» دندانپزشکی » معرفی ۵ فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی
تجهیزات دندانپزشکی
دندانپزشکی

معرفی ۵ فروشگاه آنلاین تجهیزات دندانپزشکی

مهر 29, 1402 50339

برای دندانپزشکان، یافتن تامین‌کننده مناسب برای ارائه محصولات باکیفیت ضروری است اما درحال‌حاضر، با وجود گزینه‌های متنوعی که گاها ممکن است اجناس تقلبی را به‌جای اصل بفروشند، انتخاب بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی می‌تواند کاری دشوار باشد. بااین‌حال، با تحقیق و درنظرگرفتن دقیق عواملی مانند قیمت، کیفیت محصول و خدمات مشتری، می‌توانید فروشگاه معتبری را پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. اگر شما هم جزو خریداران محصولات و ابزارهای دندانپزشکی هستید و می‌خواهید درمورد بهترین فروشگاه‌های تجهیزات دندانپزشکی بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

۵ فروشگاه برتر تجهیزات دندانپزشکی در سال ۱۴۰۲

وقتی نوبت به یافتن بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی می‌رسد، عوامل مختلفی مانند شهرت، نحوه خدمات‌رسانی به مشتری، کیفیت محصول، میزان موجودی و قیمت اهمیت پیدا می‌کند. در ادامه به معرفی ۵ فروشگاه برتر تجهیزات دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

دنداناطب

ابتدا لازم است بدانید که یک فروشگاه معتبر تجهیزات دندانپزشکی باید بتواند طیف وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید هرآنچه را که نیاز دارید، یک‌جا پیدا کنید و سرگردان نشوید. شرکت دنداناطب با سابقه طولانی و اعتبار درخشان، نه تنها محصولات متنوع و باکیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند، بلکه از ویژگی‌های زیر برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، برخوردار است:

بخوانید  بلیچینگ دندان چیست ؟ و چقدر دوام دارد

شهرت: صنعت فروش کالاهای دندانپزشکی بسیار رقابتی است و شهرت و خوش‌نامی فروشگاه، کلید اعتماد مشتریان است. قبل از انتخاب یک فروشگاه خوب کالاهای دندانپزشکی، مهم است که نظرات سایر دندانپزشکان و کارشناسان را درباره فروشگاه دنداناطب بشنوید، قیمت‌ها را با رقبا مقایسه کنید و سوابق آن را بررسی کنید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

حمل و نقل و گارانتی: مهم‌ترین جزئیات، هنگام انتخاب بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی، ضمانت و قوانین بازگشت آن فروشگاه است. یک شرکت خوب باید دوره گارانتی معقول، خط مشی بازگشت بدون دردسر و همچنین گزینه‌های تحویل و حمل و نقل به‌موقع و ثابت را برای رفع نیازهای مطب شما ارائه دهد و علاوه‌براین، هزینه‌ها و سیاست‌های حمل و نقل آن‌ها باید با بودجه شما هماهنگ باشد.

کیفیت محصول: کیفیت محصولات برای سلامتی بیماران، موفقیت عمل دندانپزشک و رضایت مشتری ضروری است. هنگام انتخاب یک فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی خوب، اولین نکته باید توجه به کیفیت محصولات آن باشد. فروشگاه دنداناطب با ارائه کالاهای برندهای برتر که استاندارد و دارای گواهینامه هستند، در تلاش است تا بهترین‌ها را برای مشتریان خود فراهم کند.

خدمات مشتری: یک فروشگاه معتبر تجهیزات دندانپزشکی باید تیم پاسخگویی به مشتریان همراه با آموزش و پشتیبانی تجهیزات داشته باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای ارزیابی یک فروشگاه خوب تجهیزات دندانپزشکی، ارزیابی سطوح خدمات مشتری برای تعیین این موضوع است که آیا انتظارات مشتری را برآورده می‌کنند یا خیر. دنداناطب یکی از معدود فروشگاه‌های پاسخگو در زمینه خدمات بعد از فروش کالا به مشتریان است.

بخوانید  متخصص ارتودنسی

با رعایت این نکات ساده، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین لوازم دندانپزشکی را از بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی دریافت خواهید کرد و از خریدتان راضی خواهید بود. درواقع، کار با یک فروشنده باتجربه تجهیزات دندانپزشکی می‌تواند بسیار سودمند باشد. شما می‌توانید ضمن خرید از فروشگاه دنداناطب، از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید:

کارکنان آگاه: می‌توانید مطمئن باشید که با فروشنده‌ای سروکار دارید که آخرین روند تولید محصولات دندانپزشکی را می‌شناسد و تجربه پیدا کردن اقلام مناسب برای شما را دارد. کار با دنداناطب همچنین به شما امکان دسترسی به متخصصانی را می‌دهد که می‌توانند در مورد ویژگی‌های محصول و استفاده از آن‌ها مشاوره ارائه دهند.

تضمین کیفیت: دنداناطب به ارائه محصولات با کیفیت بالا از بهترین برندهای ایرانی و خارجی مشهور است. این تضمین می‌کند که محصولی را دریافت خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده می‌کند و با کمترین میزان مشکلات روبرو است.

صرفه‌جویی در هزینه: در نهایت، کار با دنداناطب به این معنی است که شما لازم نیست نگران پرداخت هزینه اضافی برای تجهیزات یا مواد مورداستفاده باشید چون منصفانه‌ترین قیمت در بین سایر فروشگاه‌ها را مشاهده خواهید کرد.

بخوانید  چرا دندان عصب کشی شده درد میکند ؟

تجهیزات دندان

دندال

دندال، برند تجاری شرکت تکتا آفرین فناوران ایساتیس است که در ابتدا با نام نانو فناوران یزد در سال ۱۳۸۸ در شهر یزد به ثبت رسید و پس از ورود تخصصی به حوزه دندانپزشکی، اسم شرکت به تکتا آفرین فناوران به معنی خلق بی‌همتای فناوری تغییر یافت.

این شرکت قبل از افتتاح سایت دندال با تکمیل سبد محصولات خود برای پوشش کل نیازهای مطب‌های دندانپزشکی طی سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ تلاش نمود تا سهمی از زنجیره توزیع کالاهای دندانپزشکی در جنوب کشور را به‌دست آورد و با مشاهده خلاء وجود یک شرکت پخش در حوزه دندانپزشکی تصمیم گرفت تا با استفاده از تکنولوژی، تغییری در زنجیره توزیع و پخش این حوزه ایجاد کند. این خلاء باعث شد، شرکت برند تجاری خود را به دندال به معنی هدایت‌کننده دندانپزشکی را به ثبت رسانده و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ از جنوب کشور به سراسر کشور توسعه دهد. این شرکت هم اکنون با مالکیت ۴۰٪ شرکت توسعه سرمایه‌گذاری سامان ( گروه مالی بانک سامان ) و ۶۰٪ اشخاص حقیقی در حال فعالیت است.

 دندانت

شرکت دندانت یکی از فروشگاه‌های معتبر تجهیزات دندانپزشکی در ایران است که اهداف اصلی آن، عبارتند از:

  1. حذف واسطه‌ها جهت تامین نیاز دندانپزشکان
  2. ارائه کالا با بهترین قیمت
  3. ارائه بهترین خدمات پس از فروش
  4. تضمین کیفیت و اصالت کالا
  5. پاسخگویی
  6. پشتیبانی و مشاوره تخصصی مناسب و در شان دندانپزشکان
  7. تامین کالا از مبادی رسمی و قانونی
  8. کمک به رونق اقتصادی کشور
  9. مشتری مداری
  10. تحویل به موقع
  11. عرضه کالاهای با ارز دولتی
بخوانید  ارتودنسی متحرک چیست؟

لوازم دندانپزشکی

دندان پلاس

وبسایت دندان پلاس (متعلق به شرکت تجارت فراتین) در راستای برطرف نمودن نیاز دندانپزشکان محترم برای خرید آسان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، راه‌اندازی شده است.  راحتی سفارش، امکان استفاده آسان از وبسایت، امکان پرداخت اینترنتی از طریق درگاه ایمن پارسیان، امکان مقایسه کالاها، اطلاعات علمی و امکان استعلام قیمت‌ها از جمله امتیازات ویژه وبسایت دندان پلاس هستند که طی تلاش و تحقیق تیم مجرب و متخصص این شرکت گردآوری شده‌اند.

طراحی بی‌نظیر وبسایت دندان پلاس و امکان انتخاب آسان از طریق دسته‌بندی‌های هوشمند وبسایت، کار را برای دندانپزشکان راحت‌تر کرده است. کالاهای وبسایت دندان پلاس شامل ۴ دسته‌بندی اصلی ترمیمی-زیبایی، پروتز، اندو و تجهیزات دندانی هستند کلیه کالاها به‌صورت مستقیم از شرکت‌های تامین‌کننده اصلی فراهم می‌شوند.

کام طب

فروشگاه اینترنتی کام طب با هدف خدمت به جامعه دندانپزشکان ایران فعالیت خود را در حوزه مواد و تجهیزات دندانپزشکی آغاز نموده و هم اکنون با عرضه هزاران محصول در تلاش است تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان فراهم آورد .

کالاهای ارائه‌شده در کام طب همگی از نظر کیفیت و اصالت با دقت بالایی مورد ارزیابی قرارمی‌گیرند تا دندانپزشکان بتوانند با خیالی آسوده برای خرید محصول موردنیاز خود اقدام کنند. عرضه کالاها با پایین‌ترین قیمت نیز یکی دیگر از مزایای این فروشگاه است. استفاده از تجهیزات باکیفیت و مرغوب در یک کلینیک یا مطب، در خوشنامی دندانپزشک و احساس رضایت بیماران، اثر بسیار زیادی دارد. بنابراین، لازم است که تجهیزات دندانپزشکی از فروشگاهی تهیه شود که بالاترین کیفیت را ارائه می‌کند. حتما این جمله را بارها شنیده‌اید که «نباید کیفیت را فدای قیمت کرد»، بله، ما هم معتقدیم که کیفیت حرف اول را  می‌زند اما لزوما قرار نیست هر کالای باکیفیت، گران‌قیمت هم باشد. شاید بپرسید چطور ممکن است؟ که هم کالایی باکیفیت باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

بخوانید  زیبایی دندان با کامپوزیت یا لمینت؟ کدام بهتر است؟

اجازه دهید این موضوع را با یک مثال شرح دهیم، تصور کنید شما یک توربین دندانپزشکی را با مبلغ ۱۰ میلیون تومان ( قیمت‌های ذکرشده فقط مثال هستند) می‌خرید و به‌مدت یک‌سال با رضایت کامل از آن استفاده می‌کنید بدون اینکه نگران خرابی و عدم کارکرد صحیح آن باشید و در مقابل می‌توانید با همین مبلغ ۲ توربین با کیفیت پایین‌تر خریداری کنید و در هر بار استفاده، ترس از کار افتادن آن را داشته باشید و شاید هم مجبور شوید در طول یک‌سال ۳ یا ۴ توربین دیگر هم بخرید تا بیماران‌تان معطل نشوند.  بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کیفیت بالا برای شما در درازمدت، مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

خرید تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت، منجر به ارائه کار باکیفیت و درمان بهتر بیماران می‌شود و می‌تواند در ارتقای برندینگ و حتی سطح درآمد یک دندانپزشک به‌شدت موثر باشد.

در کام طب، همه دندانپزشکان می‌توانند به‌صورت اقساطی هر کالایی را بخرند و از تخفیف‌های مناسبتی و روزانه استفاده کنند. این اقساط به‌صورت ماهانه است و در برخی دسته‌های کالایی که قیمت آن‌ها بالاتر از ۵۰ میلیون تومان باشد، فروش اقساطی بدون پیش‌پرداخت نیز انجام می‌شود.

بخوانید  ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟

سخن پایانی

برای خرید از بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی باید به نکات زیادی توجه کنید. از تحقیق آنلاین گرفته تا مشاوره با منابع قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا فروشگاه معتبر موردنظر خود را پیدا کنید. همیشه فروشگاهی را انتخاب کنید که متعهد و قابل اعتماد باشد و بتواند بهترین لوازم دندانپزشکی را در اختیار شما قرار دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×