» سایر رسانه ها » دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ کره‌ای بخریم یا چینی؟
دستگاه تسمه کش دستی
سایر رسانه ها - اقتصاد

دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ کره‌ای بخریم یا چینی؟

مرداد 26, 1402 172226

دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ یکی از مرغوب‌ترین کالا‌های موجود تسمه کش دستی در بازار است که در انواع اصل و کره‌ای آن در کنار انواع تایوانی و چینی به فروش می‌رسد. کیفیت نمونه کره‌ای این دستگاه به مراتب از نمونه‌های دیگر بالاتر است و خرید آن به‌عنوان پیشنهاد اصلی در این زمینه توصیه می‌شود. کپی کردن یا تولید و مونتاژ دستگاه‌های پرطرفدار و کارآمدی مثل دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ یک رویه مرسوم در جهان صنعت است که با هدف پایین آوردن هزینه‌ها و تصاحب سهم بیشتر بازار انجام می‌شود، اما در اغلب موارد از کیفیت مطلوب محصولات کم می‌کند. از این رو خرید تسمه کش دستی سامسونگ کره‌ای به‌طورقطع منطقی‌تر از نمونه‌های دیگر است و رضایت‌مندی بیشتری را برای کاربران به همراه می‌آورد

آشنایی با دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ

در میان انواع دستگاه تسمه کش، تسمه کش دستی بدون نیاز به منابع انرژی مانند برق (تسمه کش برقی) و گاز فشرده شده (تسمه کش بادی) برای برطرف‌کردن نیاز‌های سبک به تسمه کشی و بسته‌بندی محصولات مختلف طراحی و ساخته شده است. این وسیله برای کشیدن انواع تسمه پلاستیکی pp و pet کاربرد دارد و در کنار ابزار اصلی باید از یک انبر مخصوص برای پانچ کردن بست‌های فلزی بر روی نقطه پیوستن دو سر تسمه به هم استفاده شود. تسمه کش دستی سامسونگ کره‌ای بهترین ابزار برای محکم‌کردن و ایمن‌سازی بسته‌بندی‌های مختلف است و در اغلب مراکز صنعتی و کارگاه‌های کوچک و حتی کارخانه‌های بزرگ به‌عنوان دستگاه تسمه کش اصلی یا مکمل مورد استفاده قرار می‌گیرد. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است و چون یک ابزار کاملاً‍ پرتابل به شمار می‌آید، با تفاوت در منبع تأمین نیرو، کارایی شبیه به سایر تسمه کش‌های پرتابل مانند دستگاه تسمه کش بادی منتهی بدون ایجاد اتصال حرارتی دارد. برای ایجاد اتصال در این نوع تجهیزات تسمه کش می‌توان از دستگاه یا انبر مخصوص جوش حرارتی هم استفاده کرد که نیاز به ملزوماتی همچون بست فلزی را برطرف می‌کند.

بخوانید  فوم بتن چیست؟

چرا باید دستگاه تسمه کش دستی کرهای را به انواع چینی ترجیح بدهیم؟

فناوری ساخت موضوعی است که اغلب کارخانه‌های تولیدکننده تجهیزات و ابزارآلات صنعتی وقت و هزینه زیادی را صرف تکمیل و به‌روزرسانی آن می‌کنند. با توجه به این موضوع طبیعی است که تولیدکنندگان در حفظ و نگه‌داری اصول و روش‌های طراحی و ساخت محصولات سخت‌گیر باشند و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار سایر تولیدکننده‌ها قرار ندهند. با این وجود کشور‌هایی که بخش بزرگی از درآمد‌های ارزی‌شان از طریق مونتاژ یا کپی محصولات پرفروش تأمین می‌شود، اقدام به ساخت برخی از ابزار و دستگاه‌ها می‌کنند که در اغلب موارد از کیفیت پایین‌تری نسبت به نمونه اصلی برخوردار است. یکی از این دستگا‌ه‌های کپی شده، دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ است که چون نمونه‌های چینی آن در بازار ایران موجود است و قیمت پایین‌تری دارد، مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. کیفیت نامناسب این محصولات اصلی‌ترین دلیلی است که واردکنندگان برتر در این حوزه را نسبت به فروش محصولات کپی متقاعد نمی‌کند. خرید دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ کره‌ای به‌طورقطع نسبت به نمونه چینی آن ارجحیت دارد و هزینه‌های منطقی‌ای را هم که صرف آن می‌شود در طولانی مدت با کیفیت کاربری، دوام بالا و عدم نیاز به تعمیر دستگاه تسمه کش جبران می‌کند.

بخوانید  قیمت فروش کلیه انسان در ایران سال 1402 روایتی تکان دهنده

خرید دستگاه تسمه کش دستی

راهنمای تشخیص دستگاه تسمه کش دستی کرهای از دستگاههای مشابه

  • توجه به نام و اعتبار شرکت واردکننده دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ:
    نمونه‌های چینی یا ساخت سایر کشور‌ها دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ در بازار ایران زیاد است و به همین دلیل خریداران باید به اصل بودن این وسیله کاربردی توجه کنند. یکی از آسان‌ترین روش‌های تشخیص این موضوع خرید از شرکت‌های معتبر است که با توجه به محدود بودن واردکنندگان انواع دستگاه تسمه کش، تعدادشان زیاد نیست و به همین نسبت هم شناسایی و انتخاب آن‌ها راحت است.
  • مقایسه قیمت دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ با نمونههای دیگر
    قیمت دستگاه تسمه کش دستی کره‌ای در بازار همیشه بالاتر از (به‌طور متوسط حدود ۵۰ درصد) نمونه‌های چینی است. نمونه‌های اصل این محصول در بازار موجود است و با توجه به قیمت‌گذاری این محصولات، خریداران می‌توانند تشخیص درستی در مورد اصل بودن یا کپی بودن تسمه کش مورد نظر داشته باشند.
  • توجه به مشخصات اصلی دستگاه تسمه کش دستی سامسونگ کرهای
    در میان انواع مختلف دستگاه تسمه کش دستی، برخی محصولات با عنوان‌هایی نظیر دستگاه تسمه کش نامحدود کش، دستگاه تسمه کش دستی سرهم، دستگاه تسمه کش دستی مخصوص تسمه فلزی و… مشخص شده‌اند، درحالی‌که تسمه کش دستی سامسونگ در هیچ کدام از این دسته‌ها قرار نمی‌گیرد و به‌عنوان یک دستگاه کاربردی و یونیک، مشخصات مخصوص به خودش را دارد. اصلی‌ترین این مشخصات شامل ساختار دندانه‌ای مکانیسم کشش، وجود تنها یک اهرم کشش و وزن حدودی ۲. ۲ کیلوگرم می‌شود.
بخوانید  خرید فالوور اینستاگرام دست اول از مای ممبر

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 2

  1. آواتار سیدی
    سیدی

    موافقم بسیار دستگاه مناسبی هست

  2. آواتار عباسی
    عباسی

    سلام بنده چند وقته دستگاه رو خریداری کردم از مجموعه شما
    دستگاه از همه نظر عالی هست ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×