» زیبایی و پزشکی » جراحی بینی در سه مرحله با دکتر زرین قلم
جراحی بینی
زیبایی و پزشکی

جراحی بینی در سه مرحله با دکتر زرین قلم

تیر 28, 1402 130344

تنها باید از سه مرحله طلایی بگذرید ، تا به یک نتیجه عالی از عمل بینی خود دست یابید ! اما آیا این سه مرحله حائز اهمیت است ؟ قطعا بله ، از اهمیت بالای دوره رینوپلاستی هر چه به شما زیبا جویان عزیز بگوییم کم است. هر چند یک جراح بینی با تجربه در مشهد نقش مهمی در این پروسه زیبایی دارد ، اما نقش شما نیز در این مواقع کمرنگ نخواهد بود ! در واقع سه مرحله طلایی با همکاری جراح و زیبا جو به معنای دست یابی به یک بینی با فرم ایده آل و تنفسی فوق العاده خواهد بود.

جراحی بینی در سه مرحله با دکتر زرین قلم

با احتیاط وارد مرحله اول شوید !

راه زیادی تا مرحله پایانی یعنی مرحله سوم خواهید داشت ، اما بیایید از مرحله ابتدایی و بسیار مهم ساده گذر نگذریم ! انتخاب جراح بینی که یک پروسه طولانی و بسیار مهم است در این مرحله قرار دارد. به خوبی جست و جو کنید از دوستان و آشنایان خود جویا شوید ، نمونه کار های جراح را بررسی کنید و در مطب آن ها حضور داشته باشید ، یک به یک انتظارات خود را تیک بزنید و در آخر بهترین جراح بینی در مشهد را انتخاب کنید. قدم بعدی که باید در این مواقع بردارید ، آغاز دوره های مشاوره می باشد ، تمامی توصیه های جراح را جدی بگیرید ، تا با خیالی آسوده وارد مرحله دوم از جراحی زیبایی بینی خود شوید. بهترین فرم بینی و ایده آل ترین آن برای چهره شما زیبا جویان عزیز ، در این مرحله مشخص خواهد شد ، در نتیجه انتظارات خود را کاملا بیان کنید و یک تصمیم واقع بینانه بگیرید ، بی شک تجربه بالای جراح بینی به شما کمک می کند با دید بهتر و وسیع تری تصمیم نهایی را بگیرید.

بخوانید  صفر تا صد راهکار خوش اندامی بانوان

مرحله دوم ، آغاز یک ماجراجویی در ساختار بینی شما !

جراح بینی با تجربه در مشهد تمامی موارد لازم را در ساختار بینی شما با توجه به وجود مشکلات تنفسی و بهترین فرم بینی بررسی می کند و روند جراحی را با استفاده از روش های جراحی بینی باز یا بسته آغاز می کند. توجه داشته باشید که رعایت اقدامات لازم قبل از جراحی بینی در واقع در همان مرحله اول رینوپلاستی است ، که احتمال بروز هر گونه خطر را کاهش می دهد و جراح با تمرکز بالا تری جراحی را برای شما عزیزان انجام می دهد.  پس از اعمال تغییرات و بهبود اختلالات در ساختار بینی ، برش های ایجاد شده با بکارگیری از بخیه های جذبی بسته می شوند و شما به بخش ریکاوری منتقل می شوید.

مرحله سوم ، پایان راه نیست !

پوست و استخوان بینی شما عزیزان طی رینوپلاستی دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است ، به این معنا که بروز هر گونه عوارض جانبی شایع بوده و شما باید برای مشاهده تورم ، التهاب و خونریزی آماده باشید. مرحله سوم در واقع پایان راه عمل بینی نیست ، بلکه آغاز رسیدن به نتیجه نهایی است. شما عزیزان باید در هفته های ابتدایی به خوبی استراحت کنید و از انجام هر گونه فعالیت های سنگین که می تواند به شما اسیب برساند خودداری کنید ! برای مثال اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید لازم است برای بازه زمانی طولانی از ورزش حرفه دور بمانید ، تا ساختار بینی بهبود یابد. در این دوره از جانب جراح توصیه می شود در برنامه غذایی خود حساسیت های لازم را داشته باشید ، همچنین به حذف برخی خوراکی ها بسیار تاکید می شود ، برای مثال نمک و ادویه ها که خود عامل عدم بهبودی تورم و التهاب می باشند. جالب است بدانید که وجود گچ بینی تنفس شما را در این مرحله مختل می کند ، بنابراین با گذشت یک الی دو هفته و با توجه به تجویز پزشک باید تا زمان بهبودی از آن به خوبی مراقبت کنید. توصیه های لازم در این مرحله بسیار زیاد است ، تمامی آن ها یک به یک از جانب جراح برای شما توضیح داده می شود ؛ در نتیجه نگران نباشید ، تنها وظیفه شما عزیزان رعایت این موارد بوده که باید یک به یک و با تمرکز کافی آن ها را انجام دهید. هر اقدامی که در ماه های ابتدایی برای شما مضر است در ۶ ماهه دوم نقاهت به مرور همانند سابق باز می گردد ، بنابراین صبر کنید تا در انتها به نتیجه لذت بخش دست پیدا کنید.

بخوانید  بعد از عمل بینی تا چه مدت باید طاق باز خوابید؟

سه مرحله ای که به شما عزیزان توصیه شد ، نیازمند مراقبت و رعایت است ، با وجود سختی ها دارای نتایج دائمی بوده که تا همیشه بر زیبایی ظاهری شما عزیزان می افزاید ، بدون اینکه ذره ای نگران فرم بد بینی خود باشید. در نتیجه به شما توصیه می کنیم رعایت این سه مرحله را راس کار خود قرار دهید و بدون دغدغه و همچنین بدون نیاز به جراحی بینی ترمیمی تنها با یک بار جراحی ، تجربه عالی کسب کنید.

منبع : دکتر محمد علی زرین قلم

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×