» اخبار » بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیتور و موبایل
بازی کراش
اخبار

بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیتور و موبایل

بهمن 28, 1402 60211

حتماً شما می دانید که در این روزها بازی های آنلاین با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون سرعت اینترنت تغییرات فوق العاده ای داشته اند .در سال های گذشته ، پیشرفت صنعت گیمینگ به حدی بوده است که علاوه بر بازی های تک نفره ، بازی های چند نفره نیز از طرف کمپانی های بازی های رایانه ای طراحی و ساخته شده اند .

ما در این مقاله قصد داریم چند بازی مشترک حیرت انگیز و جذاب را که بین موبایل و کامپیوتر مشترک هستند ، به شما معرفی کنیم .

بازی کراش ماشینی جدید crash 4 Team Racing

 این بازی در دسته ی بهترین بازی های کامپیوتری قرار میگیرد . نسخه ی موبایلی بازی بعد از موفقیت های متعدد و جلب نظر کاربران نسخه ی کامپیوتری آن ساخته شده است.

بازی از حجم و کیفیت مناسبی برخوردار است . امکان دانلود رایگان بازی کراش ماشینی crash 4 Team Racing برای کامپیوتر و موبایل بر تعداد طرفداران این بازی افزوده است .

بخوانید  نحوه محاسبه مالیات پزشکان و دندان پزشکان 1402

موضوع این بازی اتومبیل رانی و مسابقه ای طراحی شده است. گیمرها در حین انجام بازی با رقیبان خود به مسابقه ی رانندگی می پردازند.

بازیکنان این امکان را دارند تا با برداشتن جعبه های قدرتی که در طول مسیر مسابقه ، تعبیه شده است ، به حریفان خود شلیک کنند.

نوار سبز رنگی در فضای بازی دیده می شود که اگر بازیکن بر روی آن قرار گیرد ، بر سرعت ماشین می افزاید.

از مهمترین ویژگی های بازی Crash 4 Team Raci ، گرافیک فوق العاده ، همچنین قابلیت انتخاب رانندگان متفاوت ، صداگذاری بسیار جذاب و هیجان انگیز و …. است.

این بازی در دسته ی بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیتور و موبایل قرار می گیرد.

بای آنلاین

بازی با کارت ها

بازی حکم یک بازی کارتی است که در آن ۴ نفر با دو پک کارت بازی می‌کنند. در این بازی، بازیکنان به ترتیب از روی میز کارت می‌گیرند و سعی می‌کنند با کمک کارت‌های خود، بیشترین تعداد دست‌های ممکن را برای خود به دست آورند.

نسخه آنلاین بازی حکم می‌تواند برای کامپیوترها و دستگاه‌های موبایل قابل دسترسی باشد و بازیکنان می‌توانند با هم بازی کنند. در این نسخه، بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره با کامپیوتر بازی کنند یا با بازیکنان دیگری در سراسر جهان به صورت چند نفره به بازی بپردازند.

بخوانید  معروف ترین هتل های جهان

بازی BombSquad، یک بازی آنلاین جمعیتی بوده که بر مبنای چارچوب باتل رویال تولید شده است. در بازی انفجار یک گروه از بازیکنان باید برای بقا علیه گروه‌های دیگر در بیشترین مناطق آفتابی جهان، مبارزه کنند.

با توجه به بازی جهانی و گستردگی وسیع بازی انفجار بمب اسکواد، می‌توان آن را جزو هیجان انگیزترین بازی‌های آنلاین دهه اخیر دانست. پلتفرمی که بازی بمب اسکواد برای آن ساخته شده، موفقیت‌های بی‌نظیری در سطح جهان داشته و تعداد کاربرانی که از این بازی استفاده می‌کنند، رو به رشد است.

از آنجا که بازی انفجار یک بازی کارتی است، نسخه آنلاین بازی نیز از این نوع کارت‌ها استفاده می‌کند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از کارت‌های خود، حرکت‌های مختلفی مانند پیش زدن، گرفتن و ترامپ زدن را انجام دهند. بازیکنی که توانسته باشد بیشترین تعداد دست‌هایی را که در بازی تعریف شده است، برای خود به دست آورد، برنده بازی خواهد شد.

 بازی Valorant

این بازی توسط استودیوی Riot Games هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی های موبایل طراحی و ساخته شده است .

آمار ها نشان می دهد که روزانه بیش از ۱۴ میلیون گیمر در جای جای جهان ، این بازی را بر روی کامپیوتر های خود انجام می دهند . پس می توان نتیجه گرفت که تعداد بیشماری گیمر در نقاط مختلف این کره ی خاکی بازی را بر روی گوشی های خود نصب کرده باشند .

بخوانید  خرید لپ تاپ استوک قسطی

کاراکترهای منحصر به فرد و متنوع این بازی ، هیروهایی هستند .

بازی Valorant در دسته ی شوترهای تاکتیکال است . طراحی حرکات بازی بیشتر بر تیراندازی با سلاح تمرکز دارد .

در این بازی ، پنج بازیکن در مقابل پنج بازیکن می توانند با یکدیگر رقابت کنند . بازیکن ها تنها یک جان دارند . این رقابت ها در ۲۵‌ راند دنبال می شود و در نهایت تیمی که در راند سیزدهم برنده شود ، پیروز مسابقه محسوب می شود .

هر راند این مسابقات ماکزیمم صد ثانیه زمان می برد و هر رقابت در بیشترین زمان ممکن ، حدوداً چهل دقیقه طول می کشد .

در بازی امکان استفاده از سلاح ها ، شات گان ها و تفنگ های تهاجمی مختلف و متنوع وجود دارد .

با اطمینان می توان این بازی را یکی از بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیتور و موبایل دانست.

افنجار

بازی Racing Master

این بازی توسط دو استودیو Codemasters و NetEase ، برای بازی های کامپیوتر و

موبایل طراحی و ساخته شده است .

در طراحی گرافیک سطح بالای بازی ، مسیر های بازی جلوه ی خیره کننده ای را به تصویر می کشند .

بخوانید  تقویم مناسبت های سال 1402 همه تعطیلات و روزهای مهم

فضای بازی در شهر هایی مانند سیسیل و بارسلونا و یاس مارینا ، پیش می رود.

ماشین های موجود در بازی بسیار لوکس ، متنوع و زیاد هستند و جالب است بدانید ، همه ی آن ها لایسنس کامل دارند ‌.

قرار است تا در اواخر سال جاری نسخه ی موبایلی بازی منتشر شوند. علاقمندان به بازی های رایانه ای و مسابقه ای می توانند به زودی این بازی ها را در اختیار داشته باشند .

بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیتور و موبایل است .

بازی Candy Crush  یا همان بازی کندی کراش

یکی از بهترین بازی های فوق العاده جذاب در صنعت گیمینگ ، بازی کندی کراش است.

این بازی پس از ارائه به بازار با استقبال کم نظیر و خیره کننده ای مواجه شد . دانلود فراوان این بازی در گوگل پلی گویای این مطلب است . این بازی تا به امروز بیش از پانصد میلیون بار دانلود شده است . طراحان بازی آن را قابل نصب بر روی کامپیوتر و موبایل طراحی کرده اند . گیم پلی ساده ی بازی باعث شده تا دنبال کنندگان آن به سادگی با روند بازی کندی کراش آشنا شوند و مراحل مختلف آن را ، پیش ببرند . همچنین بازی امکان دانلود رایگان را دارد .

بخوانید  مزایا و معایب کولر گازی گری

شما در این بازی باید به دنبال آب نبات های رنگی هوس انگیز و خوشمزه ی بازی باشید و آن ها را با جابجا کردن ، هدایت کنید و در کنار هم قرار دهید ، تا با هم جفت شوند .

یعنی آب نبات های همرنگ با قرار گرفتن در یک مسیر منفجر شده و از بین می روند . هر انفجار امتیازی به مجموع امتیازات شما می افزاید. با  حذف شدن آب نبات ها ، مراحل بازی به اتمام می رسند و شما به مرحله ی بعدی صعود می کنید .

بی تردید این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین مشترک بین کامپیوتر و موبایل است.

بازی DOOM

استودیو Bethesda این بازی را در سبک بازی های تیراندازی با یک تپانچه ی ساده ، منتشر کرد.

داستان بازی در مورد یک تفنگدار دریایی بدون اسم است. پس از آن که فرمانده اش دستور می دهد تا به طرف غیر نظامیان شلیک کند و او از این فرمان سرپیچی می کند ، به مریخ تبعید می شود.

در مریخ تفنگداران نیروی دریایی از اطلاعاتی سری آگاه می شوند که ارتش اجازه داده است تا آزمایش های مخوف و پنهانی در مورد انتقال از راه دور در حال انجام گیرد و در این بین برخی از آزمایشات اشتباهی صورت می گیرد.

بخوانید  تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین مشترک برای  کامپیوتر و موبایل است .

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×