» اخبار » چاپ بادکنک چیست؟
مزایای
اخبار

چاپ بادکنک چیست؟

بهمن 10, 1402 160325

چاپ بادکنک تبلیغاتی شاید یک عبارت ناآشنا برای بسیاری از افراد باشد اما امروزه از این روش به عنوان یک روش تاثیر گذار و پربازده برای تبلیغ انواع کسب و کار ها استفاده می شود. امروزه از بادکنک های تبلیغاتی در مراسمات مختلف و یا جشن ها استفاده های زیادی می شود و آن ها را با طرح های مختلف تزئین می کنند. این بادکنک ها را با کمک جوهر و‌ رنگ در طرح های متنوع می آرایند.

برای معرفی بسیاری از کسب و ‌کار ها نیز استفاده از بادکنک تبلیغاتی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این روش تبلیغی باعث جلب توجه مشتریان و در نتیجه تبلیغ کالا یا محصول مورد نظر باشد. طرح های تبلیغاتی مختلف بر روی بادکنک ها می تواند حاوی لوگو، برند، جمله، شعر‌ و یا هر پیام تبلیغی دیگری باشد. نکته ی مهم در مورد این‌ روش تبلیغ، زیبا تر کردم فضای ارائه محصولات و همچنین ایجاد خلاقیت در تبلیغات می شود که برای مشتریان بسیار جلب توجه خواهد کرد.
چاپ بادکنک برای معرفی کسب و کار ها، یک روش بسیار سود آور می باشد. علاوه بر این، استفاده از بادکنک های تبلیغاتی با چاپ لوگو و طرح های دلخواه باعث کاهش هزینه های اضافی تبلیغ می باشد.

بخوانید  بیهوشی در دندانپزشکی برای چه انجام می‌شود؟

چاپ بادکنک

انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

امروزه از روش های مختلفی‌ برای چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده می شود اما روش چاپ سیلک به عنوان متداول ترین روش مورد استفاده در نظر گرفته می شود. این‌ روش چاپ از گذشته های دور مورد استفاده قرار داشته و در حال حاضر نیز به عنوان یک ‌روش آسان و سریع برای چاپ هر نوع لوگو، طرح یا نوشته بر روی بادکنک های تبلیغاتی به حساب می آید. در چاپ سیلک، طرح و‌ لوگو های مورد نظر دارای کیفیت و وضوح بالایی هستند زیرا رنگ و جوهر چاپ در داخل بادکنک به طور کامل فرو ‌می رود.
برای اجرای چاپ سیلک، تصویر یا طرحی که برای تبلبغ مد نظر می باشد را بر روی یک توری قرار می دهند. این توری دارای جنس ابریشم و یا پلی استر است که بادکنک را زیر صفحه آن قرار داده و رنگ و جوهر نیز به کمک کاردک یا هر وسیله دیگری، بر روی توری پخش می شود. در نهایت تصویر مورد نظر با کیفیت مطلوب و وضوح بالا بر روی بادکنک حک می شود.
بیشتر بخوانید: چاپ رو تیشرت
امروزه از روش های جدید تری جهت چاپ بادکنک استفاده می ‌کنند. در این مورد، از دستگاه های چاپ بادکنک استفاده می شود که امکان چاپ بادکنک را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. عملکرد این دستگاه ها به صورت اتوماتیک می باشد که بادکنک ها را پر از باد کرده و طرح مورد نظر را بر روی آن اجرا می کند. پس از خشک شدن و خالی شدن هوای داخل بادکنک، جهت بسته بندی آماده می شوند.
نحوه چاپ روی بادکنک
چاپ روی بادکنک دارای حساسیت های زیادی است و آن طور که تصور می شود، ساده نیز نخواهد بود. یکی از دلایلی که باعث سخت بودن فرآیند چاپ بر روی بادکنک می شود، خاصیت کشسانی بادکنک است. در واقع بادکنک ها را فقط در شرایط پر از هوا می توان چاپ کرد و سپس مرحله ی خشک شدن جوهر چاپ می باشد.‌ در این مرحله، اگر جوهر چاپ به خوبی خشک‌ نشود باعث ناقص شدن طرح یا خراب شدن آن شود.
پر شدن بادکنک نیز باید به اندازه ای باشد که باعث ترکیدن آن زیر شابلون نشود. اما چاپ بادکنک دارای مراحل مختلفی است که در انواع روش های دستی و اتوماتیک باید آن ها‌ را مورد توجه قرار داد.
در مرحله اول چاپ بادکنک تبلیغاتی، طرح و یا لوگوی مورد نظر را بر روی یک کاغذ شفاف به صورت سیاه و‌ سفید چاپ اجرا می کنند. سپس یک توری از جنس ابریشم یا پلی استر انتخاب می شود که یک شابلون را بر روی آن قرار می دهند‌. در مرحله بعد برای مسدود کردن منافذ و قسمت هایی که قرار نیست رنگ از آن ها عبور کند، از موادی مانند امولسیون استفاده کرده و با کاردک بر روی بادکنک پخش می کنند. بعد از انجام این مراحل، کاغدی که چاپ مورد نظر بر روی آن قرا دارد را روی توری قرار می دهند. بعد از حک شدن طرح یا نوشته مورد نظر، جوهر رنگ آن را با استفاده از خشک کن خشک می کنند و در پایان نیز هوای داخل بادکنک را خالی می‌ کنند.

بخوانید  بهترین دندانپزشک را چگونه انتخاب نماییم؟

مزایای

مزایای چاپ بادکنک تبلیغاتی

استفاده از چاپ‌ بادکنک‌ در به وجود آمدن فضایی شاد و دلنشین برای جشن ها و مراسمات نقش دارد. اما استفاده اصلی از این نوع بادکنک ها برای تبلیغ کسب و کار های مختلف می باشد به گونه ای که آن را یک روش حرفه ای و کارآمد برای بازدهی بیشتر به حساب می آورند. اگر چه استفاده از چاپ بادکنک یک روش بسیار تاثیر گذار برای معرفی کالا های مختلف می باشد، اما هزینه انجام آن نیز بسیار ارزان و به صرفه است.

بیشتر بخوانید: بالن تبلیغاتی

بسیاری از صاحبان کسب و کار های امروزی بر این عقیده هستند که برای معرفی و تبلیغ کار و محصول خود حتما باید از روش های مختلف استفاده کنند و هزینه های زیادی را نیز بپردازند اما همیشه این گونه نیست. امروزه استفاده از بادکنک چاپی یک‌ روش مقرون به صرفه با بیشترین بازدهی می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد.
از بادکنک های چاپی و تبلیغاتی برای تبلیغ نامزد های انتخاباتی نیز استفاده می شود. همچنین در رستوران ها، نمایشگاه ها، بوتیک ها و فروشگاه های مختلف نیز از انواع بادکنک های چاپی با درج طرح و لوگو های خاص استفاده می شود که باعث رونق یافتن کار آن ها می شود.
چاپ بادکنک فوری
مراکز مختلقی در سراسر کشور وجود دارد که چاپ بادکنک تبلیغاتی را انجام می دهند. معمولا قیمت چاپ بادکنک بر اساس روش چاپ و همچنین زمان تحویل کار متفاوت می باشد. به طور مثال چاپ بادکنک فوری به دلیل زمان کمتری که برای تحویل آن وجود دارد، با قیمت های بیشتری همراه است.
چاپ دیبا به عنوان بهترین شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های مختلف مطرح است که با انجام با کیفیت ترین کار ها با مناسب ترین قیمت، آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

بخوانید  پاراسل کیش پرواز بر بلندای دریا

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×