» سلامت جنسی » تاثیر تماشای فیلم پورن و مستهجن یا مبتزل بر روح و روان و جسم زنان و مردان چیست ؟ (+۱۸)
تماشای فیلم پورن و مستهجن یا مبتزل
سلامت جنسی - روابط زناشویی - سلامت زنان

تاثیر تماشای فیلم پورن و مستهجن یا مبتزل بر روح و روان و جسم زنان و مردان چیست ؟ (+۱۸)

مهر 16, 1402 80226

امروزه صنعت تولید و همچنین ساخت فیلم های مستهجن و پورن بسیار بیشتر از قبل پررنگ شده است و در طول زمان بیشترین میزان از تاثیر گذاری را روی افراد مختلف در قشر سنی گوناگون این نوع از فیلم های مخرب و پوچ دارند و علت این مسئله صنعتی شدن ساخت فیلم های پورن و +۱۸ می باشد، که به دلیل جذب مخاطب در سنین و جنس مختلف بیشتر به نکات ریز و درشت پیرامون این مسئله اهمیت می دهند، تا بیشتر محتوای فیلم برای بیننده جذاب و خاص باشد.

این نوع از فیلم های پورن بی نهایت مخرب و همچنین بیشترین میزان از تاثیر را روی روح و روان بانوان و آقایان دارند و شما برای این که از مضرات این نوع از فیلم های مخرب و با اثرات منفی در امان بمانید، باید از تماشای چنین فیلم های بی محتوا و با بار انرژی منفی دور کنید. در ادامه این مقاله به بررسی تاثیر تماشای فیلم پورن و سکس و مبتذل یا مثبت ۱۸ بر روح و روان و جسم زنان و مردان می پردازیم. اگر دوست دارید، در این زمینه اطلاعات کافی و مفیدی کسب کنید، حتما تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

مخرب فیلم های پورن مستهجن

اثرات مخرب فیلم های پورن مستهجن و مثبت ۱۸ روی روح و روان آقایان:

این نوع از فیلم های مخرب امروزه به راحتی قابل دسترسی هستند و همچنین با اهداف خاصی تولید و طراحی شده اند و به همین علت تماشای آن ها در هر سنی به هیچ عنوان توصیه نمی شود و همچنین می تواند تاثیرات بسیار بدی روی مغز و در نتیجه روح انسان بگذارد. طبق آخرین تحقیقات انجام شده روی ۱۰۰ نفر از آقایان در کشور فرانسه توسط پزشکان متخصص به این نتیجه رسیده اند، که اکثر افرادی که در هر هفته ۳ الی ۴ بار فیلم پورن تماشا می کنند،

بخوانید  متخصص زنان و زایمان و کارهایی که انجام می دهند؟

با مشکلات مختلف مغزی رو به رو می شوند و همچنین از ویژگی های اصلی و منفی این نوع از فیلم ها اعتیاد آور بودن آن ها می باشد و یعنی شما به راحتی نمی توانید در صورت اعتیاد به فیلم پورن این عادت بد را ترک کنید. این فیلم های مخرب در آقایان روی تعداد سلول های خاکستری مغز تاثیر می گذارند و به مرور زمان تعداد آن ها را کاهش می دهد و همچنین باعث اختلال در حافظه کوتاه مدت و حتی بلند مدت می شود و به نوعی در آینده نه چندان دور فرد دچار مشکلات گوناگونی حتی مثل افسردگی نیز می شود و تمامی این اختلالات به دلیل تماشای فیلم های پورن می باشد‌.

اغلب افرادی که این نوع از فیلم های مستهجن را مشاهده می کنند، در سنین پیری حتی بیشتر در معرض آلزایمر قرار دارند، چون تعداد سلول های خاکستری در مغز کاهش می یابد و علت اصلی آلزایمر و از دست رفتن حافظه کوتاه مدت کاهش تعداد سلول های خاکستری مغز می باشد و همچنین تماشای فیلم های پورن به صورت مداوم می تواند باعث ترشح هورمون دوپامین بیشتری در مغز شود، این هورمون از قسمت انتهایی مغز ترشح می شوند و از نظر روحی و روانی شما احساس می کنید، که در موقعیت فیلم هستید،

تماشای فیلم سکس

به همین علت لذت کافی را از رابطه زناشویی خود نخواهید برد و ایده آل های شما تغییر پیدا خواهد کرد و همچنین در مدت زمان کوتاهی فرد مبتلا به افسردگی در درجه های بالا می شود، که برای درمان آن باید به پزشک معالج مراجعه کند و اگر مراجعه به پزشک در زمان درست و صحیح صورت نگیرد، می تواند فرد با مشکلات جدی و مختلفی رو به رو شود.

بخوانید  معرفی 4 تا از بهترین کرم های سفت کننده سینه

 

به طور کلی تمامی کارشناسان و همچنین روانشناسان مقاله ها و کتاب های مختلفی در این حوزه چاپ کرده اند، که می توانید با مطالعه آن ها از اثرات مخرب این نوع از فیلم ها آگاه شوید و از آن ها شدیدا دوری کنید. فیلم های پورن با اهداف از پیش تعیین شده ساخته شده اند و تماشای آن در هر سنی مضر است.

تاثیر تماشای فیلم های مثبت ۱۸ روی جسم آقایان:

این نوع از فیلم های مخرب نه تنها روی روح و روان آقایان بلکه روی جسم آن ها نیز تاثیر کاملا مستقیمی می گذارد و گاهی اوقات مشکلات و بیماری های مختلفی را به وجود می آورد، که به راحتی قابل درمان نیست و شما باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید، تا بتوانید بیماری خود را درمان کنید، هر سال به تعداد بیماری هایی که در اثر تماشای فیلم های مستهجن ایجاد می شوند، بیشتر شده و شما باید به عنوان یک انسان بالغ و آگاه تماشای از تماشای این نوع فیلم ها دوری کنید.

زود انزالی:

اکثر آقایان در اثر مشاهده فیلم های پورن دچار زود انزالی می شوند و در رابطه زناشویی خود لذت کافی نمی برند و همچنین این زود انزالی به نوعی به یک بیماری تبدیل می شود و فرد در اثر اعتیاد به این نوع از فیلم ها دچار اختلالات روانی شده و در نتیجه باعث بروز زود انزالی می شود، این حرف کاملا ثابت شده است و در آزمایشات اخیری که روی ۱۶۰۰ مرد که اعتیاد شدیدی به تماشای فیلم پورن داشتند، این اختلال مشاهده شده است.

در نهایت فرد پس از ابتلاء به زود انزالی دیگر از رابطه جنسی احساس لذت کافی نخواهد داشت و همچنین در صورت تداوم تماشای این فیلم های مثبت ۱۸ بیماری شما حادتر می شود و حتی اگر در اثر تماشای فیلم های پورن دچار این عارضه شده اید، در اسرع وقت مشاهده این نوع از فیلم ها را قطع کنید و سپس به یک پزشک معالج مراجعه کنید. نکته: پس از ترک این عادت مخرب شما دوباره می توانید به راحتی به زندگی عادی خود برگردید و مانند قبل زندگی زناشویی خود را پر از نشاط کنید.

بخوانید  با همسر غرغرو چه کنیم و چطور زن غرغرو را ساکت کنیم ؟

زود انزالی

اختلال در نعوذ آقایان:

برخی از آقایان به طور ژنتیکی و عده ای دیگر در اثر تماشای فیلم های پورن دچار اختلالات نعوذ می شوند و علت این مسئله بار روانی تماشای فیلم های پورن است، که می تواند این اختلال را ایجاد کند، اختلال در نعوذ در آقایان حتی در موارد حاد می تواند باعث مشکلات ناباروری شود و علت تمامی این مشکلات بار روانی و محتوای درونی مخرب صنعت پورنوگرافی است،

که فرد را به مرور زمان در باتلاق فرو می برد و به راحتی نمی تواند از آن خارج شود. افرادی که به طور مادرزادی به این بیماری و اختلال مبتلاء هستند، باید بیشتر به این نکته توجه کنند و از تماشای هر نوع فیلم پورنی دوری کنند، چون در غیر این صورت درمان آن ها سخت تر خواهد بود.

کاهش انرژی در طول روز و ایجاد سردردهای مزمن:

این نوع از فیلم های مخرب همان طور که اشاره کردیم، باعث ترشح هورمون دوپامین در مقدار قابل توجهی می شود، که واقعا بسیار زیاد است و این میزان از هورمون دوپامین ترشح شده در مغز می تواند باعث اختلالات مختلف بدنی مثل سردرد و کاهش انرژی در طول روز شود و همچنین در موارد حاد می تواند باعث بی هدف شدن زندگی فرد شده و همچنین در موارد جدی زندگی فرد را از روال عادی خارج می کند و مشکلات آن در خصوص سلامت جسمی او هر روز گسترده تر از قبل می شود.

اختلال در میزان ترشح اسپرم و کاهش قدرت باروری آن:

اسپرم ها پس از هر بار انزال در آقایان در مقدار قابل توجهی ترشح می شوند و همچنین پس از هر بار انزال مداوام میزان ترشح اسپرم کاهش می یابد و همچنین با تداوم تماشای این نوع از فیلم ها فرد در آینده حتی دچار مشکلات مورفولوژی در اسپرم نیز می شود و حتی از عوامل اصلی نازایی در آقایان و کاهش سرعت اسپرم انزال مداوم پس از تماشای فیلم های پورن و مثبت ۱۸ می باشد،

بخوانید  تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

که می تواند این نوع از اختلال ها حتی با گذشت زمان پیشرفته تر شود و تعداد اسپرم ها در کیسه بیضه ها را کاهش دهد و در نهایت با افزایش هورمون دوپامین و تولید سموم بیشتر در بدن فرد با اختلالات ناباروری مواجه می شود. همچنین در نهایت پس از ابتلاء تنها راه بازگشت مراجعه به پزشک معالج و روانشناس در این حوزه می باشد، تا بتوانید سلامت جسمی و روحی خود را به راحتی به دست بیاورید و از بروز مشکلات دیگر در این حوزه جلوگیری کنید.

تاثیر تماشای فیلم پورن روی روح و روان بانوان:

پورن حاوی یک محتوای مخرب است، که تاثیر بسیار بدی روی روحیه آقایان و بانوان می گذارد و به همین علت تماشای آن در هر سنی اصلا توصیه نمی شود. هر سال به میزان بررسی ها در حوزه فیلم های پورن و اثرات مخرب آن اضافه می شود، تا بیشتر میزان آگاه سازی در این زمینه برای افراد در سنین مختلف انجام بگیرد و زندگی خود را درگیر این محتوای سیاه و مخرب نکنند.

این نوع از فیلم ها در چندین سال اخیر روی آقایان و بانوان کاملا تاثیرات متفاوتی داشته اند و در آقایان و بانوان نتایج مختلفی از خود نشان می دهند و علت این مسئله متفاوت بودن روحیه آقایان و بانوان می باشد. طبق داده های آماری به دست آمده جدید در کشور چین اغلب بانوانی که دچار اعتیاد شدید به تماشای فیلم های پورن هستند، پس از گذشت چند روز دچار بیماری های گوناگون روحی نظیر افسردگی و بی هدف شدن زندگی می شوند.

این نوع از اختلالات افسردگی که در خانم ها در اثر تماشای فیلم های پورن ایجاد می شود، در مراحل اولیه به راحتی قابل درمان می باشد و هر چه قدر بیشتر فرد خود را درگیر این نوع از فیلم ها با محتوای مخرب و بی هدف کند، به راحتی نمی تواند خود را نجات دهد و علت اصلی این مسئله تاثیر گذاری هر چه بیشتر در اثر تماشای مداوم این نوع از فیلم ها می باشد.

بخوانید  با بی میلی شوهرم چه کنم؟

تماشای فیلم پورن روی روح و روان بانوان

همچنین در خانوم ها یک نوع از آشفتگی خاص روحی را ایجاد می کند، که باعث ایجاد اختلال در استرس و اضطراب می شود و حتی به راحتی فرد خشم خود را نمی تواند کنترل کند و در اثر استرس و اضطراب ایجاد شده مثل قبل نمی تواند زندگی خود را ادامه دهد و این مسئله در آینده نه چندان دور مشکلات حادی را برای فرد ایجاد می کند.

فیلم های پورن و مستهجن در گام اول در خانوم ها بیشترین میزان از تاثیر را روی روح و روان آن ها می گذارند و در سنین پایین و خصوصا بلوغ این میزان از تاثیر گذاری بیشتر می شود و علت این مسئله افزایش میزان هورمون ها در سنین بلوغ می باشد و والدین باید فرزندان خود را به طور مداوم کنترل کنند، که در دام این نوع از فیلم ها و اثرات مخرب آن ها نیافتند.

دسترسی به این نوع از فیلم ها امروزه متاسفانه بسیار راحت تر از قبل شده است و شما باید بیشتر به این نکته اهمیت دهید و فقط از این نوع محتواها دوری کنید، در غیر این صورت دچار اعتیاد به تماشای فیلم های پورن و مستهجن می شوید، که خارج شدن از این موقعیت خطرناک و پر از محتوای منفی بسیار سخت می باشد.

تاثیر اصلی محتوای مخرب فیلم های پورن روی جسم بانوان:

این نوع از محتوای مخرب که بیشتر به فیلم های سیاه معروف هستند و بیشتر صنعتی بوده و هیچ گونه ویژگی مثبتی جزء برهم زدن زندگی عادی آقایان و بانوان را ندارند، با سرعت بسیار زیادی در حال تولید هستند، این نوع از فیلم های مثبت ۱۸ علاوه بر تاثیر گذاری روی روح بانوان، روی جسم آن ها نیز تاثیر می گذارند و شما برای این که درگیر این نوع از مسائل و مشکلات نشوید، باید از تماشای هرگونه فیلم پورن و همچنین تصویر حاوی پورنوگرافی شدیدا دوری کنید.

بخوانید  استفاده از روغن زيتون در نزديكي و هنگام رابطه زناشویی صحیح است ؟

 

کاهش میل جنسی در بانوان در اثر تماشای فیلم های مستهجن:

این نوع از فیلم ها باعث ایجاد یک نوع اختلال روحی و همچنین جسمی در بدن بانوان می شود و همچنین در آینده نه چندان دور باعث کاهش میل جنسی شده و همچنین این نوع از اختلالات بیشترین میزان از تاثیر را روی روابط زناشویی زوجین می گذارد و برای جلوگیری از تشدید و کاهش هر چه بیشتر میل جنسی شما باید تماشای این نوع از محتوای مخرب از نوع پورن را کاملا متوقف کنید و سعی در درمان اختلالات ایجاد شده در جسم و روح خود داشته باشید.

ایجاد اختلالات شایع در رحم:

این نوع از فیلم ها به مرور زمان باعث مشکلات مختلف در رحم می شوند و همچنین تعداد فولیکول های موثر در بارداری را کاهش می دهند و همچنین روند بارداری را در افرادی که اقدام به بارداری کرده اند، کندتر کرده و حتی امکان این که باردار نشوید، نیز وجود دارد. این نوع از فیلم های مخرب باعث سردی رحم می شوند و تعداد تخمک های ذخیره شده شما در تخمدان ها را کاهش می دهند و شانس شما برای بارداری را می تواند این نوع از فیلم ها کاهش دهند.

همچنین در ماه های اول بارداری تماشای فیلم های مستهجن خطر سقط جنین را نیز افزایش می دهد و همچنین احتمال این که جنین دچار مشکلات جسمی شود، بسیار زیاد است و خصوصا بانوان باردار باید تماشای فیلم های مستهجن را به طور کامل کنار بگذارند، در غیر این صورت احتمال بروز مشکلات جسمی برای مادر باردار و جنین بسیار افزایش می یابد و همچنین می تواند در برخی از موارد خاص باعث ایجاد مشکلات دائمی در زمینه نازایی بانوان شود.

بخوانید  آیا رابطه از پشت باعث چاقی میشود ؟

افت انرژی و دردهای شکمی در طول روز:

تماشای مداوم این نوع از فیلم های پورن در طول روز دردهای شکمی را می تواند تشدید کند و همچنین علت اصلی این مسئله انقباض های رحمی می باشد و همچنین میزان انرژی شما را در طول روز به کمترین مقدار ممکن می رساند و حتی به مرور زمان با تماشای مداوم می تواند میزان افت انرژی را هر چه بیشتر کند و حتی این اختلال می تواند در اثر تماشای مداوم دائمی شود و علت اصلی دردهای شکمی در ناحیه زیر ناف اگر فیلم های مثبت ۱۸ تماشا می کنید، انقباض های رحمی شدید می باشد.

اثر کاملا مخرب فیلم های پورن روی خلق و خو آقایان و بانوان:

این نوع از فیلم های پورن باعث ترشح غیر متعارف هورمون های محرک جنسی در آقایان و بانوان می شود و همچنین انرژی بدنی به صورت کاملا درستی تخلیه نمی شود و همچنین در نتجیه فرد دچار استرس، اضطراب و حمله های عصبی می شود، که در نهایت زندگی روزمره و فعالیت های کاری او را می تواند به خطر بیاندازد و این مسئله بسیار خطرناک می باشد و اگر تماشای این فیلم ها را ادامه دهید، می توانید به یک فرد پرخاشگر تبدیل شوید.

این نوع از فیلم ها هیچ گونه محتوای آموزشی که مفید باشد، را دارا نیستند و فقط می توانند روح و روان فرد را تحت تاثیر خود قرار دهند و در سلول های مغز مشکلاتی ایجاد می کند، که فرد را دچار مشکل کرده و شما نمی توانید به راحتی فعالیت های ساده خود را انجام دهید. همچنین برخی از پروفسورها و حتی دانشمندان در این حوزه بر این باور هستند، که فیلم های پورن می تواند به مرور زمان با تاثیر گذاری مستقیم روی مغز باعث کوچک شدن آن می شود و همچنین سلول های آن را درگیر می کنند،

که در نهایت قسمت پیشانی مغز را مختل کرده چین خوردگی های روی مغز را از بین می برد و شما دچار اختلال در حافظه، عدم کنترل میزان استرس خود می شوید و همچنین آرامش خود را از دست می دهید، که تمامی این اثرات مخرب در اثر تماشای فیلم های پورن ایجاد می شود، که به راحتی فرد را درگیر می کند و خارج شدن از این باتلاق در صورت درگیری وسیع و گسترده بسیار راحت و آسان نیست.

بخوانید  چه چیزهایی باعث پارگی بکارت می شود و نحوه تشخیص سلامت پرده بکارت

اثر کاملا مخرب فیلم های پورن روی خلق و خو آقایان و بانوان

همچنین این فیلم های پورن میزان اکسیژن رسانی به مغز را کاهش می دهند و حتی به مروز زمان باعث خواب آلودگی می شوند و فرد دچار اختلالات شایع در زمینه خواب شده و ساعات خواب او کاملا عوض می شود، این فیلم ها با تماشای مداوم روی مغز فرد کاملا تاثیر گذاشته و می تواند فعالیت های آن را به قدری مختل کند، که بازگشت به زندگی عادی برای افرادی که دچار اعتیاد شدید هستند، بسیار سخت شود.

این صنعت کثیف که از سال ۲۰۰۰ به طور جدی وارد دنیای انسان ها شده است، زندگی بسیاری از افراد را درگیر کرده و همچنین باعث طلاق عاطفی در برخی از زوجین شده، که تمامی این اثرات مخرب در اثر تماشای این محتوای پوچ و بی هدف می باشد، که می تواند برای شما در طولانی مدت حتی اثرات مخرب بیشتری را به همراه داشته باشد.

محققان دانشگاه میشیگان بر این باور هستند، که تماشای فیلم های پورن در هر سنی در کوتاه ترین زمان ممکن خلق و خو فرد را تغییر می دهد و همچنین می تواند باعث اختلالات عصبی وسیع و حتی حملات پانیک شود، که به راحتی در برخی از موارد حتی با مصرف داروهایی شیمیایی پر از عوارض قابل درمان نیز نمی باشد.

بررسی برخی از باورهای غلط در زمینه تاثیر تماشای فیلم های پورن:

      1.  عده از افراد دنیا بر این باور هستند، که بانوان بیشتر از آقایان فیلم های پورن را تماشا می کنند، که در واقع یک باور غلط است و همیشه طبق آمارهای جدید تعداد آقایانی که این نوع از فیلم های مخرب و صنعتی را تماشا می کنند، حدود ۴ برابر بانوان بوده است.
      2. تماشای فیلم پورن می تواند لذت جنسی را افزایش دهد! این یک باور کاملا اشتباه است و نه تنها لذت جنسی را افزایش نمی دهد، بلکه پس از چند بار مشاهده این نوع از فیلم میل شما نسبت به شریک جنسی خود بسیار کاهش می یابد و دیگر شور و نشاط قبلی را نخواهید داشت و این مسئله می تواند برای زندگی زناشویی بسیار پرخطر باشد و همچنین باعث ایجاد اختلالات روانی مابین زوجین می شود.
      3.  فیلم های پورن و مستهجن به نوعی حاوی محتوای آموزشی هستند! اگر در صورت نداشتن اطلاعات کافی و فقط با تکیه بر این نکته مشغول تماشای فیلم های پورن شوید، در مدت زمان کوتاهی درگیر این محتوای سیاه و پوچ می شوید، که حاوی هیچ گونه اطلاعات مفید و آموزشی نیست و بیشتر بازیگران در آن نقش خود را ایفا می کنند و به دنبال دریافت سود و پول بیشتر هستند و هیچ گونه نکته آموزشی پیرامون این نوع از فیلم ها برای زوجین وجود ندارد.
        نکته: از تماشای فیلم های پورن به همراه همسر خود شدیدا خودداری کنید، چون اختلالات ایجاد شده در اثر تماشای فیلم های پورن به راحتی قابل درمان نیست و در صورت تداوم زندگی زناشویی شما را می تواند به راحتی تخت تاثیر خود قرار دهد و شور و نشاط همیشگی را از شما دور کند.
      4. ارضای جنسی در اثر تماشای فیلم های پورن افزایش می یابد! این باور نیز مانند نکات قبلی ذکر شده هیچ گونه ریشه علمی ندارد و نه تنها باعث افزایش ارضای جنسی نمی شود، بلکه شما دچار یک نوع وابستگی می شوید و حتی در برخی از افراد ارضای جنسی با گذشت زمان صورت نمی گیرد و دچار مشکلات حاد جنسی فرد می شود، که با مراجعه مداوم به روانشناس و مصرف داروهای شیمیایی فرد می تواند به زندگی عادی خود برگردد.
بخوانید  کاهش استرش دندانپزشکی با 8 روش تضمینی

 

در صورت اعتیاد به فیلم های مستهجن چه واکنشی باید از خود نشان دهیم؟

  1. در اولین گام از هرگونه عامل تحریک کننده ای که باعث می شود، شما را سمت فیلم های پورن جذب کند، به طور کامل دوری کنید و همچنین تا حد امکان دسترسی به این نوع از سایت ها را به حداقل برسانید.
  2. در گام بعدی اگر جزء افرادی هستید، که اعتیاد شدیدی به تماشای این نوع از فیلم ها ندارد، به راحتی می توانید با مطالعه کتاب، ورزش صبحگاهی و همچنین روش های مختلف انرژی خود را تخلیه کنید و با مشغول کردن خود در طول روز دیگر سراغ این نوع از فیلم های مستهجن و پورن نروید.
  3.  اگر جزء افرادی هستید، که اعتیاد شما به تماشای این نوع از فیلم ها بسیار زیاد است و به راحتی نمی توانید آن را کنار بگذارید، در گام اول به یک پزشک متخصص که در این زمینه تبحر بالایی دارد، مراجعه کنید و او را نسبت به مشکل ایجاد شده آگاه کنید و سپس در نهایت روانشناس متخصص به راحتی می تواند شما را درمان کند و همچنین شما بدون کوچک ترین عارضه و مشکلی به زندگی عادی قبلی خود برگردید و دچار مشکلات گوناگون در روح و روان خود نشوید.
  4. در برخی از افراد که میزان درگیری بسیار بالا است و حتی تمامی زندگی روزمره آن ها را تحت تاثیر خود قرار داده، معمولا قرص های شیمیایی مختلفی نیز تجویز می شود، که در کنار درمان های رفتاری و روانی می تواند میزان اثربخشی هر جلسه روانشاسی را افزایش دهد و فرد در اسرع وقت به زندگی قبلی خود با روال سابق برگردد.
    به هیچ عنوان نشاط زندگی مشترک و همچنین زناشویی خود را به واسطه تماشای این نوع از فیلم ها به خطر نیاندازید، چون سیر درمانی طولانی مدت و همچنین روح شما در این مسیر بسیار دچار آسیب می شود، که به راحتی در برخی از موارد در مدت زمان کوتاه قابل درمان نیست.
بخوانید  بهترین قرص اورژانسی چیست و کی و چگونه باید مصرف کرد + عوارض قرص اورژانسی

اعتیاد به فیلم های مستهجن

***این صنعت کثیف که بیشتر در کشورهای اروپایی کاملا رواج یافته است و باعث سود آوری بسیار زیادی می شود و سالانه میلیون ها دلار بودجه را برای تولید و ساخت این نوع از فیلم ها اختصاص می دهند، هیچ گونه جنبه مثبتی ندارد و همچنین علاوه بر تاثیر گذاری روی روح و جسم آقایان و بانوان باعث می شود، شما آلوده به گناه شوید و به راحتی نتوانید خود را از آن رها کنید. به جای تماشای این محتوای پوچ و خیالی فیلم های آموزنده، ورزش در طول روز و همچنین سرگرمی های مختلف را برگزینید، تا همیشه یک زندگی سالم داشته باشید.***

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×