» سبک زندگی » چگونه مانتو و روسری خود را ست کنیم؟ | فوت و فن ست کردن رنگ مانتو و روسری
مانتو و روسری ست
سبک زندگی

چگونه مانتو و روسری خود را ست کنیم؟ | فوت و فن ست کردن رنگ مانتو و روسری

مرداد 2, 1402 90348

چکیده : برای ست کردن درست و اصولی مانتو و روسری خود نیاز است نکاتی را در مورد ست بدانید که در این مقاله به طور کامل به آن پرداخته‌ایم.

 

ست کردن رنگ مانتو و روسری، یکی از ساده‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین اصول برای داشتن یک استایل شیک و جذاب است. مانتو جزء اصلی استایل بیرونی خانم‌های ایرانی است و همین حساسیت و اهمیت ست کردن درست مانتو با دیگر لباس‌ها از جمله روسری و شال را زیاد می‌کند. شما با دانستن اصول ست می‌توانید با ساده‌ترین مانتو و روسری، تیپی جذاب و زیبا داشته باشید و برعکس، با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های نامتوازن، بهترین مانتو و روسری نیز برای شما استایل زیبایی ایجاد نخواهد کرد! برای ست کردن درست و اصولی و خرید مانتو و روسری خود نیاز است نکاتی را در مورد ست بدانید که در این مطلب به طور کامل به آن پرداخته‌ایم.

بخوانید  بهترین ایده ها ناب و لوکس برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی کوچک و بزرگ ارزان در سال 2022

ست کردن مانتو با روسری

 

ست کردن روسری با مانتوهای ساده و طرحدار

باید بدانید که ست کردن روسری و مانتو ساده با ست کردن روسری با مانتو طرحدار، اصول متفاوتی دارد که باید به آن‌ها توجه لازم را داشته باشید.

 

 

ست کردن روسری با مانتو ساده

برای ست کردن روسری با مانتو ساده، می‌توانید هم از روسری و شال طرحدار و هم ساده استفاده کنید. هر کدام از این ست‌ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. فقط دقت کنید که در صورت استفاده از روسری ساده، رنگ آن باید به نحوی با رنگ مانتو شما ارتباط داشته باشد. به طور مثال اگر رنگ مانتو شما گرم است از رنگ سرد برای روسری خود استفاده کنید و برعکس. همچنین می‌توانید از روسری هم رنگ با مانتو خود با درجات متفاوتی از تیرگی و روشنی استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ‌های مکمل مانند زرد و بنفش، ترکیبی جذاب و خاص است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

 

ست کردن روسری با مانتو طرحدار

برخلاف مانتو ساده، برای ست کردن مانتو طرحدار با روسری خود، بهتر است از روسری‌های طرحدار استفاده نکنید. شما می‌توانید از روسری‌های تک رنگ که رنگ‌هایی هماهنگ و مکمل با رنگ مانتو شما دارند استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یکی از رنگ‌های به کار رفته در مانتو خود برای انتخاب رنگ روسری خود استفاده کنید.

بخوانید  هزینه ساخت شهربازی چقدر است؟

 

 

انواع تکنیک‌های ترکیب رنگ شال و روسری با مانتو

در این بخش قصد داریم چند تکنیک کلی و اصولی برای ست کردن رنگ مانتو با روسری و شال را به شما توضیح دهیم.

 

 

استفاده از رنگ‌های مکمل

شما می‌توانید برای ست کردن مانتو با روسری خود از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. رنگ‌های مکمل به علت داشتن نوعی تضاد در عین همخوانی باهم، ست و استایلی چشم نواز برای شما ایجاد می‌کند. استفاده از رنگ‌های مکمل برای مانتو و روسری یک تکنیک بسیار جذاب برای داشتن یک ست ایده آل است. از جمله رنگ‌های مکمل با هم می‌توان به سفید و مشکی، بنفش و زرد و قرمز و سبز اشاره کرد.

 

 

استفاده از رنگ‌های گرم و سرد

استفاده از رنگ‌های سرد و گرم به صورت هم زمان، باعث می‌شود که تیپ شما حالت زننده‌ای نداشته باشد و هماهنگی و زیبایی جذابی به استایل شما خواهد داد چرا که رنگ‌های موجود در ست شما یکدیگر را به عبارتی خنثی کرده و با هم هماهنگی دارند. از جمله رنگ‌های گرم می‌توان به نارنجی، قرمز و سرخابی و از رنگ‌های سرد می‌توان به آبی و سبز اشاره کرد.

بخوانید  سنگ نمای ساختمان و چه کاربردی دارد + انواع آن

 

 

استفاده از رنگ یکسان با طیف متفاوت

شما همچنین می‌توانید از رنگ یکسان اما با طیف متفاوت برای مانتو و روسری خود استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید از رنگ آبی تیره برای مانتو و آبی روشن‌تری برای روسری خود استفاده کنید. استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ جذابیت خاصی به استایل شما خواهد داد.

 

 

استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار دیگر رنگ‌ها

رنگ‌های خنثی در واقع رنگ‌های هستند که از ترکیب رنگ‌های دیگر به وجود آمده‌اند مانند مشکی، سفید، قهوه‌ای و خاکستری. استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار دیگر رنگ‌ها باعث بیشتر به چشم آمدن آن رنگ‌ها می‌شود. پس اگر می‌خواهید یک رنگ خاص در استایل شما جلوه داشته باشد، از آن در کنار رنگ خنثی استفاده کنید.

 

 

اصول ست کردن انواع رنگ‌های مانتو با روسری و شال

در این بخش قصد داریم به بررسی جداگانه انواع رنگ‌های استفاده شده در مانتو و تکنیک‌هایی برای ست کردن آن‌ها با روسری و شال مناسب بپردازیم.

ست کردن روسری با مانتو ساده

 

مانتو مشکی

مانتو مشکی، مانتویی است که تقریبا در کمد لباس همه خانم‌ها وجود دارد. برای ست کردن مانتو مشکی با روسری و شال، نباید از روسری با رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای یا سورمه‌ای استفاده کرد. بهتر است با مانتو مشکی خود روسری‌هایی با رنگ‌های جیغ، شاد و روشن بپوشید تا جلوه و زیبایی جذابی به استایل خود بدهید. از جمله رنگ‌های مناسب برای ست با مانتو مشکی می‌توان به قرمز، آبی، زرشکی و لیمویی اشاره کرد.

بخوانید  نیاز محصولات برقی

 

 

مانتو سفید

مانتو سفید جذابیت‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد که با قرار گرفتن در کنار روسری با رنگ مناسب، استایلی خاص برای شما به وجود می‌آورد. بهتر است به جای استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی، از رنگ‌های متضاد با سفید مانند مشکی و رنگ‌های تیره استفاده کنید.

 

 

مانتو آبی

برای ست کردن مانتو آبی با شال و روسری، می‌توانید از رنگ‌های مکمل با آن مانند نارنجی و زرد استفاده کنید. استفاده از این طیف رنگ در کنار رنگ آبی، ترکیبی خاص و جذاب برای شما به وجود می‌آورد.

 

 

مانتو قرمز

رنگ سبز به علت مکمل بودن با رنگ قرمز، انتخاب مناسبی برای رنگ روسری به همراه مانتو قرمز خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند سورمه‌ای و مشکی نیز برای رنگ روسری خود استفاده کنید و جلوه خاصی به استایل خود بدهید.

 

 

مانتو سبز

اگر قصد پوشیدن مانتو سبز را دارید، پیشنهاد ما استفاده از طیف رنگ‌های قرمز و نارنجی برای روسری است. این رنگ‌ها به علت مکمل بودن با رنگ سبز، ترکیبی چشم نواز برای شما ایجاد می‌کند. استفاده از شال و روسری مشکی نیز در کنار مانتو سبز زیبایی زیادی دارد.

بخوانید  4 روش علمی برای خوابیدن سریع و راحت

 

 

مانتو بنفش

پوشیدن مانتو بنفش، در کنار آنکه نیازمند داشتن جسارت و دقت فراوانی است، در صورت انتخاب رنگ درست روسری و شال، یک استایل به شدت جذاب برای شما خلق خواهد کرد. برای انتخاب روسری و شال مناسب در کنار مانتو بنفش می‌توانید از رنگ‌هایی مانند صورتی، زرد،سبز، سفید و یا طیف‌های مختلف رنگ بنفش استفاده کنید.

 

 

مانتو صورتی

برای ست کردن مانتو صورتی خود با روسری و شال مناسب می‌توانید از رنگ طوسی و سفید استفاده کنید که استایلی ملیح و جذاب برای شما به وجود می‌آورد.

 

 

نکاتی در مورد خرید مانتو برای داشتن استایلی زیبا

داشتن یک استایل زیبا و جذاب، مستلزم ست کردن مانتو و روسری یا شال با رنگ‌های مناسب است. همانطور که گفته شد، هر رنگ مانتو و روسری با طیف خاصی از رنگ‌ها ست شده و رعایت اصول ست کردن رنگ‌ها با هم، در داشتن استایلی جذاب و خاص به شما کمک خواهد کرد. امروزه مانتوها از تنوع بسیار بالایی در رنگ و مدل برخوردار هستند اما شاید همیشه پیدا کردن رنگ مانتو مورد نظر امکان پذیر نباشد.

بخوانید  اگر بدنسازی را رها کنیم چاق میشویم؟ عوارض ترک ورزش چیست ؟

ست مانتو و شلوار زنانه

برای پیدا کردن مانتو و روسری با بهترین و هماهنگ‌ترین ترکیب رنگ، باید بتوانید انواع مدل‌های مانتو را با رنگ‌های گوناگون مشاهده کنید ولی متاسفانه در برخی شرایط امکان گشت و گذار زیاد در تعداد زیادی فروشگاه‌ مانتو وجود ندارد و گاهی با وجود گشتن بسیار نمی‌توان رنگ مورد نظر را پیدا کرد. امروزه اما به علت امکان خرید اینترنتی مانتو، شما می‌توانید با خیال راحت، با مشاهده انواع مدل‌ها و رنگ‌های مانتو، مانتو با رنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید مانتو مورد نظر خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب‌تر تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی مانتو امین، یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید اینترنتی مانتو است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مانتو امین به آدرس mantoamin.com اقدام به خرید مانتو مجلسی، مانتو اداری، مانتو دانشجویی و خرید مانتو اسپرت بپردازید.

 

 

جمع بندی نکات ست کردن رنگ مانتو و روسری

  1. سعی کنید با مانتو طرحدار، روسری و شال طرحدار نپوشید. برای ست کردن روسری با مانتو طرحدار خود می‌توانید از روسری‌های ساده با رنگ‌های هماهنگ و ست با مانتو خود استفاده کنید.
  2. برای پوشیدن روسری با مانتو ساده، می‌توانید از روسری‌های طرحدار با رنگ‌های هماهنگ و ست با رنگ مانتو خود استفاده کنید.
  3. با پوشیدن رنگ‌های مکمل با هم در روسری و مانتو خود مانند بنفش و زرد، قرمز و سبز، مشکی و سفید، استایلی جذاب و زیبا برای خود ایجاد کنید.
  4. اگر می‌خواهید رنگی خاص را در استایل خود نشان دهید، می‌توانید از یک رنگ خنثی در کنار آن استفاده کنید.
  5. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم، جلوه‌ای چشم نواز و زیبا به استایل خود بدهید.
  6. استفاده از طیف‌های مختلف یک رنگ در استایل خود، مانند آبی روشن و آبی تیره در مانتو و روسری خود، باعث ایجاد یک استایل شیک و آراسته خواهد شد.
  7. هنگام ست کردن مانتو خود با رنگ‌های تیره و روشن مانند مشکی و سفید، از روسری و شال با رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی روشن استفاده نکنید.
  8. برای ست کردن مانتو صورتی رنگ خود از رنگ‌های روشن و ملیح مانند طوسی و سفید استفاده کنید.
  9. برای پوشیدن مانتوهایی با رنگ‌های خاص مانند بنفش و قرمز جسور باشید و از شال و روسری‌هایی با رنگ‌های مکمل آن‌ها استفاده کنید.
بخوانید  آشنایی با انواع روش های نورپردازی در ساختمان

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×