» دندانپزشکی » بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز + معرفی خدمات تخصصی
بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز + معرفی خدمات تخصصی
دندانپزشکی

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز + معرفی خدمات تخصصی

مرداد 16, 1402 178317

کلینیک نگین یکی از بهترین کلینیک های دهان پزشکی و دندانپزشکی در شیراز می باشد که کلیه خدمات را با قیمتی مناسب توسط بهترین متخصصان به شما ارائه می دهد.

یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شیراز را بشناسید !

انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب، تاثیر زیادی در هزینه شما و همینطور در روند درمان دارد. بنابراین در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شیراز را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی راحت بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را داشته باشید. قطعا می توان گفت که همه افراد در طول زندگی خود دچار مشکلات زیادی در دهان و دندان خود می شوند که باید به سرعت درمان شوند تا مشکلات دیگری برای دندان هایشان پیش نیاید. نمی توان گفت که بیماری های دندانی فقط مربوط به خود دندان است، زیرا ریشه و لثه نیز می توانند درگیر شوند. اگر در هر کدام از آنها مشکلی پیش آمد سریعا باید به بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز مراجعه کنید. کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شهر شیراز است که علاوه بر خدمات دندانپزشکی، خدمات دهان پزشکی را نیز به صورت تخصصی ارائه می دهد.

بخوانید  معرفی رشته دندانپزشکی

 

 

 ویژگی هایی که یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید داشته باشد!

زمانی که شما می خواهید به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا آن کلینیک، ویژگی های یک دندانپزشکی خوب را داراست یا خیر؟! ویژگی های مناسبی که یک کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز باید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد:

  • کلینیک دندانپزشکی مورد نظر شما باید دارای پرسنل و پزشکانی باشد که در انواع خدمات دندانپزشکی متخصص بوده، و از رضایت مشتریان قبلی برخوردار باشند تا خدمات خوبی بتوانند به مشتریان جدید ارائه دهند.
  • خدمات ارائه شده در کلینیک باید مطابق با علم و فناوری جدید باشد تا رضایت مشتریان را جلب کند.
  • نظافت و بهداشت باید در کلینیک رعایت شود تا جان کسی به خطر نیفتد.
  • کلینیک باید در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر باشد تا هر یک از مشتریان با هر وسیله نقلیه ای که به همراه دارند بتوانند به راحتی به کلینیک دسترسی داشته باشند.
  • باید بر اساس برنامه زمانبندی منظمی به بیماران خدمات رسانی شود تا وقت آنها هدر نرود.
  • کلیه پرسنل شاغل در کلینیک باید رفتار بسیار محترمانه و مودبانه ای با مشتریان داشته باشند تا همه افراد از کلینیک راضی باشند.
  • کلینیک دندانپزشکی انتخابی شما نباید تعرفه خدماتش تفاوت زیادی با بقیه کلینیک ها داشته باشد و باید با قیمت مناسبی خدمات خودش را به مشتریان ارائه کند.
بخوانید  ارتودنسی نامرئی با پلاک های شفاف

 

هزینه خدمات  دندانپزشکی در بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

استفاده از هر یک از خدمات دندانپزشکی در شیراز مستلزم پرداخت هزینه هایی است که هر مراجعه کننده با توجه به نوع مشکل دندانی باید آن را پرداخت کند. مبلغی که برای درمان دندان باید بپردازید به موارد مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها به نوع مشکل دندانی شما مربوط می شود، به عنوان مثال، هر چه کشیدن عصب یا کشیدن دندان دشوارتر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. در ضمن موقعیت جغرافیایی تاثیر زیادی در قیمت خدمات دارد چرا که هر چه موقعیت کلینیک در شیراز بهتر باشد هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. اما کلینیک دهان پزشکی و دندان پزشکی نگین در شهر شیراز، از نظر هزینه، دارای تعرفه های مناسبی نسبت به بقیه کلینیک ها می باشد و موقعیت جغرافیایی تاثیری در هزینه خدماتی که ارائه می‌دهند ندارد.

 

انواع تخصص های بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

کلینیک تخصصی دندانپزشکی نگین دارای پزشکانی متخصص در زمینه های دهان پزشکی و دندانپزشکی می باشد که در زیر اسامی پزشکان کلینیک نگین و تخصص هر کدام را می توانید مشاهده کنید:

  • دکتر نگین اثنی عشری ( متخصص بیماری های دهان و دندان )
  • دکتر رها حبیب آگهی ( متخصص دندانپزشکی کودکان – و متخصص مواد دندانی )
  • دکتر مینا مرادی ( متخصص ارتودنسی )
  • دکتر ندا صلح جو ( متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان )
  • دکتر علی دهقانی ناژوانی ( دانشیار گروه آسیب شناسی دهان و فک )
بخوانید  هزینه ارتودنسی نامرئی

 

انواع تخصص های بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

نکته مثبتی که می توانید در انتخاب کلینیک نگین نسبت به بقیه کلینیک های دندانپزشکی در شیراز به آن توجه کنید این است که کلینیک نگین به دلیل همکاری با دندانپزشکان با تخصص های مختلف مانند ( ارتودنسی ، بیماری های دهانی و دندانی و همینطور دندانپزشکی کودکان ) گزینه مناسبی برای انجام امور مربوط به دهان پزشکی و دندانپزشکی در شیراز می باشد.

 

 چگونه می توانیم بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز را انتخاب کنیم؟

در مرحله اولیه برای انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز باید از آشنایان خود بخواهید که اگر تجربه مفیدی از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در شیراز داشته اند، آن را به شما معرفی کنند و یا اینکه در گوگل جستجو کنید تا بتوانید بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز را انتخاب کنید. کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین شیراز با آدرس اینترنتیneginclinicshiraz.com  در خدمت شما عزیزان برای ارائه خدماتی با کیفیت می باشد.

در مرحله بعد، پس از اینکه کلینیکی را برای درمان خود انتخاب کردید، باید بررسی کنید که این کلینیک چقدر تخصصی کار می کند، برای این کار می توانید نظر سایر مشتریان این کلینیک را در مورد کلینیک جویا شوید.

بخوانید  چسب دندان مصنوعی را از کجا تهیه کنیم؟

پس از تکمیل پرسش و پاسخ، باید تمامی نمونه کارهای مرتبط با کلینیک را در سایت های رسمی این کلینیک بررسی کنید که در این صورت از میزان موفقیت و کیفیت کلینیک مطمئن خواهید شد.

ارائه انواع  خدمات تخصصی دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز

کلینیک دندانپزشکی نگین در زمینه دندانپزشکی، خدماتی نظیر ( لمینت دندان، ایمپلنت دندان در شیراز، ارتودنسی دندان، درمان ریشه دندان، دندانپزشکی کودکان در شیراز، پروتز دندان، درمان لثه، و همینطور جراحی فک و صورت) به مراجعین ارائه می دهد.

همچنین این کلینیک، خدمات مربوط به دهان پزشکی در شیراز از جمله ( تشخیص و نمونه برداری و درمان ضایعات دهانی، درمان انواع زخم های دهانی شامل پمفیگوس ولگاریس لیکن پلان، هرپس دهانی، آفت و زگیل، درمان بیماری های غدد بزاقی، خشکی دهان و سندرم شوگرن، درمان مشکلات مفصل گیجگاهی فکی، دندانپزشکی بیماران با مشکلات پزشکی، خدمات لیزر در ناحیه دهان، مراقبت های درمانی بیماران سرطانی، انجام خدمات دندانپزشکی با بیهوشی در شیراز، انواع تزریقات درمانی و زیبایی در سر و صورت به کمک بوتاکس، غربالگری سریع زگیل ( HPV ) دهانی ، تشخیص و درمان دردهای ناحیه صورت و سردرد ها ) را ارائه می دهد.

بخوانید  پالپ دندان چیست ؟

 

ارائه انواع  خدمات تخصصی دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی شیراز

چرا انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز اهمیت دارد؟

یکی از نیازهای هر فردی معاینه سالانه دندان های خود است که با یافتن یک کلینیک دندانپزشکی خوب در شیراز می توانید این مشکل را برطرف کنید. دندان های انسان به گونه ای طراحی شده اند که هر چقدر هم که خوب باشند، باز هم به دندانپزشک نیاز خواهید داشت. در شهر شیراز کلینیک های دندانپزشکی زیادی اعم از دولتی و خصوصی وجود دارد که زیر نظر دانشکده دندانپزشکی شیراز می باشد. کلینیک های دندانپزشکی زیادی در شیراز هستند که دولتی یا نیمه خصوصی هستند و دفترچه بیمه را قبول می کنند. بیمه هزینه های زیاد دندانپزشکی را کاهش می دهد. اما هزینه کلینیک های دندانپزشکی در شیراز بالاست و بهتر است از طریق بیمه اقدام کنید. کلینیک دندانپزشکی نگین شیراز، طرف قرارداد بیمه های بانک رفاه گارگران، بانک صادرات ایران، بانک سپه و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس می باشد.

 

آدرس بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز

شما می توانید با مراجعه به کلینیک های دندانپزشکی، خدمات متعددی در رابطه با دندانپزشکی و دهان پزشکی را توسط متخصصان مختلف دریافت کنید. اگر ساکن شیراز هستید و به دنبال کلینیک دندانپزشکی و دهان پزشکی با متخصصین حرفه ای و مجرب در زمینه های مختلف هستید، کلینیک دهان پزشکی و دندان پزشکی نگین می‌تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. اطلاعات تماس و آدرس کلینیک نگین به شرح زیر می باشد:

بخوانید  بهترین متن تبریک روز دندانپزشک

آدرس : شیراز، چهارراه زرگری، به سمت چمران – ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه ۴ واحد ۱۸

شماره تماس : ۰۷۱۳۶۴۹۳۶۳۲۰۹۹۰۰۴۳۹۰۰۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 8

  1. آواتار فاطیما جهاندیده
    فاطیما جهاندیده

    کلینیک دندانپزشکی نگین واقعا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شیراز بوده که من هرموقع مراجعه کردم از خدماتشون راضی بودم.

  2. آواتار سهیلا جهانی
    سهیلا جهانی

    من چون از دندانپزشکی ترس داشتم، به کلینیک نگین مراجعه کردم تا دندانپزشکی به صورت بیهوشی انجام بدم. کارایی که میخواستم انجام شد و الان راضی ام کامل. تشکر از شما

  3. آواتار زهرا بابایی
    زهرا بابایی

    همیشه به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز بودم. از خواندن این مقاله لذت بردم.واقعا عالی بود

  4. آواتار محمد جوکار
    محمد جوکار

    قسمت دندانپزشکی کودکانشون خیلی زیبا و حرفه ای بود.

  5. آواتار مریم علیشاهی
    مریم علیشاهی

    واقعا برام دغدغه شده بود که از بین این همه کلینیک دندانپزشکی چطوری بهترین کلینیک دندانپزشکی در شیراز رو انتخاب کنم. ممنون بابت مطلب مفیدی که گذاشتین

  6. آواتار کریم کاظمی
    کریم کاظمی

    من برای لمینت دندان به کلینیک دندانپزشکی نگین مراجعه کردم و از کیفیت کاری که انجام دادن راضی ام

  7. آواتار سحر ر
    سحر ر

    نحوه تعامل با مریض نسبتا خوب بود .

  8. آواتار علی بیرمی
    علی بیرمی

    من از خدمات این کلینیک استفاده کردم و واقعا راضیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×