاً توافقی و بر اساس شرایطی که بین آنها توافق شده است، تعیین می‌شود.

بخوانید  هزینه های تعویض و تعمیر شیشه و قفل اتومبیل

در موسسات غیرقانونی، ارقام متفاوتی برای قیمت کلیه‌ها اعلام می‌شود و این مبالغ معمولاً از ۱۵۰ میلیون تومان شروع شده و با توجه به گروه خونی مثلا قیمت کلیه o+  و کلیه b+ و کلیه ab+ متفاوت است  و دیگر عوامل همچون سالم بودن کلیه، بالاتر می‌رود. همچنین، در موسسات قانونی خیریه، قیمت کلیه‌ها نیز بین ۱۸ تا ۳۵ میلیون تومان متغیر است.

رازهای تاریک فروش کلیه ایرانیان در سرزمین‌های دیگر

در میان آگهی‌های خرید و فروش کلیه، چند آگهی به نظر می‌رسد که نه‌تنها عجیب، بلکه بسیار متفاوت هستند. آنچه این آگهی‌ها را از دیگران تمایز می‌دهد، آن است که آگهی‌دهنده اعلام می‌کند آماده است کلیه خود را به خارج از کشور بفروشد. با این حال، باید بدانیم که در خارج از کشور امکان خرید و فروش کلیه وجود ندارد. در نتیجه، پرسش اینجا مطرح است که آگهی‌های چنینی چه دلیلی دارند؟

پاسخ این سؤال به این صورت است: در واقع، امکان خرید و فروش کلیه در خارج از کشور وجود ندارد و هیچ کسی نمی‌تواند کلیه خود را یا هر بخشی از بدنش را به فروش برساند. با این حال، آشنایان بیمار می‌توانند به فرد مبتلا کمک کنند و کلیه خود را به او اهدا کنند. به همین دلیل، برخی افراد به جای اینکه از طریق آشنایان به بیمارستان مراجعه کنند، ادعا می‌کنند که قصد اهدای کلیه دارند. اگر شانس این افراد باشد و بیمارستان به درستی ادعای آنها را بررسی نکند، فروشنده می‌تواند کلیه خود را اهدا کرده و در عوض پول دریافت کند.

بخوانید  تجربه‌ای از زندگی در دبی ، تلفیقی از فرهنگ‌ و مدرنیته

با این حال، همیشه این مسئله به این شکل پایان نمی‌یابد. در صورتی که بیمارستان متوجه نادرستی ادعای افراد شود، دیگر امکان اهدای کلیه وجود ندارد و فروشنده هیچ راه دیگری جز بازگشت به کشور نخواهد داشت. به عبارت دیگر، فروش کلیه در خارج از کشور یک ریسک است و در برخی موارد، فروشندگان و خریداران به گونه‌ای به سر می‌برند که نمی‌توانند جز پذیرش این ریسک راه حلی پیدا کنند.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.43
آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 149

  1. آواتار مصطفی
    مصطفی

    مرد هستم ۳۹ساله گروه خونی b+فروشنده کلیه هستم در مشهد ….
    برای رهن خانه نیاز دارم
    کارمنددولت هستم و بخاطر رفاه خانواده ام از جونمم مایه میگذارم …ایدی تلگرامم سولجر ۲ اف ام
    هست …در خدمتم

  2. آواتار شهبازی
    شهبازی

    من خانم سی دو ساله کلیه اومنفی هستم میفروشم قیمت ۹۰۰ملیون ازمایش دادم سالم

    • آواتار امیر حسین
      امیر حسین

      فروش کلیه Aمثبت
      ۲۲ سالم
      مشکل مالی دارم
      ۰۹۹۲۳۵۱۵۹۲۸

  3. آواتار شهبازی
    شهبازی

    سلام من خانم سی دو ساله کلیه اومنفی دارم میفروشم ۹۰۰ملیون ازمایش دادم سالمه ۰۹۳۷۸۹۸۷۹۳۸

    • آواتار Milad
      Milad

      سلام میلاد فتاحی هستم ۲۸سالمه ازمشهد بنده آماده فروش کلیه هستم مشتری واقعی تماس بگیره
      گروه خونی+B
      ۰۹۹۲۲۱۱۳۳۵۰

  4. آواتار سلار
    سلار

    کلیه میفروشم o+

    چقدر ارزش داره همین قدر
    الکل مشروب نیستم وسیگار هم نیستم
    ۳۴سال سن دارم

  5. آواتار ناشناس
    ناشناس

    گروه خونیB+کلیه فروشی مشهد خودم اهل نیشابور هستم تماس بگیرید توافق شد هر زمان که شما بگید هر بیمارستانی بخایین من آماده‌ام
    فقط خراسان رضوی
    ۰۹۳۸۰۸۶۲۶۹۰

  6. آواتار ناشناس
    ناشناس

    سلام جوان۲۷ساله هستم گروه خونیB+کلیه‌ام رو میفروشم خریدار واقعی تماس بگیره لطفا مزاحم نشید حال ماهایی که از عضو بدنمون میگذریم رو درک نمیکنید مسخره هم نکنید
    ۰۹۳۸۰۸۶۲۶۹۰💔

  7. آواتار مهران
    مهران

    کلیه Ab+ فروشی فوری فوتی ۰۹۱۹۳۵۳۵۹۶۰

  8. آواتار میلاد
    میلاد

    سلام میلادهستم گروه خونی او مثبت ۳۶ سال ورزشکار کلیه رو میفروشم۶۰۰ملیون باتشکر۰۹۱۹۳۸۱۵۳۳۷

  9. آواتار کاوه
    کاوه

    سلام
    ۳۵ سالمه مرد سالمم بخاطراینکه از لحاظ معیشتی در مضیقه بسر میبرم کلیه ام را میفروشم گروه خونی +A هست قیمت مقطوع هست چونه نزن چون من از نداری میفروشم عضو بدنم رو قیمت یک میلیارد تومن فروردین ۱۴۰۳
    ۰۹۱۸۲۵۴۴۰۸۴

  10. آواتار آرمین
    آرمین

    ۲۲ سالمه کلیه o+ فروش فوری
    پول لازمم
    قیمت مناسب بدید فقط
    نه اهل سیگار نه اهل مشروب

    فقط پیامک بدید
    ۰۹۱۵۰۴۸۴۷۲۸

  11. آواتار مهدی
    مهدی

    با سلام خدمت دوستان ،،
    ساکن اصفهان هستم ۳۸ساله هستم آقا
    شماره تماس ۰۹۳۸۹۸۸۳۶۸۹
    گروه خونی oمنفی
    بدلیل بدهی مالی نزول و نداشتن مسکن
    فروشنده هستم خریدار تماس بگیره
    با تشکر

  12. آواتار مهدی
    مهدی

    با سلام ساکن اصفهان هستم ۳۸ساله هستم آقا گروه خونی oمنفی ،،کلیه برای فروش خریدار تماس بگیره بخاطر نداشتن مسکن و بدهی مالی نزول میفروشم

  13. آواتار علی
    علی

    سلام منم کلیه دارم خیلی پول لازمعم ۰۹۰۱۶۲۲۷۷۵۰

    • آواتار امیر حسین
      امیر حسین

      فروش کلیه Aمثبت
      سنم ۲۲
      نیاز مالی دارم
      ۰۹۹۲۳۵۱۵۹۲۸

  14. آواتار خانم شهبازی
    خانم شهبازی

    سلام من او منفی هستم سی دو ساله ۸۰۰صد ملیون میفروشم ۰۹۳۷۸۹۸۷۹۳۸

  15. آواتار انشاالله
    انشاالله

    سلام دوستان عزیز
    کلیه ام رو میفروشم به دلیل فقر و نداری به ته خط رسیدم… ۳۹سالم هست گروه خون +A،، سالم انشاالله یه انسان رو نجات بدیم
    قیمت ۸۰۰میلیون ۰۹۱۹۳۷۱۶۲۲۹

    • آواتار رقیه
      رقیه

      فروش کلیه A+_ قیمت ۶۰۰ملییون مقطوع ۳۱ساله سالم به پولش نیازدارم پایین گذاشتم ۰۹۳۰۶۵۳۸۱۴۳

  16. آواتار خدا
    خدا

    سلام دوستان عزیز
    کلیه ام رو میفروشم به دلیل فقر و نداری به ته خط رسیدم… ۳۹سالم هست گروه خون +A،، سالم انشاالله یه انسان رو نجات بدیم
    قیمت ۸۰۰میلیون ۰۹۱۹۳۷۱۶۲۲۹

  17. آواتار خدا جونم
    خدا جونم

    سلام دوستان عزیز
    کلیه ام رو میفروشم به دلیل فقر و نداری به ته خط رسیدم… ۳۹سالم هست گروه خون +A،، سالم انشاالله یه انسان رو نجات بدیم
    قیمت ۸۰۰میلیون ۰۹۱۹۳۷۱۶۲۲۹

  18. آواتار بهروز
    بهروز

    فروش کلیه منفی about
    ۴۰ ساله
    سالمم
    به قیمت عرف راصی ام
    ۰۹۳۶۱۷۵۳۶۹۳
    ,بهروز

  19. آواتار احمدرضا
    احمدرضا

    خدا رحم کنه فقط😔

  20. آواتار بهرام نوروزی
    بهرام نوروزی

    بهرام نوروزی هستم بجنورد بخاطر نیاز مالی میفروشم و خیلی عجله هم دارم و شماره تماس ۰۹۹۲۹۵۴۵۶۷۲

  21. آواتار بهرام نوروزی
    بهرام نوروزی

    به دلیل مشگلهای خانوادگی نیاز به پول دارم گروه خون ABمثبت ۴۰ ساله هستم فقط فوری لطفا خیلی گیرم

  22. آواتار بهرام نوروزی
    بهرام نوروزی

    به دلیل مشگلهای خانوادگی نیاز به پول دارم

  23. آواتار علی
    علی

    سلام سن ۴۰ سال گروه خونی ه مثبت ۶۰۰ تومان مجبور هستم هرچه زوترتهران هستم

  24. آواتار سید امیر
    سید امیر

    ۳۷ساله سالم o+
    ۰۹۳۵۴۳۷۲۶۰۳
    پول لازم مشهد

  25. آواتار Mandana
    Mandana

    گروه خونیo+هستم کلیه رو میفروشم ۱۹ سالمه پولش نیاز دارم خریدار واقعی تماس بگیره یا پیامک بده ممنون لطفا الکی پیام ندین۰۹۳۰۷۹۷۱۹۳۸

    • آواتار وحید
      وحید

      خدایا خودت به دادمان برس

    • آواتار خدا جونم
      خدا جونم

      سلام

    • آواتار آرمیا
      آرمیا

      سلام ۲۴ سالمه گروه خونی o+
      اصفهان هستم
      آرمیا ابولگرجی
      ۰۹۹۲۷۸۷۳۵۹۷
      تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ نهایتا فروختم کسی خواست زنگ بزنه در خدمتم

  26. آواتار مرتضی
    مرتضی

    سلام کلیه فروشی
    O+
    سالم اماده پیوند
    ن اهل سیگارم ن مشروب ن قلیون‌
    پول لازمم
    ۰۹۳۳۳۰۵۷۵۴۵

  27. آواتار مرتضی
    مرتضی

    سلام کلیه فروشی
    گروه خونی o+
    سالم اماده پیوند
    ن اهل سیگارم ن مشروب ن قلیون
    ۰۹۳۳۳۰۵۷۵۴۵
    فوری
    پول لازمم بدجور

  28. آواتار ایزدی
    ایزدی

    سلام ۲۷سالمه خانم گروه خونیB+ بدلیل نیازمالی میفروشم.
    ۰۹۱۸۹۵۸۷۷۳۱ اراک

  29. آواتار amirali
    amirali

    سلام آقایی هستم ۲۷ساله ساکن شهرستان ساری با گروه خونی ab+ نیاز شدید ب پول دارم و میخام کلیه رو بفروشم لطفا تماس بگیرید ـ صفر نه صفر سه نه هفت چهار شصت یک پنج ـــ اگر پاسخگو نبودم پیغام بگذارید

  30. آواتار خدا
    خدا

    سلام کلیه O- سه هفت ساله مشهد
    ۰۹۳۵۵۵۷۶۴۲۰

    • آواتار حسین محمدی
      حسین محمدی

      سلام ۳۰ساله کلیه o+
      سالم بی خطو وخش بی رنگ بدون ضربه
      اتومات
      ب علت نیاز مالی برای خرید آجیل های عید میفروشم
      ۰۹۳۸۹۵۳۷۵۰۸

  31. آواتار
    ناشناس

    O- فروشی ۳۷ساله از مشهد

  32. آواتار سناتور
    سناتور

    سلام من متولد ۱۳۶۲ هستم
    گروه خونی b+
    بخاطر نیاز مالی سیگار نمیکشم مصرف مشروبات الکلی هم ندارم سالم سالم لطفا برا هماهنگی پیام بدین ممنونم ۰۹۱۶۸۰۵۳۱۴۷

  33. آواتار امیر راثی
    امیر راثی

    سلام ۳۷ساله آذربایجان AB+بدون رنگ و ضربه به علت بدن تکونی تصمیم گرفتم ضایعات رو بفروشم با قیمت روز نیاز مالی ندارم میخوام پولم زیاد بشه و هرروز به اعداد و رقم ها نگاه کنم و فیض ببرم۰۹۱۴۷۹۳۲۹۷۷

  34. آواتار قاسم
    قاسم

    مرد ۴۰ ساله تهران هستم به دلیل مشکلات شدید مالی نیاز فوری به فروش کلیه با قیمت مناسب دارم. خریدار واقعی تماس بگیرد. ۰۹۹۰۵۲۸۶۸۲۲

    • آواتار بدبخت
      بدبخت

      سلام خوبین دو تا کلیه هام میفروشم گروه خونیم +a پول لازمم ۱۶سالمه

  35. آواتار
    ناشناس

    سلام گروه خونی AB+هستم
    کلیه میفروشم…۴۴سالمه…پول لازمم…۳۵۰ملیون…باتشکر
    ۰۹۹۲۶۹۲۳۱۷۶

  36. آواتار محمد
    محمد

    سلام گروه خونی oمثبته سن ۴۰ سال ازهمدان لطفٱ اگه مشتری واقعی بودپیام بده خودم باش تماس میگیرم ممنون۰۹۳۷۳۴۰۶۱۵۷ محمد

  37. آواتار
    ناشناس

    کلیه B+
    ۳۰ ساله
    ورزش کار و کاملا سالم بدون هیچ بیماری
    قیمت ۲ میلیارد ‘
    ۰۹۳۸۶۳۶۴۳۴۸

  38. آواتار علیرضا ساجدی
    علیرضا ساجدی

    سلام ۱ عدد کلیه سالم آزمایش دادم همه چی سالم گروه خونی b+فقط نیاز مالی دارم
    خیلی. هرکجا ک بخوایین میام ۰۹۳۹۱۰۸۴۶۸۱

  39. آواتار علیرضا ساجدی
    علیرضا ساجدی

    سلام ۱ عدد کلیه ب دلیل نیاز مالی ب فروش می‌رسد گروه خونی b+ ۲۱سااله سالم آزمایش دادم فقط نیاز مالی. قیمت خوب
    ۰۹۳۹۱۰۸۴۶۸۱ خواهشن کسی سراغ داشتین
    اطلاع بدین

  40. آواتار محمود
    محمود

    سلام به دلیل نیاز مالی شدید کلیه ام رو میفروشم B+ سمنان، شاهرود هستم ۳۰۰ میفروشم اقا هستم ۲۵ ساله متاهلم ۰۹۹۴۰۲۸۴۹۷۱

  41. آواتار مهدی
    مهدی

    سلام بخاطر نیاز مالی کلیه خودمو میفروشم گروه خونی O+ هست با ۳۵ سال سن .خریدار واقعی یا دلال هم بود توافق میکنم شماره تلگرام واتساپ روبیکا ۰۹۳۵۶۲۰۱۸۴۷

    • آواتار
      ناشناس

      سلام خانمی هستم ۴۰ساله با گروه خونی B+به علت مشکل مالی می‌خوام کلیه ام رو بفروشم لطفاً خریدار تماس بگیره ۰۹۳۰۲۷۹۶۷۵۶

  42. آواتار جعفر
    جعفر

    جعفر هستم از کرج ۴۵ ساله ورزشکار به علت نیاز مال کیله ام رو میفرشم با گروه خونی O+از کرج لطفا پیام دهید .نمیخوام فعلا خانواده ام مطلع بشن.
    مبلغ فروش ۷۰۰ میلیون

  43. آواتار جعفر
    جعفر

    سلام من ۴۵ ساله از کرج هستم ورزشکارم بعلت نیاز مالی مجبور به فروش کلیه هستم با گروه خونی ‌O+ لطفا پیام دهید چون نمیخواهم بچه هام فعلا با خبر بشن .
    ۰۹۳۳۴۸۳۲۵۰۶

  44. آواتار جعفر
    جعفر

    سلام جعفر هستم متولد ۵۷ ورزشکار گروه خونی O+ از تهران _ کرج به علت شرایط بد مالی کلیه ام را میفروشم لطفا پیام بدهید چون نمیخوام فعلا خانواده ام مطلع شوند ۰۹۳۳۴۸۳۲۵۰۶
    مبلغ ۷۰۰ میلیون

  45. آواتار جعفر
    جعفر

    مبلغ فروش ۷۰۰ میلیون

  46. آواتار جعفر
    جعفر

    سلام جعفر هستم متولد ۵۷ ورزشکار گروه خونی O+ از تهران _ کرج به علت شرایط بد مالی کلیه ام را میفروشم لطفا پیام بدهید چون نمیخوام فعلا خانواده ام مطلع شوند ۰۹۳۳۴۸۳۲۵۰۶

  47. آواتار جعفر
    جعفر

    جعفر هستم ۴۵ ساله ورزشکار o+ به علت نیاز مالی .۷۰۰ میلیون ساکن تهران_کرج

  48. آواتار کیان تیام
    کیان تیام

    چرا مزخرف میگید پاداشها و خواهران گل فروشنده که هزینه آزمایشات و بیندازید مثلاً گردن خریدار که بعداً باهاش حساب کنید شماها اصلا نه قصد فروش دارید نه اینکه اطلاعاتی دارید چون کل هزینه ها توسط انجمن پرداخت میشه مگه دارید ماشین می‌فروشید که هزینه متخصص و بیندازید گردن طرف مقابل…

  49. آواتار هادی
    هادی

    سلام فروش کلیه o+سن۳۸ سالم پیام بدین که برا آگهی کلیه ۰۹۱۶۰۷۷۰۹۸۰

  50. آواتار یحیی
    یحیی

    سلام ۲۸سالمه میخوام کلیمو بفروشم گروه خونیم +A هستش سالم سالمم ۰۹۳۹۲۶۳۹۰۲۰

  51. آواتار امین
    امین

    Amin از همدان ۳۹ساله سالم ورزشکار گروه خونی B+ کلیه سالم بعلت مشکلات مالی با ۰۹۳۰۸۴۱۷۷۷۶ تماس بگیرید

  52. آواتار علی ۴۲ساله دونده
    علی ۴۲ساله دونده

    فروش کلیه بعلت نیاز به پول گروه خونی o+
    مبلغ فروش ۷۰۰میلیون

  53. آواتار آ. ا
    آ. ا

    ۳۵ ساله گروه خونی b+ فروش کلیه

  54. آواتار منصور۵۰ساله
    منصور۵۰ساله

    به علت مشکلات مالی اقدام به فروش کلیه نمودم مشتری واقعی زنگ بزنه

  55. آواتار 09105297891
    09105297891

    سلام..فروشنده کلیه با گروه خونی o+ خریداری واقعن نیاز به کلیه داره دنبال قیمت گرفتن الکی نباشه لطف کنه اول پیام بده بابت آگهی کلیه بعد تماس بگیره..چون ناشناس جواب نمیدم…
    ۰۹۱۰۵۲۹۷۸۹۱
    ساکن قزوین
    قیمت: ۷۰۰به پایین نیست
    وضعیت: سالم

    • آواتار
      ناشناس

      سلام نسترن هستم ۴۰ساله با گروه خونی b+به علت مشکل مالی کلیه ام رو میفروشم۰۹۳۰۲۷۹۶۷۵۶لطفا خریدار فقط تماس بگیره

    • آواتار
      ناشناس

      سلام کلیه رو فروختی؟

  56. آواتار احسان
    احسان

    کلیه o+به دلیل نیاز مالی میخوام بفروشم

    افغانی هستم
    ۰۹۰۲۳۵۷۰۹۸۲

    • آواتار پریسا
      پریسا

      ۴۰ ساله هستم خانم فروش کلیه به دلیل ۸مشکل مالی گروه خونی a+09910739406

      • آواتار مصطفی
        مصطفی

        سلام نیاز به پول دارم بدنم سالم وورزشکارهستم۲۹سال سن دارم وتابه حال هیچ گونه دخانیاتی مصرف نکردم+o.
        .۰۹۰۵۱۳۷۳۶۸۶شماره تماس.

      • آواتار مصطفی
        مصطفی

        سلام نیاز به پول دارم بدنم سالم وورزشکارهستم۲۹سال سن دارم وتابه حال هیچ گونه دخانیاتی مصرف نکردم+o.
        .۰۹۰۵۱۳۷۳۶۸۶شماره تماس هربنده خدای که خاست تماس بگیره.

  57. آواتار کسری کرمانشاهی
    کسری کرمانشاهی

    سلام جوون بیستو هفت ساله هستم صحیح و سلامت بدون هیچ بیماری ای به دلیل مشکلات مالی مجبور به فروش کلیم هستم با گروه خونی o+
    ۰۹۳۰۸۸۵۵۶۳۵
    ۰۹۱۲۵۶۰۱۹۸۴

  58. آواتار کسری کرمانشاهی
    کسری کرمانشاهی

    سلام جوون بیستو هفت ساله هستم با گروه خونی o+ صحیح و سلامت به دلایل مشکلات مالی شدید برای فروش گذاشتم
    ۰۹۳۰۸۸۵۵۶۳۵
    ۰۹۱۲۵۶۰۱۹۸۴

  59. آواتار خدایا کمک
    خدایا کمک

    فروشنده کلیه هستم
    تمام در ها به روم بستس
    هیچکس نیست کمکم کنه
    مجبورم به خاطر خانمم و زندگیم کلیمو بفروشم
    گروه خونی abمثبت
    اهل چیزی نیستم
    هزینه آزمایش با خریدار
    مبلغ پونصد نیاز دارم اما یکم کمتر هم باشه مشکلم حل میشه
    ۰۹۲۳۱۶۶۰۱۶۷

  60. آواتار arsalan
    arsalan

    فروش کلیه به دلیل نیازشدیدمالی بدون هیچ گونه بیماری گروه خونی O+ لطفاً درصورت عدم پاسخ پیام بدین خیلی ممنون .
    ۰۹۳۶۳۴۳۸۵۰۷ # ۰۹۲۲۰۵۶۱۵۵۲

  61. آواتار arsalan
    arsalan

    فروش کلیه به دلیل نیاز شدیدمالی بدون هیچ گونه بیماری گروه خونی O+ لطفاً درصورت عدم پاسخ پیام بدین به این شماره
    ۰۹۳۶۳۴۳۸۵۰۷

  62. آواتار ناصر
    ناصر

    فروش کلیه ۳۶ ساله سالم گرفتارم باید بفروشم

  63. آواتار مختار
    مختار

    فروش یک عدد کلیه گروه خونی o+ سن ۲۹ آقا لطفا تماس بگیرید خلی به پولش نیاز دارم به خاطر خدا
    ۰۹۳۳۳۲۱۹۱۷۳

  64. آواتار سعید رمضانی
    سعید رمضانی

    سلام فروش کلیه o+ قیمت توافقی سن سی سال از مازندران ازمایش خون و سونو گرافی هم دارم هیچ مشکلی ندارم لطفا از طریق پیامک یا واتساپ اطلاع دهید
    ۰۹۰۱۰۹۹۱۰۴۰

  65. آواتار سعیدم از خرم اباد
    سعیدم از خرم اباد

    سلام من یه کارگرم ک دیگه نمیتونم کارگری کنم چون ن کار هست ن درامدی متاهلم دو فرزند دارم واسه راه انداختن یه کاسبی کوچیک حالا هرچی باشه از بی پولی بهتره گروه خونی oمثبت ۳۶ سالمه هزینه ازمایشات رو بدین بعدا کم کنید از پول ۰۹۰۴۵۷۶۳۴۷۶ لطفا قیمت خوب بگین

  66. آواتار سعید خرم اباد
    سعید خرم اباد

    بخاطر شروع یه کاسبی میخوام کلیه رو بفروشم دیگه توان کارگری ندارم چون درامدی ک نیست یک هفته در ماه کار گیرم میاد متاهلم دو تا بچه دارم ک اینده اونا هم رو هواست با این بی پولی گروه خونی oمثبت ۳۶ سالمه هزینه ازمایشات به عهده خریدار بعدا کم کنه از پولش

  67. آواتار اسماعیل
    اسماعیل

    فروش یک عدد کلیه جوانی هستم ۲۷ساله با گروه خونی A+ بخاطر مشکل مالی قصد فروش دارم که هم مشکل من حل بشه و هم گیرنده هزینه آزمایش و هزینه بیمارستان به پای گیرنده از روی قیمت کم میکنم ۰۹۳۳۷۱۶۵۰۰۷

  68. آواتار اسماعیل
    اسماعیل

    فروش یک عدد کلیه جوانی هستم ۲۷ساله با گروه خونی A+ بخاطر مشکل مالی قصد فروش دارم که هم مشکل من حل بشه و هم گیرنده هزینه آزمایش و هزینه بیمارستان به پای گیرنده از روی قیمت کم میکنم

  69. آواتار حامد ن
    حامد ن

    فروش کلیه او مثبت
    سالم
    ۰۹۰۵۶۲۴۷۶۱۶

  70. آواتار ح ن
    ح ن

    فروش کلیه او مثبت
    ۳۱ ساله
    سالم
    تماس بگیرید
    ۰۹۰۵۶۲۴۷۶۱۶

    • آواتار زهرا
      زهرا

      به دلیل نیاز مالی کلیه ام رو میفروشم مستاجرم صاحب خانه جواب کرده چیزی ندارم مجبورم کلیه بفروشم A+ به این شماره پبام دهیده ۰۹۳۶۷۶۹۶۵۸۴

      اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون میشم

  71. آواتار محمد
    محمد

    کلیه سالم ۰۹۳۲۳۱۵۸۸۵۲لطفا پیام بدین درصورت نیاز

  72. آواتار محمد
    محمد

    کلیه سالم ۰۹۳۲۳۱۵۸۸۵۲

    • آواتار فاطمه
      فاطمه

      سلام فروشنده کلیه oمنفی خانم ۲۸سال.۱میلیارد.میخام یه سرپناه جورکنم‌.قیمت همینه کسی مشکل باقیمت داره پیام نگذاره.پیام واتساپ بگذارید مزاحمت بلاک۰۹۲۲۵۷۴۴۱۲۸

  73. آواتار محمد
    محمد

    کلیه ام سالم ۳۴ساله هستم
    ۰۹۳۲۳۱۵۸۸۵۲

  74. آواتار محمد
    محمد

    سلام ۳۳ساله هستم کلیه ام o+سالم به شماره
    ۰۹۳۲۳۱۵۸۸۵۲

  75. آواتار محمد
    محمد

    سلام من ۳۳ساله اتباع افغانی و درصورت نیاز به کلیه سالم o+
    ۰۹۳۲۳۱۵۸۸۵۲ قبل از تماس پیامک کنید

    • آواتار ستاره
      ستاره

      فروش کلیه o- بدلیل نداشتن پول پیش خونه ۳۹ سالمه کاملا سالمم فروش ۶۰۰ تومن .فورییییییی

  76. آواتار رضا محمدی
    رضا محمدی

    فروش کلیه قیمت توافقی
    گروه خونی A + سن ۳۰ ساله

  77. آواتار محمد
    محمد

    من کلیه ام رامفروشم

  78. آواتار علی
    علی

    فروش کلیه ۴۰۰ میلیون گروه خونی o- 20 ساله

  79. آواتار علی
    علی

    کلیهB+دارم به دلیل مشکل مالی و بدهی ۳۸ سال از اصفهان
    ۰۹۱۳۱۶۸۴۳۳۲

  80. آواتار مجید
    مجید

    کلیهO+دارم به دلیل مشکل مالی شدید ۲۹سال تو رو خدا خریدار خوب سراغ دارین بگین ۰۹۳۶۴۰۵۱۱۰۷

  81. آواتار مهدی عظیمی
    مهدی عظیمی

    سلام … مهدی هستم متولد ۷۷ تهران. ب دلیل نیاز مالی قصد فروش‌و اهدا کلیه‌دارم تا هم یک نفر بتونه زندگی کنه هم بنده مشکلم حل بشه انشالله . گروه‌ خونی o_ قیمت ۵۰۰تومان سالم سالم اهل هیچ گونه دود و اعتیادی نیستم خداروشکر
    ۰۹۳۳۸۹۳۸۹۴۹

  82. آواتار رضا نصیری
    رضا نصیری

    با سلام…آقا هستم ۲۹ ساله..فروشنده کلیه با گروه خونی AB+..خیلی لنگ پولم…کلیه ساام سالم.بدون خط و خش.شاسی ها پلمپ .با مشتری هم راه میام..لطفا فقط خریدار تماس بگیره…با تشکر
    ۰۹۲۲۱۲۳۷۴۰۹

    • آواتار ستاره .مم
      ستاره .مم

      فروش کلیه o- بدلیل نداشتن پول پیش خونه ۳۹ سالمه کاملا سالمم فروش ۶۰۰ تومن .فورییییییی
      ۰۹۳۸۸۲۸۳۳۳۸ ساکن تهران

  83. آواتار علی
    علی

    فروش کلیه او منفی خریدار تماس بگیره
    ۰۹۰۱۷۷۹۰۱۴۱

    • آواتار
      ناشناس

      قیمت o- چنده؟؟

      • آواتار شهبازی
        شهبازی

        سلام ۰۹۳۷۸۹۸۷۹۳۸

  84. آواتار رضا
    رضا

    مرد سی ساله با گروه خونی A+ بدون هیچ مریضی حتی یک عدد سیگار هم نکشیدم و فروشنده یک کلیه هستم
    شماره تماس ۰۹۱۸۳۶۳۶۹۳۰

  85. آواتار عبدالله
    عبدالله

    B+مشکل مالی ۴۹سالمه مشکلی ندارم یه کلیه می فروشم ۰۹۲۱۷۱۷۳۵۰۸ تماس بگیرید ازاصفهان

  86. آواتار عبدالله
    عبدالله

    B+مشکل مالی ۴۹سالمه مشکلی ندارم کلیه می فروشم ۰۹۲۱۷۱۷۳۵۰۸

  87. آواتار مهدی 09051015699
    مهدی 09051015699

    کلیه فروشی گروه خونی Bمثبت ورزشکارهستم مشکلی ندارم کاملا سالم ۲۹ساله جنسیت مرد

  88. آواتار مهران میرزایی
    مهران میرزایی

    سلام گروه خونی +Bهستم
    کلیمو میفروشم هیچگونه مشکل خاصی ندارم
    لطفا هرکی خریدار واقعی هست تماس بگیره
    ۰۹۳۳۷۱۴۱۷۰۷

  89. آواتار مشکی پوش
    مشکی پوش

    سلام
    گروه خونیمo+ هست
    ۲۳ ساله
    مشروب و اینا مصرف نکردم اصن
    کسی نیاز داشت زنگ بزنه به این شماره
    ساکن ارومیه هستم
    ۰۹۰۵۲۴۳۹۳۰۶

  90. آواتار محمدغضنفری
    محمدغضنفری

    سلام فروش کلیه با گروه خونی o منفی ک بسیارکم هستش خودتون هم در جریان هستید منم احتیاج دارم لطفا فقط و فقط پیام بدید
    ۰۹۳۶۰۳۰۸۳۲۷ حوالی تهران

  91. آواتار سناتور
    سناتور

    سلام فروش کلیه با گروه خونی. B+ اهل خوزستانم
    نه اهل دود و نه مشروبات الکلی بخاطر نیاز مالی می خوام بفروشم لطفا برای هماهنگی پیام بدین ممنونم
    صفر نهصدو سی شش، صفر بیست و چهار، سیزده یازده

  92. آواتار هیچکس
    هیچکس

    خیلی ناراحتم از این زندگی این دنیا
    اگه دست من بود همه ادمارو میکشتم این دنیا که جای خوبی نبود حداقل شاید اون دنیا بهتر بود💔

  93. آواتار محمد ناصر
    محمد ناصر

    سلام گروه خونی AB+ هستم ۲۷ساله از دزفول میخوام یکی از کلیه هام بفروشم هیچ گونه مشکلی ندارم ۰۹۳۳۴۴۱۳۹۴۲

  94. آواتار محمد
    محمد

    سلام گروه خونی A+ هستم و ۴۴ سال سن دارم، و می‌خوام یکی از کلیه هام رو بفروشم .
    ۰۹۳۹۷۷۲۶۱۰۹
    قبل از تماس پیام بدین که بدونم بابت خرید کلیه هست و بعدش من تماس میگیرم.🙏

  95. آواتار محمد
    محمد

    سلام ۴۳ ساله ام فروشنده کلیه .کبد .مغز استخوان .یکی از قرنیه های چشم .تا بتونم حداقل سرپناهی برا بچه هام فراهم کنم لطفا لطفا فقط اونیکی نیاز فوری داره و پول نقد داره تماس بگیره.فوری فوری فوری فوری فوری ۰۹۱۳۸۹۳۴۶۵۲

  96. آواتار رحیم طاهری
    رحیم طاهری

    , سلام گروه خونی oمثبت متولد ۱۳۷۶سالم هستم وضعیت مالی خوب نیست مجبور هستم بفروشم شماره تماس ۰۹۰۳۴۸۲۷۹۳۴

  97. آواتار محسن مهرآبادی
    محسن مهرآبادی

    سلام گروه خونی ab+ هستم فروش کلیه به دلیل بدهکاری به بالاترین قیمت ۰۹۳۵۳۷۱۷۵۲۰

  98. آواتار بهمن ماهی
    بهمن ماهی

    سلام دوستان
    بی منفی(b-) گروه خونیمه ۳۳سالمه هیچ دود یا مشروبی مصرف نمیکنم میخوام یه کلیمو بفروشم لطفاً قیمتای پیشنهادیتون رو بگین

  99. آواتار محمود نوریان
    محمود نوریان

    من کلیه خودم رو میفروشم
    به خاطر خانوادم که در مضیقه هستند باید اینکار رو بکنم
    با اینکه کارمندم ولی اشتباهاتی کردم که الان برشکست شدم
    گروه خونی o مثبت هستم
    شماره های تماس
    ۰۹۱۵۵۵۹۰۲۲۷
    ۰۹۳۳۶۵۶۴۰۸۰

  100. آواتار محمود نوریان
    محمود نوریان

    من کلیه خودم رو میفروشم
    به خاطر اشتباهاتی که انجام دادم برشکست شدم و خانوادم در مضیقه هستند با اینکه کارمندم اوضاع به هم ریخته
    گروه خونی o+ هستم
    ۰۹۱۵۵۵۹۰۲۲۷
    ۰۹۳۳۶۵۶۴۰۸۰

  101. آواتار خطیب
    خطیب

    فردش کلیه o از همه نظر سالم عدم مصرف دخانیات و مشروب .هزینه آزمایش از مبلغ خرید کسر گردد ۰۹۲۱۲۰۲۹۲۰۸

  102. آواتار خطیب
    خطیب

    فروش کلیه o فاقد هر گونه بیماری هزینه آزمایش پای خریدار

  103. آواتار سمیه حسنی
    سمیه حسنی

    کلیه ام میفروشم گروه خونی abمثبت ۰۹۹۱۳۴۰۱۴۰۷

  104. آواتار سمیه حسنی
    سمیه حسنی

    گروه خونی ام abمثبت هست کلیه ام هشتصد میلیون میفروشم بدلیل بی سرپناهی سرپرست سه تا بچه رو برعهده دارم

    • آواتار نیک نژاد
      نیک نژاد

      سلام کلیه oمثبت فروشی فوری ۲۱سالمه سالم بدون هیچ بیماری قیمت توافقی هر آزمایشی باشه انجام میدم
      پسر هستم ورزشکار تکواندو
      ۰۹۱۲۸۶۳۲۲۴۷
      شماره داداشمه

  105. آواتار زیبا
    زیبا

    سلام سلام اگه آدم مطمئن سراغ دارید …فروشنده کبد و مغز استخوانم …اگه این دو نشد کلیه خودم که او مثبت هست میفروشم……اصفهان..گروهم او مثبت و همسرم آ مثبت. ۴۲ ساله‌ایم….ولی راهش رو بلد نیستم…یه نفر هم به بهونه ثبت نام تو شهر خودم ۱۷۰۰ پولم رو خورد…خیلی نیاز مالی دارم…میتونید راهنمای کنید..اگه دلالی باشه بتونه پول بیشتری برام بگیره. یا دلاری بفروشه … آیدی تلگرامم.@Znp97 پیام بدید ..شماره تلفن اول فقط پیام بدید…
    ۰۹۱۳۴۱۱۹۷۱۱

    • آواتار خدا جونم
      خدا جونم

      سلام کلیه ام را میفروشم به دلیل فقر نداری
      ۰۹۱۰۸۷۱۳۳۴۳

  106. آواتار علی
    علی

    سلام بدلیل برشکستی وبدهکاری حاظر به فروش یه کلیه خودم هستم ،لطفا مشتری واقعا تماس بگیره
    ۰۹۳۶۱۸۷۸۲۴۲

  107. آواتار اعظم
    اعظم

    خانم هستم بخاطر نیاز مالی یه کلیه رو میفروشم گروه خونی AB+. متولد ۶۴ هستم و کاملا سالم. هزینه آزمایشم خریدار از پول کلیه کم کنه در توانم نیست آزمایش بدم. در صورت قبول با شماره ام تماس بگیرین
    ۰۹۰۱۹۸۸۸۲۰۲

  108. آواتار میلاد
    میلاد

    ب دلیل مشکل مالی با سن ۲۰
    سال کلیه خودمو میفروشم
    پیامک بدین ب این شماره
    ۰۹۳۰۴۴۶۱۳۲۱

  109. آواتار میلاد موسی آبادی
    میلاد موسی آبادی

    فروش کلیه بامن تماس بگیرین همه ی شهرا میام
    ۰۹۳۰۴۴۶۱۳۲۱

  110. آواتار وحید صالحی
    وحید صالحی

    سلام به دلیل گرفتاری شدید مالی اماده فروش کلیه گروه خونی B- هستم ۳۸ سالمه بخاطر جورکردن جهزیه خانواده هرجای ایران باشه فوری میام

  111. آواتار شیرین
    شیرین

    به دلیل نیاز شدید مالی و نداشتن سرپناه ، کلیه ام رو می فروشم o مثبت و خانم هستم . هیچ مشکل خاص و بیماری ندارم . هزینه آزمایش ها با خریدار هست .
    بندرعباس هستم ۰۹۱۷۴۸۹۳۰۵۴

    • آواتار بابایی
      بابایی

      سلام من متولد ۱۳۶۷ هستم
      گروه خونی A+
      سیگار نمیکشم، مصرف مشروبات الکلی هم ندارم
      سالم سالم
      فروش کلیه فوری
      ۰۹۱۰۲۸۰۶۰۸۰

  112. آواتار رضا
    رضا

    بدلیل نیاز مالی شدید کلیه مو میفروشم A-
    هزینه ازمایشهم هم پای مشتری
    ۲۷سالمه اقا هستم از تبریز
    ۰۹۳۰۰۵۱۳۰۵۳
    مشتری واقعی زنگ بزنه

    • آواتار مهدی
      مهدی

      سلام..
      ب دلیل نیاز مالی کلیه خودم رو میفروشم
      اصفهان..سن۴۲
      ۰۹۱۳۱۰۵۵۷۴۱

  113. آواتار رشید رحیمی
    رشید رحیمی

    بخاطر نداشتن حضرت پول نمیشه عروسی بگیرم کلیه مو میفروشم o+مشتری بزنگه آقا هستم۲۶سالمه ۰۹۰۵۶۲۰۸۶۳۴
    زنگم بزنید ممنون

  114. آواتار Rashidrahime
    Rashidrahime

    با سلام بخاطر نداشتن حضرت پول و نتونستن عروسیم میخام کلیه مو بفروشم o+آقا هستم ۲۷شیراز ۰۹۰۵۶۲۰۸۶۳۴لطفا لطفا فقد خریدار بزنگه

  115. آواتار میلاد
    میلاد

    باسلام به دلیل نیاز شدید مالی کلیه خودمو میفروشم گروه خونیa+سن ۲۹سال متأهل
    قیمت۳۰۰
    ۰۹۱۹۰۷۹۰۸۳۹

  116. آواتار مجتبی
    مجتبی

    سلام فروش فوری کلیه oمثبت به دلیل شرایط کاسبی و برگشت خوردن چک هام۰۹۱۶۷۱۲۰۱۵۰

  117. آواتار حسین
    حسین

    گروه خونی o مثبت هستم قبلا آزمایش دادم سالم بودم ولی دوباره میرم همه آزمایشات رو میدم
    فروشنده کلیه و مغز استخوان هستم ورزشکارم بدنسازی میرم کاملا بدنم هفتی شده اهل هیچ چیزی نیستم کلیه رو پونصد تومن میفروشم چون به کل این پول نیاز دارم تا بتونم خانوادم رو سرپا نگهدارم
    از این سایت خوب کمال تشکر رو دارم
    ۰۹۰۱۰۷۹۰۲۶۸_۰۹۰۲۳۲۰۶۴۴۸

    • آواتار حسین
      حسین

      سلام ۳۵ ساله قصد فروش کلیه دارم B+
      ۰۹۰۱۳۰۹۶۹۲۹ سالم هستم اهل هیچی نیستم مستاجرم پول لازمم

  118. آواتار موسی
    موسی

    سلام کلیه ومغزاستخوان فروش گروه خونی B+سن۳۳ با من تماس بگیرید ازگرگان ۰۹۳۶۹۱۲۲۸۱۰

  119. آواتار رقیه س
    رقیه س

    به دلیل نیاز مال کلیه ام رو میفروشم سی و یک سالم گروه خونی A+هزینه آزمایش پای مشتری بعد از فروش حساب میکنم با این شماره ها تماس بگیرین ۰۹۹۱۶۱۵۵۰۶۶و۰۹۳۶۲۸۵۳۴۸۵یا پیام بدین

  120. آواتار رقیه سعادتی
    رقیه سعادتی

    به دلیل نیاز مالی کلیه ام رو میفروشم گروه خونی A,,+سی و یک سال ام با این شماره تماس بگیرید هزینه آزمایش را ندارم به پای مشتری بعد از فروش پرداخت میکنم ۰۹۹۱۶۱۵۵۰۶۶

  121. آواتار محمد
    محمد

    کلیهa+
    به دلیل نیاز مالی شدید
    هزینه آزمایش به پای مشتری بعد از حساب کم کنه
    خیلی گرفتارم
    فروش فوری
    قیمت رو بگید
    ۰۹۹۲۵۲۷۲۱۶۲

  122. آواتار علی علیمرادی
    علی علیمرادی

    فروش کلیه o+… سن ۳۶… ساکن مشهد..
    شماره تماس
    ۰۹۲۱۰۹۲۴۳۸۲
    لطفا پیام بدین ممنون

  123. آواتار موسی09369122810
    موسی09369122810

    سلام کلیه ومغزاستخوان فروش گروه خونی B+سن۳۳ با من تماس بگیرید ازگرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×