» بهداشت و سلامت دندان » بازیگران ایرانی که لمینت کردند / ۸ بازیگر ایرانی با زیباترین دندان های دنیا
بازیگران ایرانی که لمینت کردند / 8 بازیگر ایرانی با زیباترین دندان های دنیا
بهداشت و سلامت دندان - زیبایی دندان ها

بازیگران ایرانی که لمینت کردند / ۸ بازیگر ایرانی با زیباترین دندان های دنیا

تیر 22, 1402 200225

بیشتر مردم زمانی که به افراد مشهور مانند بازیگران نگاه می‌کنند، محو زیبایی و آراستگی آنان می‌شوند و حتی ممکن است با خود بگویند که کاش به اندازه آن‌ها زیبا و شیک بودند. باید بدانید که افراد مشهور و شناخته شده زمان زیادی را صرف زیبایی خود می‌کنند و توجه ویژه‌ای به ظاهر خود دارند چراکه حرفه و شغل آن‌ها به گونه‌ای است که باید همیشه شیک و مرتب دیده شوند.

حتما تاکنون لبخند زیبا و بدون نقص بسیاری از بازیگران را مشاهده کرده‌اید، این دسته افراد با کمک لمینت دندان عیوب و نقص‌های دندان خود را پوشانده‌اند تا بتوانند لبخندی زیبا داشته باشند.

بازیگران ایرانی که لمینت کردند

اگر به دیدن اخبار بازیگران علاقه دارید، احتمالا نام افرادی که لمینت دندان انجام داده‌اند را شنیده‌اید. برای اجرای لمینت دندان و پوشاندن کامل عیوب دندان، بهتر است به نزد متخصصان و دندانپزشکان متبحر و باتجربه بروید تا بدون بروز هیچ مشکلی، مراحل لمینت دندان شما به اتمام برسد. هدف از اجرای لمینت دندان آن است که فرد لبخندی زیبا داشته باشد و همچنین با پوشاندن نقص‌ها و مشکلات دندان، اعتماد به نفس او بالاتر خواهد رفت.

بخوانید  14 علت شوری دهان + راه های درمان خانگی، پزشکی و پیشگری

در ادامه این مطلب درباره بازیگران ایرانی که لمینت کردند با شما صحبت خواهیم کرد. اگر به خواندن مجلات علمی و پزشکی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت دندان لند مراجعه نمایید.

چرا برخی از بازیگران ایرانی لمینت دندان انجام داده‌اند

یکی از رایج‌ترین دلایل انجام لمینت دندان، اصلاح طرح لبخند فرد است. بازیگران ایرانی برای آنکه لبخندی زیبا داشته باشند لمینت دندان را انجام می‌دهند حتی برخی از آنان بر این باور هستند که وجود کوچک‌ترین و جزیی‌ترین عیب در دندان ممکن است بر روی افکار بیننده تاثیر منفی داشته باشد. درنتیجه تعداد زیادی از این افراد به اجرای لمینت دندان اقدام می‌کنند تا بدون عیب و نقصی در مکان‌های مختلف دیده شوند.

شکستگی دندان‌ها می‌تواند به علت بروز حوادث مختلفی باشد. وجود شکستگی و لب پریدگی در دندان‌های فرد باعث کاهش جذابیت و زیبایی لبخند او خواهد شد. برای پوشاندن چنین عیوبی می‌توانید از لمینت دندان استفاده نمایید.

برخی از بازیگران باتوجه به نقشی که در فیلم‌ها دارند، به تغییر اندازه و سایز دندان‌هایشان اقدام می‌کنند. برای مثال افرادی که نقش طنزی را در برنامه‌ای ایفا می‌کنند، با افزایش اندازه دندان‌ها تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطب می‌گذارند. به طور کلی می‌توان گفت که تغییر اندازه دندان‌ها سبب ایجاد تغییر در حالت صورت فرد خواهد شد زمانی که عکس قبل و بعد لمینت دندان بازیگران را نگاه می‌کنید، می‌توانید این تغییرات را به وضوح مشاهده نمایید.

بخوانید  5 روش جلوگیری از زرد شدن کامپوزیت دندان

پر کردن فاصله بین دندان‌ها از دیگر دلایل لمینت دندان است. واضح است که ظاهر آراسته بازیگران و هنرمندان، مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد این افراد برای پوشاندن نقص‌های دندان ازجمله پر کردن فاصله بین دندان‌ها، به اجرای لمینت دندان اقدام می‌کنند. اگر شما جزو افرادی هستید که فاصله بین دندان‌هایتان بسیار زیاد است، می‌توانید با کمک لمینت دندان، لبخند خود را اصلاح کنید و اعتماد به نفس خود را بازگردانید.

اجرای لمینت دندان به مدت زمان طولانی نیاز ندارد و به همین علت بازیگران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را برای ایفا نقش آماده کنند.

داشتن دندان‌هایی سفید و درخشان می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. در روش‌هایی ازجمله سفید کردن و یا بلیچینگ دندان، دوام سفیدی دندان‌ها فقط چندین ماه است در حالی‌که در روش لمینت شما می‌توانید چندین سال از داشتن دندان‌هایی سفید لذت ببرید.

 بازیگران ایرانی از چه نوع لمینتی استفاده می‌کنند

انتخاب رنگ لمینت دندان

تمامی کسانی که قصد انجام لمینت دندان را دارند می‌توانند باتوجه به سخنان و پیشنهادهای پزشک مربوطه، رنگ و نوع لمینت را انتخاب نمایند. در هنگام انتخاب رنگ لمینت باید به فرم صورت، رنگ پوست و فک فرد توجه کرد. معمولاً برای خانم‌ها از رنگ‌های سفیدتر و برای آقایان از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود.

بخوانید  نخ دندان ارتودنسی چیست؟ نحوه استفاده و ویژگی های نخ دندان

مراقبت‌های لازم بعد از انجام لمینت

لمینت دندان نیز همانند دندان طبیعی به مراقبت نیاز دارد و حتی شما باید بیشتر از دندان طبیعی از آن مراقبت کنید. بسیاری از افراد در طول شبانه روز فقط یکبار دندان‌های طبیعی خود را مسواک می‌زنند این در حالی است که پس از انجام لمینت، باید روزی سه بار دندان‌ها را مسواک کرده و همچنین از نخ دندان استفاده شود. پس از انجام لمینت دندان باید از گاز شدن و خوردن مواد غذایی سفت ازجمله سیب، هلو، شکلات، هویج، ته دیگ و… خودداری کنید چراکه ممکن است باعث شکستگی قطعات لمینت دندان شود.

بازیگران ایرانی از چه نوع لمینتی استفاده می‌کنند

به طور کلی می‌توان گفت که از دو نوع لمینت سرامیکی و کامپوزیتی برای زیباسازی و اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شود. از لمینت سرامیکی می‌توان برای پر کردن فاصله بین دندان‌ها، پوشاندن لب پریدگی دندان، تغییر اندازه دندان استفاده کرد. برای اجرای لمینت سرامیکی نیازی به تراشیدن دندان ندارید و می‌توانید در یک جلسه تمامی مراحل قرارگیری قطعات لمینت را به اتمام برسانید.

این در حالی است که برای اجرای لمینت کامپوزیتی به حداقل دو جلسه و با فاصله پانزده روز نیاز است و همچنین پزشک باید مینا دندان را تراش دهد و سپس با انجام قالب گیری دندان، اندازه‌ها را برای لابراتوار دندانسازی بفرستند. واضح است که قیمت لمینت کامپوزیتی بیشتر از نوع سرامیکی است اما باید اشاره کرد که طول عمر لمینت کامپوزیتی بیشتر است.

بخوانید  دندونت درد میکرد راحت داد بزن !!!

کدام یک از بازیگران ایرانی لمینت دندان انجام داده‌اند

درباره بازیگران ایرانی که لمینت کردند باید گفت که امروزه بسیاری از هنرمندان جامعه برای زیباتر نشان دادن لبخند خود از لمینت دندان استفاده می‌کنند. داشتن لبخندی زیبا اعتماد به نفس افراد را بالا می‌برد و همچنین باعث آراستگی ظاهری آنان می‌شود.

خانم‌ها نرگس محمدی، سودابه بیضایی، نفیسه روشن، لاله اسکندری و از میان آقایان نیز امین حیایی و هادی کاظمی جزو افرادی هستند که لمینت دندان را انجام داده‌اند. البته همان‌طور که ذکر کرده‌ایم، تعداد بازیگرانی که لمینت دندان انجام داده‌اند بسیار زیاد است و نفرات ذکر شده تعداد کمی از بازیگران را در برمی‌گیرد.

داشتن لبخندی زیبا حق شماست

در این مقاله درباره بازیگران ایرانی که لمینت کردند با شما صحبت کردیم. شما نیز می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر و قابل اعتماد لمینت دندان را انجام دهید و از زیبایی دندان‌هایتان لذت ببرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام تمامی امور دندانپزشکی ازجمله لمینت دندان به نزد بهترین و مجرب‌ترین دندانپزشکان مراجعه فرمایید تا از آسیب دیدن دندان‌ها جلوگیری شود. برای خواندن دیگر مقالات مربوط به لمینت دندان به سایت دندان لند مراجعه فرمایید

بخوانید  چند مدل لمینت دندان داریم

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×