» دانستنی ها » با آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی آشنا شوید!
آموزشگاه آرایشگری
دانستنی ها

با آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی آشنا شوید!

مهر 16, 1402 140338

شاید شما هم یکی از طرفداران هنر آرایشگری باشید! حتماً می‌دانید که برای فعالیت در این حرفه، نیاز به دیدن آموزش و همچنین داشتن مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری دارید. آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی در تهران، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران است که انواع دوره آرایشگری زنانه مانند کوتاهی مو، شینیون، کاشت ناخن و… را زیر نظر بهترین مربیان این حوزه برگزار می‌کند. در ادامه مقاله بیشتر با دوره‌های مختلف آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

  • آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی در تهران
  • انواع دوره آموزش آرایشگری زنانه در آموزشگاه گل گیس
  • داشتن مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری چه اهمیتی دارد؟
  • سخن پایانی
  • سوالات متداول

 

آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران بوده که با برگزاری انواع دوره آرایشگری زنانه و ارائه مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری، یک مرکز بسیار معتبر و عالی برای دیدن آموزش آرایشگری است. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، انواع دوره‌های آرایشگری در حوزه خدمات پوست، ناخن، مو و اکستنشن را برگزار می‌کند. از جمله دوره‌های این آموزشگاه می‌توان به دوره آموزش شینیون مو، رنگ و مش، اصلاح ابرو و صورت، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و اکستنشن ابرو اشاره کرد. آموزشگاه آرایشگری زنانه لیلا خانی در تهران، انواع دوره‌های آموزش آرایشگری را به دو صورت حضوری و مجازی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آموزشگاه گل گیس به نشانی golgisamoz.com دوره‌های این آموزشگاه را بررسی کنید و یا عبارت “آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس” را در گوگل سرچ کنید. دوره‌های آموزشی این آموزشگاه، زیر نظر بهترین مربیان برگزار شده و جدیدترین فنون آرایشگری به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین فضای آموزشی مجهز و امکانات ویژه این آموزشگاه، باعث آموزش هرچه بهتر این حرفه به شما خواهد شد. در پایان دوره‌های آموزشی این آموزشگاه، مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری دریافت خواهید کرد و می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید.

بخوانید  rf تیروئید چیست ؟ 10 نکته در مورد آر اف یا سوزاندن ندول های تیروئید که نمی دانید

 

انواع دوره آموزش آرایشگری زنانه در آموزشگاه گل گیس

در این بخش قصد داریم انواع دوره‌های آموزش آرایشگری برگزار شده در آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس بپردازیم.

 

آموزش طراحی ناخن

آموزشگاه گل گیس دوره طراحی ناخن را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید پس از آموزش، مدرک فنی و حرفه‌ ای آرایشگری زنانه دریافت کنید. در دوره آموزش طراحی ناخن با مباحثی همچون رنگ شناسی، ست کردن رنگ‌ها، طرح مناسب ساختار هر ناخن و رنگ پوست آشنا خواهید شد.

 

آموزش کاشت ناخن

مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری

دوره آموزش کاشت ناخن، یکی از دوره‌های آموزشگاه آرایشگری گل گیس است. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، دوره کاشت ناخن را با ارائه مدرک فنی‌وحرفه‌ای کاشت ناخن، برگزار می‌کند. در این دوره، شما با لوازم و تجهیزات کاشت ناخن، کاشت ناخن ساده و پیشرفته آشنا خواهید شد. در انتهای دوره نیز مدرک معتبر دریافت خواهید کرد.

 

آموزش گریم و میکاپ

یکی از دوره‌های حرفه‌ای و درآمدزا، دوره گریم و میکاپ است که در آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس برگزار می‌شود. در دوره آموزش گریم و میکاپ، شما با انواع مدل‌های صورت، روش‌های رفع عیوب صورت با میکاپ، استفاده از کرم پودر مناسب هر رنگ پوست، انواع لوازم میکاپ و خودآرایی آشنا خواهید شد. همچنین با پایان این دوره مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای میکاپ به شما ارائه می‌شود.

بخوانید  هرآنچه باید درباره ماساژ تایلندی بدانید

 

آموزش آرایش و پیرایش

دوره آرایش و پیرایش، دوره بسیار مفید و کاربردی است که با گذراندن آن و اخذ مدرک، می‎‌توانید سالن زیبایی خود را افتتاح کنید. در این دوره شما با انواع مهارت‌های آرایشگری همچون پایه کوتاهی‌ها مثل کوتاهی لایه لایه، کوتاهی مصری، کوتاهی کلوش، کوتاهی قارچی، مانیکور و مش با کلاه، مش تکه‌ای، آرایش عروس و انواع بوکل در شینیون‌ها آشنا خواهید شد. اگر به دنبال آموزشگاه آرایش و پیرایش فنی‌وحرفه‌ای برای گذراندن دوره آموزش و پیرایش هستید و می‌خواهید پس از اخذ مدرک آرایش و پیرایش فنی‌وحرفه‌ای سالن زیبایی خود را افتتاح کنید، آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس بهترین انتخاب است.

 

آموزش کوتاهی مو

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، دوره کوتاهی مو فنی‌وحرفه‌ای را ارائه می‌دهد. با شرکت در این دوره، شما با انواع مدل‌های کوتاهی مو و ابزار و وسایل مورد نیاز آن آشنا خواهید شد. در پایان این دوره نیز با دریافت مدرک فنی‌‌وحرفه‌ای کوتاهی مو می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید.

 

آموزش رنگ و مش

در آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، دوره رنگ و مش مو برگزار می‌شود. در این دوره با نکات رنگ و مش، جدیدترین نوع ترکیب رنگ روشن و تیره مو، آموزش ترکیب رنگ و انواع مدل رنگ و مش جدید آشنا خواهید شد. در پایان دوره نیز مدرک فنی‌‌وحرفه‌ای رنگ مو را دریافت کرده و می‌توانید در آرایشگاه‌ها مشغول‌به‌کار شوید.

بخوانید  تقویم مناسبت های سال 1402 همه تعطیلات و روزهای مهم

 

آموزش کراتین، صافی و احیای مو

در دوره آموزش کراتین، صافی و احیای مو آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، شما با ساختمان مو و انواع تراپی مو، ویتامینه و کراتینه مو به‌صورت فوق حرفه‌ای، فیلرتراپی مو، آنزیم‌تراپی مو و کلاژن‌تراپی مو به‌صورت حرفه‌ای آشنا می‌شوید. همچنین پس از پایان این دوره مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای کراتین مو خود را دریافت خواهید کرد.

 

آموزش شینیون مو

دوره آموزش شینیون مو دوره‌ای بسیار کاربردی و درآمدزا است. آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، دوره آموزش شینیون حرفه‌ای مو را برگزار می‌کند. در این دوره شما کار با ابزار و دستگاه‌هایی مانند بابلیس، اتو مو و سایر دستگاه‌های حرارتی را خواهید آموخت.در پایان این دوره نیز مدرک فنی‌وحرفه‌ای شینیون را دریافت خواهید کرد.

 

آموزش اصلاح ابرو و صورت

در دوره آموزش اصلاح ابرو و صورت آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، انواع روش‌های اصلاح صورت مانند اصلاح صورت با وکس، تیغ و بند را آموزش می‌بینید. در این دوره با انواع مدل‌های ابرو مانند ابرو پهن، هشتی، اسپرت، دخترانه، زنانه و مخصوص عروس نیز آشنا خواهید شد.

 

آموزش اکستنشن مو

با شرکت در دوره‌های آموزش اکستنشن مو آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، با اکستنشن مو به‌صورت بافت، اکستنشن مو به‌صورت خطی، روش اضافه کردن مو رنگی، اکستنشن مو با استفاده از کراتین و چسب مو، ریمو اکستنشن و مراقبت‌های مو پس از انجام اکستنشن آشنا می‌شوید. در پایان این دوره، شما می‌توانید مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای اکستنشن مو دریافت کنید.

بخوانید  bmi چیست و فرمول محاسبه bmi برای مردان و زنان چگونه است ؟

 

آموزش اکستنشن مژه

دوره آموزش اکستنشن مژه یکی از دوره‌های آموزشی آموزشگاه زنانه گل گیس است و شما در این دوره با انواع‌ تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه، ابزار و وسایل کاشت مژه، تکنیک‌ها و مدل‌های مختلف کاشت مژه آشنا می‌شوید تا بتوانید به‌راحتی انواع مدل‌های کاشت مژه را انجام دهید. همچنین با انواع تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه آشنا خواهید شد و پس از پایان دوره، مدرک معتبر اکستنشن مژه دریافت خواهید کرد.

 

آموزش اکستنشن ابرو

دوره آرایشگری زنانه

در دروه آموزش اکستنشن ابرو آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، شما با اصولی همچون روش‌های مختلف و رایج قرینه‌سازی و طراحی ابرو، اصلاح ابرو، انتخاب رنگ، رنگ‌های پرکاربرد ابرو، اکستنشن ابرو با پالت ابرو و چسب پروتز، اکستنشن ابرو با موی طبیعی، ریمور اکستنشن ابرو و الگوهای ابرو آشنا خواهید شد.

 

 

داشتن مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری چه اهمیتی دارد؟

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار آرایشگری هستید و یا می‌خواهید در سالن‌های زیبایی مشغول‌به‌کار شوید، این را بدانید که حرفه آرایشگری نیز مانند بسیاری از حرفه‌های دیگر، نیاز به داشتن مدرک معتبر برای انجام کار آرایشگری و تأسیس سالن زیبایی دارد. به‌طور کلی برای شروع فعالیت در حوزه آرایشگری، شما نیاز به اخذ مدرک معتبر از سازمان فنی‌وحرفه‌ای دارید. برای کسب این مدرک شما باید در یکی از آموزشگاه‌های مورد تایید سازمان فنی‌وحرفه‌ای مانند آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، ثبت نام کرده و پس از گذراندن دوره آموزشی، مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای خود را دریافت کنید. بنابراین در ابتدا باید در یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر ثبت نام کنید که در پایان دوره آموزشی، مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری به شما ارائه دهد. در آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، پس از گذراندن دوره آرایشگری مورد نظر خود، زیر نظر مربیان کارآزموده، می‌توانید مدرک فنی‌وحرفه‌ای آرایشگری دریافت کنید و مشغول‌به‌کار شوید.

بخوانید  نکات مهم نگهداری و افزایش طول عمر تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی

 

سخن پایانی

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس، انواع دوره‌های آموزش آرایشگری مانند شینیون مو، کوتاهی مو، رنگ و مش، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و… را زیر نظر مربیان حرفه‌ای و با تجهیزات و ابزار مجهز ارائه می‌دهد. در پایان دوره‌های آموزش آرایشگری آموزشگاه گل گیس، شما می‌توانید مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری دریافت کرده و در سالن‌های زیبایی مختلف مشغول‌به‌کار شوید.

 

سوالات متداول

۱٫ مزیت شرکت در دوره‎‌های آموزشی آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس چیست؟

در این آموزشگاه، شما می‌توانید در انواع دوره‌های آموزشی آرایشگری شرکت کرده و تحت نظر مربی‌های حرفه ‌ای و همچنین با امکانات و تجهیزات پیشرفته این آموزشگاه، مدرک فنی ‌و حرفه ‌ای آرایشگری دریافت کنید.

 

۲٫ داشتن مدرک فنی و حرفه‌ ای آرایشگری چه اهمیتی دارد؟

با داشتن مدرک فنی و حرفه ‌ای آرایشگری، شما می‌توانید در سالن‌های زیبایی مختلف مشغول‌به‌کار شوید و یا سالن زیبایی خود را افتتاح کنید.

 

۳٫ آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس چه دوره‌هایی را برگزار می‌کند؟

دوره‌های اکستنشن مژه، اصلاح صورت و ابرو، شینیون مو، رنگ و مش، کاشت ناخن، طراحی ناخن و کوتاهی مو از جمله دوره‌های برگزار شده در این آموزشگاه هستند.

بخوانید  علت پف نکردن کیک چیست ؟ 7 دلیل که باعث می شود کیک شما پف نکند

 

۴٫ در دوره آموزش رنگ و مش، چه مباحثی آموزش داده می‌شود؟

در این دوره با نکات رنگ و مش، جدیدترین نوع ترکیب رنگ روشن و تیره مو، آموزش ترکیب رنگ و انواع مدل رنگ و مش جدید آشنا خواهید شد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×