» مقالات » چاپ محصولات پزشکی در تهران پرینت
چاپ محصولات پزشکی
مقالات

چاپ محصولات پزشکی در تهران پرینت

آبان 13, 1402 130335

چاپ محصولات پزشکی در طرح های متنوع انجام می شود

چاپ محصولات پزشکی در طرح های متنوعی مطابق با سلیقه مشتریان انجام می شود. شما به عنوان یک پزشک یا افرادی که در حیطه درمانی فعالیت دارید، نیاز به محصولات پزشکی دارید. طراحی و چاپ محصولات پزشکی مطابق با سلیقه فرد انجام می شود. در نظر داشته باشید که محصولات پزشکی شامل چاپ سرنسخه، چاپ پرونده پزشکی، چاپ کارت نوبت دهی و … می شود.

برای طراحی و چاپ هر کدام از این محصولات شما باید نکات و مواردی را در نظر داشته باشید. فراموش نکنید چاپ هر کدام از محصولات پزشکی باید با توجه به نوع تخصص و مهارت هر فرد طراحی شود. ابعاد و اندازه های متغیری نیز برای انواع محصولات پزشکی تعریف می شود که سفارش دهنده با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می کند.

۴ پارامتر مهم در چاپ محصولا پزشکی که باید بدانید

برای طراحی و چاپ سرنسخه ابعاد ۲۰ * ۵/۱۴ و  همچنین ۲۴ * ۱۷ تعریف شده است. البته در نظر داشته باشید که این ابعاد استاندارد تعریف شده هستند. فرد می تواند با سلیقه خود این ابعاد را تغییر دهد. سرنسخه های هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی طراحی و چاپ می شوند. برای طراحی و چاپ محصولات پزشکی باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت بالا از چاپخانه تحویل بگیرید. از جمله مهمترین مواردی که باید در چاپ محصولات پزشکی در نظر داشت، نکات زیر هستند:

  • ابعاد اندازه همانطور که گفته شد در طراحی و چاپ سرنسخه مهم است. این موضوع را باید در چاپ محصولات پزشکی در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که برای اطلاع از سایز استاندارد می توانید از کارشناس مربوطه در چاپخانه کمک بگیرید.
  • جنس کاغذ برای چاپ محصولات پزشکی یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر بگیرید. فراموش نکنید که جنس نامرغوب کاغذ باعث می شود که محصولات پزشکی دوام و عمر بالایی نداشته باشند. در واقع می توان از کاغذ های تحریر معمولی با گرماژ ۸۰ برای چاپ سرنسخه استفاده کرد. البته پیشنهاد کارشناسان این حوزه کاغذا های مرغوب تر است تا طول عمر محصول بیشتر باشد. اگر به دنبال کاغذ های مرغوب و البته شیک و لوکس هستید، پیشنهاد ما به شما کاغذ های کتان با گرماژ ۱۰۰، گلاسه مات و … است. در واقع سرنسخه که دستور پزشک در آن درج می شود باید سریع فرسوده نشود زیرا ممکن است چندین و چند بار در موقعیت های مختلف استفاده شود.
  • طراحی از مهمترین مواردی است که باید چه در کارت ویزیت و نوبت دهی و چه در سرنسخه در نظر داشته باشید. شاید بسیاری از افراد فکر کنند که مراجعان و بیماران به این نکات دقت نمی کنند. فراموش نکنید که علاوه بر اصول طراحی و زیبایی، اصول استاندارد نیز باید در نظر گرفته شوند. رنگ و طرح های به کار رفته در طراحی از جمله موارد مهمی هستند که باید برای محصولات پزشکی در نظر داشته باشید.
  • بسیاری از پزشکان علاقمند به طراحی لوگو هستند. اگر این مورد را در نظر دارید می توانید از خدمات طراحی لوگو یک چاپخانه معتبر استفاده کنید. در واقع لوگو را می توان هویت سازمانی و ادرای یک کسب و کار محسوب کرد.
  • ست محصولا پزشکی مختلف هستند و شامل موارد متعددی می باشند. شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید اقلام مورد نظر را برای طراحی و چاپ انتخاب نمایید.
  • و …
بخوانید  ارتودنسی نامرئی با پلاک های شفاف

طراحی و چاپ سرنسخه

در گام نخست به یک چاپخانه معتبر مراجعه نمایید

تمامی موارد ذکر شده باید در طراحی و چاپ محصولات پزشکی در نظر گرفته شود. اما در گام نخستین شما باید به یک چاپخانه معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید. تهران پرینت یکی از چاپخانه ها حرفه ای در زمینه طراحی و چاپ محصولات پزشکی است. شما با خیالی آسوده می توانید سفارش محصولات پزشکی خود را به کارشناسان توانمند این مجموعه بسپارید.

فراموش نکنید که شما باید در مورد سفارش خود توضیحات را به صورت دقیق و با جزئیات برای کارشناسان مربوطه تشریح کنید. از طرفی پیشنهاد می کنیم به دلیل تجربه ای که کارکنان چاپخانه در این حوزه ها دارند، از راهنمایی های آن استفاده کنید. در واقع در مورد نوع و گرماژ کاغذ، طراحی و ابعاد محصولات پزشکی، حتی تعداد و دیگر موارد شما می توانید از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید. با توجه به تجربه حرفه ای که افراد چاپخانه دارند، می توانند در تصمیم گیری به شما کمک کنند.

پرونده پزشکی

با انواع محصولات پزشکی آشنا شوید

در مورد محصولات پزشکی باید گفت که اقلام یک ست اداری می تواند شامل مواردی باشند که هر کدام در این حیطه فعالیت ضروری به نظر می رسند. شما برای اینکه در یک ست پزشکی چه محصولاتی داشته باشید کاما آزادانه تصمیم می گیرید، اما حرفه ای بودن باعث می شود که شما تمامی محصولات پزشکی را به صورت کامل داشته باشید. در مورد اقلامی که به عنوان محصولات پزشکی طراحی و چاپ می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرنسخه پزشکی: می توان این محصول را یکی از ضروری ترین اقلام و محصولات حوزه پزشکی دانست. شما چه پزشک باشید چه دندانپزشک یا ماما، به سرنسخه پزشکی برای تجویز دارو یا نوشتن دستورات پزشکی برای بیمار نیاز دارید. طراحی این محصول را می توانید به یک طراح حرفه ای بسپارید و یا اینکه با سلیقه خود طراحی را انجام دهید.
  • کارت ویزیت: از دیگر اقلام و محصولات حرفه ای در حوزه پزشکی و درمان، کارت ویزیت است. این محصول به نوعی شما و حیطه تخصصی تان را معرفی می کند. داشتن کارت ویزیت نیز یکی از ملزوماتی است که فرد باید به فکر طراحی و چاپ آن باشد. کارت های ویزیت می توانند یک طرفه یا دو طرفه باشند. این موضوع به سلیقه مشتری بستگی دارد. نام پزشک و حیطه تخصصی، آدرس مطب و شماره تماس، پیامرسان های فضای مجازی و … از جمله مواردی هستند که بر روی کارت ویزیت درج می شوند.
  • کارت نوبت دهی: از جمله اقلام ضروری برای مطب پزشک محسوب می شود. در واقع طراحی و چاپ کارت ویزیت باعث می شود که بیمار تاریخ مراجعات بعدی خود را به یاد داشته باشد. با این کار نیاز به یادآوری منشی مطب از طریق تماس با بیمار نیست.
  • چاپ پرونده پزشکی: این محصول از دیگر اقلام و محصولات پزشکی محسوب می شود که در ابعاد بزرگتری طراحی و چاپ می شود.
بخوانید  ارتودنسی نامرئی چیست؟

چاپ محصولات پزشکی

تهران پرینت؛ کیفیت و قیمت عالی

تهران پرینت یکی از چاپخانه های فعال در زمینه طراحی و چاپ محصولات پزشکی است که شما می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را با راهنمایی و کمک کارشناسان سفارش دهید. در نظر داشته باشید که کیفیت عالی و قیمت مناسب از جمله مواردی هستند که تهران پرینت آن را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×