» سرگرمی » جدیدترین شغل گیمر ها برای کسب از بازی آنلاین
کسب از بازی آنلاین
سرگرمی - اقتصاد

جدیدترین شغل گیمر ها برای کسب از بازی آنلاین

شهریور 26, 1402 170216

کسب درآمد از بازی آنلاین

یکی از مواردی که امروزه با استقبال گسترده ای روبرو شده و به صورت مداوم در حال به روز رسانی و پیشرفته شدن گام بر میدارد بازی های آنلاین کامپیوتری هستند تا جایی که گیمینگ به عنوان صنعت پولساز و قدرتمند معرفی می شود و افراد زیادی می توانند با به کارگیری این صنعت به درآمدهای کلانی برسند و یک راه درآمد عالی داشته باشند. سازندگان بازی های آنلاین از این فرصت استفاده می‌کنند و به واسطه گیمرها نواقص بازی های خودشان را برطرف می نمایند و منجر به ارتقاء سطح کیفی بازی‌های شان می شوند چرا که از اطلاعات و پیشنهادات آنها استفاده می کنند؛ پس به بیانی ساده تر گیمر ها درآمد باورنکردنی را با تست انواع ویدیو گیم ها به دست می آورند.

مشاغل تحت عنوان صنعت گیمرینگ

برای اینکه یک گیمر بتواند به کسب درآمد برسد گزینه های متعددی را برای انتخاب پیش رو دارد که تمام آنها جزء مشاغل هستند که ویدیو گیم مرتبط است:

نویسندگی بازی آنلاین

نویسندگی بازی آنلاین یکی از مشاغل تحت عنوان صنعت گیمرینگ محسوب می‌شود که در این رابطه فرد نگارش و تولید محتوای بازی آنلاین را برعهده دارد. نویسندگان ویدیو گیم از روایت داستان بازی یا ایجاد داستان هایی جذاب مرتبط با کاراکتر ها استفاده می کنند.

بخوانید  انواع مشعل های صنعتی کدامند؟ + مزایا و کاربرد آنها

طراحی هنری ـ مفهومی

در این شغل به تمرکز بالا و خلاقیت نیاز است؛ یک طراح حرفه‌ای باید قادر باشد برنامه ریزی هدفمند را به کار بگیرد و مهارت های توسعه را مد نظر داشته باشد و طراحی قوانین مکانیسم، مفاهیم و جزئیات بازی آنلاین به واسطه طراح بازی آنلاین انجام میگردد.

صداپیشگی

همانطور که از نام این شغل میتوان متوجه شد فرد باید در دیالوگ خوانی و ضبط صداهای فرعی حرفه ای باشد چرا که وظیفه انجام آن را برعهده دارد پس اعتماد به نفس شرط اصلی موفق شدن در این شغل است.

بازاریابی

افراد مشغول به این حرفه بایستی به مدیریت رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی مربوط به بازی های ویدیویی آنلاین بپردازند. قطعاً همه ویدیو گیم ها نیازمند تولید محتوای تبلیغاتی هستند که مخاطب را به هیجان وا دارد.

طراحی رابط کاری

در این حرفه، متخصصان در تلاشند تا منوها، تنظیمات، نوارسلامتی کاراکتر، دکمه ها و … را به بهترین شکل کالیبره نمایند تا بازیکنان در حین بازی با مشکلات احتمالی مواجه نشوند. در واقع طراحی کنترلرهای موجود در بازی آنلاین، نیازمند یادگیری اصولی امور فنی است.

بخوانید  در صنعت داروسازی از چه نوع ورق استیلی استفاده می شود؟

بومی سازی

متخصصان بومی سازی، بازی را به زبان خود ترجمه کرده و برخی اصطلاحات را به شکل بومی ویرایش می دهند تا محصول خود را در اختیار بازیکنان کشورهای مختلف قرار دهند.

کسب درامد دلاری از بازی

مزایای صنعت گیمینگ

  • جنبه سرگرمی: گیمینگ ها علاوه بر گذراندن وقت خود با انواع بازی آنلاین دوست داشتنی و لذت بخش، ترکیبی از احساسات هیجان، ترس و استرس را تجربه می کنند و همچنین قابلیت های خود را در زمینه گیمینگ رشد می دهند.
  • عدم وجود رئیس یا مافوق در کسب درآمد، مسئله مهمی در استقلال شغلی افراد است.
  • شما برای گیمر شدن و درآمدزایی، نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی نخواهید داشت و درآمد حاصل از آن در مقایسه با هزینه ابتدایی برای خرید یک سیستم حرفه ای گیمینگ بسیار بیشتر است.
  • بازی آنلاین در کنار تمام معایب و مضرات خود، هوش هیجانی انسان را افزایش می دهد و به او می آموزد که هر مشکل، راه حل خاص خود را دارد. گیمرها با احساسات مختلف هنگام بازی مواجه خواهند شد و در زندگی عادی، استرس کمتری را تجربه می کنند.
  • طبق تحقیقات دانشمندان آمریکایی، بازی آنلاین نه تنها اثرمخربی برسلامت روان ندارند، بلکه قابلیت های ذهنی را افزایش داده و موجب رشد و شکوفایی مغز می شود. از این رو گیمرها نسبت به سایر افراد، از خلاقیت و قدرت بالایی در تصمیم گیری برخوردارند.
  • شما در هر نقطه از جهان و در هر شرایط مکانی و زمانی، با دسترسی به اینترنت پرسرعت و سیستم گیمینگ، درآمدزایی داشته باشید.
بخوانید  قیمت فروش کلیه انسان در ایران سال 1402 روایتی تکان دهنده

معروف ترین راهکارهای کسب درآمد از تست بازی

  • فعالیت و لایواستریم در یوتیوب: با راه اندازی کانال یوتیوب و انتشار بازی های ویدیویی در قالب لایواستریم، شما هم به عنوان گیمر و هم استریمر شناخته خواهید شد. البته برای کسب درآمد از یوتیوب باید تعداد سابسکرایبرهای شما به ۱۰۰۰ کاربر رسیده باشد و در ۱۲ ماه، حدود ۴۰۰۰ ساعت بازید را کسب کرده باشید.
  • گرفتن تبلیغات و همکاری در فروش: شما با معرفی محصولات سایر شرکت ها و تبلیغ کسب و کارهای مختلف، به درآمدزایی مطلوبی خواهید رسید.
  • استریم کردن گیم در توییچ، از جمله روش های کسب درآمد از بازی آنلاین بوده که البته با شرایط خاصی همراه است مثل: داشتن حداقل ۵۰ فالوور، پخش حداقل ۵۰۰ دقیقه در ۳۰ روز، داشتن حداقل ۷ روز پخش در ۳۰ روز

جمع بندی

در دنیای امروز، افراد با تفریح کردن نیز درآمد زایی می کنند. به این معنی که با گیمر شدن در بازی آنلاین، فقط به عنوان وسیله تفریحی نمی نگرند، بلکه هدف و استراتژی های خاصی را تعیین کرده و قبل از انجام هر بازی، تمام زوایای آن را می سنجند تا بدانند در هرلحظه چه ترفندی از خود بروز دهند.

بخوانید  راهنمای خرید ویلا در شمال

تا قبل از سال ۲۰۱۲ درآمدزایی از طریق گیمینگ، یک رویای دست نیافتنی بود، اما امروزه برای افراد با استعداد و باهوش، شغلی حرفه ای و خاص محسوب می شود. شغلی که مجبور به تحمل ساعات کاری طولانی و خسته کننده نخواهید بود و به شما امکان شرکت در مسابقات قهرمانی و بین المللی را می دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×