» سبک زندگی » سفر به استانبول
سفر به استانبول
سبک زندگی - سرگرمی

سفر به استانبول

شهریور 9, 1402 120321

سفر به استانبول از سفرهای به یادماندنی و خاطره انگیز است. برای آغاز این سفر، خرید بلیط استانبول از وبسایت بلیط استانبول گام اول است. به دلیل محبوبیت سفر به استانبول و داشتن تقاضای بسیار زیاد ، پرواز از تهران به استانبول و استانبول به تهران هر روزه انجام می شود. به منظور خرید مقرون به صرفه بلیط استانبول، بهتر است از همان ابتدا علاوه بر بلیط تهران به استانبول، بلیط استانبول به تهران را نیز خریداری کنید. خرید بلیط رفت و برگشت استانبول، علاوه بر هزینه کمتر، از سردرگمی برای پیدا کردن پرواز استانبول به تهران در زمانی که در استانبول هستید، جلوگیری میکند.

 

بلیط هواپیما استانبول

 

برای شروع یک سفر هیجان انگیز و عالی به استانبول شما در ابتدا لازم است بلیط هواپیما تهران به استانبول را از سایت بلیط استانبول رزرو کنید و سپس به دنبال بقیه ی کارهای سفرتان بروید در نقطه شروع شما با خرید بلیط هواپیمای استانبول استارت سفرتان به این شهر زیبای تاریخی و پر گردشگر را زده اید.

بخوانید  نیاز محصولات برقی

به دلیل محبوبیت سفر استانبول در میان ایرانیان و همچنین احتیاج نداشتن به تهیه ویزا شهر  استانبول برای سفر خارجی جز اولویت ها قرار دارد وبلیط استانبول جزو پر فروش ترین مسیرهای پروازی در صنعت هوایی ایران میباشد.

 

 

استانبول

استانبول، بزرگترین شهر ترکیه، این روزها یکی از مقاصد اصلی سفر برای ایرانیان است. گردشگران ایرانی برای سفر به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نیازی به گرفتن ویزا ندارند و همین موضوع، استقبال از سفر به ترکیه را بیشتر هم کرده است.
با گران شدن ارز، ارزش لیر همچنان به ارزش پول ایران نزدیک است، به همین دلیل سفر ایرانیان به تنها شهر اروپایی-آسیایی دنیا همچنان رونق دارد.
استانبول بیشتر از ۲۰ ساحل دارد و به خاطر مساجد و کاخ‌های باشکوه آن که اغلب یادگاری از دوران عثمانی هستند و شکوه سلطان‌های آن دوران را به رخ می‌کشند، بهشتی برای گردشگران شده است. مراکز خرید استانبول، امکان خرید از برندهای اروپایی و آمریکایی که کمتر در ایران شعبه دارند یا خرید اجناس باکیفیت با قیمت‌های مناسب را یکی از جاذبه‌های گردشگری اصلی برای ایرانیان کرده است.
نمی‌شود تا استانبول رفت و اسکندر کباب و کباب نصرت و باقلوا در کنار چایی در آن لیوان‌های کمر باریک را امتحان نکرد.

بخوانید  فواید معجزه کوهنوردی چیست؟ چند روز در هفته کوهنوردی کنیم ؟

خرید بلیط استانبول

سفر به استانبول، تجربه‌ای دوست داشتنی و به یاد ماندنی است. برای همین توصیه می‌کنیم که پلتفرمی مطمئن و ارزان همچون وبسایت بلیط استانبول را برای خرید بلیط استانبول انتخاب کنید. با بلیط استانبول می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر کجایی که هستید؛ آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را به صورت آنلاین بررسی و بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن، خریداری کنید. برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول هم وبسایت بلیط استانبول بهترین مرجع است. هر زمانی هم که برای خرید بلیط تهران استانبول نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی بلیط استانبول تماس بگیرید.

 

 

بلیط استانبول به تهران

بلیط هواپیما استانبول به تهران  برای گردشگرانی که از ایران به استانبول روانه می شوند، به اشکال گوناگونی قابل استفاده است. برای نمونه کسانی که قصد دارند به استانبول سفر کنند می توانند بلیط ارزان استانبول را از وبسایت خرید بلیط استانبول تهیه کنند. از آنجایی که پرواز تهران استانبول یک سفر بین‌المللی تلقی می‌شود، پس باید از فرودگاه امام خمینی تهران یا یک فرودگاه بین‌المللی دیگر این پرواز انجام شود. اما بیشتر خطوط هواپیمایی از تهران، پرواز تهران به استانبول را انجام می دهند. پس از دید اقتصادی معمولا به صرفه است که گردشگران استان های دیگر ایران، ابتدا به تهران سفر کنند و سپس به استانبول بروند.
اما سفر برگشت هم نیاز به خرید پرواز استانبول به تهران دارد. البته هیچ جای نگرانی نیست. زیرا خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی مختلف، در این مسیر پروازی در حال حرکت هستند.

بخوانید  هزینه ساخت شهربازی چقدر است؟

 

 

 

چه موقع بریم استانبول؟

 

یکی از پر تکرار ترین سوال ها درباره ی سفر به استانبول این است که چه موقع بریم استانبول ؟؟ چه فصلی هوا خوب است؟ چه فصلی هزینه سفر پایین ترهست؟ و چه فصلی بهترین تخفیفات و افر های خرید را دارد؟ همانطور که میدانید استانبول علاوه بر موقعیت گردشگری و تاریخی از نظر موقعیت تجاری نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و اکثر گردشگران کشور ترکیه و شهر استانبول را برای خرید و تفریح انتخاب میکنند.بهترین تخفیفات فصلی استانبول معمولا در پایان هر فصل اتفاق می افتد و در اواخر تابستان حراج های بسیار خوبی در مراکز مختلف و برند های موجود لحاظ میشود که شما میتوانید با خرید بلیط استانبول و رزرو هتل استانبول از وبسایت بلیط استانبول اماده رفتن به سفر به استانبول شوید. در اواخر پاییز حراج های پاییزه استانبول موقعیت خوبی را برای خرید زمستانه فراهم میکند.اما بهترین فصل از نطر اب و هوایی فصل بهار میباشد چون زمستان استانبول معمولا هوای سرد و سوزناکی دارد.

 

 

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

 

بهنرین زمان خرید بلیط استانبول فصل بهار و پاییز استاگر دوست دارید تا در متعادل‌ترین آب و هوای استانبول به این شهر سفر کنید، بلیط هواپیما تهران استانبول را در این فصول خریداری کنید. البته سفر به استانبول در فصل تابستان نیز طرفداران خودش را دارد؛ استقبال بالای مسافران از خرید بلیط استانبول در این فصل برای شرکت در فستیوال‌های مختلف، خود گواهی بر این امر است. اما اگر دوست دارید تا در زمان خلوتی و ارزانی به این شهر بروید، پیشنهاد می‌کنیم تا خرید بلیط تهران استانبول را به فصل زمستان موکول کنید. در زمستان، قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ارزانتر است و بیشتر هزینه‌های سفر به این شهر ارزان تر از دیگر اوقات است. البته هر زمان از سال که بخواهید به استانبول سفر کنید، می توانید بلیط استانبول لحظه آخری را از وبسایت بلیط استانبول با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

بخوانید  آیا حیوانات با هم حرف میزنند ؟

https://kish100.ir/wp-content/uploads/2022/10/عکس-های-استانبول-در-پاییز.jpg

 

قیمت بلیط استانبول به تهران و بالعکس

در بالای این صفحه می‌توانید قیمت به روز بلیط هواپیما استانبول از از هر مبدا و به هر مقصدی جستجو کنید.

 

فرودگاه جدید استانبول

فرودگاه اصلی استانبول، فرودگاه جدید استانبول یا به طور خلاصه فرودگاه استانبول نام دارد. ازآنجاکه فرودگاه آتاتورک پس از سال ها فعالیت، دیگر پاسخگوی حجم انبوه مسافران و تبادلات تجاری استانبول نبود، فرودگاه جدید استانبول ساخته شد. این فرودگاه که اکنون کد IST را هم یدک می‌کشد تا سال ۲۰۲۰ تکمیل خواهد شد. فرودگاه استانبول در نیمه غربی یا به اصطلاح بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است. اکنون فرودگاه استانبول میزبان گردشگران بین المللی و مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول به این شهر سفر می‌کنند. گردشگران ایرانی هم که پرواز تهران استانبول را در برنامه خود دارند، در این فرودگاه بر زمین می‌نشینند.

 

یافتن بهترین قیمت بلیط تهران استانبول

 

وبسایت بلیط استانبول به صورت مداوم تلاش می‌کند تا بهترین قیمت ممکن برای بلیط رفت و برگشت ترکیه و استانبول را ارائه دهد. ایده ما ارائه بهترین و ارزانترین قیمت پرواز تهران به استانبول و استانبول به تهران است. تهیه یک بلیط ارزان قیمت نیازمند کنار هم قرار گرفتن اعضای مختلفی است. بلیط استانبول به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده پرواز و هتل خارجی در ایران تلاش می‌کند که خدمات بهتری را از ایرلاین‌ها تهیه کند و به مشتریان خود ارائه دهد. این مسئله را می‌توان در موارد زیر مشاهده کرد:

  • دسترسی به ایرلاین‌ها و انتخاب‌های وسیع پرواز
  • دسترسی به مسافر برای ارائه خدمات پشتیبانی از استانبول
  • دسترسی به بهترین قیمت ممکن و ارائه آن به مسافران
بخوانید  محتوا مارکتینگ، فضای امن و قابل اعتماد برای نویسندگان محتوای متنی

 

برای مشاهده ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از وبسایت بلیط استانبول بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

www.bilitistanbul.com

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×