» دانستنی ها » معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی + قیمت انواع اسپرسو ساز دلونگی
معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی + قیمت انواع اسپرسو ساز دلونگی - تصویر 1
دانستنی ها

معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی + قیمت انواع اسپرسو ساز دلونگی

بهمن 1, 1402 40354

بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز دلونگی کدام است؟! این  موضوعی است که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان را سردرگم نموده است. با رشد علم و پیشرفت تکنولوژی انواع موکاپات ها و قهوه های اجاقی جای خود را به اسپرسو ساز ها دادند. جهان امروز بخصوص در عصر تکنولوژی همیشه شاهد تغییر تحول بوده ایم. شرکت های سازنده دستگاه های اسپرسو ساز هم ساکت ننشسته اند و یکی پس از دیگری در تولید و عرصه جدیدترین مدل اسپرسو ساز ها از هم سبقت می گیرند و پیشرفت خود را به رخ سایر رقبای خود می کشند که در این میان می توان به شرکت دلونگی اشاره کرد.

دلونگی پیشتاز در عرصه و تولید انواع اسپرسو ساز های نیمه اتومات و تمام اتوماتیک!

شرکت دلونگی که با پیشینه یک قرن فعالیت، در دهه های اخیر پا به وجود عرصه گذاشت و شورع به تولید انواع دستگاه های اسپرسو ساز نمود. با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی شرکت دلونگی با بروز کردن مهندسین خود گوی سبق را برای رقبای خود خالی نکرد و شروع به تولید جدیدترین و بروزترین اسپرسو ساز های خود نمود که در سر فصل این مقاله ما قرار دارد! “بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز دلونگی

بخوانید  چرا باید بیمه SoS نمایندگی کد 1024 شرق تهران را انتخاب کنیم؟

اولین و ساده ترین مدل اسپرسو ساز های دلونگی مدل هایی بودند که فاقد نازل بخار یا همان استیمر بخار بودند. فرایند تولید قهوه در ساده ترین اسپرسو ساز های دلونگی به گونه ای بسیار ساده انجام می گرفت. نه خبری از مخزن شیر و حتی پرتافیلتر فلزی نبود، و هیتر فنجان و نه حتی دریغ از یک قوری قهوه فرانسه! و در آخر به مصرف کننده فقط امکان سرو قهوه دمی و یک اسپرسو نه چندان با کیفیت را می داد.

فشار بخار این سری از اسپرسو ساز های دلونگی از ۳٫۵ بار تجاوز نمی کرد و خبری از پنل دیجیتالی حتی بسیار ساده هم نبود. البته نباید فراموش کرد در آن دوران هم حتی وجود چنین اسپرسو ساز دلونگی غنیمت و برای خریدار محصولی بسیار لاکچری به حساب می آمد!

سیر تکامل اسپرسو ساز های شرکت دلونگی

شرکت دلونگی هم مانند بسیاری از شرکت های سازنده محصولات خانگی در تولید و عرصه محصولات خود همیشه دغدغه بروز محصولات خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی داشته است. از پایین ترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی تا بالاترین های این شرکت را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

بخوانید  درمان فوری سردرد و سرگیجه ناشی از گاز زغال و قلیان

۱٫ اسپرسو ساز دلونگی خانگی عادی

  • این گروه از اسپرسو ساز ها دارای نازل بخار هستند خبری از مخزن شیر در این مدل از اسپرسو ساز های دلونگی نیست. همچنین این گروه از اسپرسو ساز دلونگی فاقد هرگونه آسیاب سرخود و پنل های سمعی بصری یا لمسی می باشند. که به ترتیب مدل شامل:
  1. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9
  2. اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO320
  3. اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP33.21
  4. اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP35.31
  5. اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO420
  6. اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421
  7. اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431
  8. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685
  9. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785

۲٫ اسپرسو ساز دلونگی خانگی نیمه اتوماتیک

  • این گروه از اسپرسو ساز ها هم دارای نازل بخار هستند و هم مخزن شیر! این گروه از اسپرسو ساز دلونگی هم مانند سری قبل فاقد هرگونه آسیاب سرخود و پنل های سمعی بصری یا لمسی می باشند. که به ترتیب مدل شامل:
  1. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850.M
  2. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC860.M

۳٫ اسپرسو ساز دلونگی خانگی تمام اتوماتیک

  • این گروه از اسپرسو ساز های دلونگی هم دارای نازل بخار هستند و هم مخزن شیر! در این گروه از اسپرسو ساز های دلونگی معمولاً بسته به مدل دستگاه می توانند هم پنل لمسی داشته باشند هم صفحه نمایش هم دکمه ای. که به ترتیب مدل شامل:
  1. اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی سری Magnefica
  2. اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی سری ECAM
  3. اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی سری ESAM
  4. اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی سری Primadonna
بخوانید  بلوک سبک، انتخابی هوشمندانه برای خانه‌های مدرن

نکته: هر کدام از سری اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک دلونگی دارای انواع مدل هستند که در ادامه به معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی سری تمام اتومات های می پردازیم.

اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک دلونگی معمولا ابعاد بزرگتری دارند. دارای صحفه نمایش معمولاً لمسی و پنل TFT دارند. مجهز به آسیاب قهوه و دارای مخزن شیر مجزا برای تهیه انواع کاپوچینو و لاته هستند. اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک آسیاب دار دلونگی ۹۰ درصدشون توسط مهندسین دلونگی تولید و در خود کشور ایتالیا ساخته می شوند . قیمت اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک معمولاً به نسبت دستگاه های نیمه اتومات و معولی بالاتر هستند و نگهداری این دستگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

اسپرسو ساز های نیمه اتوما یا خانگی دلونگی همگی فاقد آسیاب قهوه سرخود هستند و خبری از پنل لمسی و دیجیتالی و صفحه های نمایش TFT نیست.  بالاترین مدل بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی در بین نمیه اتومات ها و خانگی ها باید به اسپرسو ساز دلونگی EC850.M اشاره کرد. این دستگاه دارای یک مخزن شیر جهت تهیه انواع کاپوچینو، بدنه کامل استیل، سنسور تشخیص رسوب و سیستم شستشو خودکار می باشد. رنج قیمتی اسپرسو ساز های نیمه اتومات و خانگی معمولاً بسیار کمتر از اسپرسو ساز های تمام اتومات دلونگی است. و کشور سازنده ۹۹ درصد این مجموعه از محصولات دلونگی به چین اختصاص داده شده است.

بخوانید  تقویم مناسبت های سال 1402 همه تعطیلات و روزهای مهم

معرفی بهترین و جدیدترین قهوه ساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی مدل EC785

اگر قصد دارید یک اسپرسو ساز دلونگی تهیه کنید و بضاعت مالی آن چنانی هم ندارید به شما توصیه می کنید تحت هیچ شرایطی چشم از قهوه ساز دلونگی EC785 نپوشید. شاید بتوان گفت تنها اسپرسو ساز خانگی که نسبت به قیمت آن واقعا ارزش خرید دارد این محصول شرکت دلونگی است.

دارای نازل بخار قدرتمند با فشار ۱۵ بار برای تهیه انواع فوم شیر و کاپویچنو، توان داخلی ۱۳۱۰ وات، مجهز به سنسور تشخیص رسوب، سیستم شستشو خودکار، هیتر گرم نگهدارنده فنجان، مخزن آب حجیم و رنگ بسیار خاص و جذاب متالیک، داشتن یک تمپر و پیچر بسیار باکیفیت از جنس استیل خالص از شرکت دلونگی را می توان از ویژگی های مهم این اسپرسو ساز به شمار برشمرد.

قهوه ساز اسمگ مدل ECF02

اسپرسو ساز اسمگ مدل ECF02 یکی از بهترین دستگاه های اسپرسو ساز می باشد که می توان خرید. شاید قیمت  اسپرسو ساز اسمگ کمی بالاتر باشد به نسبت سایر مدل های و برند های موجود در بازار! اما باید گفت هیچ دستگاهی قدرت رقابت با زیبایی و کیفیت اسپرسو ساز اسمگ را ندارد. اسپرسو ساز اسمگ ظاهری بسیار زیبا و رنگ بندی های بسیار جذابی دارد که قطعاً ظاهر آشپزخانه شمار را زمین تا آسماان عوض می کند.

بخوانید  انواع تلویزیون شهری و نحوه خرید آن

اگر قصد دارید زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر کنید توصیه می کنیم حتما اسپرسو ساز اسمگ بخرید. همچنین این دستگاه دارای نازل یا استیمر بخار حرفه ای استیل و سوزی می باشد که بهترین فوم شیر را به شما می دهید. کشور سانده این محصول ایتالیا می باشد و در رنگ های کرم، سفید، مشکی و پاستیلی موجود است.

معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی + قیمت انواع اسپرسو ساز دلونگی - تصویر 2

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل Primadonna ESAM6900.M

اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک Primadonna ESAM6900.M یکی از شاهکار های شرکت دلونگی است که متاسفانه تولید این دستگاه به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی متوقف شده است. بدنه این دستگاه کامل استیل خالص و وزن این محصول به ۲۰ کیلوگرم می رسد.

اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک ایسام ۶۹۰۰ دارای ۲ مخزن یا کانتینر شیر است. یکی برای تهیه انواع فوم شیر و دیگری برای تهیه انواع  شکلات داغ و هات چاکلت مورد استفاده قرار می گیرد. آسیاب قهوه این دستگاه از جنس سرامیک بسیار با کیفیت و مجهز به صفحه نمایش لمسی TFT می باشد. اگر دنبال بهترین و جدیدترین و حتی با کیفیت ترین اسپرسو ساز دلونگی هستید حتما چشم از ۶۹۰۰ پریمادونا دلونگی نپوشید!

بخوانید  ارتفاع صندلی اداری تا زمین چقدر باید باشد؟

اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک مدل ECAM650.85.MS Primadonna

محبوب ترین دستگاه قهوه ساز دلونگی به این مدل اختصاص می یابد. دلیل محبوبیت این مدل دستگاه اسپرسو ساز دلونگی ظاهر بسیار زیبای آن، پنل کامل لمسی و مجهزش به همراه مخزن شیر دوجداره این مدل از اسپرسو ساز عنوان کرد.

اسپرسو ساز تمام اتوماتیک ECAM650.85 دلونگی هیچ کم و کسری نه از لحاظ کیفی دارد نه زیبایی! کافیست این دستگاه را برای خرید انتخاب کنید تا زیبایی ظاهر آشپزخانه خود را دو چندان کنید. به جرات می توان گفت این مدل قهوه ساز دلونگی جزو بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز دلونگی جای دارد.

به لطف وجود آسیاب قهوه سرامیکی فولادی در ECAM650.85 دلونگی دان قهوه کامل پودر شده و قهوه ای با کرمای عالی و فوق العاده به شما هدیه میدهد. همچنین این دستگاه دارای ۲ مخزن شیر برای تهیه فوم شیر و هات چاکلت می باشد.

اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک مدل ECAM510.55 Primadonna S Evo

ظاهر این دستگاه اسپرسو ساز دلونگی بسیار ساده و پنل نمایش آن یک پنل لمسی با دکمه های بسیار مینیمال هستند. اما باید گفت گول این ظاهر مینیمال را نخورید! شما با غول دلونگی سروکار دارید! وزن این دستگاه ۲۱ کیلوگرم، جنس بدنه کامل استیل و مخزن شیر دوجداره بسیار ضخیمی دارد. پریمادونا ۵۱۰٫۵۵ یکی از موفقت ترین و مستحکم ترین محصولات دلونگی است که به دلیل عدم صرفه اقتصادی برای شرکت دلونگی توقف تولید شده است.

بخوانید  آشنایی با انواع شیرآلات چدنی و مزیت های آن ها

اگر دنبال یک دستگاه اسپرسو سار تمام اتوماتیک هستیدیا صنعتی میگردید و می خواهید یک عمر بدون دردسر از آن استفاده کنید توصیه میکنیم چشم از اسپرسو ساز دلونگی تمام اتوماتیک مدل ECAM510.55 Primadonna S Evo برندارید. اگر شانس خرید این محصول نایاب را داشتید قطعاً بدون معطلی بخرید. شاید ظاهر چشم و نواز و امکانات سمعی بصری زیبایی نداشته باشد اما قطعاً یک عمر برای شما کار می کند.

اسپرسو ساز دلونگی سری التا اکسپلور

سری التا اکسپلور جدیدترین سری از اسپرسو ساز های تولید شده شرکت دلونگی می باشد که در اوایل سال ۲۰۲۳ دلونگی آن را روانه بازار کرد. این دستگاه یکی از زیباترین اسپرسو ساز های دلونگی می باشد که دارای بدنه پلاستیکی ضخیم و یک پنل لمسی TFT بسیار زیبا می باشد. یکی از ویژگی های جالب این اسپرسو ساز دلونگی دارا بودن ۲ عدد مخزن شیر است. یکی برای تهیه انواع فوم شیر سرد و دیگر برای تهیه انواع فوم شیر گرم.

آسیاب این مدل قهوه ساز دلونگی فولادی و قابلت اتصال به گوشی از ویژگی های این دستگاه به شمار می رود. سری التا اکسپلور دلونگی بسیار محبوب هستند و جزو بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی جای دارد. اما باید گفت کیفیت این دستگاه به نسبت سری های قدیمی دلونگی حرفی برای گفتن ندارد و وجود بدنه پلاستیکی به همراه پنل لمسی شلوغ و پر سروصدای آن مهم ترین معایب این اسپرسو ساز به شمار می رود.

بخوانید  سوله چیست و چه کاربردهایی دارد؟

معرفی بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز های دلونگی + قیمت انواع اسپرسو ساز دلونگی - تصویر 3

قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل EPAM 960.75.GLM Maestosa

الماس دلونگی! در بازار این دستگاه به الماس دلونگی معروف است و بالاترین و بهترین و جدیدترین اسپرسو ساز دلونگی به این محصول تعلق دارد. این محصول از شرکت دلونگی دارای دو مخزن آسیاب قهوه و یک پنل کاملاً لمسی و مجهز می باشد که می توانید انواع حالات تهیه قهوه را شخصی سازی کنید. قابلیت تنظیم غلظت قهوه و و بدنه کاملاً استیل از ویژگی های بارز ۹۶۰٫۷۵ می باشد.

مایستوسا دلونگی می تواند تا ۳۶ نوع نوشیدنی را پشتیبانی کند، همچنین از قابلیت های مهم این دستگاه وجود آسیاب سرامیکی به همراه دو عدد مخزن شیر از جنس استیل می باشد. با این قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی می توانید انواع آیس کافی، هات چاکلت و شیرکاکائو را تهیه کنید. قیمت اسپرسو ساز دلونگی مایستوسا بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان هم اکنون در بازار داد و ستد می شود.

 

گروه ایران دلونگی، پیشتاز در توسعه. پیشگام در عرصه تکنولوژی روز دنیا!

گروه ایران دلونگی با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع محصولات دلونگی به مدت سالیات متمادی توانسته است جایگاه خود را در میان مردم مرز و بوم این کشور به دست آورد. شرکت بازرگانی ایران دلونگی به عنوان تنها نایندگی رسمی دلونگی در ایران م.فقت به دریافت لوح زرین و کسب مقام اول استاندارد های مشتری مداری در میان ۱۹۸۲ رقیب قدرت مند در ایران شد.

بخوانید  فنگ شویی چیست و چه کاربردی دارد ؟ 6 قانون فنگ شویی ازدواج

فروش انواع اسپرسو ساز دلونگی، آسیاب قهوه دلونگی، گریل دلونگی و انواع اسپرسو ساز های نسپرسو و انواع اکسسوری و کپسول قهوه نسپرسو جزو تخصص ماست. ارسال رایگان، ۷ روز مهلت تست و مرجوعی کالا بی قید و شرط و ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله خدمات ما به تمام مردم عزیز ایران زمین است.

 

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×