» دانستنی های بارداری » بهترین قرص برای پسردار شدن , ۷ داروی معجزه آسا برای پسردار شدن
بهترین قرص برای پسردار شدن , 7 داروی معجزه آسا برای پسردار شدن
دانستنی های بارداری - سلامت جنسی - معرفی دارو و قرص

بهترین قرص برای پسردار شدن , ۷ داروی معجزه آسا برای پسردار شدن

فروردین 26, 1403 260345

بسیاری از افراد برای پسردار شدن به دنبال بهترین قرص برای پسردار شدن هستند. اما هیچ قرص یا دارویی با عنوان قرص برای پسردار شدن وجود ندارد. اما عواملی می تواند در تعیین جنسیت جنین تاثیر گذار باشد. افراد با تجربه هایی که از مصرف بعضی از قرص ها به دست آوردند و پسردار شدند بعضی از این قرص ها را معرفی کردند

قرص برای پسر دار شدن.

قرص آسپرین برای پسردار شدن

قرص آسپرین برای درمان تب، درد و التهاب مصرف می شود. اما بعضی از آزمایشات نشان داد که با مصرف قرص آسپرین شانس پسرشدن جنین زیاد است. استفاده خودسرانه از این قرص و بدون تجویز پزشک عوارض جانبی دارد. در نتیجه بهتر است برای پسردار شدن از مکمل های معدنی و ویتامین ها استفاده شود.

قرص پتاسیم برای پسردار شدن

بر طبق تحقیقات پزشکی در صورتی که سدیم و پتاسیم بدن بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتر باشد، شانس پسر شدن جنین افزایش می یابد. اما برای اثبات این موضوع باید تحقیقات جامع تری صورت گیرد.

بخوانید  همه چیز درباره قرص لوپرامید

قرص زینک برای پسردار شدن

قرص زینک باعث تقویت اسپرم ها در مردان می شود. قرص زینک شانس بارداری را افزایش و افرادی که این قرص را استفاده می کنند، بارداری دوقلویی و پسردار شدن در آنها زیاد است.

اسید فولیک برای پسردار شدن

استفاده از اسید فولیک قبل و در دوران بارداری برای زنان موثر است. همچنین این قرص برای مردان نیز سودمند است. اسید فولیک از گروه ویتامین B است. بر طبق تحقیقات پزشکی کمبود ویتامین B در مردان باعث ضعیف شدن اسپرم می شود و این ضعیف شدن اسپرم شانس پسردارشدن را کاهش می دهد. مردانی که فرزند پسر می خواهند باید مانند زنان قبل از بارداری قرص اسید فولیک را در برنامه خود قرار دهند. قرص اسید فولیک باعث تقویت اسپرم در مردان و پسردار شدن است.

 قرص ویتامین دی در پسر دار شدن

ویتامین D باعث افزایش تعداد اسپرم و تحرک آن در مردان می شود. در صورتی که ویتامیندر بدن زیاد باشد، میزان ترشح تستوسترون افزایش می یابد. در نتیجه مردانی که در برنامه روزانه خود ویتامین D را با تجویز پزشک مصرف می کنند، شانس پسردار شدن آنها بیشتر است.

بخوانید  قرص آلفن ایکس ال 100 برای چیست و عوارض نحوه مصرف آن چگونه است ؟

داروی گیاهی برای پسردار شدن

علاوه بر مصرف قرص می توان از داروهای گیاهی برای پسردار شدن استفاده کرد. بهترین داروی گیاهی که شانس پسردارشدن را بیشتر می کند شامل زردآلو، موز، هلو گلابی، عسل، نبات، گوشت قرمز، مرکبات و خوردن صبحانه است

قرص پسردار شدن.

قرص ویاگرا برای پسردار شدن

با توجه به استفاده زوجین از قرص ویاگرا، این قرص بهترین قرص برای پسردار شدن است. اما مصرف خودسرانه این قرص بدون تجویز پزشک دارای عوارض جانبی است. نام اصلی قرص ویاگرا سیلدنافیل است. این قرص بهترین دارو برای درمان اختلال نعوظ در مردان است. قرص ویاگرا بر مکانیسم فیزیولوژی نعوظ مردان تاثیر گذاشته و خون رسانی در آلت تناسلی را افزایش می دهد. تاثیر قرص ویاگرا شامل موارد ذیل است:

تحریک و برانگیختگی جنسی در مردان

افزایش خون رسانی در آلت تناسلی مردان

افزایش سلامت سیستم عصبی مردان

افرادی که نباید قرص ویاگرا مصرف کنند.

قرص ویاگرا علاوه بر اثرات مثبتی که در درمان اختلال نعوظ در مردان دارد، عوارض جانبی نیز دارد. در نتیجه بعضی از افراد که مشکلات و بیماری های خاصی دارند نباید این قرص را مصرف کنند. افرادی که نباید قرص ویاگرا مصرف کنند شامل افراد ذیل هستند:

بخوانید  موارد مصرف قرص پردنیزولون ۵ چیست؟

افرادی که فشار خون بالا دارند.

افرادی که بیماری کلیوی و کبدی دارند.

افرادی که بیماری خود ایمنی و سرطان دارند.

افرادی که بیماری زخم معده فعال دارند.

زمان اثرگذاری قرص ویاگرا

زمان اثرگذاری قرص ویاگرا بعد از مصرف به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی که در اثرگذاری این قرص موثر هستند شامل موارد ذیل است:

دوز مصرفی قرص ویاگرا

دوز مصرفی طبق تجویز پزشک تعیین می شود. استفاده از قرص ها در دوز بالا اثربخشی طولانی تری دارد. اما در بعضی موارد با دوز مصرفی مشخص اثربخشی قرص در افراد مختلف متفاوت است. در نتیجه قبل از استفاده از قرص ویاگرا با پزشک متخصص مشورت کنید.

مشکلات کبدی و کلیوی

قرص ویاگرا با توجه به تاثیری که در متابولیسم بدن دارد، در عملکرد متابولیسم بدن اختلال ایجاد می کند. در نتیجه بیمارانی که مشکلات کلیوی و کبدی دارند متابولیسم این قرص در بدن آنها آهسته تر اثر می کند.

در صورتیکه با معده خالی قرص مصرف شود، اثرگذاری آن سریع تر است. زمانی که قرص ویاگرا با معده پر مصرف شود، یک ساعت دیرتر از مصرف با معده خالی اثربخشی دارد.

بخوانید  چرا قرص رانیتیدین ممنوع شد و جایگزین آن چیست ؟

تاثیر سن

سیستم متابولیک و جنسی بدن با افزایش سن آهسته تر می شود. در نتیجه تاثیر قرص ویاگرا در بدن افراد مسن و سن بالا دیرتر انجام می شود.

عوارض قرص ویاگرا

هر دارویی علاوه بر اثرات مثبت می تواند دارای عوارض جانبی نیز باشد. عوارض جانبی قرص ویاگرا به شرح ذیل است:

اختلال در ضربان قلب، ایجاد سکته قلبی و مغزی

تاری دید و در بعضی موارد از دست دادن بینایی به طور کامل

ایجاد حساسیت در بدن، ورم بدن

آبریزش بینی و عطسه

احساس گرمای شدید در صورت

مشکلات گوارشی مانند سوزش و درد معده

نعوظ طولانی مدت در مردان

سرگیجه، حالت تهوع و تشنج

نحوه مصرف قرص ویاگرا

قرص ویاگرا باید طبق تجویز پزشک مصرف شود.

بیشتر یا کمتر از دوزهای مشخص شده توسط پزشک مصرف نشود.

-۳۰دقیقه تا یک ساعت قبل از رابطه جنسی استفاده شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×