» زیبایی و پزشکی » معرفی برند معتبر کوکتل پدیکور با کیفیت و ارگانیک
کیفیت و ارگانیک
زیبایی و پزشکی

معرفی برند معتبر کوکتل پدیکور با کیفیت و ارگانیک

شهریور 13, 1402 70348

نظر به این که بسیاری از آرایشگاه های مخصوص بانوان که خدمات زیبایی مخصوص پا را انجام می دهند، به دنبال خرید بهترین برند/مارک کوکتل پدیکور پا هستند، در این قسمت می خواهیم به معرفی بهترین مارک این محصول آرایشی و بهداشتی از برند هامانا بپردازیم.

کوکتل پدیکور در حقیقت ترکیبی از چند ماده معدنی است که آبرسان و مرطوب کننده قوی پوست است. نمك دريايي موجود در كوكتل های مخصوص پدیکور پا موجب پاكسازی و شفافيت پوست می شوند. البته که مواد تشکیل دهنده کوکتل ها، با هم متفاوت هستند و برخی اثرات بیشتر و بهتری از سایر برند ها دارند. به همین دلیل نیز شایسته تر است که شما از بهترین برند/مارک کوکتل پدیکور پا برای پای خود یا مشتریان آرایشگاه خود استفاده کنید.

برخی مواد داخل کوکتل های پدیکور پا اثرات خوشبو كنندگی یا خواص آروماتراپی و رایحه درمانی دارند و برخی دیگر خاصیت جوان كنندگی پوست را دارند یا خستگی و استرس را از پا و بدن شما برطرف می کنند. خاصيت ضد التهابی و ضد قارچ برخی برند های این محصول نیز باعث تسكين و التیام سوزش پوست می شود و به ترميم و درمان ترک و آلودگی های قارچی كف پا می انجامد.

بخوانید  همه چیز درباره درمان رشد فک

کوکتل مانیکور و پدیکور خانگی که به بمب نمکی هم معروف است، در زمان باز شدن در آب مانند جوش شیرین در آب منفجر می شود و می جوشد. به همین خاطر هم حس خوبی به پوست پا می دهد و هم برای پاکسازی پوست بسیار مفید است.

علاوه بر آن کوکتل های پدیکور پوست دست و پا را نرم می کنند و از شکنندگی ناخن های دست و پا جلوگیری می کند.

تصور کنید پس از ساعت ها کار و فعالیت روزانه، قرار دادن پاها در ظرف آب و کوکتل برای دقایقی چقدر خستگی پاهای شما را از بین می برد.

قیمت بهترین مارک کوکتل پدیکور پا

لازم به یادآوری است که روند مانیکور و پدیکور ناخن و کف سابی پاها با استفاده از بهترین برند/مارک کوکتل پدیکور پا یعنی هامانا بهتر انجام می شود و باعث می شود فرد یا مشتری شما پاهایی نرم و آسوده داشته باشد.

images_1693569818_64f1d31a47d32.jpg

طرز استفاده از این بهترین برند/مارک کوکتل پدیکور پا در داخل منزل به این شکل است که :

  1. تشت مناسب برای پدیکور پا را از آب پر کنید. حجم و دماي آب را به دلخواه خود و تناسب فصل و دمای هوا تنظيم كنيد.
  2. کوکتل پدیکوریا بمب حمام را در ظرف آب بیندازید. به محض ریختن کوکتل پدیکور در آب، قرص آن به جوش می آید و شروع به کف دادن می کند. سپس کوکتل از هم می پاشد و باعث آزاد شدن روغن، نمک و عصاره های آن در آب می شود.
  3. پس از قرار دادن کوکتل پدیکور در آب، می توانید حتی قبل از حل شدن کامل آن در آب، پاها را در آب قرار دهید.
  4. بعد از چند دقیقه، آب درون ظرف شروع به خنک شدن می کند. در این زمان، پاهای خود را از داخل ظرف آب بیرون بیاورید و ظرف آب را تخلیه کنید. حتماً می دانید که اگر پاهای خود را به مدت طولانی در آب بگذارید، پوست تان چروک می شود.
بخوانید  معرفی بهترین ماسک روشن کننده پوست خانگی با طرز تهیه 8 ماسک روشن کننده

البته مدت زمان قرار دادن پاها در آب محتوی کوکتل پدیکور معمولاً بر روی بسته آن نوشته شده است. ولی به صورت معمول مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه کافی است.

نمک حمام یا کوکتل‌ های پدیکور اسانس‌ های مختلفی دارند که این اسانس‌ ها جنبه‌ های درمانی هم دارند. برای مثال برخی از آن ها استرس بدن و پاها را کاهش می دهند و حتی اعصاب را تقویت کنند. به این‌ علت، انتخاب اسانس کوکتل ‌های پدیکور پا کاملاً به سلیقه و نیاز فرد بستگی دارد.

برند هامانا بهترین برند کوکتل پدیکور پودری

رنگ کوکتل های پدیکور پا نیز متفاوت است و جالب است بدانید که رنگ‌ های سرد بیشتر اثر تسکین ‌دهی داشته و رنگ ‌های گرم باعث می‌ شوند که انرژی فرد بیشتر شود. وزن انواع مختلف کوکتل پدیکور پا نیز متفاوت است و انتخاب هر بسته به میزان مصرف فرد یا سالن آرایشگاه مورد نظر بستگی دارد.

بهترین برند کوکتل پدیکور برای افرادی که رایحه‌ خاصی را دوست ندارند، نمک ‌های حمام بدون اسانس نیز تولید کرده است.

نمک ‌های حمام نیز که در دسته کوکتل های پودری مخصوص پدیکور پا به شمار می آیند، معمولاً بر دو نوع طبیعی و مصنوعی هستند که بدیهی است نمک ‌های طبیعی انتخاب مناسب ‌تری هستند برای افرادی که به دنبال محصولات ارگانیک و طبیعی هستند.

بخوانید  کلیتوریسم یا خروسک زن چیست و کجاست ؟ 7 رازی که باید بدانید

نمک های حمام از نظر اندازه ذرات بر دو نوع کریستالی و سنگی تقسیم بندی می شوند. دانه‌ های نمک کریستالی ریزتر هستند و برای خرید انتخاب مناسب ‌تری می باشند. زیرا هرچه دانه ‌های کوکتل پودری ریزتر باشد، سرعت حل شدن آن در آب بیشتر بوده و همچنین میزان لایه‌ برداری پوست بیشتر می‌ شود.

برند هامانا بهترین برند کوکتل پدیکور اقدام به تولید قوطی های ۴۵۰ گرمی پودر های مخصوص نمک حمام و پدیکور پا نموده است که عطر ها و رنگ های جذاب و دل پذیری دارند.

به عنوان مثال مدل لوندر کوکتل پودری هامانا که به رنگ زیبای بنفش یاسی است، دارای ویتامین بوده و مواد مرطوب کننده نیز دارد. رایحه قوی و بوی بسیار مطبوع این کوکتل پودری که از عصاره گل لوندر به رنگ یاسی گرفته شده است، به پاهای شما طراوت و تازگی بی نظیری می بخشد. ضمن آن که کوکتل های پدیکور هامانا قیمت بسیار مناسبی دارند و هر قوطی ۴۵۰ گرمی آن ها در حدود ۳۳۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

images_1693569856_64f1d34044ab8.jpg

جمع بندی در مورد شناسایی بهترین برند کوکتل پدیکور

برخی مواد داخل کوکتل های پدیکور پا اثرات خوشبو كنندگی یا خواص آروماتراپی و رایحه درمانی دارند و برخی دیگر خاصیت جوان كنندگی پوست را دارند یا خستگی و استرس را از پا و بدن شما برطرف می کنند. خاصيت ضد التهابی و ضد قارچ برخی برند های این محصول نیز باعث تسكين و التیام سوزش پوست می شود و به ترميم و درمان ترک و آلودگی های قارچی كف پا می انجامد.

بخوانید  طرز تهیه ماسک خیار و گلاب برای چاقی صورت با بهترین روش ها

علاوه بر آن کوکتل های پدیکور پوست دست و پا را نرم می کنند و از شکنندگی ناخن های دست و پا جلوگیری می کند. تصور کنید پس از ساعت ها کار و فعالیت روزانه، قرار دادن پاها در ظرف آب و کوکتل برای دقایقی چقدر خستگی پاهای شما را از بین می برد.

برند هامانا به عنوان برترین مارک کوکتل پدیکور پا اقدام به تولید قوطی های ۴۵۰ گرمی پودر های مخصوص نمک حمام و پدیکور پا نموده است که رایحه ها و رنگ های جذاب و دل پذیری دارند.

به عنوان مثال مدل کوکتل پودری ۴۵۰ گرمی لوندر هامانا که به رنگ زیبای بنفش یاسی است، دارای ویتامین بوده و مواد مرطوب کننده نیز دارد. رایحه قوی و بوی بسیار مطبوع این کوکتل پودری از عصاره گل لوندر به رنگ یاسی گرفته شده است و هر قوطی ۴۵۰ گرمی آن در حدود ۳۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.

کافی است هامانا را در گوگل سرچ کنید تا وارد وبسایت این تولید کننده بزرگ کوکتل های پدیکور شوید و از کیفیت و جنس کوکتل های پدیکور بی نظیر آنها بهره ببرید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×