» اخبار » لیست قیمت انواع کرم‌های آرایشی در ایمالز
کرم دور چشم
اخبار

لیست قیمت انواع کرم‌های آرایشی در ایمالز

اسفند 16, 1402 10231

امروزه، کرم‌های آرایشی با تنوع بسیار بالایی در بازار عرضه می‌شوند. هرکدام از کرم‌ها، ویژگی خاصی داشته و برای کاربرد ویژه‌ای استفاده می‌شوند. در این مطلب، قصد داریم با بهترین کرم‌های آرایشی موجود در وب‌سایت ایمالز، بیشتر آشنا شویم. علاوه بر آن، مروری بر قیمت کرم های آرایشی، در این وب‌سایت خواهیم داشت.

کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب از برندهای مختلفی، در وب‌سایت ایمالز، موجود هستند. شما می‌توانید انواع کرم‌ها را در وب‌سایت ایمالز، از فروشندگان مختلفی تهیه کنید. در وب‌سایت ایمالز، امکان مقایسه قیمت تمامی لوازم‌آرایشی از فروشندگان مختلف، وجود دارد. در ادامه، به پرطرفدارترین نوع کرم‌ها، همراه با آخرین قیمت تعیین‌شده برای آن‌ها، اشاره خواهیم کرد.

خرید و قیمت کرم ضد آفتاب خارجی ایرانی رنگی و بی رنگ

برند لافارر

یکی از بهترین برندهای حال حاضر در حوزه تولید لوازم‌آرایشی، لافارر است. قیمت کرم ضد آفتاب این برند، از ۱۷۴ هزار تومان تا حدود ۵۵۰ هزار تومان تعیین‌شده است. این بازه قیمت، برای کرم‌هایی با SPF و ویژگی‌های متفاوتی، در نظر گرفته می‌شود.

بخوانید  قیمت فروش کلیه انسان در ایران سال 1402 روایتی تکان دهنده

برند لانسون

یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب در بین افراد، لانسون است. قیمت کرم‌های Sunscreens این برند در وب‌سایت ایمالز، از ۴۲ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان، با توجه به‌ویژگی کرم ضد آفتاب و فروشندگان مختلف، متفاوت است. در وب‌سایت ایمالز، علاوه بر قیمت کرم های آرایشی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات نیز ذکرشده است.

کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم، اغلب برای رفع تیرگی، پف و چروک دور چشم، استفاده می‌شوند. در ادامه، قیمت مشهورترین برندهای کرم دور چشم را بررسی می‌کنیم.

اوردینری

در ایمالز، انواع کرم و سرم دور چشم اوردینری، موجود است. با توجه به وارداتی بودن این محصول، قیمت محصولات این برند، مابین ۱۹۵ هزار تومان تا دو میلیون تومان تعیین‌شده است.

نوتروژینا

محصولات نوتروژینا، شامل کرم دور چشم و انواع پک‌های شستشوی چشم هستند. محصولات این برند، قیمت تقریبی دویست هزار تومان تا یک میلیون تومان را دارند.

کرم و ژل ضد جوش

محصولات ضد جوش، به‌ویژه در بین بانوان، طرفداران بسیاری دارند. در ادامه، پرفروش‌ترین محصولات ضد جوش وب‌سایت ایمالز را همراه با قیمت آن‌ها، معرفی خواهیم کرد.

آردن

در وب‌سایت ایمالز می‌توانید انواع کرم، سرم و محلول‌های ضد جوش آردن را خریداری کنید. قیمت کرم های آرایشی برند آردن، نسبتاً مناسب بوده و محصولات ضد جوش این برند، مابین ۶۶ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان، قیمت‌گذاری شده‌اند.

بخوانید  کدهای خطای کولر گازی اینورتر گری و راهنمای کامل عیب یابی

نوتروژینا

کرم و ژل ضد جوش برند نوتروژینا نیز در بین افراد، بسیار محبوب هستند. کرم و ژل ضد جوش‌های این برند، قیمتی مابین ۱۳۷ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان در ایمالز دارند.

کرم ضد چروک

محصولات ضد چروک برندهای لورال، آردن، سی‌گل، سینره، نوتروژینا و چند برند دیگر، در فروشگاه ایمالز، در دسترس هستند. در ادامه، قیمت پرفروش‌ترین محصولات ضد چروک از محبوب‌ترین برندها را بررسی خواهیم کرد.

قیمت کرم ضد چروک و رفع چروک پیشانی و صورت قوی

آردن

کرم ضد چروک آردن، در انواع مختلفی تولیدشده است. شما می‌توانید کرم ضد چروک آردن را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان، خریداری کنید.

نوتروژینا

محصولات ضد چروک نوتروژینا در وب‌سایت ایمالز، بسیار متنوع بوده و با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. قیمت محصولات ضد چروک نوتروژینا، مابین ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است. قیمت کرم های آرایشی نوتروژینا، معمولاً در بازه مناسبی قرار دارند و به همین دلیل، بسیار پرفروش هستند.

کرم لایه بردار

کرم‌های لایه‌بردار، اغلب برای حذف لکه‌های سطحی پوست، استفاده می‌شوند. این مدل کرم‌ها، دارای ویژگی‌ها و قدرت متفاوتی در لایه‌برداری از پوست هستند. در وب‌سایت ایمالز، محصولاتی از برندهای لافارر، درماتیپیک، آردن، سی‌گل و…، در این زمینه، موجود هستند.

بخوانید  نحوه محاسبه مالیات پزشکان و دندان پزشکان 1402

لافارر

محصولات لایه‌بردار لافارر، بیشتر به شکل پد و ژل لایه‌بردار، تولیدشده‌اند. قیمت محصولات لایه‌بردار لافارر، مابین ۱۲۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است.

مدیلن

کرم لایه بردار پوست مدیلن، در درصدها و حجم‌های متفاوتی موجود هستند. کرم لایه بردار مدیلن را می‌توانید با قیمت ۸۰ هزار تومان تا حدود ۲۰۰ هزار تومان، خریداری کنید.

لیست قیمت انواع کرم‌های آرایشی در ایمالز

کرم مرطوب کننده و نرم کننده

کرم‌های مرطوب‌کننده، یکی از ضروری‌ترین کرم‌ها برای محافظت از پوست هستند. قیمت کرم های آرایشی، معمولاً با توجه به برند، کیفیت و حجم آن‌ها تعیین می‌شود. کرم مرطوب کننده و نرم کننده در وب‌سایت ایمالز، توسط فروشندگان مختلف و در برندهای نیوآ، کامان، نوتروژینا، آردن، شون و…، موجود هستند. در ادامه، قیمت پرفروش‌ترین محصولات این حوزه را بررسی خواهیم کرد.

خرید و قیمت کرم مرطوب کننده نرم کننده دست و صورت خارجی ایرانی 

نیوآ

کرم مرطوب کننده و نرم کننده نیوآ، یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های موجود در بازار است. محصولات این برند، در بازه قیمتی ۷۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان قرار دارند.

آردن

محصولات مرطوب‌کننده برند آردن، هم به شکل کرم و هم به شکل لوسیون، موجود هستند. قیمت محصولات این حوزه با برند آردن، حدود ۳۳ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان است.

بخوانید  باربری در تهران و اتوبار تهران بارسنتر برترین خدمات حمل بار و اثاثیه

کرم روشن کننده

کرم‌های روشن‌کننده، باعث تغییر رنگ پوست و روشن‌تر شدن آن می‌شوند؛ به همین دلیل، برای از بین بردن لک جای جوش، سوختگی و…، مناسب هستند. در ادامه، قیمت کرم های آرایشی که به روشن‌تر شدن پوست، کمک می‌کنند را مشاهده خواهیم کرد.

لیست قیمت انواع کرم‌های آرایشی در ایمالز

آردن

کرم روشن کننده آردن، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست است. کرم‌های روشن‌کننده این برند را می‌توانید در بازه قیمتی ۵۶ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان، خریداری کنید.

بیوآکوا

بیوآکوا، یکی از برندهای بسیار خوب در حوزه لوازم‌آرایشی و بهداشتی است. کرم‌ روشن کننده بیوآکوا، در انواع مختلفی تولید و عرضه‌شده است. قیمت کرم‌های روشن‌کننده این برند، از ۳۰ هزار تومان تا ۱۶۵ هزار تومان است.

کرم آبرسان

یکی از ضروری‌ترین محصولات پوستی، انواع کرم آبرسان است. کرم‌ها و لوسیون‌های آبرسان را می‌توان در برندهای مختلفی، از ایمالز خریداری کرد.

نوتروژینا

محصولات این برند، در قالب لوسیون، اسپری و کرم آبرسان، تولیدشده‌اند. قیمت محصولات آبرسان نوتروژینا، بین ۴۴ هزار تومان تا یک میلیون تومان، متغیر است.

لیست قیمت انواع کرم‌های آرایشی در ایمالز

کامان

برند کامان، یکی دیگر از برندهای محبوب است که می‌توانید انواع کرم‌های آبرسان را از محصولات این برند، خریداری کنید. محصولات آبرسان کامان، قیمت حدودی ۳۰ هزار تومان تا یک میلیون و سیصد هزار تومان دارند.

بخوانید  ایمپلنت بدون درد؛ آیا واقعیت دارد؟

کلام آخر

کرم‌های آرایشی، امروزه جزء پرفروش‌ترین محصولات حوزه بهداشت و زیبایی دسته‌بندی می‌شوند. کرم‌های آرایشی را می‌توان در انواع مختلفی، شامل انواع کرم و لوسیون لایه‌بردار، آبرسان، مرطوب‌کننده، روشن‌کننده و…، خریداری کرد. قیمت کرم های آرایشی، ممکن است بین فروشندگان متفاوت، کمی متغیر باشد. این بازه قیمتی متغیر را می‌توانید در وب‌سایت ایمالز، به خوبی مشاهده و مقایسه کنید. در وب‌سایت ایمالز، شما می‌توانید قیمت محصولات را در برندهای مختلف، مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر این، ایمالز، امکان مقایسه قیمت یک محصول را بین فروشندگان مختلف، فراهم آورده است. بدین ترتیب، شما می‌توانید قیمت کرم های آرایشی را مشاهده کرده و محصول موردنظر خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن، از فروشندگان معتبر در سراسر ایران، خریداری کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×