» سبک زندگی » تورهای گروهی وان 
تورهای گروهی وان 
سبک زندگی

تورهای گروهی وان 

تیر 31, 1402 130353

در صورتی که علاقمند به سفرهای تک‌نفره هستید بد نیست که بدانید استفاده از تورهای گروهی مزیت های خاص خود را دارد به گونه ای که سبب می شود تا شما تجربه های جدیدی را به دست بیاورید؛ اگر به یک منطقه خوش آب و هوا سفر می کنید قطعاً سفر گروهی برایتان هیجان انگیز تر خواهد بود؛ متاسفانه برخی از افراد به دلایلی خودشان را از این لذت محروم می‌کنند و از تورهای گروهی گردشگری استفاده نمی کنند.

با انتخاب تور گروهی می توانید خاطره های شگفت انگیزی را با همسفران خود داشته باشید اما به شرط اینکه قبل از انجام سفر به درستی برنامه ریزی های لازم انجام شده باشد؛ تورهای گروهی وان جزء پرطرفداران ترین ها در تایسیز پرواز هستند چرا که مسئول تور با مدیریت صحیح و برنامه ریزی های دقیق سفر را آغاز می نماید و امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان عزیز قرار میدهد تا با هیچ گونه مشکلی روبرو نباشند.

سفر به وان  

در صورتی که می خواهید به ترکیه سفر کنید و در شهر بی نظیر به گشت و گذار بپردازید بهتر است که تور وان را انتخاب کنید؛ این سفر برای ایرانیان بسیار محبوب است چرا که جز ارزانترین سفرهای خارجی به شمار می رود و به راحتی امکان سفر به آن با تور وان وجود دارد.

بخوانید  محتوا مارکتینگ، فضای امن و قابل اعتماد برای نویسندگان محتوای متنی

بهترین زمان برای سفر به وان بهار و تابستان است البته برخی به دلایل زمستان و پاییز را نیز انتخاب می کند اما اگر به قصد تفریح و گردشگری می خواهید از تور وان استفاده کنید حتماً بهار و تابستان را در نظر داشته باشید چرا که آب و هوای عالی در این فصول وجود دارد. شلوغ ترین فصل سال در وان تابستان است و معمولاً پرواز ها و هتل ها قیمت بالاتری دارند و پس از آن فصل بهار در رتبه دوم برای سفر قرار می گیرد.

افراد زیادی که تور وان را انتخاب می کنند علاوه بر این که از جاذبه های دیدنی این شهر بزرگ استفاده می نمایند بلکه خرید هایشان را به صورت فصلی و سالیانه نیز انجام می دهند چرا که در وان مرکز خرید های بسیار متنوعی وجود دارد که اجناس نسبتاً ارزانی را به مشتریان ارائه می نمایند و طی سال های اخیر استقبال بسیار زیادی در ایران از تور وان شده است.

مرکز خرید های متنوع در وان

در وان مرکز خرید های بسیار زیادی وجود دارد که ای وی ام از اصلی ترین و مهمترین آنها می باشد که در خیابان جمهوریت است و برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید نمایندگی دارند و می توان به این واسطه اصلی ترین محصولات و کالاها را از نمایندگی ها خریداری کرد؛ ولی در کنار آن مرکز خرید های دیگری نیز وجود دارد که شامل موارد زیر است: تورکوزمال، آیدین پریهام، مرکز خرید آتایوس سیلور ،اَپل استور وان ،مرکز خرید هامُل، مرکز خرید مُرکس چانتا، مرکز خرید ماوی دوزلر نیکه شکرلی، فروشگاه آدیداس وان، فروشگاه کفش اسپورت کُوتکس.

بخوانید  علت شل شدن برگ سانسوریا پاکوتاه و پوست ماری چیست ؟

اقامت در وان

اگر از تور گروهی وان استفاده می کنید جای نگرانی برای اقامت در وان وجود ندارد چرا که در صورت انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر نظیر تایسیز پرواز بهترین هتل‌ها و امکانات در اختیار شما قرار گرفته می شود و دغدغه هایی بابت این موضوعات نخواهید داشت اما در هر صورت بد نیست که اطلاعاتی را در خصوص هتل های وان داشته باشید.

هتل دابل تری بای هیلتون وان و هتل الیت ورد وان جزء هتل های لوکس و ۵ ستاره در وان هستند که قطعا اقامت در آن ها هزینه ی زیادی می طلبد و امکانات متنوعی را برای مهمانان در نظر گرفته اند؛ اما هتل های دیگری نظیر هتل دوسکو ،هتل کرنر، هتل رسمینا وان، هتل رویال برک، هتل مادی وان ،گراند هتل  ، هتل توپراک وان، هتل کریستان، هتل ساردور و هتل هالدی از قیمت های مناسب تری برخوردارند.

هتل ساردور این هتل سه ستاره در مرکز شهر وان قرار دارد و امکانات متنوعی نظیر اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ را در اختیار مهمانان قرار می دهد؛ در هنگام صبح می توانید از صبحانه های معروف و متنوعی که در رستوران متل آماده میشود استفاده کنید.

بخوانید  نیاز محصولات برقی

شما می توانید با توجه به شرایط خود از اتاقهای با سه تخت یک نفره، اتاق با یک تخت بزرگ دو نفره یا اتاق با تخت یک نفره استفاده نمایید. دقت داشته باشید که با اقامت در این هتل می توانید بدون مشکل به مراکز تفریحی و تجاری دسترسی داشته باشد و با جاذبه های دیدنی معروف در وان فاصله زیادی ندارید. از امکانات عمومی هتل می توان به تهویه هوای مطبوع، اتاق سیگار، اتاق های خانوادگی اشاره کرد و در خصوص غذا و نوشیدنی نیز رستوران و بار در اختیار مهمانان قرار داده میشود.

برای اینکه هزینه اقامت شما در هتل ساردور مشخص شود به عوامل متعددی وابسته است که می‌توان به نوع اقامت، تاریخ سفر، استفاده از امکانات رفاهی و سیاست‌های هتل اشاره نمود.

 هتل هالدی: اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره در وان هستید هتل هالدی بهترین پیشنهاد برای شماست. این هتل در قلب شهر وان واقع شده و موزه وان یکی از نزدیکترین مکان ها به هتل هالدی می باشد. امکانات رفاهی که توسط این هتل به مهمانان ارائه می شود بسیار متنوع است و می توان به اینترنت بیسیم، خدمات سونا و ماساژ، غذاهای متنوع و با کیفیت، حمام ترکی و عمومی اشاره کرد.

بخوانید  روش خوابیدن به روی شکم چه مزایا و معایبی دارد ؟

اگر از نزدیک رستوران این هتل ها ببینید و کیفیت غذا های آن را مشاهده کنید حتماً در سفر به وان هتل هالدی را انتخاب می کنید و هیچگاه برای صرف غذا از رستوران های بیرون استفاده نمیکنید؛ در تمامی اتاق های این هتل امکانات بسیار بروز و مدرنی قرار گرفته است و تمام آنها به مینی بار، سشوار، حمام خصوصی، تهویه مطبوع تجهیز گردیده اند؛ در این هتل زبان های مختلفی شامل فارسی، انگلیسی، آلمانی وجود دارد تا مسافرین در رابطه احساس راحتی داشته باشند.

تورهای گروهی وان که توسط مجموعه تایسیز پرواز برگزار می شود از بالاترین کیفیت ها برخوردار است و همواره بهترین محل های اقامتی و امکانات برای مهمانان عزیز در نظر گرفته می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×