» زیبایی و پزشکی » لیفت با جراحی زیبایی ابرو چیست؟
لیفت با جراحی زیبایی ابرو چیست؟
زیبایی و پزشکی

لیفت با جراحی زیبایی ابرو چیست؟

فروردین 11, 1403 120329

ابرو یکی از مهم ترین قسمت های صورت است که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی فردی دارد. به صورت  کلی هر چقدر که یک فرد ابروی کشیده تری داشته باشد، زیبایی صورت او نیز بیشتر خواهد بود. خوشبختانه روش های زیادی برای اصلاح فرم ابروها وجود دارد. لیفت ابرو یا جراحی زیبایی ابرو یکی از این موارد مهم و اساسی است که با کمک آن‌ می‌ توانید یک چهره جذاب برای خود ایجاد کنید. اگر دوست دارید که اطلاعات کامل تری درباره لیفت ابرو داشته باشید،‌ حتما این مطلب را تا انتها مطلب با دندان لند همراه باشید.

لیفت ابرو

شناخت جراحی زیبایی ابرو یا لیفت ابرو

امروزه داشتن ابروهای زیبا برای بسیاری از خانم ها  به یک دغدغه مهم تبدیل شده است و همواره تلاش می کنند تا ابروهای فوق العاده ای برای خود ایجاد کنند. یکی از بهترین راه ها برای زیباتر کردن ابرو این است که آن را به سمت بالا بکشید.

برای اینکار راه های مختلفی وجود دارد ولی بدون شک جراحی زیبایی ابرو یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان از آن استفاده کرد. معمولا زمانی که سن خانم از ۳۵ سال عبور می کند، کم کم آثار چین و چروک بر روی صورت فرد پدیدار خواهد شد.

بخوانید  انحراف بینی چیست ؟ علت , تشخیص , عوارض و جراحی

زمانی که شما عمل لیفت ابرو انجام می دهید،‌ علاوه بر زیباتر شدن حالت ابروی شما، تمامی چین و چروک های این نواحی نیز برطرف می شود که در نوع خود حائز اهمیت است.

کسانی که در ظاهر خود دارای افتادگی ابرو هستند بیش از دیگران باید به فکر انجام عمل لیفت ابرو باشند. برای اینکه نتیجه کار کیفیت بهتری داشته باشد می توان از زاویه سازی صورت نیز به خوبی استفاده کرد.

به صورت کلی عمل لیفت ابرو با حذف کردن و برش قسمت های اضافی پوست صورت اتفاق می افتد. البته هر پزشکی از روش های خاص خود برای انجام این عمل استفاده می کند. با توجه به اهمیت بالای زیبایی ابروها، بهتر است که هر چه سریع تر برای این موضوع کاری انجام دهید تا زیبایی شما کمتر آسیب ببیند.

روش های مختلف عمل لیفت ابرو

در حال حاضر برای انجام عمل لیفت ابرو راه‌ های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. در واقع پزشک زیبایی بعد از اینکه معاینه اول را بر روی شما انجام داد، روش درمانی مناسب را انتخاب کرده و فرایند درمان را به صورت حرفه ای آغاز خواهد کرد. در ادامه با برخی از این روش های مهم آشنا خواهیم شد.

بخوانید  علت و دلیل اصلی لایه لایه شدن ناخن چیست ؟

جراحی لیت اندوسکوپیک

در این روش خاص که بسیار هم رایج است، حدود ۳ الی ۴ برش در کف سر ایجاد می شود که محل این برش ها دقیقا پشت رستگاه موها خواهد بود. در این روش بخشی از پوست برداشته می شود که همین امر باعث کشیده شدن پیشانی و ابروها خواهد شد

جراحی ترنس بلفاروپلاستی

در حالت کلی این متد برای موارد خفیف به کار می رود. این روش کمتر از سایر روش ها استفاده می شود و بیشتر برای کسانی که دارای سابقه بلفاروپلاستی هستند توصیه می شود. این روش کم تهاجمی به شمار می آید که به همین علت عوارض ناشی از آن نیز بسیار کمتر خواهد بود.

با توجه به ساده بودن این روش، انجام آن برای موارد جزئی بسیار مناسب خواهد بود.

عمل لیفت مستقیم ابروها

اگر می خواهید که یک روش مطمئن و تاثیرگذار را امتحان کنید،‌ بدون شک لیفت مستقیم ابرو همان چیزی است که به آن نیاز پیدا می کنید. البته این روش دارای عوارض های کمی نیز هست که باید آن ها را در نظر بگیرید.

بزرگترین عوارضی که در این روش دیده می‌ شود، ایجاد اسکار در امتداد خط ابروی بالا می باشد. خوشبختانه شما می توانید با کمک بهتریین جراح زیبایی فک و صورت این عمل جراحی را پشت سر بگذارید. چنانچه جراح دهان و فک و صورت دارای تجربه و مهارت بالایی باشد، نتیجه کار برای شما بسیار عالی خواهد بود و در بهترین شرایط ممکن قرار می گیرید.

بخوانید  معرفی بهترین متخصص جراحی پلاستیک صورت در شیراز

عمل لیفت ابرو

سخن پایانی

جراحی لیفت ابرو از بهترین روش ها برای زیباسازی صورت است که انجام آن برای بسیاری از افراد توصیه می شود. البته این عمل جراحی حتما باید توسط یک متخصص ماهر انجام شود تا نتیجه ایجاد شده برای شما رضایت بخش باشد.

خوشبختانه انجام این عمل در ایران با بالاترین کیفیت ممکن اتفاق می افتد پس نگرانی از این بابت نداشته باشید. متدهای مختلفی برای لیفت ابرو پیشنهاد می شود که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خود هستند. در نهایت این پزشک است که با تشخیص خود بهترین تصمیم را می گیرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×