» علم و دانش » دارک آفیس مدرس رسمی آموزش آنریل انجین در ایران
آموزش نرم‌افزار آنریل انجین
علم و دانش - مقالات

دارک آفیس مدرس رسمی آموزش آنریل انجین در ایران

شهریور 1, 1402 160336

آموزش آنریل انجین ۵ دارک آفیس

اگه به دنبال یک برگ برنده برای خودت به عنوان یک معمار هستی،خوب جایی رو انتخاب کردی! اینجا مجموعه آموزشی دارک آفیس هست که بهت کمک میکنه کاربردی یاد بگیری و پیشرفت کنی.

اگه اسم آنریل انجین به گوشت خورده باشه میدونی که این نرم‌افزار چقدر پیشرفته‌اس و میتونه تورودر بازارکار بزرگ و پر رقابت معماری متمایز کنه.

به دنیای بی رقیب آنریل انجین دارک آفیس خوش آمدید

 

معجزه آنریل انجین

معجزه آنریل انجین

چند وقتیه که روند انجام پروژه ها در بازارکار معماری و شبیه سازی معماری تغییر کرده نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، استفاده از تکنولوژی جدید واقعیت مجازی و حتی واقعیت افزوده و دنیای متاورس،به آنریل انجین گره خورده و  این دقیقا نقطه پیشرفت هست که به عنوان یک معمار از همین الان میتونی روش حساب باز کنی و کار خودتو روز به روز گسترش بدی!

بخوانید  ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟

با آموزش آنریل انجین میتونی قدم بزرگی در جهت گرفتن پروژه‌های بزرگتر برداری و درآمد خودتو رو هم افزایش بدی!

در این نرم‌افزار خارق العاده میتونی تمام ایده های خودتو به نمایش بذاری و هر کارفرمایی رو شگفت زده کنی، تمام ویرایش‌های یک پروژه رو از قبل پیشبینی کنی و آلترناتیو‌های پیشنهادی که میخوای کارفرما ببینه و برای پروژه در نظر گرفته بشه رو بدون معطلی به کارفرما نشون بدی! با یک کلیک متریال‌های گوناگون رو به نمایش بذاری تا کارفرما براساس سلیقه و بودجه خودش انتخاب کنه و نظر بده تا اون پروژه به بهترین شکل ممکن و با استفاده از تکنولوژی روز انجام بشه.

 

 

دنیایی از سرعت در آنریل انجین

 

دنیایی از سرعت در آنریل انجین

تکنولوژی ارائه معماری روز به روز داره گسترش پیدا میکنه و تو به عنوان یک معمار نباید ازین مرحله جا بمونی، به کمک آنریل انجین میتونی سهم بیشتری ازین سرعت داشته باشی و این تکنولوژی همه گیر رو وارد پروژه‌های معماری خودت کنی!

دارک آفیس مدرس رسمی آنریل انجین در ایران

نرم‌افزار آنریل انجین ساخته شده توسط کمپانی اپیک گیمز  (epic games ) هست و همونطوری که میدونید این کمپانی این نرم‌افزار و با تمام قابلیت‌هاش به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران خودش قرار داده تا ازش برای پروژه‌های معماری ، ساخت بازی‌های رایانه‌ای و حتی جلوه‌های ویژه سینمایی استفاده کنن!

بخوانید  ویژگی های بالن تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کنیم!

اما نکته مهم این قضیه چیه ؟

به نظرت چه کسی میتونه بهترین آموزش آنریل انجین رو معرفی کنه؟

قطعا  کسی که خود این نرم‌افزار رو ساخته و ارائه داده میتونه یک مجموعه آموزشی معتبر رو معرفی کنه!

در کشورمون ایران فقط یک مجموعه آموزشی مورد تایید کمپانی اپیک گیمز هست که مدرک رسمی تدریس این نرم‌افزار رو داراست و اون هم مجموعه آموزشی دارک آفیس هست.

که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خودش رو آغاز کرده و یادگیری این نرم‌افزار بینظیر رو برای معماران و فعالان حوزه صنعت ساختمان راحت ساخته تا بدون هیچگونه دردسری تمامی افراد با هر سطح از دانش معماری بتونن یاد بگیرن و بهترین ورژن از خودشونو به نمایش بذارن!

پروسه دریافت مدرک رسمی  تدریس آنریل انجین

شاید خیلی از نرم‌افزارها و کمپانی‌های سازنده نرم‌افزارها صرفا با گذروندن یک امتحان ارزشیابی و گرفتن نمره قبولی شمارو به عنوان مدرس بشناسن،اما نکته قابل توجه اینجاست که کمپانی اپیک گیمز مراحل سخت تری رو برای مدرسین خودش در نظر میگیره!

ما در مجمموعه دارک آفیس با برگزاری رویدادها ، همایش و  ورکشاپ‌های مختلف و همچنین گذروندن امتحان رسمی تونستیم به عنوان تنها نماینده رسمی این نرم‌افزار  از طرف کمپانی اپیک گیمز معرفی بشیم.

بخوانید  عوارض ارتودنسی

چیزی که مدت‌ها زمان برد و تنها با گذروندن یک امتحان به دست نیومد!

تمام این مراحل باید زیر نظر کمپانی سازنده طی بشه و سطح آموزش شما چک خواهد شد و تمام این مراحل نیاز به زمان زیادی داره و به همین علت ،مدرسین رسمی این نرم‌افزار در سراسر دنیا تعداد خیلی کمی دارن!

هنرجویان آنریل انجین دارک آفیس

تا به امروز بیش از سه هزار و پانصد نفر از علاقه مندان به حوزه معماری و شبیه‌سازی معماری ، در دوره آموزشی آنریل انجین از دارک آفیس شرکت کردن و به بازارکار بین‌المللی این نرم‌افزار معرفی شدن.

این تعداد روز به روز در حال افزایش هست و علاقه مندان این حوزه ، ضرورت یادگیری آنریل انجین رو بیشتر احساس میکنن!

تو هم میتونی به یک فرد متخصص در این زمینه تبدیل بشی و با استفاده از دوره آموزشی دارک آفیس به جمع افراد حرفه‌ای اضافه بشی.

 

هنرجویان آنریل انجین دارک آفیس

 

بهترین دوره برای آموزش آنریل انجین

وقتی یک نرم‌افزار رو از نماینده رسمی کمپانی سازنده آموزش ببینی یعنی اینکه یک ضمانت بزرگی رو در اختیار داری و مطمئنی که آموزشی که به دستت خواهد رسید هیچ کم و کسری نداره و تو بدون وجود هیچ مشکلی زیر و بم این نرم‌افزار و یاد خواهی گرفت.

بخوانید  درد ارتودنسی

اما چجوری؟

به نظرت چجوری ممکنه صفر تا صد یک نرم‌افزار رو بی دردسر آموزش ببینی؟

جوابش خیلی ساده‌اس” اگه پروژه محور و در دل پروژه‌های معماری یک نرم‌افزار رو یاد بگیری و تمام چالش‌های بستن یک پروژه رو تجربه کنی میتونی کاملا به اون نرم‌افزار مسلط بشی و از پس هر مدل پروژه‌ای با هر مقیاسی بربیای!

دیگه خیالت راحته که اگه بهت یک پروژه بزرگ هم سپرده شد تو دانش و مهارت کافی رو برای انجام دادنش داری، چون تو تمام چالش‌هارو قبلا آموزش دیدی و برای خودت برطرف کردی.

آموزش آنریل انجین ۵ از مجموعه آموزشی دارک آفیس کاملا پروژه محوره و براساس آخرین ورژن از این نرم‌افزار قدرتمنده و با استفاده از پشتیبانی آموزشی که در اختیارت قرار خواهد گرفت این ضمانت رو خواهی داشت که این نرم افزار رو بدون هیچ مشکلی کاملا یاد بگی

 

با آموزش آنریل از دارک آفیس هیچ پیش زمینه‌ای لازم نداری!

دارک آفیس ، اولین منبع  آموزشی آنریل انجین در ایران با سطح بین المللی هست که بصورت تخصصی در زمینه معماری تدریس شده است . آنریل انجین نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد . تمام مباحث از مقدماتی و مبتدی استارت میخوره و تا سطح حرفه ای و پیشرفته پیش میره تنها آیتم مورد نیاز برای کار کردن با آنریل انجین یک نرم افزار مدلسازی هست

بخوانید  بهداشت در ارتودنسی

یک ویژگی مهم آموزش آنریل انجین دارک آفیس

آموزشی که قراره در اختیار معماران و فعالان حوزه معماری قرار بگیره باید توسط یک معمار تهیه بشه نه فقط یک متخصص نرم‌افزار ، چون باید اشراف کامل به بازارکار معماری داشته باشه و براساس نیاز معماران ساخته شود!

و همچین ضوابط و طراحی معماری رو تجربه کرده باشه و آگاهی کامل نسبت به طراحی معماری داشته باشه تا اطلاعاتی که در آموزش قرار داده میشه کاملا کاربردی باشه نه فقط گفتن چندتا دستور از نرم‌افزار که شاید هیچوقت به درد یک معمار نخوره و فقط وقت هنرجو رو تلف کنه!!

آکادمی دارک آفیس بنیان گذار تخصصی­ترین آموزش ­های نرم افزاری در حوزه معماریه. پکیج کامل آموزش آنریل انجین توسط اساتید این آکادمی که دارای تجربه کافی در حوزه معماری هستند و از طرفی اشراف کامل به بازار کار  معماری دارن تهیه شده

مدرسین نرم‌افزار آنریل انجین دارک آفیس

  1. مجبی زرینی ، معمار ، گوینده و مدرس معماری با سابقه ۱۰ سال تدریس معماری و نرم افزار های معماری با چندین سال تجربه طراحی و مدیریت آتلیه در دفاتر معماری بزرگ و متخصص آموزش نرم افزار های معماری با روش نوین و آماده سازی معماران برای ورود سریع و حرفه ای به بازار کار
  2. علی کولیوند ، معمار و مدرس معماری دارای مدرک UAI از کمپانی epic game آمریکا و ۱۳ سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه طراحی و اجرای پروژه های معماری
بخوانید  دندانپزشکی چند سال است و برای دندانپزشکی چند سال باید درس خواند ؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×