» سبک زندگی » چرا لمینت ناخن ترک میخورد/۴ علت ترک خوردن لمینت ناخن چیست ؟
چرا لمینت ناخن ترک میخورد
سبک زندگی - زیبایی و پزشکی

چرا لمینت ناخن ترک میخورد/۴ علت ترک خوردن لمینت ناخن چیست ؟

مرداد 7, 1402 280221

چرا لمینت ناخن ترک میخورد : لمینت ناخن به یک روکش نازک و ظریف گفته می شود که برای محافظت از ناخن اصلی افراد طراحی و انجام می شود. دست ها و ناخن ها تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارند به همین دلیل بیشتر افراد برای بدست آوردن زیبایی بیشتر ناخن و دست، کاشت یا لمینت و … را انجام می دهند که این روش ها با مشکلات خاصی رو به رو است یکی از این مشکلات که بیشتر ناخن کارها و خانم ها با آن مواجه هستند این است که چرا لمینت ناخن ترک میخورد.

اینکه چرا لمینت ناخن ترک میخورد ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد که در این مقاله به آن می پردازیم. لطفا تا آخر این مطالب ما را همراهی کنید.

ترک خوردن لمینت ناخن

لمینت ناخن چیست؟

به لمینت ناخن، کاور ناخن نیز می گویند که نوعی کاشت ناخن به حساب می آید. با این تفاوت که در لمینت ناخن از تیپ برای بلند کردن ناخن ها استفاده نمی کنند بلکه تمام مواد لمینت روی ناخن طبیعی زده شده و سطح ناخن را کاور می کند.

بخوانید  ورم بینی استخوانی بعد از عمل چقدر طول میکشد ؟

هدف اصلی لمینت ترمیم سطح ناخن ها می باشد، که این ترمیم شامل تسطیح، تغذیه با مواد معدنی و ویتامین ها است. موادی که برای کاور استفاده می شود شامل خمیر و پودر مخصوصی می باشد که بی نظمی های روی ناخن را پر می کند و ظاهر آن ها را زیبا و جذاب می کند.

از سری مشکلاتی که ناخن کار هایی که لمینت ناخن انجام می دهند و خانم هایی که لمینت ناخن را برای زیبایی و مرتب بودن دستشان انتخاب می کنند همیشه با آن مواجه هستند این است که چرا لمینت ناخن ترک میخورد که این سوال دلایل مختلفی خواهد داشت که حتما به آن می پردازیم.

تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن

قبل از جواب دادن به سوال بالا بهتر است که ابتدا تفاوت بین کاشت ناخن و لمینت را بدانیم.

در کاشت ناخن ابتدا ناخن ها کاملا سوهان کشی شده و این کار باعث نازک شدن ناخن ها می شود.

سپس بعد از سوهان کشی از تیپ های مخصوص استفاده کرده و ناخن را بلند می کنند و بعد از آن مواد کاشت با ضخامت نسبتا زیادی روی ناخن قرار داده می شود.

بخوانید  چجوری قربون صدقه عشقم برم ؟

معمولا ظاهر کاشت ناخن طبیعی نبوده و روی ناخن کمی برجسته به نظر می آید که پسند خیلی از خانم ها نمی باشد. ولی در لمینت ناخن از لایه نازکی مواد استفاده شده و بدین ترتیب از کاشت طبیعی تر بوده و برای بیشترافراد مناسب است.

ایا لمینت ناخن در بارداری ضرر دارد ؟

لمینت ناخن برای چه افرادی مناسب است

• افرادی که روی ناخن آن ها ناهمواری، زدگی، ضربه و یا ترک وجود دارد، می توانند ناخن های خود را لمینت کنند که این کار باعث براق تر و صاف تر شدن ناخن آن ها می شود.

• خانم هایی که علاقه ای به کاشت ناخن ندارند و یا ازآن خسته شده اند می توانند لمینت ناخن را انتخاب کنند و همچنین افرادی که به مواد لیکوئید حساسیت دارند کاور ناخن گزینه خوبی برای آن ها می باشد.

• افرادی که به کاشت پودر علاقه ندارند و لاک ژل روی ناخن آن ها دوام زیادی ندارد، کاور ناخن برای آن ها خیلی مناسب است.

• افرادی که کارهای خاصی انجام می دهند و یا شغل آن ها اجازه کاشت ناخن را نمی دهد، می توانند به وسیله لمینت ناخن، دست و ناخن های زیبا و مرتبی داشته باشند.

بخوانید  معرفی برند معتبر کوکتل پدیکور با کیفیت و ارگانیک

• خانم هایی که به تازگی کاشت ناخن خود را ریمو کرده اند و ناخن های آن ها نازک و ضعیف شده است، می توانند برای تقویت و مستحکم شدن ناخن از لمینت استفاده کنند.

• افرادی که بچه کوچک دارند و از آن مراقبت می کنند و شرایط کاشت ناخن ندارند می توانند ناخن های خود را کاور کنند.

• افرادی که دارای ناخن های به شدت آسیب پذیر هستند، لمینت ناخن گزینه مناسبی برای آن ها می باشد.

نکاتی در مورد لمینت ناخن در بارداری

لمینت ناخن برای چه کسانی مناسب نمی باشد

• افرادی که به عفونت های قارچی دچار هستند، لمینت ناخن مناسب آن ها نیست. زیرا ناخن از مواردی می باشد که در بیماری ها چک می شود و اگر لمینت داشته باشید پیشرفت بیماری را نمی توان مشاهده کرد.

• افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، کاشت و لمینت ناخن مناسب آن ها نمی باشد.

 

مواد و وسایل مورد نیاز برای انجام لمینت ناخن

• محلول ضد قارچ

• ژل بیس

• پرایمر غیر اسیدی

• ژل فایبر گلاس

• دستگاه یو وی

• سوهان برقی

• وسایل مانیکور: ناخن گیر، سوهان، کاتر و گوشت گیر

بخوانید  راهکار های حفاظت از چشم ها در استفاده از مانیتور با 7 راهکار طلایی

• پد الکلی

 

چرا لمینت ناخن ترک میخورد

ترک خوردن لمینت می تواند دو دلیل مهم و اصلی داشته باشد. یکی از این دلایل مربوط به ناخن کار و دلیل دیگر مربوط به مشتری می باشد که در ادامه این دو دلیل را بررسی کرده و به جواب این سوال که چرا لمینت ناخن ترک میخورد می رسیم.

دلایل ترک خوردن لمینت که به ناخن کار مربوط است:

زیر سازی: مرحله زیر سازی از نکات مهم در کاشت ناخن و لمینت می باشد که اگر به درستی انجام نشود باعث مشکلاتی از جمله افتادن و ترک خوردن و هوا گرفتگی لمینت ناخن خواهد شد.

پرایمر: مواد کاشت ناخن به راحتی به ناخن نمی چسبد و برای چسبندگی مواد از پرایمر استفاده می کنند، در مواردی که پرایمر ناخن فراموش شود لمینت دچار ترک و یا افتادگی می شود.

مواد گذاری: مواد گذاری نادرست و اشتباه از دیگر دلایل ترک خوردن و افتادن لمینت و کاشت ناخن می باشد. اگر مواد را به اندازه و به درستی روی ناخن قرار ندهید در مدت کوتاهی لمینت ناخن دچار شکستگی و ترک خوردگی می شود.

بخوانید  با این اصول زیبایی طراحی و محوطه سازی ساختمان را بیشتر کنید

 

دلایل ترک خوردن و افتادن لمینت ناخن که به مشتری مربوط می شود:

انجام دادن کارهای منزل بدون دستکش، استفاده بیش از حد از استخر و جکوزی، وارد شدن ضربه شدید و محکم به ناخن، برگشت خوردن ناخنلمینت ناخن

 

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با دلایل اینکه چرا لمینت ناخن ترک میخورد تا حدودی آشنا کنیم. بهتر است که برای انجام کارهای زیبایی ناخن به سالن های زیبایی معتبر که ناخن کارهای با تجربه و متخصص دارند مراجعه کرده تا با چنین مشکلاتی درگیر نشده و زیبایی دستان خود را به راحتی چندین برابر کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×