» اخبار » کلینیک سریتا: دندانپزشکی در آرامش کامل!
دندانپزشکی
اخبار

کلینیک سریتا: دندانپزشکی در آرامش کامل!

شهریور 1, 1402 141386

آیا هنگام مراجعه به دندانپزشکی احساس اضطراب و ترس می‌کنید؟ شما تنها نیستید! متأسفانه ۵۰ تا ۸۰ درصد از افراد هنگام مراجعه به دندانپزشکی مضطرب هستند و احساس ترس می‌کنند. اگر این احساسات برایتان آشنا است، اجازه دهید با معرفی کلینیک سریتا به عنوان یک دندانپزشکی در آرامش کامل، به شما کمک کنیم!

همه ما اهمیت مراقبت از دندان‌ و سلامت آن را می ‌دانیم، اما برای برخی از ما مراجعه به دندانپزشک یک کار طاقت فرسا و کاملاً استرس‌زا است. متأسفانه هیچ راه حلی برای جلوگیری از این اضطراب وجود ندارد، به جز یک راه و آن هم مراجعه به کلینیک دندانپزشکی است که آرامش کامل را برای بیمار خود فراهم کند. شاید به نظرتان عجیب باشد یا شاید هم فکر کنید دندانپزشکی با این مشخصه وجود خارجی ندارد! اما اشتباه می‌کنید، امروزه با استفاده از تکنولوژی روز و تجهیزات پیشرفته می‌توان محیط دندانپزشکی را برای بیمار آرام و دلپذیر کرد. بنابراین ما تصمیم گرفتیم دندانپزشکی سریتا را به شما معرفی کنیم تا از این به بعد با خیال راحت روی صندلی دندانپزشکی بنشینید!

بخوانید  تاثیرات اخبار منفی بر فکر و ذهن انسان/ تا می‌توانید اخبار خوب را پیگیری کنید

چرا قبلا از دندانپزشکی می ترسیدیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که بیماران از ترس یا اضطراب دندانپزشکی رنج می برند. ترس از درد، تجربیات آسیب‌زا قبلی و نگرانی در مورد کیفیت خدمات دندانپزشکی تنها گوشه‌ای از دلایل ترس ما از دندانپزشکی است. در واقع، تعداد قابل توجهی از افرادی که از اضطراب مراجعه به دندانپزشکی رنج می برند، ترس خود را از دوران کودکی و تجربیات قبلی خود همراه دارند. متأسفانه، این نگرانی ها می تواند منجر به اجتناب از معاینات منظم دندانپزشکی شود که برای حفظ سلامت دندان و دهان ما حیاتی است. فراموش نکنید که بدون این مراقبت های مداوم، ممکن است آسیب های جدی ایجاد شود و حتی ترس از دندانپزشکی را تقویت کند.

دندانپزشکی

ما می دانیم که مراجعه به دندانپزشک کار مورد علاقه همه نیست، اما با مراجعه به یک دندانپزشکی معتبر با محیطی آرام  دلنشین می توان این ترس و اضطراب را به حداقل رساند. به همین دلیل است که امروز می خواهیم کلینیک دندانپزشکی در تهران به شما معرفی کنیم که بتوانید با خیال راحت روی صندلی آن بنشینید! نام این کلینیک دندانپزشکی سریتا است. دندانپزشکان با تجربه کلینیک سریتا تمام زندگی حرفه‌ای خود را صرف ارائه خدمات دندانپزشکی عالی و همدلانه برای هر گونه ناراحتی ناشی از دندان، دهان و لثه به بیماران خود کرده اند.

بخوانید  با توجه به گرانی مسکن آیا میتوان کانکس ها را جایگزین کرد؟

سریتا همواره در تلاش است تا با ایجاد یک محیط آرام و دلپذیر، اضطراب و استرس بیمارانش را کاهش دهد تا هیچ بیماری از مراقبت از لبخند خود نترسد. هدف اصلی دندانپزشکی سریتا کمک به بیماران حساس مانند سالمندان یا کودکان است تا بتوانند با کاهش اضطراب، غلبه بر استرس و داشتن یک زندگی شادتر از دندان های خود مراقبت کنند.

چرا با سریتا، دیگه از دندانپزشکی رفتن نمی ترسیم؟

کلینیک سریتا از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه خدمات دندانپزشکی فوق تخصصی مانند لمینت، کامپوزیت و ایمپلنت، آغاز کرده است. حالا با یک دهه تجربه و بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص، توانسته تا به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک دندانپزشکی تهران دست پیدا کند. این کلینیک تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت بیمار انجام می دهد، از ارائه خدمات باکیفیت گرفته تا ایجاد محیطی بدون تنش و استرس، تا بیماران بتوانند با خیالی راحت خدمات دندانپزشکی خود را انجام دهند.

سریتا، دیگه از دندانپزشکی

یکی از اهداف اصلی کلینیک سریتا، مراقبت از شما به عنوان یک فرد و ارائه لبخندی سالم و زیبا در محیطی راحت و آرام است. این کلینیک و تیم حرفه‌ای آن تمام سعی خود را می کنند تا این افسانه که ملاقات با دندانپزشک باید یک تجربه ناراحت کننده باشد، را از بین ببرند! کامنت ها و نظرسنجی بیماران قبلی این کلینیک نیز گواه این مدعا است. سریتا در تلاش برای این امر، یک مرکز دندانپزشکی گرم و دلپذیر ایجاد کرده  که جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه های دندانپزشکی را در خود جای داده است. مهم‌تر از همه… تیمی از متخصصان بسیار ماهر، با انگیزه و دلسوز برای مراقبت از شما گرد هم آورده اند تا لبخندی به زیبایی رضایت به شما هدیه کنند. چه یک معاینه معمول دندانپزشکی باشد و چه مراقبت های اورژانسی دندان، می توانید به راحتی به دندانپزشکی سریتا اعتماد کنید تا خدماتی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید. و نگران نباشید، تیم قوی و با تجربه سریتا تضمین خواهند کرد که دیگر فرزندان شما از دندانپزشکی نترسند!

بخوانید  انتخاب رشته دندانپزشکی در کنکور

خدمات سریتا

خدمات سریتا به همین جا ختم نمی شود. این کلینیک دندانپزشکی پیشرفته شما را از اولین قرارملاقات تا آخرین لحظات درمان همراهی می کند تا پروسه درمانتان را در کمال آرامش طی کنید. هنگامی که برای اولین قرار ملاقات خود وارد کلینیک سریتا می شوید، زمان کافی را برای آشنایی با دندانپزشک و مشاوره اولیه در مورد مراقبت از دندان شما اختصاص می دهند. بهترین و با تجربه ترین دندانپزشکان در سریتا گرد هم آمده اند تا یک ارزیابی جامع و یک برنامه درمانی مناسب را به شما ارائه دهند تا منجر به بهترین لبخند شما شود! علاوه بر مشاوره رایگان شما می توانید هزینه های دندانپزشکی خود را نیز به صورت شناور و اقساطی پرداخت کنید تا دیگر استرس و اضطراب پرداخت هزینه های دندانپزشکی خود را نداشته باشید. از سوی دیگر دندانپزشکی سریتا برای اطمینان خاطر و دلگرمی شما عزیزان، تمام مدارک و مستندات مواد و ابزارهای خدماتی که دریافت کرده اید را در اختیار شما قرار می دهد. تیم سریتا متشکل از متخصصانی متعهد است که مشتاق کمک به شما برای دستیابی به سلامت دهان و دندان در محیطی بدون استرس و فوق العاده راحت هستند.

بخوانید  شب یلدا و بهترین خوراکی های شب چله یا یلدا را بیشتر بشناسیم ؟ چیلله گئجسی

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کلینیک سریتا به آدرس https://drserita.com/ مراجعه کنید.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 1

  1. آواتار پوربافرانی
    پوربافرانی

    چقدر خوبه که کلینیک های دندانپزشکی دارن به این سمت میرن که خودشون رو با نیاز کاربر تطابق بدن، حتما کلینیک سریتا نتیجه این ایده خوب و جالشون رو با پیشرفت و طرقی خواهند گرفت. بسیار عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×