» سلامت پوست و مو » ۱۲ مدل کوتاهی مو دخترانه
مدل کوتاهی مو دخترانه
سلامت پوست و مو

۱۲ مدل کوتاهی مو دخترانه

مرداد 25, 1402 80355

انتخاب یک مدل موی مناسب می‌ تواند نشان دهنده شخصیت هر فردی باشد. شما هر چقدر هم که به چهره خود اهمیت دهید و آن را آرایش کنید، نمی توانید اهمیت مدل موی خود را نادیده بگیرید. هر سال چند مدل از مدل های کوتاهی مو به عنوان مد روز انتخاب می شوند و افراد زیادی آن ها را امتحان می کنند. در ادامه ما شما را با چند تا از بهترین و جدید ترین مدل های کوتاهی موی دخترانه آشنا می کنیم.

مدل موی تامبوی

یکی از بهترین مدل های کوتاهی برای دخترانی که می خواهند مو های خود را پسرانه طور کوتاه کنند، مدل کوتاهی تامبوی است. جذابیت مدل موی تامبوی آشکار است و طرفداران زیادی دارد. نگهداری از مو هایی که به صورت مدل تامبوی کوتاه می شوند، بسیار آسان است. بدون شک شما با کوتاه کردن مو های خود به صورت تامبوی، می توانید حال و هوای دخترانه و پسرانه که در هماهنگی کامل کار می کنند را حس کنید.

بخوانید  بهترین روش اصلاح صورت بدون درد

مدل باب کوتاه زاویه‌دار

اگر می خواهید که طول گردن خود را بیشتر از حد واقعی خود نشان دهید به شما پیشنهاد می کنیم که مدل باب کوتاه زاویه‌ دار را امتحان کنید. در این مدل مو های پشت گردن شما بیشتر از مو های جلوی صورت تان کوتاه خواهد شد. سپس آن را به سمت جلو زاویه‌ دار می کنند و همین امر سبب می شود تا مو های شما یک حالت زاویه ای به خود بگیرد و طول گردن شما بیشتر به چشم بیاید. مدل زاویه‌ دار از جمله مدل هایی بوده که در سال ۲۰۲۳ مد شده است و در بین نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.‌ ‌

مدل مو

پیشنهاد ویژه  :  سالن زیبایی در شریعتی

مدل موی پیکسی

کم پشت بودن مو از جمله مشکلاتی است که در برخی از خانم ها به وضوح دیده می شود. مدل پیکسی یکی از بهترین مدل های کوتاهی برای افرادی است که مو های کم پشتی دارند. این مدل به شما کمک می کند که مو های پر پشت و زیبایی داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید از سشوار و اتو مو برای حالت دهی به مو های خود استفاده کنید. استفاده از سشوار می تواند حجم مو های شما را چند برابر نشان دهد.

بخوانید  روش استفاده جوش شیرین برای سفیدی پوست صورت

مدل باب نا متقارن‌ ‌ ‌

هدف از کوتاه کردن مو به سبک باب نا متقارن، افزایش حجم مو ها است‌. در این مدل مو های یک طرف سر شما به صورت کوتاه و بلند، کوتاه می شود و طرف دیگر به صورت کامل کوتاه می شود. چیزی که باعث می شود این مدل بسیار زیبا و شیک به نظر برسد، لایه های پف دار جلوی مو است.

مدل باب ساده ‌ ‌ ‌ ‌

مدل باب ساده همراه با کوتاهی چتری، یک ترکیب بسیار بی نظیری را به وجود می‌ آورد. اگر می خواهید که ظاهر مو های تان تغییر زیادی بکند یا حالت عروسک پیدا کند می توانید مو های خود را به سبک باب ساده کوتاه کرده و سپس کوتاهی چتری را نیز با آن ترکیب کنید. مدل کوتاهی باب ساده در کنار چتری، از جمله مدل هایی است که به شما کمک می‌ کند مو های عروسکی داشته باشید.استفاده از رنگ های خاص و جذاب یا مش مو، می‌ تواند به این زیبایی بیفزاید.

مدل پیکسی لایه ای‌

یکی از مدل های کوتاهی مو که امسال افراد زیادی آن را روی مو های خود امتحان کردند، مدل موی پیکسی لایه ای است. این مدل مو در میان خانم هایی که سن بالاتری دارند، بسیار محبوب است زیرا باعث می شود که چهره شما از حد واقعی خود جوان تر نشان داده شود. این امر به دلیل این است که این مدل باعث می شود که چهره شما مورد توجه قرار بگیرد. این مدل برای افرادی که دارای موهای صاف هستند گزینه بسیار مناسبی است.

بخوانید  انواع روش های کاشت ابرو چیست و بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟

مدل موی کوتاه اسپرت ‌

استفاده از مدل های اسپرت و فانتزی نیز می‌تواند شما را جذاب تر نشان دهد. برای دخترانی که می خواهند مو های خود را با استایلاسپرت شان ست کنند، مدل موی اسپرت فانتزی گزینه قابل تحسینی خواهد بود. در این مدل موهای شما کاملاً کوتاه خواهد شد.

مدل قارچی

مدل موی قارچی از جمله مدل هایی بوده که در چند سال متوالی به عنوان مد روز انتخاب شده است. امسال نیز مدل موی قارچی به عنوان بهترین مدل کوتاهی مو انتخاب شد. این مدل را می‌ توان به عنوان یکی از بهترین مدل های کوتاهی برای دختران معرفی کرد. زیرا مدل گرد و قارچی آن باعث می شود که صورت افراد گرد و تو پر به نظر برسد‌. ناگفته نماند که این مدل برای همه افراد نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

به افرادی که صورت و گردن کشیده دارند پیشنهاد می کنیم که از این مدل مو برای کوتاه کردن مو های خود استفاده کنند. افرادی که دارای صورت های گرد هستند نباید مدل موی قارچی را امتحان کنند‌؛ زیرا این مدل باعث می شود که صورت آن ها خیلی گرد تر از حد معمول نشان داده شود.

بخوانید  بوتاکس چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از بوتاکس و 7 عوارض شایع آن

مدل باب مواج

مدل باب مواج می تواند به شما کمک کند که حجم مو های خود را چند برابرتر و خیلی زیباتر نشان دهید. در این مدل کوتاه کردن مو به صورت لایه لایه صورت می گیرد. مدل مواج یکی از مدل هایی است که برای انواع فرم های صورت مناسب بوده و تمام افراد می توانند از آن برای کوتاه کردن مو های خود استفاده کنند. علاوه بر این، فرقی نمی کند که حجم مو های شما چقدر است. شما می توانید این مدل را با خیال راحت انتخاب کنید تا موهایی خاص و بی نظیر داشته باشید.

مدل آناناسی

مدل آناناسی در بین دختران جوان بسیار محبوب و پر طرفدار است. شما با استفاده از مدل آناناسی می توانید به مو های خود یک ظاهر فشن و شیک هدیه کنید. این امر به دلیل این است که مو های قسمت جلوی صورت خورد می شوند و حالت پف کرده به خود می گیرند. ا‌ین نوع یکی از مدل های بسیار پرطرفدار ۲۰۲۳ است.

مدل آندر کات‌ ‌ ‌

در مدل آندر کات هدف اصلی از کوتاه کردن مو ها در واقع کوتاه کردن مو های قسمت پشتی‌ سر است. مجلات مد روز کوتاهی مو، این مدل را به عنوان یک مدل تزیینی معرفی می‌ کنند. به دلیل اینکه قسمت های جلویی مو خیلی کوتاه نمی شوند اما قسمت پشتی مو کوتاه شده و حتی می توان به خواست خودتان روی آن طرح‌ هایی ایجاد کرد. شما با مدل آندرکات می‌ توانید بدون اینکه مو های جلوی سر خود را به طور کامل کوتاه کنید، روی قسمت های پشتی موی خود طرح های متفاوتی را اجرا کنید.

بخوانید  قیمت دستگاه پلاسما جت

مدل فارا

آیا می دانید که دلیل نام گذاری این مدل کوتاهی مو به فارا چیست؟ در حقیقت فارا نام یک شخصیت هالیوودی بوده که در گذشته های خیلی دور زندگی می کرده است. در این مدل موهای شما کاملا کوتاه میشود یک حالت موجود نیز به خود می گیرد. اگرچه این مدل یکی از قدیمی ترین مدل های کوتاهی مو است اما امسال به عنوان یکی از مدل های روز کوتاهی معرفی شد. اگر می خواهید که مو های شما خیلی خاص و زیبا به نظر برسد، می توانید این مدل مو را امتحان کنید.

یکی از مزایایی که مدل فارا دارد این است که با تمام چهره ها و انواع فرم های صورت سازگاری کامل را دارد و هر فردی می‌ تواند آن را حداقل یک بار امتحان کند. بدون شک اگر یک بار مدل فارا را امتحان کنید برای بار های دیگر نیز همین مدل را انتخاب خواهید کرد. افرادی که مو های فر دارند یکی از دغدغه های شان انتخاب کردن یک مدل مناسب کوتاهی مو است. این مدل برای مو های فر نیز بسیار مناسب و عالی است.

بخوانید  بهترین مارک چسب بینی برای جوش سر سیاه

چگونه مناسب ترین مدل کوتاهی مو دخترانه را انتخاب کنیم؟

یکی از نکاتی که پیش از انتخاب مدل مو باید به آن توجه داشته باشید فرم صورت شماست. برخی از مدل های کوتاهی مو مناسب صورت های کشیده و برخی از آن ها مناسب صورت های گرد و تپل هستند. خانم هایی که دارای صورت گرد هستند باید مو های خود را به گونه ای کوتاه کنند که گردی صورت شان خیلی‌ مشخص نباشد. افرادی که دارای صورت های بیضی شکل هستند می توانند اکثر مدل های کوتاهی مو را امتحان کنند. زیرا صورت های بیضی با انواع مختلف مدل های کوتاهی مو متناسب هستند.

اگر شما هم دارای صورت گرد هستید و می خواهید مو های خود را کوتاه کنید، باید در انتخاب مدل موی خود نهایت دقت را داشته باشید. فرم صورت شما تعیین کننده‌ ی اصلی و مهم مدل موی کوتاهی است. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، مقدار ارتفاعی است که می‌ خواهید از مو های خود کوتاه کنید. شما با دانستن این گزینه‌ ها به راحتی می‌ توانید بهترین مدل مو را برای کوتاه کردن مو های خود انتخاب کنید.

بخوانید  چند بار میتوان کاشت مو انجام داد

انتخاب جدیدترین و بهترین مدل کوتاهی موی دخترانه از جمله دغدغه هایی است که اکثر خانم ها به ویژه دختران نوجوان را درگیر کرده است. کوتاه کردن مو ها باعث به وجود آمدن یک تنوع و همچنین جوان تر رسیدن چهره می شود.در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع مدل کوتاهی مو وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای کوتاه کردن موهای خود استفاده کنید.

منبع : سالن بیوتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×