» اخبار » بهترین دندان پزشکان در تهران
بهترین دندان پزشکان در تهران
اخبار

بهترین دندان پزشکان در تهران

آبان 3, 1402 140329

بهداشت و سلامت دندان ها امری مهم است که باید تمامی مردم با هر سنی آن را رعایت کنند، استفاده مداوم از نخ دندان و مسواک زدن به صورت مرتب باعث می‌شود آسیب دیدن دندان های شما به حداقل برسد، همچنین کنار مراقبت های دندان باید حداقل هر ۶ ماه یکبار به دندان پزشکی مراجعه کنید و از وضعیت دندان های خود مطمعین شوید و در صورت مشکل برای حل آن اقدام کنید.

اما در کنار اینها، انتخاب دندان پزشک خوب هم امری مهم است که باید به آن توجه شود، حال سوال پیش می آید که چگونه باید دندان پزشک خوب را تشخیص دهيم؟

در تهران تعداد زیادی مطب و دندان پزشکی وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به کار خود مسلط اند و می‌توانند رضایت کاربر و بیمار خود را جلب کند.

برای مشکلات دندان خود بهتر است بهترین دندان پزشکان را انتخاب نمایید و در رضایت کامل مطب را ترک کنید.

به عنوان مثال یک دندان پزشک خوب علاوه بر مهارت بالا، مطب مرتب و تمیزی دارد و به سلامت بیمار خود اهمیت بسیار بالایی می‌دهد.

بخوانید  ICU  و CCU  در منزل

همچنین جدا از سلامت بیماران خود، او اهمیت زیادی به سلامت کارکنان خود می‌دهد، داشتن دندان های سالم برای کارکنان نشان از این است که دندان پزشک می‌تواند فردی قابل اعتماد در کار خود باشد.

اگر برای شماهم پیش آمده است که چندین بار به دندان پزشکی مراجعه کنید اما با اینحال مشکل شما برطرف نگردیده باشد، یا دندانی که پر کردید بسیار ضعیف کار شده باشد و شروع به ریختن کند، باید به فکر تغییر دندان پزشک خود شوید.

بهترین دندان پزشک ویژگی هایی دارد که بهتر است به آنها توجه کنید، و با توجه آن انتخاب مناسب و درستی بگیرید، به عنوان مثال یک دندان پزشک خوب شنوای حرفای بیماران است و سریع تصمیم نمی‌گیرد.

او همچنین باید شخص قابل اعتمادی باشد که توانایی آرام کردن بیمار و دور ساختن اضطراب از او را داشته باشد، زیرا بسیاری از افراد به دلیل ترس از دندان پزشکی مشکل خود را نادیده می‌گیرند؛ دندان پزشک مانند یک مشاور خوب اگر بتواند با آرامش دادن به بیمار او را آماده کند می‌توان گفت در کار خود حرفه دارد.

همچنین جدا از حرفه در کارش باید به وضعیت بیمار هم توجه داشته باشد، بعضی از بیماران توانایی مالی کافی ندارند، یک دندان پزشک خوب در این شرایط جوری برنامه ریزی می‌کند که بیمار در فشار مالی قرار نگیرد.

بخوانید  انتخاب رشته دندانپزشکی در کنکور

بعضی از دندان پزشکان هستند که بعد از درمان بیماران خود و دریافت پول اهمیتی به وضعیت او نمی‌دهند، حتی دیده شده که در کار خود شکست خورده اند و مسعولیتی قبول نکرده و حتی برای درست کردن اشتباه خود بازم از بیمار می‌خواهند هزینه ای پرداخت کند، چنین دندان پزشکی نه تنها خوب نیست بلکه در کار خود ضعف بزرگی دارد.

بهتر است هر زمان که وقت لازم را داشته اید به دندان پزشک مراجعه کنید، زیرا مراقبت همیشگی از دندان از پوسیدگی و خراب شدن آن جلوگیری می‌کند و ویزیت منظم به دندان پزشک سلامت دندان های شما را تضمین و از بروز مشکلات بزرگ برای آن جلوگیری می‌کند.

بهترین دندان پزشکان در تهران

ما در اینجا لیست از بهترین دندان پزشکان تهران را برای شما جمع آوری کرده ایم.

دکتر علیرضا افراشی

ایشان جراح دندان و فارغ التحصیل دانشگاه تهران و دارنده ICOI  آمریکا است.

او اوایل در آلمان مشغول به کار و جراحی دندان بوده اما حال در تهران به نیاز های بیماران خود پاسخ می‌دهد.

ایشان تلاش می‌کنند با بهترین امکانات روز دنیا مشکلات دندان بیماران خود را حل کند و همواره برای رضایت آنها خواهند کوشید.

بخوانید  تقویم مناسبت های سال 1402 همه تعطیلات و روزهای مهم

ساعت کاری: روز های فرد از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ ظهر، روز های زوج از ساعت  ۱۲ ظهر تا ۱۹ عصر.

آدرس: تهران _ تقاطع خیابان شیراز شمالی و ونک _ ساختمان ایران سکنا_ طبقه فوقانی بانک ملت_ آخر بالکن_ پلاک ۶۶

تماس:۰۲۱ ۸۸۲۱۶۶۷۳

دکتر رامین جعفر زاده

این دندانپزشک بزرگ در کار خود بسیار موفق و حرفه ای بوده است، ایشان دارنده مدرک فلوشیپ از فرانسه است و سالها سابقه کاری دارد.

همچنین از نظر بیماران و کاربران مراجعه کننده بسیارعالی بوده و توانسته با مهارت خود جزو بهترین دندان پزشکان ایران شود.

از جمله کارهای او می‌توان اشاره داشت به اصلاح لبخند، ارتودنسی، اصلاح غیر طبیعی دیده شدن لثه ها، درمان درد مفصل و ناهنجاری ها و بوتاکس و..

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، برج سپر ساعی، واحد ۵۰۲

دکتر عبدالرضا جمیلیان

اگر به دنبال یک دندان پزشک ماهر، منصف، وقت شناس و دارای اخلاقیات بالا هستید به شما پيشنهاد می‌کنیم به دکتر عبدالرضا جمیلیان مراجعه کنید.

ایشان به جرعت جزو برترین دکتر های زیبایی دندان در کل ایران است و با خدمات عالی و تجهیزات بی نظیر دندانپزشکی آماده خدمت رسانی به بیماران می‌باشد.

بخوانید  سنگ شکنی درون اندامی یا TUL + عوارض عمل جراحی انجام سنگ کلیه

از جمله موفقیت های ایشان می‌توان اشاره کرد به فارغ التحصیلی از دانشگاه شهید بهشتی و دریافت مدرک فلوشیپ تخصصی جراحان ارتوگانیک و سندروم های صورت و فجر.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان پسیان، پلاک ۱۴ طبقه ۵

بهترین دندان پزشکان در تهران

دکتر میثم آریام

مراجعه به ایشان کمی نسبت به دیگر جاها از هزینه بالاتری برخوردار است اما اگر یکبار به آن مراجعه کنید متوجه می‌شوید که کاملا ارزشش را دارد، زیرا این دکتر ماهر جزو بهترین ها است و در کار خود بسیار با دقت و حرفه ای می‌باشد.

همچنین بیمارستان وی بسیار مجهز است و بهترین امکانات را به بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد و همواره می‌کوشد سخت ترین جراحی های دندان را انجام داده و مشکلات بیماران را حل کند، به همین دلیل این جراح فلوشیپ و فوق تخصص دندان توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کرده و با انجام پیچیده ترین جراحی ها آنها را شگفت زده کند.

آدرس: زعفرانیه، پسیان جنوبی برج الماس طبقه همکف واحد ۶

دکتر فرشید اختری

ایشان با وجود جوان تر بودن نسبت به دیگر پزشکان و جراحان دندان از مهارت بالایی برخوردار است، هرچند تخصص او به دیگر پزشکان بزرگ نمی‌رسد اما توانسته رضایت و توجه بیماران زیادی را جلب کند.

بخوانید  آیا به وکیل نیاز داریم؟ یک راهنمای کوتاه درباره انتخاب وکیل

ایشان با نظم، متعهد و کوشا می‌باشد، همچنین با مهارت و منصف است بنابراین می‌توان گفت او هم از بهترین های تهران است.

آدرس: میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گلها ساختمان پزشكان ویدا، طبقه دوم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×