» زیبایی و پزشکی » مزایای عمل لابیاپلاستی با لیزر
لابیاپلاستی با لیزر
زیبایی و پزشکی

مزایای عمل لابیاپلاستی با لیزر

مهر 5, 1402 200348

مشکلات زیادی مانند عدم‌رضایت از رابطۀ جنسی، نداشتن اعتمادبه‌نفس در رابطۀ جنسی و ابتلا به انواع عفونت باعث شده‌است تا بسیاری از خانم‌ها، جراحی زیبایی واژن را انجام دهند. کسانی که جراحی زیبایی در این ناحیه انجام داده‌اند، به‌خوبی می‌دانند که این جراحی‌ها چقدر دردناک است و دارای عوارض زیادی هستند. اما این روزها متدهای جدیدی برای جراحی و تنگ کردن واژن ابداع شده‌است که از این روش‌ها می‌توان به عمل لابیاپلاستی در تهران اشاره کرد. این روش به دلیل مزایای بی‌شمار خود، محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد. در ادامه به مزایای این روش می‌پردازیم.

بررسی مزایای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر، یکی از جراحی‌های زیبایی محبوب بین خانم‌ها درزمینۀ بهبود شکل و اندازۀ لبه‌های اندام تناسلی زنان است که به‌عنوان یک روش مؤثر و موردتأیید پزشکی شناخته می‌شود. این روش مزایای بسیاری دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید:

به حداقل رسیدن میزان خونریزی

خونریزی از بدترین مشکلاتی است که در حین جراحی رخ می‌دهد. حتی بسیاری از بیماران بعد از عمل جراحی، به دلیل خونریزی شدید، دچار کم‌خونی شده و تا مدت‌ها از این عارضه رنج می‌برند. بهترین راهکار برای به حداقل رساندن میزان خونریزی در جراحی‌های زیبایی و ترمیمی مربوط به ناحیۀ واژن، عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر است. استفاده از لیزر در جراحی، یک متد عالی برای کاهش میزان خونریزی در خانم‌هاست.

بخوانید  چگونه از شر دانه های سیاه روی بینی یا جوش سرسیاه خلاص شویم

کاهش میزان عفونت

عفونت از درناک‌ترین مشکلاتی است که بعد از جراحی زیبایی واژن ممکن است ایجاد شود. درواقع وقتی میزان خونریزی زیاد شود، میزان عفونت پس از جراحی نیز به همان میزان افزایش می‌یابد. استفاده از لیزر میزان خونریزی را کاهش داده و به همان نسبت میزان عفونت پس از جراحی نیز کاهش خواهد یافت.

کاهش درد و عوارض پس از جراحی

لیزر به‌عنوان یک روش غیرتهاجمی در جراحی شناخته می‌شود. در این روش، به‌جای استفاده از ابزارهای جراحی سنتی، بافت‌های موردنظر با دقت با لیزر برش داده می‌شوند. این کار باعث کاهش درد و عوارض پس از عمل شده و بیمار پس از جراحی درد و رنج کمتری را تحمل می‌کند. البته تخصص و تجربۀ پزشک نیز در این زمینه اهمیت زیادی دارد. به‌عنوان مثال گاهی پزشکان به حدی عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر را با دقت و ظرافت انجام می‌دهند که بیمار پس از جراحی، کمترین درد را احساس می‌کند.

خانم دکتر طاهره فروغی ازجمله پزشکان متخصص و متبحر در این زمینه هستند که نظرات بیماران درمورد لابیاپلاستی با لیزر توسط ایشان نشان می‌دهد که کمترین درد و ناراحتی را پس از عمل به دلیل حرفه‌ای بودن پزشک تجربه کرده‌اند.

بخوانید  آیا پلاسما جت بینی خوب است؟

بازگشت به فعالیت‌های روزانه در کمترین زمان ممکن

این روزها بیشتر خانم‌ها شاغل هستند و کارفرمایان به آ‌ن‌ها مدت زمان زیادی مرخصی نمی‌دهند. حتی خانم‌های خانه‌دار نیز ممکن است بنابه دلایلی مانند فرزند کوچک در منزل و… نتوانند چند روز در بیمارستان بمانند. از مهم‌ترین مزایای عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر، بازگشت به کار و زندگی روزمره در کمترین زمان ممکن است. درواقع به دلیل کاهش درد و عوارض پس از عمل، بسیاری از بیماران به‌سرعت به فعالیت‌های روزمرۀ خود باز می‌گردند. البته علاوه‌بر جراحی با لیزر، میزان تجربۀ پزشک در جراحی نیز تأثیر مهمی در بازگشت سریع بیمار به حالت روتین روزانه دارد. کلیۀ بیماران دکتر طاهره فروغی به دلیل مهارت ایشان، در کمترین زمان ممکن به زندگی عادی برگشته و به‌راحتی فعالیت‌های روزانۀ خود را انجام می‌دهند.

حفظ ظاهر طبیعی واژن

بسیاری از خانم‌ها هنگامی که اسم جراحی زیبایی واژن به میان می‌آید، تا حدود زیادی نگران ظاهر طبیعی واژن هستند. لابیاپلاستی با لیزر به شکلی غیرتهاجمی انجام می‌شود و به همین دلیل ظاهر طبیعی لب‌های تناسلی حفظ می‌شود.

افزایش لذت و میل جنسی

بسیاری از خانم‌ها به دلیل شکل لبه‌های واژن خود، لذت جنسی زیادی را در حین رابطۀ جنسی تجربه نمی‌کنند. علاوه‌بر این، میل جنسی بسیاری از خانم‌ها به دلیل کاهش اعتمادبه‌نفس ناشی از ظاهر لبه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر، بهترین راهکار برای افزایش اعتمادبه‌نفس و بالابردن لذت جنسی در خانم‌هاست.

بخوانید  آیا لمینت ناخن ترمیم دارد؟ تفاوت کاشت ناخن و لمینت ناخن چیست ؟

جوانسازی ناحیه واژینال

به مرور زمان و با افزایش سن و زایمان‌های متعدد، ناحیۀ واژینال خانم‌ها دیگر آن طراوت و زیبایی جوانی را ندارد. عمل لابیاپلاستی در شهر تهران با لیزر، یکی از بهترین روش‌ها برای بازگرداندن طراوت و شادابی به ناحیۀ واژن خانم‌هاست که توسط خانم دکتر طاهره فروغی با بهترین لیزر انجام می‌شود.

از بین‌بردن افتادگی و شلی در لابیاها

بعضی از خانم‌ها به‌صورت مادرزادی و بعضی به‌مرور زمان دچار شلی و افتادگی لابیاها می‌شوند. حتی عفونت واژن بسیاری از خانم‌ها به دلیل همین شلی و افتادگی لابیاها رخ می‌دهد. برای کاهش هر نوع عفونت و التهاب در این ناحیه، خانم‌ها باید حتماً عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر را انجام دهند تا در آینده دچار مشکلات ناشی از عفونت نشوند.

مزایای عمل لابیاپلاستی با لیزر

آشنایی با واژینوپلاستی

منظور از واژینوپلاستی چیست؟ واژینوپلاستی یک روش عالی برای زیبایی واژن بوده که هدف از انجام آن، سفت‌کردن و ترمیم کانال واژن است. متخصصان این روش را برای رفع ترمیم واژن پس از زایمان طبیعی و درمان عوارض بیماری‌های کف لگن به‌کار می‌برند.

شلی و گشادی واژن از بدترین مشکلاتی است که بعد از زایمان طبیعی در این ناحیه ایجاد می‌شود. درواقع کشش بافت واژن هنگام زایمان طبیعی و برش برای زایمان آسان‌تر، سبب شده‌است تا دیوارۀ واژن خاصیت کشسانی خود را از دست بدهد. این موضوع تأثیر زیادی روی رابطۀ جنسی خانم‌ها و کاهش لذت جنسی دارد. برای از بین‌بردن این مشکل، از عمل واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژن با لیزر استفاده می‌شود. در عمل لابیاپلاستی در تهران، ماهیچه‌های جداشدۀ واژن دوباره به هم نزدیک شده و پوستی که به‌صورت اضافه در پشت واژن قرار دارد حذف می‌شود. البته بعضی از پزشکان برای زیبایی بیشتر، مقداری از پوست خارجی واژن را نیز برمی‌دارند.

بخوانید  پنج چیز که‌ ای کاش قبل از جراحی بینی می‌دانستم!!

دورۀ نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

دورۀ نقاهت لابیاپلاستی با لیزر چقدر است؟ نتایج عمل لابیاپلاستی در تهران توسط خانم دکتر طاهره فروغی در مدت زمان کمی قابل‌مشاهده است. در مجموع، اندکی تورم و ناراحتی بعد از جراحی و در ۲-۳ روز اول طبیعی است که بعد از گذشت این چند روز این تورم کاهش می‌یابد. اگر در این دوران دچار خارش بدون ترشحات شدید، باید بدانید زخم شما در حال خوب‌شدن است.

مراقبت‌های بعد از لابیاپلاستی شامل عدم فعالیت‌های سنگین برای جلوگیری از بازشدن زخم و ایجاد عفونت است. همچنین بهتر است حدود یک ماه از استفاده از تامپون، شلوار و لباس زیر تنگ خودداری کنید. همچنین برای شروع رابطۀ جنسی، باید حدود ۴ تا ۶ هفته صبر کنید. البته بعد از مراجعه به خانم دکتر طاهره فروغی و انجام این عمل با لیزر، می‌توانید سوالات خود را درمورد دورۀ نقاهت از او بپرسید. ایشان درنهایت دقت و حوصله، همۀ موارد را برای شما توضیح داده و به سوالاتتان پاسخ می‌دهند.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که به ذهن خانم‌ها خطور می‌کند، این است که لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟ قطعاً عمل با لیزر خیلی بهتر از جراحی است. در ادامه با دلایل استفاده از لیزر به‌جای جراحی در عمل لابیاپلاستی در تهران آشنا می‌شوید:

  • در عمل لابیاپلاستی با لیزر شما بیهوش نمی‌شوید به همین دلیل دچار عوارض بیهوشی و مشکلات بعد از آن نخواهید شد.
  • این عمل در مطب توسط خانم دکتر طاهره فروغی انجام می‌شود و بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به حضور در بیمارستان ندارند.
  • زمان انجام لابیاپلاستی با لیزر بسیار کوتاه و حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بوده؛ اما مدت زمان جراحی بالای ۴۰ دقیقه است.
  • هزینۀ لابیاپلاستی با لیزر به دلیل انجام در مطب و عدم حضور در بیمارستان و اتاق عمل، بسیار کمتر از عمل در بیمارستان است.
  • با استفاده از لیزر شما نیازی به بخیه ندارید و درنتیجه پوست اضافه یا جای زخم در واژن شما ایجاد نمی‌شود.
  • با انجام لیزر لابیاپلاستی در مطب، دچار استرس و نگرانی کمتری خواهید شد.
بخوانید  بوتاکس چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس و 7 عوارض شایع آن

با توجه به نکات گفته‌شده مشخص است که استفاده از لیزر برای جراحی زیبایی واژن بسیار بهتر از جراحی در بیمارستان و با ابزارهای جراحی است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درمورد این عمل به‌دست آورید، می‌توانید فیلم عمل لابیاپلاستی با لیزر را در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

 

مزایای عمل لابیاپلاستی با لیزر

نگاهی اجمالی به عمل لابیاپلاستی در تهران با لیزر

عمل لابیاپلاستی در شهر تهران، از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی برای ناحیۀ تناسلی و واژن خانم‌ها به‌شمار می‌رود. بسیاری از خانم‌ها به دلایل مختلفی مانند زایمان طبیعی، بالارفتن سن و بیماری‌های زنان، دچار شلی و افتادگی لبه‌های واژن می‌شوند. این موضوع تأثیر زیادی روی اعتمادبه‌نفس، رابطه و لذت جنسی این افراد می‌گذارد. برای رفع این مشکل، پزشکان عمل لابیاپلاستی با لیزر را پیشنهاد می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای این عمل می‌توان به زمان کوتاه آن؛ قیمت مناسب؛ دورۀ نقاهت کوتاه؛ افزایش اعتمادبه‌نفس؛ افزایش میل جنسی و لذت بردن از رابطۀ جنسی و… اشاره کرد. خانم دکتر طاهره فروغی از متبحرترین پزشکان در این زمینه هستند که با تخصص و تجربۀ خود و از طریق بهترین انواع لیزر، این جراحی را انجام می‌دهند. برای تماس و مشاوره با ایشان، می‌توانید به آدرس www.drforooghifar.com مراجعه کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله، اطلاعات کافی درمورد عمل لابیاپلاستی در تهران را به‌دست آورده باشید.

بخوانید  علت سفید شدن موهای ناحیه تناسلی چیست ؟

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×