» تغذیه و سلامت » خدمات دامپزشکی در محل، ۷ دلیلی که شما باید خدمات دامپزشکی در منزل دریافت کنید
خدمات دامپزشکی
تغذیه و سلامت

خدمات دامپزشکی در محل، ۷ دلیلی که شما باید خدمات دامپزشکی در منزل دریافت کنید

دی 5, 1402 40348

داشتن حیوون خونگی یه نعمته مخصوصا وقتی بعد از یه روز کاری طولانی به خونه میاین و از شمال استقبال گرمی میکنه. اگرچه این احساس خوشحال کننده است اما مراقبت از حیوون خونگی با مسئولیت های زیادی همراهه. بسیار مهمه که مطمئن شین بچتون شاد و سالمه. اون مانند یکی از اعضای خانواده به مراقبت دائمی پزشکی نیاز داره. در مواقعی که حیوون خونگیتون احساس خوبی نداره بیرون بردن اون از خونه یه چالش محسوب میشه.

مزیت های استفاده از خدمات دامپزشکی در محل

با خدمات دامپزشکی در محل به حیوون خونگیتون این فرصت داده میشه که قبل، درحین و بعد از معاینه اش تو خونه اروم بمونه ویزیت دامپزشکی براش خیلی راحت تر میشه. ارامش بیشتر به دامپزشکتون اجازه میده تا درک کامل تری از سلامتی بچتون داشته باشه.اگر حیوون خونگیتون احساس خوبی نداره بردن اون به بیمارستان میتونه خیلی استرس زا و پر چالش باشه به ویژه وقتی که در نصف شب و زمان بخصوصی به مراقبت فوری پزشکی نیاز داشته باشه.

بخوانید  ویتامین c در چه چیزهایی وجود دارد ؟ چرا بدن ما به این ویتامین نیاز دارد ؟

همچنین موندن تو ترافیک برای رسیدن به کلینیک خودش خیلی حوصله سر بره و ممکن دقیقه های طلایی برای نجات دادن حیوون خونگیتون رو از دست بدین.تو دنیای امروز در دسترس بودن دامپزشک حیوون خونگی ی موهبت برای سرپرست ها محسوب میشه. حالا اصلا چرا این ویزیت دامپزشک در منزل ارزشمنده:

  1. محیطی با استرس کمتر برای حیوان خونگیتون: بسیاری از حیوانات خونگی زمانی که سوار ماشین میشن درجه ای از اضطراب رو تجربه میکنن و همچنین وقتی به کلینیک میرن احساس ترس میکنن. هنگامی که با دامپزشکتون تماس میگیرین و درخواست خدمات در محل میکنین میتونین از تمام مزایا و مراقبت های لازم بهره مند شین. بدین ترتیب میتونین تو خونه بمونین و بدون اینکه استرسی به بچتون وارد شه از تمام خدمات لازم بهره مند شین.

  2. بالاتر بودن دقت تشخیص: زمانی که حیوون خونگیتون تو شرایط عادی از هر گونه استرس مورد معاینه قرار میگیره میتونیم بهتر وضعیت سلامتیش بر اساس معاینات پایه و اندازه گیری علائم حیاتی بسنجیم.

  3. راحتی و اسایش شما: اگر بخاطر محدودیت های حرکتی و یا نبود وسایل حمل و نقل نمیتونین به دامپزشک مراجعه کنین یا حوصله ی موندن تو ترافیک طاقت فرسا رو ندارین، خدمات دامپزشکی در محل میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه.

  4. انتخابی بهتر برای انهایی که بیش از ی حیوون خونگی دارنخدمات دامپزشکی در محل همچنین موجب اسایش و راحتی بیشتری برای خانورار هایی است که حیوونای خونگی متعددی دارن. این امر باعث میشه تا تموم بچه هاتون رو توی ویزیت بررسی کنین. بنابراین مجبور نیستین برای هر حیوون خونگیتون نوبت ویزیت بگیرین و همشون رو همزمان به کلینیک ببرین.

  5. کاهش خطر بیماری های مسری: حیوونای خونگی دیگه نیز تو کلینیک و بیمارستان دامپزشکی حضور دارن که بسیاری از اون ها به مراقبت های جدی پزشکی نیاز دارن. حتی اگر محیط استریل کنن باز هم احتمال ابتلای حیوون خونگی  شما به بیماری های مسری وجود داره.

  6. کاهش اضطراب اتاق انتظار: اتاق انتظار برای بیشتر سگ ها ناخوشایند است. چون در این حین در اتاق انتظار همراه با گربه ها، خرگوش ها و بوی حیوونای دیگه هستین و این مسئله غرایز سگتون رو به هم میریزه و عصبی و پرخاشگر میشه. از اونجایی که ممکن زمان زیادی رو منتظر بمونین این امر طاقت فرسا میشه و استفاده از خدمات دامپزشکی در محل میتونه تموم این مشکلات رو برطرف کنه.

  7. ایده ال برای حیواناتی که نقص حرکتی دارن: ممکن شما حیوون خونگیتون دارای نقص حرکتی باشه و جا به جایی برای اون دردناک باشه در
    اینجاست که خدمات دامپزشکی در محل به داد شما میرسه و مشکلتون رو برطرف میکنه.

  8. مناسب برای توله سگ های واکسینه نشده:
    زمانیکه که توله سگ شما به طور کامل واکسینه نشده باشه بردن اون به کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی میتونه خطرناک باشه شما میتونین با اوردن دامپزشک به محل کارتون رو انجام بدین تا ویزیت بچتون در سلامت و ارامش کامل انجام شه.

  9. سرایت کمتر بیماری ها: اگر سگی دارین که بیماری های بسیار مسری داره(حتی بیماری رایجی مثل سرفه لانه ای که میتونه عفونی باشه) میتونن از دامپزشک سیار بخواین که بهتون کمک کنه تا در تشخیص و مقابله با اون کمکتون کنه. با نرفتن به بیمارستان و کلینیک های دامپزشکی از سرایت بیماری به بقیه کوچولوهای دوست داشتنی جلوگیری میکنین برای این کار فقط کافیه از خدمات دامپزشکی در محل وتوریا استفاده کنین

بخوانید  فواید جگر سیاه و علت سیاه بود جگر گوسفندی چیست ؟

 خدمات دامپزشکی در محل، همراه با وتوریا

سرویس خدمات دامپزشکی در محل میتونه بیشتر کارهایی که کلینک دامپزشکی انجام میده رو پوشش بده:

  1. ارزیابی بیماری: اکثر دامپزشکان سیار خدمات رو همون روز یا روز بعدش ارائه میدن. بنابراین اگر سگتون شروع به نشون دادن علائم بیماری کرد و میخواین نظر دومی داشته باشین دامپزشک سیاری انتخاب عالیه.

  2. انجام معاینات سلامتی: با انجام منظم معاینه بینی به دم، دامپزشکتون میتونه اطمینان حاصل کنه که:
    الف) سگتون شاد و سالمه یا ب) متوجه چیزای دیگه شه – مثل ابتلا به بیماری ها یا موارد دیگه. تشخیص اولیه کمک بزرگی تو درمان خواهد کرد.

  3. واکسیناسیون

  4. میکروچیپ

  5. تست های پوستی: دامپزشک سیار میتونه پوست سگتون رو بررسی کنه و به دنبال نشونه هایی از هر گونه نانهنجاری باشه که نشون بده سگتون به کمک نیاز داره و دامپزشکان سیار اکثرا ازمایش های تشخیصی دارن که میتونن در محل انجام بدن.

  6. مراقبت های پیشگیرانه مثل پیشگیری از انگل

  7. توجه و مراقبت ویژه و زمان بیشتر با دامپزشک
    یکی از چیزهای که در مورد خدمات دامپزشکی در محل مورد پسنده اینه که فرصت بیشتری رو برای حیوانات خونگی و سرپرست اونها فراهم میکنه که با دامپزشک بگذونن.

بخوانید  فواید و مضرات بیسکویت ساقه طلایی چیست؟

بدون سر و صدا و حواس پرتی های ی کلینیک شلوغ دامپزشک میتونه به هر بیمار توجه کنه و هر گونه نگرانی و سوال رو با جزئیات با دامپزشک خود مطرح کنیم. این امر باعث میشه دامپزشک حیوون خونگی شمارو بدون عجله ارزیابی کنه.

وقتی صحبت از مراقت پزشکی به میان میاد صبحت با یک متخصص همیشه بهتر از اتکا به گوگل برای خوددرمانی است. تشخیص دقیق توسط دامپزشک میتونه به حیوون خونگی شما در مقایسه با مناب نگران کننده، ترسناک و تایید نشده موجود انلاین کمک کنه تا زودتر تسکین پیدا کنه.

 خدمات دامپزشکی در محل، همراه با وتوریا

مشاوره انلاین امکان دسترسی به دامپزشکان ماهر رو فراهم میکنه تا بهترین راه حل ها رو ارائه بدن. علاوه بر این، پلتفرم های دیجیتالی مراقبت از حیوانات خانگی وجود داره که تیمی از متخصصان دامپزشکی دارن که برای ارائه کمک انلاین اموزش دیدن.

همچنین در این پلتفرم اطلاعات شما محرمانه باقی میمونن. با ترکیب مزایای بی شماری که مشاوره های انلاین ارائه میدن از نظر بودجه نیز مقرون به صرفه است. علاوه بر این هزینه های رفتن به دامپزشکی رو کاهش میده. بنابراین با حفظ سلامت حیوون خونگیتون در اولویت، والدین حیوانات خانگی به سمت مشاوره انلاین دامپزشکی میرن تا راه حل سریع و اسون برای درمان حیوانات خونگی خود دریافت کنن

بخوانید  راهنمای بهترین رژیم غذایی ضد پیری با 7 ماده معجزه ها

حالا می تونین از استرس رسیدگی به نگرانی های مراقبت از سلامت حیوون خونگیتون نفس راحتی بکشین. دلیل این امر اینه که شما از مزایای زیاد مرتبط با خدمات دامپزشکی در محل آگاه هستین.
ما می دونیم که حفظ سلامتی حیوون خونگیتون یکی از اولویت های اصلی شما به عنوان والدین اونهاست.

برخی از حیوانات خونگی یا والدین اونها ممکن تحرک محدودی داشته باشن، در حالی که سگ ها و گربه ها ماشین سواری رو با سفرهای وحشتناک به کلینیک مرتبط میکنن، میشه گفت حمل و نقل رو دشوار می کنن.

حیوون خونگی شما خیلی با ارزشه و قطعا شما باید به عنوان سرپرست حیوون خونگی باید حواستون باشه و اگر پتتون نیاز داره خدمات دامپزشکی در محل وتوریا میتونه خیلی بهتون کمک کنه.

بعضی از خدماتی که در منزل قابل انجام نیس رو میتونید در کلینیک های طرف قرارداد وتوریا انجام بدین هم از نظر قیمتی خیالتون راحت باشه هم از نظر کیفیت خدمات بالاترین خدمات دریافت کنین

 اگر حیوان خانگی شما مراجعه به دامپزشک رو به دردسر بزرگی تبدیل میکنه، ما برای اون راه حل داریم.به سراغ شما میایم و خونه شما به کلینیک ما تبدیل میشه. و شما متونید خدمات دامپزشکی در محل رو دریافت کنین.

بخوانید  صبحانه چه بخوریم لاغر شویم؟ صبحانه برای لاغری شکم و پهلو با 5 ماده غدایی

شما در وتوریا میتونید خدمات دامپزشکی در محل از جمله سرم تراپی در منزل، ویزیت دامپزشک در منزل، آزمایش خون حیوانات خانگی، آموزش و تربیت سگ در منزل، انگل تراپی سگ در منزل، واکسیناسون سگ در منزل، واکسیناسیون گربه در منزل و خیلی از خدمات دامپزشکی در محل دریافت کنین.

تیم دامپزشکان وتوریا دوستدار بچه های شما و سلامتی اونها هستن. ما عاشق ملاقات با توله سگ های دوست داشتنی و بچه گربه هاتون و تماشای رشد و بزرگ شدن اونها در معاینه های سالانه هستیم.
ما همچنین در هنگام بیماری ها با خدمات دامپزشکی در محل در کنار شما هستیم تا استرستون رو به حداقل برسونیم و حال حیوون خونگیتون رو خوب کنیم. ما برای گوش دادن به شما و توضیح کامل بیماری و بهبود و درمان اون وقت کافی میذاریم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×