» روابط زناشویی » چه چیزهایی باعث پارگی بکارت می شود و نحوه تشخیص سلامت پرده بکارت
چه چیزهایی باعث پارگی بکارت می شود
روابط زناشویی - سلامت جنسی

چه چیزهایی باعث پارگی بکارت می شود و نحوه تشخیص سلامت پرده بکارت

مهر 15, 1402 193309

آنچه در این مطلب میخوانید

پرده بکارت: غشای نازکی که دهانه واژن را احاطه کرده است. پرده بکارت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. رایج ترین پرده بکارت در زنان جوان به شکل نیمه ماه است. این شکل به خون قاعدگی اجازه می دهد تا از واژن خارج شود.

معمولاً پرده پرده بکارت شبیه یک دونات است و سوراخ بزرگی دارد که می تواند یک یا دو انگشت را در خود جای دهد. درصد کمتری از مردم پرده بکارت با دو سوراخ (نوع سپتات) دارند که کمی شبیه سوراخ بینی است. برخی دیگر چندین سوراخ کوچک دارند (نوع میکرو سوراخ) یا اصلاً (نوع سوراخ نشده)

بخوانید  آیا خرید انواع کاندوم مانند کاندوم تاخیری باعث زخم رحم می شود؟

آیا پرده بکارت پاره شده دوباره رشد می کند؟

نه، پرده بکارت پس از باز شدن نمی تواند دوباره رشد کند. پرده بکارت یک بافت نازک و گوشتی است که در قسمتی از دهانه واژن شما کشیده شده است. اولین باری که رابطه جنسی واژینال دارید می توان پرده بکارت را باز کرد. رابطه جنسی واژینال تنها چیزی نیست که می تواند پرده بکارت شما را باز کند

بیشتر دختر خانم ها این سؤال را دارند که چه چیزی باعث پارگی بکارت می شود؟ در حقیقت نبود هایمن hymen نشانه از عدم باکرگی نیست. گاهی دختران به صورت مادر زادی پرده ندارند. اما باید دانست عوامل متعددی سبب از بین رفتن آن نیز می شوند از جمله:

  • داشتن رابطه جنسی
  • داخل شدن اشیاء تیز
  • داشتن عفونت شدید که با خارشت همراه باشد
  • جراحی بزرگ در نواحی لگن

تنها یک پزشک می تواند برای تشخیص سلامت پرده hymen نظر دهد. پزشک نیز از طریق معاینه کردن یا بکار بردن دستگاه های مدرن می تواند در این زمینه نظر دهد.

آیا زبان باعث پارگی بکارت می شود؟

زوجینی که هنوز دوره نامزدی خود را طی می کنند بیشتر از پارگی بکارت هراس دارند. گاهی سؤال می کنند آیا رابطه زبانی سبب از بین رفتن پرده هایمن می شود. در واقع اگر فقط در حد یک لیس زدن ساده باشد این انتظار وجود ندارد که سبب از بین رفتن و پارگی پرده بکارت شود. اما با وارد شدن زبان کمی باید با احتیاط برخورد شود. هر چند زبان بسیار نرم است. ولی داخل شدن هر چیزی در واژن امکان دارد عواقب ناخوشایند را به همراه داشته باشد.

آیا کاراته باعث پارگی بکارت می شود؟

نگرانی بسیار از ورزشکاران به خصوص در ورزش کاراته این است که آیا کاراته سبب پارگی بکارت می شود یا خیر. در واقع خود کاراته ورزشی رزمی و مبارزه طلب است. بیشتر دخترخانم ها این ورزش را برای یادگیری دفاع شخصی می آموزند. یک ورزشکار بانو باید بداند خود ورزش سبب از بین رفتن پرده نمی شود. مگر اینکه در حین ورزش کردن ضربه بسیار محکمی به ناحیه تناسلی وارد شود یا در حین ورزش به زمین بیافتد و شیئی نوک تیز وارد واژن شود. در غیر این صورت انجام حرکات و باز کردن پا تا ۱۸۰ هرگز پرده hymen را از بین نمی برد.

بخوانید  بهترین قرص برای پسردار شدن , 7 داروی معجزه آسا برای پسردار شدن

آیا سوند باعث پارگی بکارت می شود؟

آیا سوند باعث پارگی بکارت می شود؟

برخی از عزیزان نیاز است در بیمارستان بستری شوند و عمل سختی دارند و از پارکی بکارت به وسیله سوند می ترسند. این افراد در جراحی هوشیاری کامل خود را از دست میدهند و برای جلوگیری از ادرار، کادر درمانی سوند را بکار می برند. اما برای رهایی از هراس این عزیزان، باید گفت محل قرار گرفتن دهانه واژن با ادرار متفاوت است.

اگر آناتومی بدن یک خانم را بررسی کرده باشید محل ورودی واژن پایین تر از دهانه خروجی ادرار است. باید خاطرنشان کنیم این دو خروجی هیچ ربطی به یکدیگر ندارند. اگر سوند در زمان درمان استفاده شود پرده hymen هیچ آسیبی نمی بیند.

آیا ورزش باعث پارگی بکارت می شود؟

در جواب این سؤال که ورزش باعث پارگی بکارت می شود؟ باید گفت هر ورزشی این آسیب را وارد نمی کند. ورزش هایی چون شنا، باله، سوارکاری و دیگر عضوهای خانواده این ورزش ها هرگز صدمه هایی به این شکل را وارد نمی کنند. اما اگر در حین ورزش کردن ورزشکار به زمین افتاد و چیزی نوک تیز با ورودی یا با لوله دهانه رحم اصابت کرد سبب از بین رفتن پرده هایمن یا بکارت می شود. ورزش های زیر احتمال آسیب رساندن یا از بین رفتن پرده hymen در آنها زیاد هستند:

  • ورزش های سنگین
  • پاشیدن آب با فشار زیاد به دهانه رحم
  • سر خوردن در برخی از ورزش های آبی
  • ضربه شدید یا لگد خوردن به ناحیه تناسلی
بخوانید  سندرم پیش از قاعدگی یا دوره pms چیست و چه علایمی دارد؟ معرفی بهترین درمان های پی ام اس

پرده بکارت یا هایمن

آیا تکواندو باعث پارگی بکارت می شود؟

تکواندو ورزشی است که با مشت و لگد سروکار دارد. برای دختر خانم هایی که با این ورزش تمرین می کنند و از پارگی بکارت می ترسند. باید گفت این ورزش با ضربه هایی که از طریق مشت می زند هیچ ارتباطی با از بین رفتن پرده ندارد. اما باید در زمان زدن لگد احتیاط را رعایت کنید. چراکه زدن لگد به ناحیه تناسلی سبب از بین رفتن پرده هایمن می شود.

آیا فشار آب باعث پارگی بکارت می شود؟

افرادی که با فشار آب عمل خود ارضائی را انجام می دهند بیش از هر چیزی از پارگی بکارت می ترسند. در جواب این اضطراب باید گفت فشار آب به تنهایی خود سبب از بین رفتن پرده hymen نخواهد شد. زمانی این حالت پیش می آید که با دخول یک شیء به داخل واژن این اتفاق پیش می آید. اما اگر ریز بین تر به این موضوع اشاره کنیم. پرده در نزدیکی دهانه رحم قرار گرفته است.

اگر عمل خود ارضائی را با فشار بسیار زیادی انجام دهید. قدرت فشار آب همانند یک جسم نوک تیز می تواند عمل کند. شاید سبب پاره شدن پرده نشود اما امکان دارد به آن آسیب برساند. پاره شدن پرده فقط زمانی اتفاق می افتد که hymen شخص از نوع نازک و حساس باشد.

آیا ضربه به واژن باعث پارگی بکارت می شود؟

یکی از اجزای بسیار نازک و حساس بدن پرده hymen است. احتمال آسیب دیدن این ناحیه بسیار زیاد است. اگرچه آسیب های جزئی سبب پاره شدن پرده هایمن نمی شود اما سبب آسیب هایی می شود که قابل اصلاح نیست. این خراش ها یا آسیب ها به آسانی توسط پزشک تشخیص داده می شود. ضربه به واژن یکی از موردی است که اگر زیاد شدید نباشد شاید سبب پاره شدن پرده نشود. ولی امکان ایجاد آسیب های برگشت ناپذیری در پرده می شود.

بخوانید  بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده موجود در داروخانه

پارگی بکارت

آیا یبوست باعث پارگی بکارت می شود

گاهی اتفاق می افتد یک دختر خانم از یبوست شدید رنج می برد. حتی شنیده شده است بر اثر این یبوست از دهانه رحم خون خارج شده است. اما باید گفت پارگی بکارت هیچ ربطی به یبوست ندارد‌. فشاری که برای دفع مدفوع صورت می گیرد شاید احساس شود بر واژن تأثیر دارد. اما این فقط یک احساس است و ربطی به واژن ندارد و بر واژن تأثیری نخواهد گذاشت.

آیا مالش با پتو باعث پارگی بکارت می شود

پژوهش های صورت گرفته نشان می دهد بیشتر حالات خود ارضایی از جمله مالش با پتو سبب پارگی بکارت نخواهد شد. اگر حالات خود ارضائی در حد سطح خارج از دهانه واژن باشد هیچ مشکلی برای پرده هایمن وجود ندارد. اما اگر با داخل شدن به دهانه واژن ادامه پیدا کند احتمال وجود آسیب دیدگی یا پارگی پرده وجود دارد. همچنین آنها بیان کردن بی اوج کامشی حالاتی است که دختران جوان را به انجام خود ارضائی می کشاند.

باید به دختران جوان یادآوری شود درست است با این حالات می توانند نیاز خود را برطرف کنند. اما در آینده در رابطه جنسی با همسر خود دچار مشکل خواهند بود.

عوارض ۱۸۰ درجه در پارگی بکارت

در ورزش هایی چون ژیمناستیک کار آموزان را مجبور می کنند پاهای خود را تا حد ۱۸۰ درجه باز کنند. اما این باز کردن سبب پارگی بکارت می شود یا نه؟ در حقیقت باید گفت هیچ گاه نگران این مطلب نباشید که با باز کردن پاها پرده خود را از دست خواهید داد. هرگز با باز کردن پا در حد ۱۸۰ درجه یا بیشتر تأثیری بر hymen نخواهد گذاشت. پس با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی به ورزش خود ادامه دهید.

بخوانید  راه‌های ترک خودارضایی از نظر علمی چیست ؟

فرق خارش با پارگی بکارت

پارگی بکارت با خارش واژن کاملاً متفاوت است. عفونت واژن یا عفونت های قارچی که در واژن وجود دارد هیچ ربطی به باکره بودن و نبودن ندارد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد عفونت های واژن همیشه از راه رابطه های نادرست اتفاق نخواهد افتاد. دختر خانم های باکره هم با این عارضه دچار خواهند شد. در این حالت از واژن ترشحات سفیدی خارج می شود که گاهی با خارش و سوزش نیز همراه است. به دلیل نبود یک سیستم ایمنی صحیح و ضعیف سبب ایجاد عفونت در بدن می گردد.

اما از بین رفتن hymen با سوزش و خارش همراه نیست. تنها دردی است که در اثر داخل شدن جسمی به داخل واژن اتفاق می افتد.

نشانه هایی که با مشاهده آن بایستی به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد

آیا نوار بهداشتی باعث پارگی بکارت می شود ؟

یک کدبانو در دوره پریودی لازم است از نوار بهداشتی استفاده کند. اما استفاده از نوار بهداشتی سبب پارگی بکارت می شود یا نه؟ چیزی نیست که نیاز به بحث و تحلیل باشد. مشخص است که نوار بهداشتی فقط با سطح لایه بیرونی دستگاه تناسلی در ارتباط است. هرگز یک دختر باکره از این وسیله بهداشتی برای تمیز کردن داخل واژن استفاده نمی کند.

چیزی که سبب پاره شدن پرده می شود باید از دهانه واژن عبور کند. نوار بهداشتی وسیله ای است که فقط در جهت بهداشت فردی استفاده می شود. همچنین هرگز به پرده یک دختر خانم صدمه وارد نخواهد کرد.

بخوانید  تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

آیا خودارضایی مالشی باعث پارگی بکارت می شود ؟

گاهی دختر خانم ها به دلیل ترس از پارگی بکارت به پزشک مراجعه می کنند. آنها از مشاهده لکه های خون بر روی لباس خود هراس دارند. اما باید گفت این لکه ها شاید نشانه از پریودی های نامنظم باشد. امکان دارد به دلیل جراحات خارج از واژن ایجاد شده باشد.

باید خاطر نشان شد عمل خود ارضایی مالشی هیچ گاه سبب از بین رفتن پرده hymen نخواهد شد. اما خود ارضائی سبب سیاهی دور چشم و کاسته شدن زیبایی بانوان میشود. اگر این عمل با مالشت همراه باشد هیچ مشکلی ندارد. اما اگر این عمل با ضربه محکم و مستقیم به واژن همراه باشد سبب از بین رفتن پرده خواهد شد.

آیا با انگشت باکرگی از بین می رود؟

گاهی پیش می آید کودکان در سنین کوچک با آلت تناسلی خود بازی میکنند. مادران بسیار نگران پارگی بکارت دختر خود هستند. در واقع داخل شدن انگشت به داخل واژن دلیلی برای از بین رفتن پرده نیست. بلکه امکان دارد با داخل شدن انگشت به داخل واژن پرده از بین نرود یا فقط آسیب ببیند. دختر خانم ها در کل از نظر hymen به دو گروه تقسیم می شوند. افرادی که پرده دارند و افرادی که پرده ندارند یعنی مادر زادی بی پرده متولد شده اند. افرادی که دارای پرده هستند امکان دارد با دخل شدن حتی شیء کوچک پرده آنها آسیب ببیند.

گاهی نیز امکان دارد حتی با رابطه جنسی نیز این پرده از بین نرود و باید با انجام عمل جراحی پرده آنها برداشته شود. چرا که پرده آنها ضخامت زیادی دارد. افرادی که با ورود شیء یا رابطه جنسی پرده آنها پاره می شود. امکان دارد در زمان پاره شدن همراه با درد و خونریزی باشد. برخی اوقات فرد هیچ دردی را احساس نمی کند.

بخوانید  با همسر غرغرو چه کنیم و چطور زن غرغرو را ساکت کنیم ؟

آیا رابطه از روی لباس باعث بارگی بکارت می شود ؟

داشتن رابطه از روی لباس در بیشتر مواقع سبب پارگی بکارت نمی شود. اما مهم است این رابطه در حدی و در شکلی صورت گیرد. اگر رابطه در حد یک مالش باشد و هیچ چیزی وارد واژن نشود. این حالت سبب از بین رفتن پرده نمی شود. اما اگر این مالش زیاد پیش رود به نحوی که از دهانه رحم عبور کند امکان آسیب دیدگی پرده خواهد شد.

علائم بعد از پارگی بکارت با انگشت

Hymen یک بافت بسیار ظریف و نازکی است که در ورودی واژن قرار دارد. پارگی بکارت با انگشت در هر خانمی حالات متعددی دارد که به شرح زیر می تواند خود را نمایان کند.

  • یکی از فاکتورهای از بین رفتن پرده، خونریزی بعد از داخل شدن انگشت است. هر چند همیشه خونریزی را نمی توان ملاک قرار داد. چرا که بسیاری از بانوان مادرزادی بدون پرده هستند. همچنین پرده برخی دیگر حالت ارتجاعی است و در زمان داخل شدن انگشت به واژن خونی از واژن خارج نمی شود.
  • بعد از پاره شدن پرده مابقی پرده در واژن باقی می ماند و به آن می چسبد و شکل واژن را تغییر می‌دهد.
  • پرده دو تکه به نحوی است که با داخل شدن انگشت و پاره شدن پرده شخص درد و سوزش شدیدی را احساس می کند.
  • وجود تغییرات حالات روحی فرد نشانه هایی از پاره شدن پرده است. امکان دارد دختر خانم گاهی بسیار شاد باشد یا گاهی بسیار غمگین باشد.

سوزش ادرار بعد از پارگی بکارت

گاهی پیش می آید دختر خانم ها بعد از اولین نزدیکی که سبب پارگی بکارت می شود سوزش ادرار داشته باشند. حتی این سوزش ممکن است در رابطه های بعد از پاره شدن پرده همچنان ادامه داشته باشد. در واقع وجود سوزش در ادرار بعد از رابطه خود نشانه از وجود یک بیماری است.

بخوانید  علت افتادگی واژن چیست ؟ 10 علت افتادگی واژن و درمان آن چیست ؟

امکان دارد نشانه ای از وجود عفونت واژن باشد. از علائم این بیماری می توان به ترشحات غلیظ، تورم در قسمت واژن و غیره اشاره کرد. این سوزش ادرار امکان دارد در دختران باکره نیز اتفاق بیافتد. این حالات به دلیل نداشتن یک بهداشت درست است.

علت کمردرد بعد از پارگی بکارت چیست ؟

تقریباً ۸ درصد از خانم ها هستند که بعد از پارگی بکارت دچار کمردرد می شوند. هرچند وجود این درد بعد از چند بار اول رابطه یا دوران بارداری کاملاً طبیعی است. اما درصد کمی هستند که همیشه این مشکل را دارند. برخی از دلایل این عارضه می تواند از موارد زیر ناشی شود.

  • فشار جسمانی که شریک جنسی وارد می کند.
  • داشتن عارضه هایی چون عفونت ادراری.
  • برقراری رابطه در شرایط و مکانی کاملاً نامناسب.
  • انجام رابطه های خشن که بسیار آسیب پذیر هم است.

بعد از پارگی بکارت چی بخوریم ؟

یک خانم بعد از پارگی بکارت به طور متوسط ۷۰ کالری از انرژی خود را می سوزاند. خوردن غذاهای تقویتی می تواند یک رابطه صحیح را به همراه داشته باشد. به عبارت دیگر خوردن یک سری از غذاها می تواند یک رابطه را تقویت کند. یک کدبانوی آگاه باید قبل و بعد از داشتن رابطه یک رژیم غذایی صحیحی داشته باشد. در شب زفاف یک کدبانو امکان دارد بیش از ۵۰ درصد تا ۱۰۰ درصد انرژی خود را مصرف کند. خوردن مواد مغذی می تواند انرژی از دست رفته شما را جبران کند. همچنین مواد غذایی زیر بعد از یک رابط بسیار مفید است.

  • اسفناج
  • پنیر
  • سیب
  • سیب زمینی
  • موز
  • هندوانه
  • توت فرنگی و غیره
بخوانید  عوامل و دلایل بی توجهی مرد به زن و احساسات همسرش + بهترین راهکارهای عملی

عفونت بعد از پارگی بکارت

عفونت بعد از پارگی بکارت از نشانه های متفاوتی برخوردار است. درست است که وجود ترشحات در ناحیه واژن هیچ زیانی ندارد. حتی علاوه بر طبیعی بودن ترشحات واژن برای بدن بسیار مفید است. اما یک کدبانو باید دقت نماید این ترشحات از رنگ و بوی نامطبوع برخوردار نباشد.

گاهی وجود باکتری‌هایی چون تریکومونیازیس و کلامیدیا سبب می شوند یک خانم احساس درد کند. درد در ناحیه لگن یا در دستگاه تناسلی همه این موارد نشانه از وجود عفونت است.

اگر به صورت ناگهانی و بدون اینکه تاریخ پریودی شما باشد از ناحیه واژن ترشحات خونی داشتید. بدانید این یک هشدار است. ترشحات خونی و خونریزی های بی موقع نشانه از وجود عفونت است که باید پیگیری شوند.

مواظب وجود زخم هایی به اسم شانکر در ناحیه تناسلی بدن باشید. چرا که این زخم های باز و بدون درد بعد از مبتلا شدن به عفونت به وجود می آیند.

علت خونریزی بعد از ترمیم بکارت

خونریزی بعد از ترمیم پارگی بکارت امکان دارد بخیه عمل خوب جوش نخورده باشد. گاهی این خونریزی ناشی از باز شدن بخیه باشد. باید توجه شود فشاری که به قسمت بخیه شده وارد می شود سبب خونریزی نیز می شود. حال این فشار می تواند از هر یک از حالات‌ زیر اتفاق بیافتد.

  • نشستن های طولانی بعد از ترمیم hymen سبب خونریزی می شود. این افراد کمتر پیاده روی میکنند. در نتیجه اگر کارمند هستید حتماً یک هفته را به خودتان استراحت دهید.
  • سعی کنید تا ترمیم و جوش خوردن بخیه هرگز چیز سنگینی را بلند نکنید. چرا که جابجایی اشیاء سنگین بخیه ها را تحت فشار می گذارد و سبب خونریزی می شود.
  • از انجام ورزش هایی چون دوچرخه سواری، حرکات بدن‌سازی با وزنه و غیره خودداری کنید.
  • از فشار آوردن به واژن بر اثر فشار آب یا ادرار یا دست شدیداً خودداری کنید.
  • از رابطه مقعدی یا رابطه جنسی تا ترمیم بخیه ها شدیداً خودداری کنید.
بخوانید  بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده موجود در داروخانه

مراقبت های بعد از پارگی بکارت

  • بعد از پارگی بکارت دوش آب گرم می تواند تمام نا پاکی را از بدن شما دور کند.
  • نوشیدن آب می تواند انرژی و آب از دست رفته شما را جبران کند و بدن به حالت اول خود باز گردد.
  • هرگز از دستمال مرطوب بعد از بین رفتن hymen استفاده نکنید. چرا سبب عفونت هایی در ناحیه واژن و دهانه واژن می گردد.
  • سعی کنید بعد از زفاف به دستشویی بروید. ادرار سبب می شود ناحیه تناسلی شما از آلودگی پاک شود و راه کاری برای پیشگیری از عفونت است.
  • استراحت را فراموش نکنید. گاهی بانوان در این مدت (شب زفاف) تجربه ناخوشایندی را طی می کنند. استراحت چند ساعته می تواند شما را سرزنده کند.
  • در صورت پاره شدن پرده احتمالاً خونریزی داشته باشید. بکار بردن پد بهداشتی در این چند روز بسیار مناسب است.
  • بعد از پاره شدن پرده محیط واژن مرطوب خواهد بود. بنابراین از لباس زیر نخی استفاده کنید یا اصلاً استفاده نکنید.

پریود بعد از پارکی بکارت

بعد از پارگی بکارت نمی توان گفت که پریود خواهید شد. در حقیقت با از بین رفتن پرده مقداری خون از بدن خارج می شود. این خونریزی مدت زمان کمی طول می کشد. در برخی از خانم ها امکان دارد فقط چند ساعت طول بکشد.

درمان درد بعد از پارگی بکارت

پارگی بکارت امکان دارد با درد همراه باشد. این پرده با دخول کشیده خواهد شد و سپس پاره می گردد. با پاره شدن hymen دیگر هیچ گاه به حالت اولیه خود باز نخواهد گشت. در هنگام پاره شدن پرده ممکن است احساس درد کنید.

برای کاهش این درد لازم است ابتدا پیش نوازی توسط معشوقه صورت گیرد. سپس از روان کننده های واژن استفاده کنید تا عمل دخول و پاره شدن به آسانی انجام شود.

وجود ترس و اضطراب می تواند درد را بیشتر کند. پس آرام باشید و نگرانی را از خود دور کنید.

تشخیص سالم بودن بکارت توسط خود فرد

دختر خانم های بسیاری هستند که کنجکاو هستند بدانند چگونه می توانند خود تشخیص دهند که پارگی بکارت ندارند. آیا اصلاً خود شخص می تواند این معاینه را انجام داد؟

اما در واقعیت hymen در قسمت واژن قرار داد. این ناحیه توسط خود شخص اصلاً دیده نمی شود. این پرده یک لایه بسیار نازک و ظریفی است. بیشتر دختر خانم ها در پرده به اندازه دو سانت فضای خالی وجود دارد که خون پریودی خارج شود. همچنین hymen از اشکال مختلفی برخوردار است. برای افرادی که خجالت می کشند پیش پزشک مراجعه کنند و می خواهند خود آن را تشخیص دهند. باید گفت غیر ممکن است.

تنها راه برای شناخت از سالم بودن پرده فقط مراجعه به پزشک است. او با معاینه می تواند تشخیص دهد آیا این پرده سالم است یا از بین رفته است. همچنین می تواند تشخیص دهد آیا آسیب دیده است یا خیر.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آواتار واحد نویسندگی دندان لند

واحد نویسندگی دندان لند

تعداد دیدگاهها: 3

  1. آواتار ناشناس
    ناشناس

    سلام ایا فشار زیاد پاها بهم به صورت ضربدری باعث پارگی پرده بکارت میشود

  2. آواتار G
    G

    سلام خسته نباشین
    من ۱۶ سالمه و تا الان خیلی زیاد خودارضایی میکردم ولی هیچ وقت دخول صورت نگرفت و خونی هم نیومد
    ولی چن ماه پیش یکی از بچه های کوچیک فامیلمون که سه سالشه حدودا ازم خواست بغلش کنم و منم این کارو کردم بغلم ک بود یکم خم شده بودم جوری که پاهاش جلوی خشتک شلوارم بود و بعد یهو دو تا ضربه ی محکم دقیقا همون ناحیه ی واژنم با پشت پا زد که یه هفته تا ده روز درد داشتم و البته یکی دو روز بعد از اون ضربه هم پریود شدم و تا حالا نمیدونم یا عفونت نداشتم یا اگه داشتم دردی نداشتم اما از اون موقع تا حالا عفونت که میکنم دردم دارم
    میشه لطفا بهم با اطمینان بگین سالمم یا نه
    حتما باید برم پیش پزشک تا مطمئن بشم؟؟

    • آواتار واحد نویسندگی دندان لند
      واحد نویسندگی دندان لند

      با توجه به اطلاعاتی که ارائه داده‌اید، نمی‌توانیم با قطعیت بگویم که پرده بکاری شما پاره شده باشد یا خیر، زیرا تشخیص وضعیت پرده بکاری نیازمند ارزیابی دقیق‌تر توسط یک پزشک است.

      پرده بکاری یک بافت باریک و حساس است که لایه بیرونی واژن را پوشش می‌دهد و در بعضی موارد ممکن است به دلایل مختلف از جمله جراحی، تروما، عفونت و … آسیب ببیند. در صورتی که پرده بکارت شما در اثر تروما و ضربه‌ای که دریافت کرده‌اید آسیب دیده باشد، ممکن است پاره شده باشد. اما برای تشخیص دقیق وضعیت پرده بکارت، باید به یک پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. پزشک می‌تواند با بررسی فیزیکی و استفاده از تست‌های لازم، وضعیت سلامتی شما را بررسی کند و بهترین راه حل را برای درمان مشکلات شما پیشنهاد دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×